|
| [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance | |
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 11:54 | |
| Daisy shipping kittens Silverfang x Dogdance Het zal totaal onverwacht komen, maar Dogdance en Silverfang zullen samen kittens krijgen. ♥ Dit leuke koppel heeft altijd al een soort haat-liefde relatie ondergaan, en dit komt nogal op een hoogtepunt als blijkt dat Dogdance zwanger is. Een 'ongelukje', voor zover dit mogelijk is. Wanneer Skyclan verwoest is en Dog en Silver naar Thunderclan gaan, zal Dogdance een beetje opstandig worden. Silverfang wordt weer deputy en zal haar moeten aanspreken als ze voor de zoveelste keer tegen de regels in gaat. Dit loopt uit op een enorme ruzie tussen de twee. Als Silverfang het later probeert goed te maken zal het gebeuren. Die dag erna is Dogdance zwanger.
Eerst zullen ze nog geen relatie krijgen. Silverfang denkt namelijk dat Dogdance helemaal niet blij is met de zwangerschap en geeft zichzelf de schuld. Hierdoor raakt hij zeer afstandelijk jegens haar en Dogdance krijgt het idee dat hij niet van der houdt. Door de pijn die ze beide ondergaan zullen ze amper nog met elkaar spreken en elkaar zo goed als het kan ontwijken. De paar keren dat ze met elkaar worden geconfronteerd krijgen ze ruzie.
Het verhaal krijgt een enorme wending op de dag dat de kittens komen. Silverfang is op patrouille als hij hoort dat Dogdance moet bevallen, veels te vroeg dan gepland. Ze heeft al enorm veel bloed verloren en de medicine cat doet wat hij kan, maar er is weinig hoop. Volledig in paniek rent Silverfang terug naar het kamp. Als hij Dogdance aantreft zijn de kitten er nog niet, maar ze is zo uitgeput dat iedereen vreest dat die nooit ter wereld komen. Op dat moment zal Silverfang eindelijk zijn liefde verklaren voor haar. Dogdance overleeft de bevalling net aan en brengt (aantal?) gezonde kittens ter wereld. Aanmelding Omdat de bevalling zo zwaar is hebben we besloten dat er niet veel kittens komen. Het precieze aantal zullen we later beslissen. Voor de kittens zoeken we iemand die op redelijk niveau kan RPGen en bovenal actief is! Zorg ook dat in je aanmelding in ieder geval onderstaande punten zijn vermeld:
- Code:
-
Naam: Bekendste account: Naam kitten: Geslacht: Uiterlijk: Karakter: Motivatie:
Wees alsjeblieft niet teleurgesteld als je niet wordt gekozen. De keuze wordt voor ons vast al moeilijk genoeg en sowieso zal dit vast niet bij 1 nestje blijven. :3 ♥♥ Silverfang & Dogdance
Laatst aangepast door Silverfang op di 12 feb 2013 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 12:17 | |
| gewone info Naam kitten: soulkit (soulpaw ....soulless) bekenste acc: zim Naam: Laura geslacht: female waarom de naam Soulless: omdat ze later ze geen emotie laat voellen en dat ze haar gaan pesten met Soulless en zo als ze warrior word krijgt ze die naam ook en dat breekt haar van binnen. Soulless betekend: zielloos
Uiterlijk: kleur vacht: Silver kleurige vacht kort haarig. Bouw: ze is stefig geboud en heeft normaale poten ze is seerlijk kwa bouw ze is seerlijk met bewegen en zwiept heen en weer met haar ligaam.
Inside: karakter: ze is zacht en lief ze is vaak rustig en helpt graag ze luistert naar anderen maar soms wilt ze de held uit hangen. Ze speeld graag met anderen en heeft zelf vertrouwen ze is niet snel bang en geeft nooit op. Ze houd van prachtige gebiedden en als het donker is en de maan scheind wilt ze er voor altijd zijn.
Over mezelf: naam: laura jaar: 13 Motenvatsie: ik wil zo graag een kit zijn wieeeeeee!!!! Extra: het lijstje word nog aangepast met kader en foto's over soulkit ps: trolololololo
Laatst aangepast door Zim op di 12 feb 2013 - 12:25; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 13:13 | |
| __________________________..:BASICS:..__________________________ | NAME ◊ Runekit | FUTURE NAMES ◊ Runepaw & Runeshade | NICKNAMES ◊ Rune | GENDER ◊ Tomcat | ORIENTATION ◊ Heterosexual | CLAN ◊ ThunderClan | RANK ◊ Kit | SPECIES ◊ Cat | BREED ◊ Mixed | PLACE OF BIRTH ◊ ThunderClan | BLOODLINE ◊ SkyClan blood
________________________..:RELATIONS:..________________________ | PARENTS ◊ Dogdance & Silverfang | SIBLINGS ◊ ? | OTHER ◊ None | MATE ◊ None | CRUSH ◊ None | OFFSPRING ◊ None | MENTORED BY ◊ None | MENTORED ◊ None
_________________________..:OUTSIDE:.._________________________ | MAIN FUR COLOR ◊ Silver tabby with white | FUR LENGTH ◊ Short/half-long | EYE COLOR ◊ Deep blue & Sea green | PAW PADS ◊ Gray | BUILT ◊ Lightly built | VOICE ◊ ~ | GENERAL DESCRIPTION ◊ Rune is voor een kater zeer lichtgebouwd en een beetje aan de kleine kant. Hoewel hij zeker wel spieren heeft, is hij niet fors. Dit is hij nooit geweest en zal hij ook nooit worden. Naast dit gegeven heeft hij ook een redelijk hoge stem voor een kater. Hierdoor wordt hij veel bevooroordeeld door anderen, die ervan uit gaan dat hij dus een makkelijke tegenstander is. Rune is op zijn beurt weer zeer behendig en beschikt over een boel technieken die hem in een gevecht een goede uitkomst geven. Zijn kleinere bouw kan hij hierdoor gebruiken als een voordeel in plaats van dat het hem tegenwerkt.
_______________________..:PERSONALITY:.._______________________ | AMBITIONS ◊ Apprentice worden, | FEARS ◊ None yet | STRONG POINTS ◊ Slim, denkt voor hij handelt, goed in vechten, doorzetter, ... | BAD HABITS ◊ Niet zo sociaal, kan erg bot overkomen, lichtelijk arrogant, te zelfverzekerd, | CHARACTER TRAITS ◊ Serious ◊ Ambitious ◊ Calm ◊ Cold-hearted ◊ Strict ◊ Proud ◊ Competitive ◊ Arrogant ◊ Over-confident. | PERSONALITY ◊ || Serious & Calm: In vrijwel alles wat hij doet, behoud Rune een kalme en serieuze uitstraling. Hij laat zich zelden afleiden en neemt aangenomen taken ook zeer serieus. Je moet veel doen om hem echt zijn controle te laten verliezen en zijn kalme uitstraling te zien wegvloeien. Dit gebeurd zeer zelden. Hij is zelf dan ook zeer tevreden met het houden van de controle over zijn emoties. Lichte woedde is nog wel aan hem te zien, maar de rest gaat schuil achter zijn serieuze blik. Wanneer hij een opdracht krijg zal hij deze dan ook nooit luchtig aangrijpen. Eenmaal iets aangenomen, gaat hij er voor. || Ambitious & Strict: Rune is ook heel strikt te noemen. Hij is zeer punctueel, houdt er niet van als dingen niet goed uitgevoerd worden. Het gaat niet enkel om het eindelijke resultaat, maar ook de manier van werken. Zijn relatie met anderen is daarom ook niet vaak al te goed, gezien zeer weinigen echt naar zijn boekje werken. Wanneer je geen manieren toont sta je vrijwel meteen op een slecht lijstje. Daarnaast is Rune ook zeer ambitieus. Hij stelt doelen voor zichzelf, heeft de drang om iets te bereiken en zijn doelen te halen. Deze ambities hebben echter niets te maken met het leiden van de Clan, maar meer met eigen belangen en plannen. || Cold-hearted & Proud: Menig kat die Rune kent zal zeggen dat hij zeer koud overkomt tegenover anderen. Dit is namelijk ook het geval. Niet alleen komt hij koel over, zijn hart is ook redelijk belast met gevoelens van haat. Hierdoor is hij niet de meest sociale kat, hoewel hij zich nog redelijk weet te redden. Daarnaast is hij erg trots op wat hij in zijn leven bereikt en op zijn afkomst. Dit draagt bij aan het koude beeld dat men van hem heeft, gezien trots vaak duid op arrogantie. || Arrogant & Over-confident: Niet de grootste eigenschappen van hem, maar wel in zekere mate aanwezig. Zijn trots kan leiden tot arrogantie, hij waant zich in sommige gevallen hoger dan een ander. Daarbij heeft hij veel vertrouwen in zijn eigen manier van denken en zijn technieken. Men kan dit ook een tikkeltje naïef noemen, een beetje kinderlijk. Men zou deze karaktereigenschappen niet snel verwachten bij een kater van zijn bouw, maar juist dat zit hem totaal niet dwars. Ondanks zijn toch duidelijke nadeel in kracht, is hij er zeker van dat hij zich uit elke mogelijke situatie zal weten te krijgen. || Competitive & Other traits: Als je alles bij elkaar optelt, is het geen wonder dat Rune ook competitief is. Wanneer hem iets van een wedstrijd of mogelijke wedstrijd wordt opgelegd, wil hij deze winnen. Ook zal hij zelf van bepaalde zaken een wedstrijd maken. Dit komt voornamelijk door de grote drang die hij voelt om zichzelf te bewijzen tegenover anderen. De mentale schade die hij heeft opgelopen in zijn jongere manen door de acties van anderen, steekt hier sterk op. Hij wil in alles de beste zijn, zodat men inziet dat hij ondanks zijn lichte bouw en redelijk hoge stem, toch echt een sterke kater is. Dat hij zijn mannetje kan staan en dat je hem niets moet flikken. Mede door deze gebeurtenissen heeft hij die strakke houding ontwikkeld en lacht hij niet meer. Plezier is als het ware aan de kant geschoven en haat jegens de personen die hem de grond in drukken zal ook niet worden losgelaten. Desondanks geeft hij nog wel om bepaalde zaken. Hoewel er vaak een emotionele afstand wordt gehouden, kun je ook het ijs breken. Rune is zeker niet gevoelloos, maar heeft enkel een zetje in de goede richting nodig. Daarbij kan hij ook zonder het goed uit te drukken veel om iemand geven.
____________________..:STATUS & ABILITIES:..____________________ | PHYSICAL STATUS ◊ || Strength: 2/10 || Intelligence: 7/10 || Stamina: 2/10 || Hygiene: 9/10 || Speed: 5/10 || Overall Health: 7/10
| MENTAL STATUS ◊ || Aggression: 3/10 || Compassion: 6/10 || Kindness: 5/10 || Patience: 4/10 || Humor: 5/10 || Persistance: 8/10 || Strength: 9/10 || Sanity: 8/10 || Experience: 1/10
| SKILLS ◊ || Hunting: 0/10 || Fighting: 0/10 || Tactics: 0/10 || Swimming: 0/10 || Climbing: 0/10 || Herb knowledge: 0/10
_________________________..:HISTORY:.._________________________ | CURRENT LIVINGSTYLE ◊ ThunderClan cat | FORMER LIVINGSTYLE ◊ None | CATS DEFEATED ◊ None | HISTORY ◊ RUNEKIT ◊ Nothing yet.
____________________..:TOPICS & AWARDS:..____________________ | COUNTS ◊ || Longest Post: || Longest RPG Topic: || RPG Topics:
| AWARDS ◊ || Account: || InGame: || Storylines:
| TOPICS ◊ || None
| ART ◊ || None
_______________________..:MOTIVATION:.._______________________ | NAME ◊ Wazzie | WHY? ◊ First of all, damn u guys! You know I can't resist. xD Nu weten jullie beide wel dat ik al 8 accounts heb en dat dit best veel is. Eigenlijk kan het het ook gewoon niet goed praten, maar ik heb nu al zo'n zin in Rune lol. Door de nieuwe kijk op het posten is het voor mij goed haalbaar denk ik. Denk dat jullie dit zelf ook wel eens hebben gehad. Ik ben in ieder geval van plan om dit een van mijn accounts te maken die ik zeer nauwkeurig bij ga houden, omdat ik er gewoon zo veel zin in heb. Daarbij is het ook weer wat anders dan wat ik normaal speel en zijn jullie beide geweldige RPGers met wie ik graag post. Dus ja, dan zijn er geen betere ouders die ik zo even zou kunnen bedenken. | NEED TO KNOW ◊ Het meeste in dit voorstel sheet is van de apprentice/warrior versie van hem. Deze ontwikkelingen in karakter komen door het treiteren van andere kittens of katten in de Clan. Mijn idee is dat hij wordt buitengesloten, gepest etc. om zijn lichte bouw, hoge stem en wellicht ook het feit dat zijn ouders geen echte ThunderClan katten zijn. Je moet het maar een beetje vergelijken met veel van die jochies in anime's waarvan hun stemmen worden ingesproken door vrouwen lol xD In ieder geval zal hij het niet makkelijk krijgen, waardoor hij dus extra zijn best gaat doen om wel op te vallen. Als kitten zal hij nog redelijk vrolijk zijn, maar ook dan zullen er wel al lichte vormen van zijn character traits in zijn persoonlijkheid te vinden zijn. Ik zal dus ook op zoek moeten gaan naar anderen die hem dus zo behandelen, wellicht zelfs een van zijn nestgenootjes, maar dat zie ik later wel.
Laatst aangepast door Fireheart op vr 15 feb 2013 - 14:32; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 13:28 | |
| .::BASICS::. NAME: Hawkkit FUTURE NAMES: Hawkpaw & Hawkwind NICKNAMES || Hawk GENDER: Tomcat CLAN: ThunderClan RANK: Kit BREED: Mixed PLACE OF BIRTH: ThunderClan BLOODLINE: SkyClan blood _______________________________________________________________________.::FAMILY::. MOTHER: Dogdance FATHER: Silverfang SIBLINGS: ??? OTHER KIN: ??? MATE: *** _______________________________________________________________________.::LOOKS::. FUR COLOR: Grey mixed with brown tabby with white paws FUR LENGTH: Short PAW PADS: Black with grey NOSE COLOR: Brown EYE COLOR: Deep brown BUILT: Muscular VOICE: *** APPEARANCE DESCRIPTION: Hawk is breed gebouwd en best wel gespierd. Hij heeft brede schouders en zijn poten zijn ook aan de brede kant. Door zijn karakter ziet hij er daar door stoer en zelf verzekerd uit, en niet lomp. Door zijn bouw is vechten geen probleem voor hem, enkel is door zijn bouw jagen niet echt zijn sterkte punt. Hawk heeft een redelijke zware lage stem. Ook word hij niet snel onderschat door andere warriors. _______________________________________________________________________.::CHARACTER::. STRONG POINTS: Sterk - Oprecht - Snel - Denkt eerst voor hij handelt - Doorzetter - Veel zelfvertrouwen - Beschermend BAD POINTS: Hij kan te veel verwachten - Kan er niet tegen als hij op z'n plek word gewezen - Vind het moeilijk om anderen te gehoorsamen - Kan niet tegen ongelijk FEARS: Hij is bang voor zijn verlies - Bang om voor schut te staan - Bang om gehaat te worden AMBITIONS: De sterkste kat van het woud worden PERSONALITY POINTS: Serious - Calm - Ambitious - Easily Bored - Proud - Arrogant PERSONALITY: Serious - Hawk is niet het personage dat van grapjes houd, zelf is hij heel serieus en kan hij daar door snel geïrriteerd raken. Bij zo'n beetje alle momenten houd hij zich wel serieus, hij denkt ook serieus over dingen na wanneer dat nodig is. Het is vrijwel zeldzaam wanneer hij onserieus bezig is. Maar dit is meer wanneer hij ouder is dan tien moons en zich in zijn warrior periode beschikt. Calm - Bij de meeste conflicten houd hij zich kalm, zelf stelt hij zich niet snel agressief op, tenzij je hem echt over het rooie hebt. Hawk is dan weer zo, een gevecht begint hij niet, door zijn kalme uitstraling en zijn woord keuze wilt hij nog wel eens anderen hem laten aanvallen, dat is ook zijn truc, hij houd zich net zo lang kalm tot de ander hem aanvalt. Maar ook bij ruzies met geliefde houd hij zich kalm, familie, vrienden, partner, crush, maakt niet uit, hij houd zich rustig. Ambitious - Macht, leiderschap, kracht, dat zijn dingen die bij Hawk heel hoog staan. Dingen bereiken, dingen die anderen niet zo snel zullen bereiken. En dat is ook te zien in zijn uitstraling, in een gevecht laat hij dat ook zien, en met de tijd zal hij merken dat hij er van geniet wanneer een ander zich onderdanig op stelt. Macht, dat is wat hij wil bereiken, hij hoeft niet persé clan leader te zijn, als katten hem maar wel als een leidend persoon zullen zien. Easily Bored - Wanneer hij al een poosje niks te doen heeft zal hij al snel verveeld raken. Hij kan dan wat vervelend over komen en gaat ook vrijwel meteen op zoek naar iets om te doen. Hij is snel verveeld en wilt eigenlijk altijd wel wat doen. Stil zitten, dat is niks voor hem. Proud - Trots, dat is hij zeker, als hij ergens in slaagt is dat ook makkelijk en snel te zien aan hem. Opgeheven kop, staart hoog en ogen die sprankelen van trots. Maar dat hoeft niet persé bij hem te liggen. Als iemand uit zijn familie ergens in slaat zal de trots van hem af branden, dan kan hij ook een tikkeltje als een uitslover over komen. 'Kijk, dat is mijn familie,' dat zal snel bij hem opvallen. Arrogant - Hooghartig, verwaand, zulke trekjes zal hij ook vaak bij zich hebben. Op anderen neer kijken, hoog van zich zelf zijn. Dat is niet te missen. Zo kan Hawk wel over komen. Gelukkig komt dat niet al te vaak bij hem naar voren. SKILLS: Hunting •••○○ Running •••○○ Fighting ••••○ Agility ••••• Speed ••••○ View ••••○ Hearing •••○○ Smell •••○○ Power ••••○ Perseverance ••••○ Patience •••○○ _______________________________________________________________________.::PERSONAL::. NAME: Nathalie KNOWN ACCOUNTS: Brightpaw, Smoketear, Innerghost. EXPERIENCE: 2 Years and a quarter year MOTIVATION: C'mon, Silverfang? Dogdance? Allebei zulke awesome karakters. So why not? En sowieso, ik stik van de tijd, ik moet toch iets hebben om de dag mee door te gaan? En nog iets, ik moet en zal een awesome Thunderclan kater krijgen met een awesome familie. Oké, geen vol bloed Thunderclan kater, maar daar kan zo'n fantastische verhaallijn naar boven komen. Ik zit vol met fantasie, en in zo'n karakter als die van Hawk kan ik die prima kwijt! WHY ME?: Waarom ik? Een moeilijke vraag moet ik zeggen. Ik moet ook toegeven, ik heb veel accounts. Maar weet je? Ik heb er de tijd voor, ik weet van me zelf dat ik deze kater actief zal houden, ik kan het jullie beloven met mn vuist op mn hart. Ik ben actief, ik heb de tijd... EXTRA: Hawk is nu al awesome <3 Just Love Him <3
Laatst aangepast door Brightpaw op vr 15 feb 2013 - 0:18; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 15:02 | |
| BirchsongReal naam: Esmee
Bekendste account: Aurora
Naam kitten: Birchkit | Birchpaw | Birchsong
Geslacht: She-cat
Uiterlijk: Klik Klik
Karakter: Birch is een erg stille kat. Ze sluipt rond op de achtergrond, en meestal vergeet je dat ze er is. Ze doet alles graag op haar eigen manier, maar ze vindt het ook prima als jij haar een betere manier kan bijbrengen. Ze leert graag, en houdt van de natuur. Birch heeft graag rust om haar heen, en raakt snel van slag als haar familie of vrienden iets afgepakt wordt, omdat ze zoveel van hen houdt.
Likes: Nature -- Butterfly's -- Full Moon Unlikes: Fights -- Rain -- Hot weather
Motivatie: Because Silverfang X Dogdance, dat is gewoon te epic en ik zoek een account waar ik me helemaal op kan richten =3
RPG-Ervaring Ik heb het even opgezocht: Op 12 mei precies 3 jaar
Laatst aangepast door Aurora op di 12 feb 2013 - 15:28; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 15:05 | |
| >IRISFLOWER< Naam: Christy, Chi, Chihuahua, Chidinges Bekendste account: Graystripe Naam kitten: Iriskit {Kitten} Irispaw {Apprentice} Irisflower {Warrior} Geslacht: Kattin Uiterlijk: Iriskit is een een lichtbruine poes wiens vachtlenge kort is en een tabby patroon bevat. Haar oogkleur is lichtgroen, maar is ook wel herkenbaar als donkergeel. Iriskit is niet een van de grootste, maar is ook weer niet zo heel klein. Ze heeft een slanke lichaamsbouw en staat hoog op haar poten, zodat ze in staat is om in een redelijk korte tijd een hoge snelheid te bereiken. Haar neus en pootkussen hebben een lichtroze tint, en haar nagels en tanden zijn niet zo zeer lang, maar wel vlijmscherp. Aangezien Iriskit niet een van de grootste is, maar ze een middelmatige grootte heeft, zullen haar skills ook middelmatig zijn. Enkel jagen is een uitzondering bij haar. Zodra ze alleen het kamp mag verlaten, en ze de basis technieken van het jagen onder de knie heeft, zal ze zo goed als altijd terug komen met veel prooi. Karakter: Iriskit is een hele zachtaardige poes, eentje die liever dingen uitpraat dan te vechten. Dit speelt echter af en toe in haar nadeel bij het jagen, aangezien ze het haat om levende wezens hun leven af te pakken, ook al is ze zo goed op het gebied jagen. Maar omdat de Clan bij haar op de eerste plaats staat, zal ze het dier uiteindelijk toch doden. Ook vrienden en familie hebben een speciaal plekje in haar hart, en af en toe komen zij zelfs voor de Clan te staan. Het kan dus zijn dat Iriskit op bepaalde dagen verscheurd is vanbinnen, dat zal vaak voorkomen wanneer ze een lastige beslissing moet maken. Wat ook een bekende karaktereigenschap van Iriskit is; Ze helpt graag katten die niet in staat zijn om zichzelf te helpen. Dus ook als apprentice zal ze er niets mee inzitten moet ze de elders een handje helpen of verzorgen. Dat maakt haar dan ook zo geliefd in de Clan. Waar ze dan weer niet goed in is, of helemaal niet tegen kan is de dood. Wanneer er iemand sterft zal ze vaak nog lang met verdriet rondlopen. Skills:
Jagen: ×××××××××× Vechten: ×××××××××× Snelheid: ×××××××××× Sluipen: ×××××××××× Zwemmen: ×××××××××× Klimmen: ×××××××××× Zien: ×××××××××× Ruikvermogen: ×××××××××× Oren: ×××××××××× Luisteren: ×××××××××× Sociaalheid: ××××××××××
Motivatie: Ik vind het gewoon een geweldig verhaal. Ook had ik stiekem al gedacht dat die twee iets zouden krijgen, alleen wist ik niet dat er ook ooit kittens van zouden komen. En aangezien Dogdance en Silverfang gewoon te leuk zijn om te negeren, heb ik me aangemeld. Ook leek het me leuk om een kitten te spelen wiens ouders eerst in een andere Clan zaten, gewoon lekker dramatisch kunnen doen af en toe in de RPG omdat sommigen haar halfbloedje kunnen noemen. Haha, met andere woorden; Ik vind het koppel gewoon awesome. Ook al word ik niet gekozen, ik zal altijd die twee hun topics blijven volgen.
|
| | | Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 15:07 | |
| #Basic#
Current name: Questionkit Futere name: Questionpaw/Questionmind Gender: Male Clan: Thunderclan Oriantation: Homosexual
#Familie#
Parents: Silverfang ♥ Dogdance bro's/sis: not jet. Other's: not jet.
#Looks#
Fur: Gray taaby Eyes: yellow/bleu Nose: pink
#Inside#
Fears: Grown up's, touch by others and talk to others. Traits: «»Scared«»Silent«»Somtimes angry«»Somtimes lovely«» Personality:
Scared: hij is bang dat anderen met hem praten of naar hem kijken later komt hij hier overheen en probeert hij meer met anderen te praten.
Silent hij is stil en verlegen ook hier komt hij later over.
Sometimes angry soms kan hij opeens boos worden op anderen katers zonder enigen reden. dit komt omdat hij al vroeg er achter komt dat hij homo is.
Sometimes lovely hij kan ook hartstikke aardig zijn tegen anderen.
#Motivation#
Name: Stijn Age: 13 Why: ik vind dit een leuke kans en het is een leuk stel♥ Time on WC: Ik zit nu meer dan een jaar op WC Online: ik kom elke dag online met al mijn accjes dan kijk ik even of ik PM's heb en meestal post ik dan even. |
| | | Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 17:14 | |
|
Name: Cloverkit Future Names: Cloverpaw ~ Cloverfour Gender: Male
~*~Inside~*~ Kitten: Hij is geen doorsnee kitten. Hij zegt alles en denk niet na of het wel zo slim is om te zeggen, daardoor werkt hij zich nog wel eens in de nesten. Soms is hij super onhandig en struikelt hij over van alles heen. Hij stelt soms domme vragen en met stoeien is hij eigenlijk wat te ruw. Hij weet niet tot hoe ver hij kan en gaat vaak over grenzen van anderen heen.
Apprentice: Als hij apprentice wordt zal steeds duidelijker worden dat hij twee persoonlijkheden heeft. Op de ene dag gaan zijn trainingen super, maar op de andere dag lukt helemaal niks. Als hij in een goede bui is, is hij een vrolijke apprentice. Alleen als hij in een slechte bui is, is hij onhandig en afstandelijk tegen anderen. In zijn apprentice tijd vind hij een kleine glimmende steen, waar hij helemaal gek op wordt. Die beschermd hij dus tegen alles. Als hij in een goede bui is verstopt hij de steen, maar als hij in een slechte bui is sleept hij het overal mee heen. Hij vertrouwd dan niemand. Hij zal op een gegeven moment de steen kwijt raken, waar hij dan iedereen de schuld van gaat geven.
Warrior: Hij zal een warrior worden met twee persoonlijkheden. Als het goed met hem gaat, gaan zijn taken ook goed en blinkt hij bijna overal in uit. Hij voert dan alles netjes uit en is vriendelijk. Als het slecht met hem gaat, doet hij zo goed als niks of moet hij er echt flink toe aangespoord worden. Op die momenten zal hij de ander uitdagen en treiteren. Hij is altijd wat wantrouwig, maar erger als hij zich niet goed voelt.
~*~Outside~*~ Een slanke zilvergrijze kater, met donkergrijze strepen. Hij heeft blauwe ogen. Hij heeft een gemiddelde grote en een lange staart.
~*~Algemeen ~*~ Naam: Julia Bekendste account: Creamypaw Motivatie: Ik kon het echt niet laten om me hier voor aan te melden. Het leek me al super leuk als deze twee kittens zouden krijgen, dus ik wilde me heel graag aanmelden. Daarbij had ik het idee van dit katertje al een tijdje in mijn hoofd. Ik vond hem hier goed bij passen (: .
~*~Setje~*~
- Spoiler:
|
|
| | | Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 17:56 | |
|
Laatst aangepast door Arcticlight op zo 17 feb 2013 - 0:23; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | 84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 18:34 | |
| Carptail Basic Information~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Name: Carpkit-Carppaw-Carptail Gender: Male Parents: Dogdance X Sliverfang Clan: Thunderclan His name means: Karperkit-karperpoot-karperstaart Look~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Fur: Grey, just like silverfang, with stripes. he have a little bit the same coat as Dogdance. Eyes: Blue/light green. Lenght of the fur: Short and fluffy. Paws and legs: Normal, with little paws and little claws. Look like a: Naughty and funny kitty. Character~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Inside: Funny~ Carpkit maakt voortdurend flauwe grapjes, en heeft er nog plezier in ook. Zijn kameraden vinden dit natuurlijk prachtig, en gaan snel met hem mee. Als Carp de kans krijgt, laat hij andere schrikken, en lacht om zijn eigen moppen en actie's. Trouw~ Hij zou hoe dan ook, zijn famillie en clan nooit verraden. Hij ziet ze als zijn leven, thuisbasis om problemen te bespreken, en zijn manier van leven. Hij houdt zich erg vast aan iedereen waarvan hij houdt, en heeft er ernstige moeite mee als een vriend of famillie-lidt sterft. Dapper~ Carpkit is dapper, en soms wat teveel. Als er een mededeling komt over een gevaarlijke das, gaat hij die daadwerkelijk zoeken, om zichzelf te bewijzen. Hij kijkt op tegen andere katten die veel goeds hebben gedaan, en luistert graag naar heldhaftige verhalen. Bijdehandt~ Je hoeft hem niet te vertellen wat goed en slecht is. Carpkit onderbreekt iedereen, en vertelt hoe hij het vindt, en hoe het volgens hem is. Hij is een goede spreker, en durft zijn mening tegen iedereen te uitten, ook als het niet zo aardig is. Naughty~ Carpkit heeft ook zijn slechte kanten, en daar hoort ondeugend bij. Dingen die niet mogen doet hij gemakkelijk, en vindt straf niet erg. Hij trekt zich er helemaal niets van aan. Special moves~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Fishing: Hij hengelt met zijn scherpe klauwen gemakkelijk vissen uit het water. Het is bovendien zijn favoriete prooi als lunch. Swimming: Iets vreemds aan hem~Hij kan zwemmen, en vindt het water prima. Zelf weet hij niet hoe dit komt. Misschien omdat hij eens een keer in het water is gevallen? Nose: Hij moet vaak niesen van stuifmeel en bloemen. Fighting~ ***** Running~ ***** Fishing~ *****Swimming~ ***** Hunting~ ***** My motivation~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Why: Ik wilde Carp al in de thunderclan hebben, en ouders voor hem die actief bleven. Dus dit is het perfecte nestje. Dogdance en Silverfang zijn in een woord= Awsome ^^ Blijf ik actief: Zekers. Anders zou ik me niet aanmelden, en was ik allang weg van deze site. - setje:
Laatst aangepast door Deathspirit op ma 18 feb 2013 - 14:53; in totaal 6 keer bewerkt |
| | | Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 18:40 | |
| ๑ A R R O W C L A W ๑ ๑ G E N E R A L
[Kit Name] Arrowkit* [Apprentice Name] Arrowpaw [Warrior Name] Arrowclaw [Gender] Male [Age] Unborn [Birth season] Unborn
๑ R E L A T I O N S H I P S
[Parents] Dogdance x Silverfang [Siblings] Unknown for now [Parnter] Are you a sick fool? [Ex-Partners] - [Kittens] - [Other Family] Unknown
[Clan] Thunderclan [Clanleader] Firestar [Deputy] Silverfang [Medicinecat] Jayfeather [Mentor] Unknown [Apprentice] Unknown
๑ A P P E A R A N C E
[Fur] Unusual silver and white [Eye color] Ice blue [Nose color] Black [Paw pads] Pink/Black [Fur structure] Long [Build] A bit bigger then the normal cat
๑ P E R S O N A L I T Y
[Ambition] To become a Warrior [Fears] None for now [Strong points] Not scared, always willing to fight. [Hates] Rain [Personality] He can even come off as arrogant at times. He is known to having sociopathic tendencies, he can be charming and almost caring one minute then the next turn angry and dangerous, in which he will show no remorse for the killings he has committed. He also enjoys toying with cats and causing grief and pain to those around him, most of all he does this to his brothers and sisters. He is very, very powerful, unlike his brothers and sisters, and usually gets what he wants. This has brought strife to many cats near to him and strangers alike.
๑ H I S T O R Y
Not yet
๑ M O T I V A T I O N Ik wil al zo lang een kitten aanmaken die in een clan is geboren.. Bovendien wil ik ook actieve ouders voor het account zodat het niet inactief wordt enzo. Dus als de ouders actief zijn blijf ik actief. Logica? c:
[Real Name from me] Rebecca [Bekendste Account] Leopardkit [RPG ervaring] Ik RPG al sinds 3-4 jaar
Laatst aangepast door Leopardkit* op wo 13 feb 2013 - 16:51; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | » Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 19:13 | |
| » ɢ e ɴ e r α l « Current Name; Falconkit Former Names; x Future Name; Falconpaw ~ Falconflight Gender; Tom Age; Unborn Season Born; Newleaf Sexuality; Unknown
Mother; Dogdance Father; Silverfang Brothers; Unknown Sisters; Unknown Grandmothers; Frostbolt & Unknown Grandfathers; Littlerush & Unknown Other Family; Unknown Bloodline; Skyclan
Lifestyle; Clancat Current Clan; Thunderclan Former Clan; x Future Clan; Starclan(?) ~ Dark Forest(?) Current Rank; Kit Former Ranks; x Future Ranks; Apprentice ~ Warrior ~ Elder Former Mentor; x Current Apprentice; x Former Apprentice; x
» o υ т ѕ ι d e « Fur; Silver with dark stripes, white belly and white socks Coat Length; Short Pattern; Tabby with white Eyes; Light blue Pad Color; Pink Nose Color; Pink//Brownish Built; Skinny, he doesn't have much muscles Extraordinary Things; He has very good eyes and ears. Voice; Kellin Quinn Theme; Sleeping With Sirens - A Trophy Father's Trophy Son
» ι ɴ ѕ ι d e « Falconkit zal een stil katertje zijn, letterlijk. Bij de geboorte is er iets mis gegaan, waardoor zijn stem zich niet ontwikkeld. Hierdoor zal Falconkit een aantal manen in de Medicine Cat Den doorbrengen, omdat ze niet zeker weten wat hij mankeerd. Ondanks dat hij zijn stem mist en vaak niet buiten komt, is Falconkit een vrolijk katertje dat probeert met de rest om te gaan. Maar voor onbekende redenen wordt hij genegeerd. Hierdoor wordt hij wat afstandelijker en onzeker.
Falconpaw is nog steeds stil en eenzaam. Net voordat hij apprentice werd, zal zijn stem eindelijk terugkeren en mag hij de Medicine cat den verlaten. Het blijkt al snel dat hij een slim en snugger kereltje is en maar al te graag wilt leren. Toch lijkt het erop dat Falconpaw helemaal geen warrior wilt worden. Hij maakt niet graag zijn poten vuil en hoe graag hij ook leert, hij walgt van modder aan zijn vacht. Ook heeft hij in de gaten dat andere katten hem vreemd aankijken, alsof er iets mis met hem is. Wat is er nou vreemd aan een kater met een ongewoon hoge stem, die niet graag smerig wordt? Hij snapt het niet.
Falconflight zal over zijn lichte vorm van smetvrees heen komen en zich gedragen als een echte warrior, ondanks dat hij het niet echt leuk vind. Zijn stem is nooit echt zwaarder geworden, waardoor katten hem nog steeds aanstaren en achter zijn rug om praten. En het grootste probleem? Ondanks dat poezen om hem heen zwerven, want Falconflight is een redelijk knappe kater geworden, wordt zijn aandacht meer naar hetzelfde geslacht getrokken. Oeps.
» ѕ ĸ ι l l ѕ & ĸ ɴ o w l e d ɢ e « Hunting: ••○○○ Fighting: •••○○ Sneaking: ••••○ Swimming: •○○○○ Climbing: ••••○ Knowledge of Herbs: •••○○ Smell: •••○○ Hearing: •••○○ Sight: ••••○ Social: •••••
» ғ υ т υ r e « Bepaalde dingen die ik met Falcon van plan ben in de loop van zijn leven.
- Falconkit zal vooral met poezen optrekken, omdat hij door de katers wordt nagekeken.
- Falconkit zal een slechte band met zijn vader krijgen en dit zal nooit echt goed komen. Hij's bang dat hij niet is wat zijn vader in hem ziet.
- Falconpaw zal getuigen worden van een moord, dit zet hem aan het denken of hij zijn gedrag niet moet gaan aanpassen.
- Falconflight zal onder druk komen te staan in de liefde en moet zijn ouders gaan bekennen dat hij op katers val, i.p.v op poezen.
» p e r ѕ o ɴ α l « Naam; Quinty Ervaring; 3,5 tot 4 jaar Bekendste Account; Silverfeather//Saxon//Lostvoice Motivatie; I knew it, I knew it. Ik stalk Dogdance en Silverfang al zo lang en ik ship die twee. Ze hebben een geweldige relatie en het zijn beide geweldige karakters. Het spelen van een kitten van deze twee zou echt geweldig zijn, ondanks dat het nog zo lang gaat duren voordat de kittens komen. Extra; I just love Falconkit .w.
|
| | | Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 19:29 | |
| Naam: Lianne Bekendste account: Honeyspots Naam kitten: Mossnose Geslacht: Poes Uiterlijk: Hetzelfde als die van Dogdance Karakter: Als Kitten Mosskit is een beetje een laatkomer. Ze heeft als laatste haar ogen open, komt als laatste buiten de kraamkamer, zal als laatste eten en zal als laatste ook altijd aankomen waar dan ook. Ze houd erg van stilte en rust en zal als een magneet aan haar moeder vast geplakt zitten tot ze vier manen oud is. Dan begint ze een beetje uit haar schulp te kruipen en te verkennen, veel te laat natuurlijk. Dan al houd ze van een beetje in haar eentje rondhangen en kijken naar de vogeltjes die overvliegen, de insecten die rond haar zoemen. Ze vind het leuk om als vier manen oude kit 'op te passen' op de jongere kits. Dit geeft al aan dat ze later mogelijk een zwak voor kits ontwikkeld en een moeder figuur word.
Als leerling Hoewel ze laat was als kit doet ze niet onder voor haar nest genootjes. Ze laat haar moeder meer met rust en trekt de wijde wereld in. Ze is enorm gemotiveerd om te beginnen en wil zo veel mogelijk leren als ze maar kan. Ze zal enorm goed opletten en zelfs nadat ze getraind heeft constant denken aan haar trainingen en zelfs proberen om een soort door te leren in haar vrije tijd door zelf oefeningen te doen in het kamp. Mosspaw is niet een overbodige prater en is meer van het luisteren. Na maten ze meer katten ontmoet zullen diegene waarmee ze het dichtste bevriend is merken dat ze als haarzelf enorm gek kan doen en altijd wel de clown van de groep is. Ook hier in haar vrije tijd zal Mosspaw graag op de kits passen, ze vind ze zo hulpeloos en wil ze daarom helpen.
Als warrior Mossnose is altijd vriendelijk tegen haar mede katten en zal nooit proberen om boos over te komen om wat voor reden dan ook. Ze doet haar taken goed en zal nooit afwijken van een dagelijks patroon omdat ze later de ambitie heeft om haar vader op te volgen. Ze haat het als ze haar taken niet af krijgt en zal erg snel uit haar slof schieten tegen familie of vrienden als ze bijvoorbeeld te weinig prooi heeft gevangen naar haar mening. Ze is zo trouw als maar kan voor een ThunderClan kat, ze trekt zich weinig aan van haar oude SkyClan bloed en voelt zich er zelfs trots over. Ze zal snel reageren op de hulpeloze kreten van een kit in nood en heeft de wens later ook ooit een eigen nestje te hebben en een geliefde partner. Hoewel ze altijd steevast trainde is zal ze nooit echt een goede krijger worden. Ze is meer het zorgende typ dat speciaal binnen blijft om voor een net bevallen clan genoot op de kits te passen als ze even een frisse neus wilt halen.
Theme: https://www.youtube.com/watch?v=uoDGHoFVZpQ Stem: https://www.youtube.com/watch?v=2wkl_zPPn5U {Bluestar's stem door die hele video heen, van kit tot volwassene} Motivatie: Van begin af aan vond ik die twee katten al awesome en fantaseerde ik dat ze ooit een koppel zouden kunnen worden. Als dat ooit zo gebeuren zou ik heel graag een kitten willen spelen. Nou ja, de hemel zijd geprezen! Het gebeurde! Meteen wilde ik al een kit aanmaken, eentje waarbij ik me goed voelde en eentje die anders was dan al mijn andere karakters. Na een naam gevonden te hebben typte ik gewoon meteen neer op dat moment op dat punt hoe ik het wilde zien als karakter. Ik heb er niet over nagedacht bij voorhand maar gewoon neergetypt wat toen in me op kwam. Jullie weten hoe ik post, of ik denk het. Dogdance, voor posts kun je bij Honeyspots kijken en Cinderfall! (: Katten spelen die in de RPG zijn geboren gingen altijd goed, het is een lang verhaal. Als ze familie hebben en ik ze echt heb bespeeld sinds het begin heb ik er zeeën voor inspiratie voor. Zo ontstond ook Honeyspots.
Extra: Ik heb eventjes de tekst dat ik er bijgevoegd heb naderhand schuingedrukt gezet, dan weet je wat er bij gevoegd is! Onder het kopje 'Als warrior' onderaan ^^
Laatst aangepast door Honeyspots op di 12 feb 2013 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance di 12 feb 2013 - 20:37 | |
| General Name; Tawnykit - Tawnypaw - Tawnyspots Age; Unborn Gender; Female Rank; Unborn kitteh Clan; ThunderClan Bloodline; SkyClan
Outside Fur; Tawny heeft een halflange silver tabby poes. Ze heeft een slanke, fijne bouw. Fur length; Half-langharig Eyes; Blauw Nose; Roze Pads; Roze Setje; - Spoiler:
Reletionships Parents; Silverfang x Dogdance Siblings; Unknow Other family; Unknow Friends; Who here likes me? Crushes; Just kidding me!
Skills Good at; Jagen Tawnykit zal in haar apprentice tijd met sprongen vooruit gaan in deze vaardigheid. Vechten Ze zal hier een beetje moeite mee hebben in het begin, vanwege haar ogen. Maar ze leert haar andere zintuigen steeds meer gebruiken. Geur Tawnykit heeft ook een goed reukvermogen. Ze ruikt dingen van een grote afstand. Geluid Tawnykit heeft vreselijk goede oren. Haar ogen zijn minder goed dan de gemiddelde kat, maar dit lijkt haar oren nog sterker te maken. Bad at; Zwemmen Ze heeft het zwemmersbloed gewoon niet in zich, en ze is bang voor water. Plantenkennis Tawny weet er wel een beetje vanaf, maar het interesseert haar niet erg. Zicht Haar ogen zijn een beetje slecht. Soms ziet ze dingen dubbel en moet ze even gaan liggen. Het is ook weer niet zo erg dat ze elder moet worden, maar soms hebben sommige twijfels over haar. Daardoor word ze ook weer gepest. Maar ondanks dit zal ze een geweldige warrior worden.
Personality Kit; Tawnykit is een redelijk avontuurlijke kitten. In het begin zal ze wat communicatie problemen hebben omdat ze anderen verkeerd begrijpt, en nooit zo vriendelijk overkomt. Ze zal een beetje dominant zijn dus. Ze kan soms een beetje schuw doen, zeker als ze weet dat ze iets fout heeft gedaan en een straf kan verwachten. Ze heeft groot respect voor de oudere katten en luistert graag naar de verhalen van de elders. Apprentice; Tawnypaw zal vaak als schattig en lief gezien worden, maar hierdoor word ze juist het tegenovergestelde. Katten plagen haar om haar naam en ze word een beetje bitch achtig. Ze is koppig en luistert de raad van haar mentor maar zelden op. De enige naar wie ze luistert zijn haar ouders, voornamelijk haar vader. Ze heeft respect voor hem omdat hij al zoveel meegemaakt is. Ze is dol op haar ouders en zal steeds meer naar hen toegroeien. Ook met haar siblings word ze heel hecht, ook zal ze een paar goede vrienden maken. Al is ze wel moeilijk te overtuigen dat je echt haar vriend bent. Warrior; Tawnyspots is veel liever geworden. Ze is wat minder onzeker en is een goede warrior. Soms kan ze nog wel eens trekjes hebben van vroeger. Ze is nog altijd close met haar familie en ze zou het nooit over haar hart verkrijgen om een van hen te laten zitten. Ze zal meer met anderen optrekken en is erg sociaal. Soms kan ze nog eens wat problemen met haar ogen hebben, en zal daardoor wel eens langsgaan bij de medicine cat.
Personal Naam; Daniëlle(Daan) Bekendste account; Frostlake of Bravesoul Leeftijd; 12 jaartjes jong (Bijna 13!) Ervaring; Ik speel nu al een jaartje WC Motivatie; Ik vind ten eerste het koppeltje van Dogdance en Silverfang gewoon awesome. Ik ben vreselijk fan van deze twee katten en het lijkt me al helemaal geweldig om een kitten van hen samen te spelen. Verder heb ik gewoon erg veel tijd over. Op school loopt alles hardstikke goed dus ja, ik barst van de extra tijd voor dit account. Ook ben ik gewoon verliefd op Tawnykit, alles is zo perfect aan haar! Het account Tawnykit bestaat al, onder mijn naam. Ik heb hem pas aangemaakt omdat ik toch al zeker wist dat ik der ging aanmaken. Beloftes; Ik ga Tawnykit nooit weggeven, der vreselijk actief maken en haar niet dood laten gaan voordat ze elder is =D
Laatst aangepast door Frostlake op za 16 feb 2013 - 22:45; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance wo 13 feb 2013 - 16:18 | |
| |
▒ General ▒ Name: Squirrelkit, -paw, -juice, wegens haar licht pluizige staart Gender: Poes Age: Unborn Clan: Thunderclan Rank: The Unborn One Season Born: Unknown
▒ Relationships ▒ Parents: Silverfang x Dogdance Siblings: Unknown Other familly: Unknown Friends: Join the group! Enemies: Why? Crush/Partner: Love is something, you can't understand...
▒ Inside ▒ Squirrelkit: Squirrelkit is een hyperactieve en nieuwsgierige kitten, ze houdt ontzettend van luisteren naar verhalen en wil alles op deze aardbol te weten komen. Elk mysterie wil zij ontrafelen en alles is interessant, zeker het territorium. Maar ook zal ze haar vader en moeder vaak vragen naar de tijd toen Skyclan nog bestond. Met haar vrolijkheid bombardeert ze de clan en zelfs op de ergste dagen is er bij haar een lach op haar gezicht te vinden. Echter wil dit niet zeggen dat ze niet met anderen hun verdriet meeleeft, ze doet het wel, maar laat het niet merken, al het verdriet en al de woede die ze zelf heeft, stapelt ze dan ook steeds maar op. Squirrelpaw: Als de kitten dan eindelijk haar apprentice rang ontvangt, zal ze ontzettend enthousiast zijn en vooral een goede leerling zijn. Ze doet er de eerste paar dagen alles aan om haar mentor te laten zien wat ze waardig is. Echter is dit erg vermoeiend en brengt dit haar een hoop stress, zodat ze ergens in het midden van haar apprenticetijd de boel even laat vallen. Dit blijft niet lang duren, want al snel is er weer een lach op haar gezicht verschenen, ze mag dan wel niet meer zo haar best doen als eerst, ze zal wel meewerken. Ze worstelt nog steeds met de emoties verdriet en woede en is haast bang om ze te laten zien. Ze blijft alles maar opkroppen en uiteindelijk zal dit haar te veel worden. Squirreljuice: Nadat ze weer over haar dipje heen is, wordt het poesje eindelijk warrior. Haar nieuwsgierigheid en vrolijkheid is weer helemaal terug en het lijkt alsof ze een tweede jeugd beleeft. Echter weet ze nu wel met al haar emoties om te gaan. De plichten en taken die ze als warrior heeft, vervult ze goed, zeker omdat haar vader deputy is, maar ondertussen probeert ze uit iedereen vanalles los te krijgen en zal ze proberen alle geheimen van de wereld te achterhalen. Ze zal proberen een heel groot deel te verkennen buiten het territoria en zal iedereen aanspreken die haar misschien iets interessants kan vertellen.
▒ Outside ▒ Fur Length: Een korte vacht Fur Color: Zilver Tabby Eyes: Grote, smaragd groene ogen Nose: Roze Pads: Roze Looks: Een smal en sierlijk gebouwd, klein poesje. Haar vacht is kort met een zilveren tabby patroon, haar staart daarentegen is licht pluizend, vandaar haar naam.
▒ About me ▒ Naam: Cesanne, Ceesje Leeftijd: 14 jaartjes oud c: Rpg-Ervaring: Ik zit nu 1 jaar op WC Motivatie: Ik weet het, ik heb veel accounts, maar ik heb haast geen accounts welke ik van kittens af aan kan spelen, wat mij ten eerste al erg leuk lijkt. Daarbij lief ik dit koppeltje erg en vind ik ze ontzettend goed bij elkaar passen, ook heb ik nog niet echt katten welke op de een of andere manier in relatie staan met die van jullie en ik vind dat daar wel eens verandering in mag komen. Het lijkt me prachtig een kitten van jullie te mogen spelen en ik hou wel van deze kleine Squirrel <3 En stiekem zoek ik ook nog naar een soort van vervanger voor Timefall ;3Beloftes: Ik beloof Squirrelkit nooit weg te geven en goed op haar te passen, ik laat haar niet sterven voordat ze een goed en lang leven heeft gehad en zal goed actief met haar blijven <3 Spoken || Other Cat |
|
| | | Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance do 14 feb 2013 - 12:40 | |
|
Name: Camillekit Future Names: Camillepaw ~ Camilleguard Gender: Female cat Age: Unborn Clan: Thunderclan Rank: Kit
Parents:Silverfang x Dogdance Siblings: Unknown Lover: I'm a kitten, what do you except? Kittens: Do I have to repeat myself... Friends: I hope I will have them Enemy's: None
Fur Colour: White with grey/brown spots Fur structure: Long and fluffy Eye colour: Dark blue Paw pads: Black Nose colour: Bright pink Height: On the small side Total picture: Ze is een redelijk kleine, witte kitten met grijs/bruine vlekken over haar hele lichaam. Bij haar kop zijn er ook nog een paar 'streepjes' die nog wat donkerder zijn dan de rest. Als apprentice/warrior: 1. https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/351zel1.jpg 2. https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/307redy.jpg
Likes: Other cat's ~ Helping ~ Playing Dislikes: Being alone ~ Rain ~ Fighting Social: Camillekit is een vrolijke kitten, ze is erg sociaal en is het liefst vrienden met iedereen. Ze speelt graag met andere katten en dan vooral met katten die wat ouder zijn dan haarzelf. Toch vertrouwd ze niet iedereen en kan het dus wel moeite kosten om een vriend van haar te worden. Follower: Ondanks dat ze graag met anderen is, is ze niet graag de baas. Ze volgt vaak gewoon bevelen op van anderen en denkt ze zelf niet te veel na over wat ze doet. Ze kan dus nogal roekeloos zijn, wat vervelende situaties kan opleveren. Brave: Ookal is ze niet graag de leider, dapper is ze wel! Een donkere grot? Zij is er als eerst. Ze is nergens bang voor, teminste, dat denkt ze zelf... Helpful: Als laatste is ze erg behulpzaam en helpt ze veel kattenuit de penarie. Ze komt voor ze op of spreekt ze moed in. Ze kan er niet tegen om andere katten hulpeloos te zien liggen. Toch heeft deze eigenschap geen effect op het jagen. When I'm older: Als ze ouder wordt veranderd er niet veel, behalve dat haar zelfvertrouwen groeit. Ook denkt ze vaker voor zichzelf, in plaats van alleen voor anderen. Toch vindt ze het nog steeds belangrijk om anderen te helpen zoveel ze kan.
Snelheid: Dit is minder, door haar korte poten. ♥♥♥♡♡ Jacht: Ook hier kan haar grootte in de weg zitten, alhoewel haat behendigheid dat wel weer gedeeltelijk oplost. ♥♥♥♥♡ Slim: Dit is als kitten wat minder, maar wordt meer naarmate ze ouder wordt. ♥♥♡♡♡ ~ ♥♥♥♡♡ Sterkte: Ondanks haar lengte is ze wel redelijk sterk. ♥♥♥♡♡ Zicht: Niet beter dan bij anderen. ♥♥♥♡♡
Special skills: Behendigheid: Dit kan ze goed, zeker door haar kleine postuur. Hiermee kan ze ook goed in bomen klimmen en tussen de struiken door rennen. Dit komt gedeeltelijk door haar Skyclan achtergrond. ♥♥♥♥♥ Plantenkunde: Ook hier is ze erg goed in. Doordat ze altijd anderen heeft willen helpen heeft ze ook middelen gezocht óm ze te kunnen helpen. Hierdoor kent ze veel verschillende plantensoorten en hun (helende) krachten. ♥♥♥♥♥ Loyaal: Doordat ze vaak doet wat anderen zeggen zonder vragen te stellen, is ze erg loyaal. Ze komt vaker op voor anderen dan voor zichzelf en verwaarloost zichzelf dan ook vaak. ♥♥♥♥♥
History: None Biggest dream: Medicine cat worden Idea for the future: Ik had een klein verhaallijntje bedacht; Als ze een apprentice is komt ze op een trip een andere kat tegen. Die andere kat doet alsof hij iets heel dierbaars kwijt is en stuurt haar richting een grot. Ze loopt vol zelfvertrouwen de grot in en gaat opzoek voor die andere kat. Wat ze niet weet is dat deze grot een groot doolhof is, met allemaal gangen. In totaal zit ze ongeveer 4 dagen in die grot voordat ze eruit komt. Hierna vertrouwd ze andere katten minder en doet ze niet meer zomaar dingen zonder eerst te checken hoe gevaarlijk het is.
Topic's: 0 Posts: 0 Words: 0
Voorbeeldposts:
Camillekit: Het was een mooie dag en Camillekit stond te springen om erop uit te mogen. Ze was al vroeg wakker geworden, maar wou haar ouders niet wekken, dus was ze nog erg stil geweest. Ze had rustig naar buiten gestaard met een grote glimlach op haar snuit. Ze weet niet precies hoelang ze naar buiten had gekeken, maar toen hoorde eindelijk geluiden achter zich. Ze draaide zich om en zag één van haar broertjes wakker worden. Ze liet een zachte, klagelijke mauw horen en draaide zich weer om. Haar ouders moesten wakker worden wou ze naar buiten kunnen, aan haar broertje had ze niks. Toch keek ze weer om en keek ze recht in de grote ogen van haar broer. Van schrik liet ze een hardere mauw horen en zag toen wat meer beweging. Ja, eindelijk worden haar ouders ook wakker. Verwachtingsvol keek ze naar buiten, helemaal uitstippelend waar ze dadelijk heen zou gaan.
Camillepaw: Ze lag er nu net 5 minuten en de zon was net aan het ondergaan. Ze wist dat ze niet lang meer moest wachten, wou ze het beste verrassingseffect hebben. Ergens daarbuiten liep haar mentor rond, en ze kon hem voelen bewegen. Lopen, rennen en sluipen, ze voelde het haar mentor allemaal doen. Toen kwam hij steeds dichterbij. Camillepaw ging goed zitten en deed haar kont iets omhoog, klaar voor de aanval. Toen ze dacht dat hij dicht genoeg was sprong ze uit de bosjes. Ze vloog een paar seconden door de lucht, maar het was lang genoeg om te zien dat ze het helemaal mis had gehad. Haar mentor was nog een paar kattenlengtes verderop. Ze had een konijn horen lopen, maar ook die was er vandoor gevlucht toen hij de kat zag. Ze zuchtte van vermoeidheid en teleurstelling. Zal ze het ooit onder de knie krijgen? Ze schudde met haar kop en liep terug de bosjes in, klaar voor een nieuwe poging.
Camilleguard: Gehaast liep de kat door het gras heen. Ze hoorde een paar andere katten haar naam roepen, maar ze keek niet om. Ze had nu geen tijd voor hun, er was iets veel belangrijker. Ze was al bij de rand van het bos toen ze iemand haar naam hoorde roepen. Deze keer was het van iemand die wel belangrijk voor haar was, belangrijker dan al die anderen. Snel sloeg ze af en kwam ze tussen het hoge gras terecht. Haar zicht en geur was belemmerd hier, maar dat was juist de bedoeling. Ze hoorde wel konijnen wegschieten, iets waar ze normaal achteraan gaat, maar zelfs daar had ze geen oog voor. Ze hoorde geen anderen katten meer, ze was nu helemaal alleen. ’Ik ben hier.’ miauwde ze zacht. Ze spreidde haar oren en hoorde toen een geluid komen van nog geen 5 kattenlengten verderop. Er kwam een glimlach op haar snuit en ze liep verder. Toen zag ze haar liggen, tussen het hoge gras door. De glimlach werd nog groter naarmate ze dichterbij kwam. ’Eindelijk ben je er.’ Ze hoorde de stem die haar altijd betoverd had, maar nu niks meer deden. ’Ja, ik ben hier.’ fluisterde ze terug.
Normaal zijn ze langer, maar dit is meer om mijn schrijfstijl te laten zien ;D
Naam: Isa Bekendste Account: Aurorapaw Ervaring:Ik heb nu ongeveer een jaar ervaring op dit soort forums en zat daarvoor op een ander soort forum, ook met Rp's maar dan kleiner (horsetycoon) Waarom een kitten van hun?: Ik ben nog niet zo lang op Warriorcats, maar vind het helemaal geweldig ;D Ik zocht al lang naar een kitten-gezocht topic zodat ik een accountje kan krijgen waarvan ik zeker weet dat ik die actief kan houden. Ik heb dus al heel wat topic's afgezocht, maar hiervoor maar in 1 ander gereageerd. Jammer genoeg ben ik het daar niet geworden. Ik heb de meeste van de topic's van Silverfang en Dogdance doorgelezen en het idee voor hoe de kittens geboren worden ziet er gewoon epic uit :3 Ken ik je?: Zoals ik al zei ben ik dus nog redelijk nieuw op Warriorcats, dus waarschijnlijk zul je me hier niet van kennen. Ik heb wel op veel andere forum's gezeten, maar de meesten daarvan waren kleinere forum's die snel dood zijn gegaan. Maar ik hoop dat je me aardig vindt :'D Houd ik haar actief?: Ja zekers ;d Dit wordt dan mijn tweede accountje, dus heb ik genoeg tijd om te posten.
x
Laatst aangepast door Aurorapaw op vr 15 feb 2013 - 12:12; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 0:13 | |
| Mn aanvraag staat er ;_; Ik had dikke ruzie met de code daarom is 'i zo vaak bewerkt ;_; Heb letterlijk heel internet afgezocht naar de codes die ik wou, de éérste keer dat ik zelf een code heb op gebouwd //proud
Maar hij staat er ^^ |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 12:13 | |
| + Warrior/apprentice uiterlijk toegevoegd! |
| | | Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 20:24 | |
| Wanneer wordt er beslist over de kittens als ik mag vragen? - Rebecca |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance vr 15 feb 2013 - 20:28 | |
| Is het goed als ik hier morgen een aanmelding plaats voor een vriendin die geen account heeft hier? |
| | | | Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Silverfang x Dogdance | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |