| [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance | |
|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 20:36 | |
| @Aurorapaw: Is goed, maar schrijft ze die aanmelding dan wel zelf? ^^
@Rebecca: dat moet ik even met Dogdance overleggen. |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 20:54 | |
| Okay, thankyou Maaike |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 20:57 | |
| - Littlepaw schreef:
- @Aurorapaw: Is goed, maar schrijft ze die aanmelding dan wel zelf? ^^
@Rebecca: dat moet ik even met Dogdance overleggen. Ja dat doet ze ^^ |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 21:41 | |
| Mijn aanmelding is af, hij staat op de vorige pagina. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance za 16 feb 2013 - 18:16 | |
| Mijn vriendin heeft besloten dat ze beter op een andere manier kan beginnen op Wc, dus laat haar aanmelding maar zitten ;3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance zo 17 feb 2013 - 0:22 | |
| NAME: Dustkit FORMER NAMES: None FUTURE NAMES: Dustpaw, Dustrise, Duststar? GENDER: Tom SEXUALITY: Bisexual AGE: Unborn PLACE OF BIRTH: Not born yet. SEASON BORN: Not born yet. STATUS: Unborn
CLAN BLOODLINE: Skyclan CLAN: Thunderclan FORMER CLANS: None FUTURE CLANS: That is still unknown. LIFESTYLE: Clankat FORMER LIFESTYLES: None FUTURE LIFESTYLES: That is still unknown THOUGHTS ABOUT CURRENT CLAN: "I want Skyclan back.."
RANK RANK: Kit FORMER RANKS: None FUTURE RANKS: Apprentice, Warrior, ...?, Elder.
HIGH RANKS CLANLEADER: Firestar DEPUTY: Silverfang MEDICINE CAT: Jayfeather MEDICINE CAT APPRENTICE: Maskpaw
KITTEN LIKES: Oude Skyclan verhalen, vrienden, een goed gesprek, ... DISLIKES: Haters, ... PERSONALITY: Al vanaf het begin van zijn leven is de jonge Dustkit enorm in tweestrijd. Hij begrijpt zijn eigen gevoelens niet, kan soms erg stil vallen en soms juist veel te veel spreken. Ook spreekt hij zichzelf vaak tegen, maakt hij zichzelf via zijn gedachten soms zelfs zwart. Dit komt natuurlijk omdat hij zich niet zo heel erg thuis voelt in thunderclan, de kits in de nursery anders denken dan hij doet en soms wat kinderachtiger zijn dan hij is. Ja, je hoort het goed. Kinderachtiger dan dat hij is. Dustkit is namelijk een kit die zo volwassen mogelijk probeert te reageren, alles goed doordenkt voordat hij spreekt en vaak met wijze woorden spreekt. Je kunt zeggen dat hij dit van de oude, wijze Duststar heeft gekregen. Maar niemand die dat ooit zou weten, waarschijnlijk is het gewoon zo dat hij gewoon erg intelligent is. Toch heeft de kitten naast deze karaktereigenschappen ook de standaard onschuldige eigenschappen die een kit meestal van jongs af aan meekrijgt. Hij is speels, vrolijk en heeft voornamelijk een positieve inkijk op de wereld. Natuurlijk totdat hij zes manen oud is behoudt hij deze kitten-achtige eigenschappen. SHORT DESCRIPTION: In tweestrijd, volwassen, kalm, nadenkend, wijs, intelligent, speels, vrolijk, positief, ...
APPRENTICE LIKES: Leiden, gezelschap, vrienden, ... DISLIKES: Afgewezen worden, pijn, fouten maken, ... PERSONALITY: Dustpaw heeft voornamelijk zijn volwassen en wijze karakter behouden en anderen beginnen het goed te merken dat hij er intelligent is en een goede planner. Hij heeft altijd wel tijd voor dingen en het lijkt wel alsof hij altijd vrij is, terwijl hij vaak juist heel erg druk bezig is. Dustpaw blijft tijdens zijn training en andere bezigheden kalm en neemt in groepen vaak graag de leiding. Tevens is hij loyaal aan thunderclan, terwijl hij vanbinnen heel goed weet dat zijn hart nog steeds bij Skyclan ligt. Naast deze karaktereigenschappen heeft hij nog iets ontwikkeld, zijn charmes. Hij veranderd in een werkelijke casanova en gooit zijn charmes bij zowel katers als poezen in de strijd. Hij is er open voor dat hij ook voor katers valt, maar valt nog steeds net zoveel op poezen. Het maakt hem dus niet echt heel veel uit en relaties die hij heeft duren niet heel lang, maar wanneer hij in een relatie is zal hij wel loyaal blijven aan deze persoon. Wanneer het over is groeit hij hier best wel snel overheen en gaat hij snel verder met zijn leven. SHORT DESCRIPTION: Volwassen, kalm, nadenkend, wijs, intelligent, charmant, leidinggevende, goede planner, loyaal, ...
WARRIOR LIKES: Zijn taken, skyclan, vrienden, ... DISLIKES: Iets niet weten, iets niet begrijpen, vijanden, ... PERSONALITY: Dustrise heeft eigenlijk het karakter dat hij in zijn apprentice tijd had gewoon gehouden, maar ook verder verbeterd. Hij streeft ernaar om meer te weten te komen en probeert om iedere dag wel iets aparts en nieuws te leren. Ook toont hij interesse in taken die andere rangen hebben, toont hij interesse in de planten om hem heen en wil hij zelfs meer te weten komen over de andere clans. Tevens probeert hij steeds meer te weten te komen over de kater waar hij naar vernoemt is; Duststar en probeert hij dit door het aan oude skyclan leden te vragen. SHORT DESCRIPTION: Volwassen, kalm, nadenkend, wijs, intelligent, charmant, leidinggevende, goede planner, loyaal, strevend naar meer kennis, ...
BUILD Dustkit heeft in ieder geval een bouw waar poezen waarschijnlijk heel erg op zullen vallen wanneer hij wat ouder is. Hij is knap en stevig gebouwd, wat hem een wat stoere look geeft. Tevens heeft hij stevige poten waardoor hij gemakkelijk hoog kan springen, in bomen kan klimmen en zelfs heel goed kan rennen. Bovendien zijn zijn poten wat langer dan normaal en is het voor hem extra makkelijk om op een hard tempo te rennen.
FUR Qua vachtlengte heeft de jonge Dustkit niet veel af van zijn ouders. Hij heeft een halflange tot korte vacht die soms erg pluizig kan zijn. De kater is seal point getekend en het is duidelijk dat hij dit van zijn moederskant heeft. Zijn vacht is fijn, hij ruizelt niet veel en zijn vacht klit tevens ook niet zo heel snel.
OTHERS EYES: Deepblue NOSE: Darkbrown PAWPADS: Darkbrown VOICE: Percy Jackson - The lightning thief THEMESONG: Safe & Sound
POST COUNT: 0 TOPIC COUNT: 0
FINISHED
UNFINISHED
SPECIAL STAMBOOM: Klik hier MOTHER: Dogdance FATHER: Silverfang SISTERS: None BROTHERS: None AUNTS: None UNCLES: Senji NIECES: None COUSINS: None GRANDMOTHERS: Frostbolt GRANDFATHER: Littlerush CRUSH: None MATE: None DAUGHTERS: None SONS: None MENTORED BY: Not old enouch. MENTORED: Not old enouch.
LEGENDA ~ Uncertainty ~ Acquaintance/To be respected ~ Friend ~ Good friend ~ Crush ~ Family ~ Love ~ Mate ~ Discomfort/Dislike/Fear ~ Hate ~ Student/Mentor © by Babs
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
ROGUE
KITTYPET
OLD SKYCLAN MEMBERS
VECHT VAARDIGHEDEN: AANVALLEN: ○ ○ ○ ○ ○ ○ ONTWIJKEN: ○ ○ ○ ○ ○ ○ STOEIEN: ○ ○ ○ ○ ○ ○
JAAG VAARDIGHEDEN: PROOIKENNIS: ○ ○ ○ ○ ○ ○ GEURHERKENNING: ○ ○ ○ ○ ○ ○ SLUIPEN: ○ ○ ○ ○ ○ ○ VISSEN: ○ ○ ○ ○ ○ ○ AFMAKEN: ○ ○ ○ ○ ○ ○
ZINTUIGEN: REUKVERMOGEN: ● ● ● ● ● ○ ZICHT: ● ● ● ● ○ ○ GEHOOR: ● ● ● ● ○ ○ REACTIEVERMOGEN: ● ● ● ○ ○ ○
OVERIGE: KLIMMEN: ● ● ○ ○ ○ ○ RENNEN: ● ● ● ● ● ● SPRINGEN: ● ● ● ● ● ○
ACCOUNT
IN-GAME
HIGH RANKS
SPECIAL
SPECIAL GEBOORTE TOPIC: None CEREMONIE KIT - APPRENTICE: None CEREMONIE APPRENTICE - WARRIOR: None CEREMONIE MENTOR: None STERFTE TOPIC: None AFSCHEID TOPIC: None
SPECIAL MOMENTS None yet.
REAL NAME: Linn BEKENDSTE ACCOUNT: Arcticlight WAAROM WIL IK DIT?: Ik denk dat dat wel heel logisch is. Ik vind Silverfang en Dogdance zo'n mooi uitgewerkte karakters en ik vind beide personen erachter fantastische rpg'ers en dit is zeker geen koppel dat opeens inactief word aangezien zowel Silverfang als Dogdance iets hebben om gewoon actief te blijven. Daarbij vind ik het een enorm leuke verhaallijn dat Dogdance bijna doodgaat tijdens de bevalling en Silverfang dan de liefde aan haar verklaard zeg maar. Dit koppel is zo leuk, dogdance die tegenstrijd en silverfang die als maar probeert te helpen. Zo.. schattig? Ik stalk dit koppel, ik hou van dit koppel en als ik er een kit van mag spelen zou ik er erg blij mee zijn en jullie enorm dankbaar zijn. WAAROM DUSTKIT?: Het lijkt mij heel logisch dat Silverfang zeker één van zijn zonen vernoemd naar zijn pas overleden beste vriend en clanleider; Duststar.
|
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 14:45 | |
|
Bedankt allemaal voor jullie aanmeldingen! Er zaten echt hele leuke tussen en het was heel moeilijk om te kiezen. Uiteindelijk hebben we toch besloten het bij 3 kittens te houden. Die 3 kittens zullen worden:
x Runekit x Dustkit x Squirrelkit
Gefeliciteerd! Tegen de rest: nogmaals bedankt! We vonden dit drietal toevallig het leukst bij elkaar passen, maar denk niet dat jullie karakters te kort deden! We weten, nu we gezien hebben wat voor leuke aanmeldingen we kregen, zeker dat er nog een 2e nestje komt en twijfel dan niet om je nog een keertje aan te melden. ♥♥ Silverfang & Dogdance
|
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 14:57 | |
| gefeliciteerd iedereen!!!!! |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 14:59 | |
| |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 15:34 | |
| Gefeliciteerd iedereen |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 16:04 | |
| |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 16:50 | |
| Gefeliciteerd iedereen! : D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 16:57 | |
| Gefeliciteerd iedereen :3 ! |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 17:18 | |
| Jullie hebben mijn verschrikkelijke dag en zorgen weer enorm goed gemaakt <'3 Dankjewel Dog & Maaike, ik beloof om actief de blijven met dit katertje!
En Gefeliciteerd tegenover Waz & Cees, en volgende keer beter voor de rest die zich hier aangemeld heeft <'3
Nogmaals bedankt voor deze kans!
Laatst aangepast door Arcticlight op ma 18 feb 2013 - 17:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 17:24 | |
| Ahh jammer dat ik het niet geworden ben D; Wel gefeliciteerd de rest ^^ |
|
| |
Danii 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 17:25 | |
| Ik had me niet aangemeld, maar toch
Gefeliciteerd iedereen c:
|
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 17:51 | |
| OMG, OMG, OMG! Thank youuuu <3 Ik beloof actief te blijven met dat kleine schatje! *Gaat Squirrel aanmaken*
En natuurlijk gefeliciteerd Linn en Wazzie ^w^ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 18:46 | |
| Gefeliciteerd iedereen ! Ook al had ik me niet aangemeld 8D |
|
| |
Anne 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 19:52 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance ma 18 feb 2013 - 19:56 | |
| Thanks <3 Ik zal mijn best gaan doen met Rune. :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance | |
| |
|
| |
|