| [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] | |
|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 20:11 | |
| Ooh, jullie hebben mijn geweldige dag nog geweldiger gemaakt. Bedankt, ik beloof dat ik goed voor 'm zal zorgen <'3 Ik maak hem zo snel mogelijk aan. Gefeliciteerd aan de andere gekozenen, sorry voor de mensen die niet gekozen zijn <'3 |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 20:21 | |
| Van harte iedereen |
|
| |
Chi ღ 93 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 20:35 | |
| Bedankt iedereen. n_n Trouwens een vraagje; Zou Shadekit eerst geboren mogen worden. c: |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 21:02 | |
| Damn. Balen van Tawnykit. Maar gefeliciteerd de rest! |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 21:07 | |
| Als niemand ertegen is wil ik graag dat Cinnamonkit als laatste geboren word ^^ Aangezien volgende week toch een drukke week voor mij word en ik niemand op wil houden ofcourse! |
|
| |
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 21:17 | |
| - Arcticlight schreef:
Als niemand ertegen is wil ik graag dat Cinnamonkit als laatste geboren word ^^ Aangezien volgende week toch een drukke week voor mij word en ik niemand op wil houden ofcourse! Pff, mij speelt dat eigenlijk geen rol. Ik zorg wel dat ik post, al is een geboortetopic niet echt m'n sterkste kant x3 Dus of dat Falconkit nu als eerste, laatste of 2de geboren wordt, mij is het eender, het belangrijkste is dat hij geboren wordt ^^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 22:00 | |
| Gefeliciteerd siblings van mijn Thrushpaw <3 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 22:45 | |
| - Falconkit schreef:
- Arcticlight schreef:
Als niemand ertegen is wil ik graag dat Cinnamonkit als laatste geboren word ^^ Aangezien volgende week toch een drukke week voor mij word en ik niemand op wil houden ofcourse! Pff, mij speelt dat eigenlijk geen rol. Ik zorg wel dat ik post, al is een geboortetopic niet echt m'n sterkste kant x3 Dus of dat Falconkit nu als eerste, laatste of 2de geboren wordt, mij is het eender, het belangrijkste is dat hij geboren wordt ^^ Bij mij speelt het ook geen rol, maar ik wil niemand ophouden aangezien ik volgende week het gewoon erg druk heb en als ik ergens in het begin aan de beurt ben moeten zoveel mensen wachten tot het weekend want dat kan ik waarschijnlijk pas weer posten, get it? :3 |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] za 16 feb 2013 - 10:36 | |
| Yay OMG yay! Thanksss! Sorry voor iedereen die niet is gekozen. Nu ga ik straks nog hyperder naar Iro x3 |
|
| |
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] za 16 feb 2013 - 12:59 | |
| - Arcticlight schreef:
- Falconkit schreef:
- Arcticlight schreef:
Als niemand ertegen is wil ik graag dat Cinnamonkit als laatste geboren word ^^ Aangezien volgende week toch een drukke week voor mij word en ik niemand op wil houden ofcourse! Pff, mij speelt dat eigenlijk geen rol. Ik zorg wel dat ik post, al is een geboortetopic niet echt m'n sterkste kant x3 Dus of dat Falconkit nu als eerste, laatste of 2de geboren wordt, mij is het eender, het belangrijkste is dat hij geboren wordt ^^ Bij mij speelt het ook geen rol, maar ik wil niemand ophouden aangezien ik volgende week het gewoon erg druk heb en als ik ergens in het begin aan de beurt ben moeten zoveel mensen wachten tot het weekend want dat kan ik waarschijnlijk pas weer posten, get it? :3 Ja snap hem, ik heb de komende 2 weken ook toetsweek, maar ik maak m'n post nu al zodat ik hem alleen maar hoef te plakken ofzo c: @Nath ; Thanks c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] di 11 jun 2013 - 21:35 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] wo 12 jun 2013 - 1:13 | |
| |