[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Flamestripe
Member
[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 20:11

Ooh, jullie hebben mijn geweldige dag nog geweldiger gemaakt. Bedankt, ik beloof dat ik goed voor 'm zal zorgen <'3
Ik maak hem zo snel mogelijk aan.
Gefeliciteerd aan de andere gekozenen, sorry voor de mensen die niet gekozen zijn <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 20:21

Van harte iedereen Wink
Shadewolf
Member
Chi ღ
93
Actief

CAT'S PROFILE
Shadewolf
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 20:35

Bedankt iedereen. n_n
Trouwens een vraagje; Zou Shadekit eerst geboren mogen worden. c:
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 21:02

Damn. Balen van Tawnykit. Maar gefeliciteerd de rest!
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 21:07

Als niemand ertegen is wil ik graag dat Cinnamonkit als laatste geboren word ^^ Aangezien volgende week toch een drukke week voor mij word en ik niemand op wil houden ofcourse!
Falconscreech
Member
Robin
146
Actief

CAT'S PROFILE
Falconscreech
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 21:17

Arcticlight schreef:
Als niemand ertegen is wil ik graag dat Cinnamonkit als laatste geboren word ^^ Aangezien volgende week toch een drukke week voor mij word en ik niemand op wil houden ofcourse!

Pff, mij speelt dat eigenlijk geen rol. Ik zorg wel dat ik post, al is een geboortetopic niet echt m'n sterkste kant x3
Dus of dat Falconkit nu als eerste, laatste of 2de geboren wordt, mij is het eender, het belangrijkste is dat hij geboren wordt ^^
Innerstar
StarClan
[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 22:00

Gefeliciteerd siblings van mijn Thrushpaw <3
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 22:45

Falconkit schreef:
Arcticlight schreef:

Pff, mij speelt dat eigenlijk geen rol. Ik zorg wel dat ik post, al is een geboortetopic niet echt m'n sterkste kant x3
Dus of dat Falconkit nu als eerste, laatste of 2de geboren wordt, mij is het eender, het belangrijkste is dat hij geboren wordt ^^
Bij mij speelt het ook geen rol, maar ik wil niemand ophouden aangezien ik volgende week het gewoon erg druk heb en als ik ergens in het begin aan de beurt ben moeten zoveel mensen wachten tot het weekend want dat kan ik waarschijnlijk pas weer posten, get it? :3
Turtlepaw..
Member
12
Actief
Turtlepaw..
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 10:36

Yay OMG yay! Thanksss! Sorry voor iedereen die niet is gekozen.
Nu ga ik straks nog hyperder naar Iro x3
Falconscreech
Member
Robin
146
Actief

CAT'S PROFILE
Falconscreech
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 12:59

Arcticlight schreef:
Falconkit schreef:
Arcticlight schreef:

Bij mij speelt het ook geen rol, maar ik wil niemand ophouden aangezien ik volgende week het gewoon erg druk heb en als ik ergens in het begin aan de beurt ben moeten zoveel mensen wachten tot het weekend want dat kan ik waarschijnlijk pas weer posten, get it? :3

Ja snap hem, ik heb de komende 2 weken ook toetsweek, maar ik maak m'n post nu al zodat ik hem alleen maar hoef te plakken ofzo c:

@Nath ; Thanks c:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 21:35

http://warriorcats.bigforumpro.com/t11776-kitswolf-again-but-this-time-with-luck#290505
HOORAY, for not spamming c:
Het geboortetopic, voor nu nog even een kit, zal z.s.m. posten zodra die kit heeft gepost :3
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 jun 2013 - 1:13

Shrewleap schreef:
http://warriorcats.bigforumpro.com/t11776-kitswolf-again-but-this-time-with-luck#290505
HOORAY, for not spamming c:
Het geboortetopic, voor nu nog even een kit, zal z.s.m. posten zodra die kit heeft gepost :3

Ik heb gepost aangezien ik niet kan slape. En mijn mobiel toch naast me lag dus sharpkit is al geboren
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 3 Icon_minitime

[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: