|
| [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] | |
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] zo 10 feb 2013 - 19:20 | |
| "Buzzingkit is meer het buitenbeentje, omdat hij door zijn zang niet echt in SHC past. Ook word zijn uiterlijk niet geaccepteerd, omdat hij nauwelijks op zijn ouders lijkt. Hij zal later kiezen voor Shrewleap en Timefall." вυzzιηgкιт »Name Buzzingkit »Future names Buzzingpaw, Buzzingvoice »Gender Male »Age Unborn »Parents Shrewleap x Wolftail »Siblings Coming soon
cℓαη »Current Clan ShadowClan »Future Clans StarClan / Dark Forest »Current Rank Unborn kit »Future Ranks Kit, Apprentice, Warrior, Elder »Current Lifestyle Clancat »Future Lifestyles -
»Leader Shrewleap / star »Deputy Innerghost
συтѕι∂є »Fur White longhair »Eyes Yellow »Nose Pink »Pads Pink De witte kleur komt hoogstwaarschijnlijk van Shrewleap, ondanks dat niemand weet waarom hij helmaal wit heeft. Ook de ogen blijven een raadsel.- »Setje:
ιηѕι∂є Buzzingkit is een bijzondere kitten. Hij zingt namelijk liedjes als hij het moeilijk vind om te verwoorden wat hij voelt. Is hij verdrietig, gaat hij stilletjes in zijn eentje, zacht zingen. Als hij blij is zingt hij in gezelschap, vrolijke liedjes. Hij verzint alles zelf, en het is meestal niet eens zo slecht. Hij is meestal een vrolijk kittentje, dol op spelen en avontuur. Hij probeert katten vaak op te vrolijken met zijn nummers. Buzzingkit heeft een zuivere, mooie, lichtelijk hoge stem.νσσявєєℓ∂ρσѕт »Apprentice, 9 moons Die morgen liep Buzzingpaw zachtjes de den uit, op zoek naar Sorrelpaw. Ze moest het weten. Hij was al een tijdje verliefd op haar, en hij moest gewoon weten of zij hem ook leuk vond. Want ja, wat had hij eraan als hij al die manen achter haar aan huppelde, en zij met haar gedachten heel ergens anders zat? Hij keek naar de grond en zette zijn pootjes in de natte sneeuw. Gadver, natte sneeuw. Hij begon gelijk te rillen, het was immers ook zo koud. Voorzichtig begon hij richting het plein te lopen. Diep in gedachten begon hij toen maar aan een liedje.
I'm searching for you, I'm searching for you. 'Cuz you're the only one for me. Do you like me to, Do you like me to? Can I be the cat for you.. Hij wilde verder zingen, maar zijn tekst was op. Dit was hem nog nooit gebeurt! Normaal rolden er duizenden liedjes uit zijn mond, maar nu wist hij echt niks meer. Was hij ziek? Er moest toch een reden voor zijn! Peinzend liet hij zich zakken in de sneeuw. In zijn hoofd zocht hij naar woorden, zinnen, teksten. Toen hij overnieuw wilde beginnen, kon hij maar een zin uitbrengen..
Baby let me love you Hij zag haar staan, de poes uit zijn vele dromen. De poes waar hij zijn leven mee wilde delen. De poes waar hij zijn leven voor zou wagen. De poes met wie hij kits zou willen krijgen, later. De poes die zijn hart deed overslaan. Plosteling was alles terug. Hij zette moedig een paar stappen in haar richting. 'Sorrelpaw?' zijn stem sloeg over.
Baby let me love you, Do you know what I mean? Baby i can't stop now, I can't stop loving you..
Everytime you talk, I can't breath... Everytime you smile, I can't breath... And everytime you look at me, I'll die... 'Sorrelpaw, ik vind je echt leuk. Er zijn nog honderden liedjes die ik voor je zou zingen, schrijven, bedenken. Je bent gewoon de ware. Zo mooi, zo lief. Ik kan mijn gevoelens voor je gewoonweg niet verklaren. Vanaf dat mijn liefdeshormoon begon te werken, was jij het. Jij was alles voor mij. En je bent het nog steeds. Lieve Sorrelpaw, ik hou van je.' Zijn hart stopte een seconde met kloppen, waarna een zucht zijn mond verliet. Hij had het gezegd.
мє, муѕєℓƒ αη∂ ι »Naam Lyra »Bekendste accounts Zayn, Ghostkit., Summerkit »Leeftijd 12,5 »RPG ervaring Ong 1,5 jaar, met noob tijd ongeveer 2,5. »Waarom ik dit wil Omdat ik Shrew x Wolf enorm lief, en dit gewn zo'n geweldig kittentje zal worden. Ik ben dol op mijn uiterlijk, zijn innerlijk, en natuurlijk zijn liedjes. {Btw, die zijn 100% made by moi} Ook zn ouders ofcourse. Hij lijkt me gewoon geweldig om deze kitten te mogen spelen, en dan het liefst in dit nestje <3 Ik beloof dat hij nooit dood zal gaan voordat hij warrior is, dat ik hem nooit zal weggeven en dat ik hem actief zal houden. Wat wil je nog meer? (: »Extra MOUSTACHE ! <3
|
|
| | | 224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] ma 11 feb 2013 - 16:15 | |
| ~†G.E.N.E.R.A.L†~Name: Omenkit-Omenpaw-Omenbreeze The name means: Omen=Voorteken Parents: ShrewleapღWolftail Age: Unborn Gender: Male Clan: Shadowclan~†P.E.R.S.O.N.A.L†~Rank: Kitten Side: Wolftail. Later zal hij ze allebei gelijk geven, en alles accepteren. (als warrior komt hij er pas achter) Good/neutral/bad Character: Little kitten: Omenkit denkt dat hij alles fout doet. Dat is wel begrijpelijk, want haast overal waar hij komt, ontstaan er problemen. Zoals op het verkeerde moment de verkeerde dingen zeggen, en ongelukjes veroorzaken. Hij voelt zich hierdoor nogal schuldig, en zoekt troost bij Shrewleap.Appretice: Veel katten gaan de arme Omenpaw uit de weg, en hij begint te denken dat zoals hij een voorteken is van het ongeluk. Hierdoor begint hij aan zijn toekomst te twijfelen, en vertrouwd weinig situaties. Hij wordt wat stil, en begint in zijn eigen wereldje dingen te ontdekken, en gaat er vaak alleen opuit, omdat anderen hem daar geen pijn kunnen doen. Hij wordt erg slim, en zoekt meer informatie over zijn omgeving, situatie en de starclan. Warrior: Omenbreeze is zwijgzaam, voorzichtig en slim geworden door zijn eeuwige veldwerk*. Hij bedenkt zich nu dat hij zich te erg van de wereld heeft afgesloten, en haast geen vrienden heeft, door zijn eeuwige stilte. Hij probeert dit te herstellen, en een voorbeeld aan te nemen van zijn clangenoten, hoewel hij nog aardig verlegen is, wat best raar is voor een kater. Het ding waar hij echt plezier in heeft, is informatieve dingen vertellen aan medekatten. Hij ontdekt dat wolftail zijn vader is, en zoekt hem vaak op. Hij gaat zijn verhaal geloven.
*Hij noteert in zijn hoofd alle dingen die hij onderzoekt, enz.~†L.O.O.K†~Fur: Zwart witte kater, met een vlek om zijn nek, die net een witte sjaal lijkt. Eyes: Dezelfde als Shrew, maar dan geel gemixt met blauw, een soort groen-geel dus. Door zijn enorme geboeide ogen, lijkt hij een beetje op een nieuwsgierige uil. Nose: Een roze neusje, met aan de zijkanten twee zwarte vlekjes. Mouth: Zijn mond is haast onzichtbaar, doordat die helemaal wit is. Het is een klein en fijn mondje. Big/small/medium: Hij is een medium (gewoon normaal, niet dik ofzo..) kat, met lange poten. Setje: Komt later ^^ Picture:
- His look (Appretice):
- His look (warrior):
~†M.Y.S.E.L.F†~Name: Anne, ook wel an. Age: 13 jaartjes I love: Anime series, ik ben helemaal gek van Fairy tail. Ik ben ook dol op lezen, en mijn favo boekenserie is natuurlijk warriorcats. Mijn bekenste katjes: Desertpaw en..en..ik denk Runner? Ik kom eigenlijk met al mijn katjes online. Motivation: Ik heb Shrewleap altijd al een geweldige poes gevonden, en het lijkt me daarom geweldig om een kitten van haar te spelen. Ik zit vol met enthousiasme, en ga (sowieso!) online blijven.~†V.O.O.R.B.E.E.L.D P.O.S.T†~- Why?:
De avond viel, en de meeste dieren gingen nu slapen. Ook omdat de drukkende hitte hun het leven zuur maakte, en een nachtje slapen was dan ook erg welkom. Veel katten van de shadowclan waren al in het kamp, of hun avond patrouille aan't regelen, maar een van hun niet. Bij de Little Creek, onder een spar, zat een zwart-witte kat in het licht van de naar beneden zakkende zon. Het dier keek met zijn grote, geel/groene ogen in het water te kijken, maar niet gelukkig. Een sombere waas doorkliefde zijn netvlies. Het bleef voor altijd in zijn achterhoofd zitten. ''Stomme haarbal! Je kan ook niets! Altijd maar dat vreselijke gedrag van jou! Je mag nooit meer mee doen, Omenpaw!'' Zijn vrienden waren met de nekharen van boosheid omhoog weggelopen. Hij had het nooit expres bedoeld. Een traan gleedt langs zijn wang in het water. Ze hadden deze middag een diepe kuil gegraven, om met z'n allen in te zitten. Ze hadden hem de waarschuwing gegeven voorzichtig te zijn, omdat de zanderige grond zo kon inzakken. Hij probeerde goed te manouvreren, maar struikelde over een uitstekende wortel, en was op een van de randen gevallen. De kuil stortte in, en hij was halfbegraven, alleen zijn kop stak er alleen nog bovenuit. Zo hadden ze hem laten zitten, om zichzelf uit te graven. Waarom deedt hij ook alles verkeerd. Hing er een soort kracht om hem heen dat alles fout ging? Zelfs als hij grappig probeerde te zijn maakte hij per ongeluk een nare opmerking. Ze noemden hem het voorteken van het onheil. Vreselijk vond hij het! Omenpaw keek nog eens goed naar zijn spiegelbeeld in het heldere water. Een leuke kater om te zien, maar zo..zo..onhandig! Gefrustreerd en boos haalde hij zijn poot door zijn evenbeeld, dat vervaagde. Hij boorde zijn klauw in de grond, en hij slikte zijn tranen weg. ''Nu moet ik sterk zijn! Ik kan niet altijd als een kitten bij mijn moeder piepen. Ik moet er wat tegen beginnen. Zo kan het niet meer. Ik ga dingen alleen doen! Dat is het! Ze zullen me nooit meer kunnen kwetsen! En ik ga doen wat ik leuk vindt. Niet vechten ofzo, maar op avontuur. Voor onderzoek. Ze zoeken het zelf maar uit.'' Hij stond zelfverzekerd op, veegde met zijn poot langs zijn natte ogen om het huilen te verbergen, en ging op een drafje terug naar het kamp. ~†~ ''Hey, haarbal! Wat ga je nu weer doen? Met je onzichtbare vriendjes spelen? Ha,ha,ha!'' Het groepje mede apppretice's lachten luidt, maar Omenpaw keek ze ijzig aan, met een je-kan-dood-neer-vallen-blik. Ze vielen meteen stil. Statig trippelde hij naar de uitgang van het kamp, en zette alsnel koers naar de stilste plekken van het shadowclan territorium. Hij voelde zich stiekem opgelucht en trots. Wat dachten ze wel. Dit was zijn nieuwe ritme. Zijn nieuwe manier van leven. Zijn nieuwe doel. Hij grijnsde breedt. Op zoek naar het alleen zijn.
|
| | | Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] di 12 feb 2013 - 18:53 | |
| Nee, ik trek me toch terug met Briarkit. Ik vond hem al niet bij ShadowClan passen toen ik hem voor het eerst bedacht, dus ik heb andere plannen met hem~ |
| | | Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] di 12 feb 2013 - 20:07 | |
| Het spijt me Soof en Lizle, maar ik trek me ook terug met Scarlet. Het spijt me echt heel heel erg maar ik weet niet, ik denk niet dat ik haar karakter actief kan houden ;s. |
| | | Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] wo 13 feb 2013 - 9:21 | |
| Ik heb mijn aanmelding grotendeels gemaakt en misschien komen er nog warrior en apprentice voorbeeldposts maar misschien ook niet wand ik ben op dit moment heel erg ziek. |
| | | Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] wo 13 feb 2013 - 19:50 | |
| ALGEMEEN Current Name: Falconkit Future names: Falconpaw – Falconwing Gender: Male. Age: Unborn. Clan: Shadowclan. Parents: Shrewleap [Mother] x Wolftail [Father] Siblings: Trushpaw, Strugglepaw, Saltpaw, Daykit. UITERLIJK : Fur: Brown Eyes: Amber/Yellow eyes. Pads: Black. Nose: Black. - Setje 1:
- Setje 2:
- Apprentice:
- Warrior:
INNERLIJK Likes : Vechten, pesten, jagen, katten bang maken. Dislikes : Andere clans, Twolegs, Leafbare and Leaf-fall, kittypets, regen en water. Keywords: Sterk, Ambitie, Trots, Arrogant, Brutaal. Inside:Vanaf het begin is Falconkit al wat groter en sterker dan zijn broertjes en zusjes. Maar hij gebruikt zijn kracht niet, tenminste dan nog niet. Het liefst is hij de hele dag bezig met van alles en nog wat, en vraagt hij aan alle katten hem verhalen te vertellen over hun gevechten. Vanaf het begin heeft hij goede zintuigen. Hij heeft een eigen willetje. Als de kitten apprentice wordt, en te horen krijgt wie zijn echte vader is, kiest hij meteen voor Wolftail. Hij wil zijn moeder op haar plaats zetten, omdat hij vindt dat wanneer een poes kittens krijgt van een kater, ze bij die kater moet blijven. Maar dat deed hij niet. Falconkit is een ijverige leerling, alleen vergeet hij soms dat hij de leerling is en maakt hij zich af en toe druk in zijn mentor. Als de apprentice krijger wordt, is hij sterker dan ooit. De ambitie die hij al heel zijn leven had, zal hij uittesten. Niet op zijn familie, want die beschermt hij met zijn leven. Als er iets verkeerd zit, merkt hij dat meteen. Omdat hij zo’n goede ogen, oren en neus heeft. Maar op de katten die iets hebben tegen iemand van zijn familie of tegen hem. Ben je afkomstig van een andere clan, dan zal hij je overduidelijk verwonden/vermoorden. Als je hem in de weg loopt zal hij je uitschelden, alleen bij zijn familie en 1 andere poes zal hij aardig zijn. Skills: Jagen: 7/10 Vechten: 9/10 Snelheid: 7/10 Sluipen: 6/10 Zwemmen: 5/10 Klimmen: 8/10 Zien: 8/10 Ruikvermogen: 9/10 Oren: 8/10 Sociaalheid: 6/10 Voordbeelposten (Sorry voor af en toe wat powerplay, maar anders kon ik niet echt goede posts maken, in de rpg doe ik dit niet.) : - Kitten:
2 paar ambere ogen keken rond in de nursery. De warme en zoete lucht van de nursery werd vermengt met de regelmatige ademhaling van zijn moeder en van z’n broertjes en zusjes. Falconkit wou naar buiten. Hij hoorde zo nu en dan gemurmel buiten de nursery, dat maakte hem nieuwschierig. Zijn moeder sliep. Zijn kleine broertjes en zusjes lagen met hun ogen dicht tegen haar aan. Hier viel ook helemaal niets te beleven. Alleen maar een saaie boel, wat slapende katten en zo nu en dan iemand die binnen kwam om te kijken hoe het met ze ging. Links van de zwart-wit gevlekte poes, die zijn moeder en ook zijn leider was, sliep een andere poes met 2 kittens. Iedereen sliep. De bruingestreepte kitten kwam recht. Hij harkte wat mos bijeen en daarna duwde hij wat vieze vachtplukjes en natte mosballetjes weg. Stil, om niemand wakker te maken, trippelde hij weg. Toen hij aan de rand van de nursery stond, deed een flinke windvlaag zijn vacht opwaaien. Hij zag allemaal katten, en hij wist niet eens hun naam. Zijn moeder zou hem er later wel alles over vertellen. Net op het moment dat hij stiekem naar de warriorsden wou gaan, voelde hij een zoete ademhaling in zijn nek. En een paar tellen later pakte z’n moeder hem weer terug naar binnen. Ze was wakker geworden. ”Nee, nee”, gilde hij. ”Laat me los. Ik wil naar buiten” riep hij opstandig. Maar de poes schudde nee en antwoorde stilletjes : ’Later, Falconkit. Als je groot bent. ”Maar ik ben al groot. Ik ben veel groter dan al m’n broertjes en zusjes, en ik ben zelfs groter dan die kittens die 2 maanden ouder dan me zijn”, piepte hij zo luid hij kon. ’Dat betekent nog niet dat je al naar buiten mag gaan, kom ga maar bij je broertjes en zusjes liggen’, antwoorde de poes. Dit was nutteloos, hoe sterk hij ook was, zijn moeder was sterker, ze was niet voor niets leider van de Clan. Verveeld ging hij dan maar naast z’n zusje liggen en deed stilletjes zijn ogen toe.
- Apprentice:
Falconpaw lag languit in de apprentice den. Eergisteren was hij leerling gemaakt, eindelijk. En gisteren op ronde gegaan door het territorium van de Shadowclan met zijn mentor. Een zalig gevoel van gelukzaligheid en opwinding stroomde door hem heen. Hij was zichzelf heel de tijd vragen aan het stellen. Wat zouden ze vandaag gaan doen ? Zouden ze vechten ? Zouden ze gaan jagen ? Hij was benieuwd. Een stem riep hem. Het was zijn mentor. De bruingestreepte kater sprong op vanuit zijn mosbed en spurtte naar hem toe. ”Wat gaan we vandaag doen”, vroeg hij. Zijn mentor antwoorde niet. Nouja hij zou het wel zien. Zijn mentor begon naar de kamingang te lopen en Falconpaw volgde hem. Na eventjes rennen kwamen ze in een stuk territory dat ‘Pinewoods’ heette. ”Dit herken ik. Hier heb je me gisteren naar toe gebracht”, zei hij luid, terwijl hij in wat naalden trapte. Zijn mentor draaide z’n kop naar hem toe, ik zal het eerst voortdoen. Dan doe je me na. Toen begon de kat, die zijn mentor was, te bukken. Hij sloop rustig voort, stap voor stap, en sprong op een muis die zich wat te dicht in zijn buurt waagde. ”Dat wil ik ook doen”, zei hij gretig. Hij keek rond zich heen, en zag vlakbij een grote naaldboom een duif zitten. Langzaam bukte hij zich, denkend aan wat z’n mentor hem net had voorgedaan. Stap voor stap, zo stil als hij kon bewoog hij zich voort. Hij probeerde te sluipen, maar door z’n grote gestalte kreeg de duif hem rap in het vizier en vloog snel weg. Falconpaw draaide zich beteuterd om naar z’n mentor. Die zei : ’Tegenslag. Je deed het heel goed, probeer alleen nog meer tegen de grond aan te liggen, zei hij oprecht. Falconpaw knikte om te laten zien dat hij het begrepen had en keek rond naar een prooi, voor een tweede poging. Hij bepaalde de prooi meer met z’n oren dan met z’n ogen, en hij hoorde ergens iets kruipen. Toen hij heel stilletjes wat dichter naar het geluid toe kwam, zag hij een bruin mals diertje. Een waterrat dacht hij smakelijk, hij liet zich in jachthouding zakken, en sprong erop af. En ja hoor, deze keer had hij wel beet. Hij had het diertje tussen zijn klauwen en doodde het met een snelle beet, tevreden draaide hij zich om naar zijn mentor. Zijn mentor knikte goedkeurend. ’Kom, volg me. We gaan terug naar het kamp. Genoeg geleerd voor vandaag, vervolgde hij. Falconpaw had eerst willen protesteren, maar toen hij z’n mentor al zag vertrekken had dat niet veel zin. Zuchtend pakte hij zijn prooi op en liep achter hem aan.
- Warrior:
”Jij hoort hier niet te zijn, dit is Shadowclanterritorium.”, brulde hij tegen de indringer. Zijn geur was gemakkelijk te ruiken, het was er eentje van de Thunderclan. ”Maak dat je weg komt, schreeuwde hij nog een keer. Maar toen de kat die voor hem stond niet echt bewoog, sprong hij op hem af. Hij sloeg genadeloos toe, zijn harde klauwen boorde hij in zijn schouder en hij zette zijn tanden in de kat z’n nekvel. Bloed spetterde uit de wond die hij net had gemaakt in zijn schouder. Hij sprong af de kat en staarde verveeld naar zijn ogen. Wachtend tot de kater weg zou gaan, veegde hij zo nu en dan het bloed dat aan zijn klauwen hing af aan het gras. De kater kwam recht en blies naar hem toe. Falconwing zette een stap in zijn richting, maar de kater zag direct dat het genoeg was geweest. Hij strompelde weg in de richting van het Thunderpath, keek nog eenmaal achterom en verdween dan in de mist. De bruingestreepte Shadowclanwarrior likte zijn poot even nat en wreef de haren die op zijn rug recht waren gaan staan terug glad. Dit was de eerste kat die kennis had gemaakt met zijn kracht, en het zou niet de laatste zijn.
Over Mij : Naam: Robin Leeftijd: 13 jaar. Bekendste Account: Flamestripe RPG Ervaring: 4 maanden. Beloof ik actief te blijven: Ofcourse c: Motivatie: Ik vind Shrew en Wolf gewoon epic char’s op warrior cats. Het waren altijd mijn 2 lievelings karakters in de Shadowclan. Als ze dan kittens gaan krijgen wordt het natuurlijk nog leuker, en ook de spelers van beide accounts zijn gewoon super. Dus als ik er een kit van zou kunnen spelen, zou ik het super awesome vinden c: |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] do 14 feb 2013 - 17:56 | |
| Ik stel voor dat degene die hun aanmelding nog moeten bijwerken, dat voor morgenavond 18:00 doen.
Nieuwe aanmeldingen zullen ook tot dan worden geaccepteerd ;3 |
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] do 14 feb 2013 - 18:25 | |
| ik vrees dat er van mij geen voorbeeldposts van apprentice en warrior komen ik voel me gewoon, te ziek op dit moment. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik geen kitten wil spelen |
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] do 14 feb 2013 - 19:31 | |
| Een voorbeeldpost is ook niet verplicht :3 |
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] do 14 feb 2013 - 19:41 | |
| ja maar ik had ze zo graag af gekregen maar ik heb er ten minste 1 kunnen maken |
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 11:52 | |
| ·•● ·•● Flowpetal ●•··•● general●•·Kitten name; ·•●Flowkit●•· Future Names; ·•●Flowpaw●•··•●Flowpetal●•· Nicknames; ·•●Flow●•· Gender; She·•●family●•·Mother; Shrewstar, My Dear mother, I love you <'3 Father; Timesong{Biologic parent; Wolftail} Brothers; Still Unknown Sisters; Still unknown ·•●stats●•· ✓= Punten, ✗ = Geld voor zich niet? Max 5 bolletjes. Hunting; ✓✓✓✗✗ Fighting; ✓✓✗✗✗ Listening; ✓✓✓✓✓ Talking; ✓✗✗✗✗ Sick*; ✓✗✗✗✗ *Hoe vaak ziek, hoe meer vinkjes hoe minder kans dat ze ziek word ·•● looks like ●•·Fur; White-Black Nose; Pink Pads; Pink Eyes; Yellow-green Fur lenght; Short - Kitten Picca:
·•●character ●•· ·•●Keywords●•·; Respectvol~Onzeker~Rustig~Beleefd ·•●Full Character●•·; ·•●Respectvol●•· Flowpetal is een Respectvolle poes. Ze zou nooit tegen iemand inspreken, wat een zwakke plek van haar is, en luistert altijd goed naar wat diegene zegt. ·•●Onzeker●•· Flowpetal is daarintegen een onzekere poes. Ze houd zich graag schuil en is heel onzeker over haar leven. Ze is erg lastig met haar clanleven, en denkt dat ze geen goed is voor de Clan. ·•●Rustig●•· Flowpetal is een erg rustige poes, je zag haar toen ze een kitten was al bijna nooit spelen, en als ze ging spelen, was dat met tegenzin. ·•●Beleefd●•· Ze is daarbij ook erg beleefd, ook naar haar moeder toe, ze is immers de Leader van de Shadowclan later, Ze houd zielsveel van haar ouders, en dat zijn ook haar enige steun. Ze zal later dan ook kiezen voor Timesong en Shrewleap/star. Ze houd zich veel vast aan haar ouders, en is dan ook erg beleefd tegen ze. Als kitten is ze veel te vinden bij de elders. Omdat ze ze daar onspant. Zelfs als warrior komt ze daar nog regelmatig. ·•●my information●•·Name; Bo ^^ Nicknames; Bo Guidetti, Bo, Haribo. Never Call me; Bauke, JumBO,BOterham, BOlognaise en al die dingen RPG-Ervaring; 1 Jaar, 1 maand, 3 weken en 1 dag om precies te zijn :'3 Age; 13 Jaar Birthdate; 28 September Born; 28-09-1999 Why do u want this; Omdat ik eigenlijk een hechte band met Soof & Shrew heb gekregen door Ty <'3 Dus wilde ik dit niet missen <'3·•● extra things ●•· Avatar;
OS;
{Als ik gekozen ben word 'ie op een goed formaat gebracht ^^} Kader; Zie deze gehele aanmelding●•· |
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 18:06 | |
| En de aanmeldingen zijn gesloten !! Lizle en ik zullen zo snel mogelijk komen met de geaccepteerde kittens.
Succes iedereen <3
|
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 18:52 | |
| Oeeeh ~ Suc6 iedereen ^.^ |
| | | Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 19:23 | |
| Okay bros, Soof & ik hebben dus gekozen. We waren het redelijk snel eens over wie de kittens mochten bespelen dus kunnen we de gekozen spelers snel blijmaken :3. Het nestje bestaat, net als de vorige, uit 5 kittens. Dat jullie het weten, we hebben geen vriendjes politiek gedaan of iets in die richting. We hebben rustig alle aanmeldingen aandachtig doorgelezen en puur naar jullie inzet en RPG ervaring gekeken. Sorry voor de mensen die niet gekozen zijn, we kunnen namenlijk niet iedereen kiezen s: - De kittens:
Linn met Cinnamonkit-paw-scent Alexandra met Sharpkit-paw-soul Chi met Shadekit-paw-wolf Lyra met Buzzingkit-paw-voice Robin met Falconkit-paw-wing
Nogmaals sorry voor de mensen die niet gekozen zijn.
|
| | | Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 19:25 | |
| Bedankt, bedankt, bedankt en nogmaals bedankt <'3 Ik maak Cinnamonkit zo snel mogelijk aan! Sorry voor de mensen niet zijn gekozen en gefeliciteerd andere mensen die wel gekozen zijn <'3 |
| | | Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 19:33 | |
| Bedankt voor deze prachtige kans! <'33 Ik beloof deze keer goed voor jullie kitten ga zorgen! |
| | | Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 19:35 | |
| Too bad..
Congratz everyone who's chosen ^^ |
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 19:40 | |
| Yes! sharpkit is gekozen! Happy happy happy! sorry voor degene die niet zijn gekozen volgende keer beter c: ik ga sharpkit nu direct aanmaken |
| | | ✗Pocahontas 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 20:05 | |
| he, wat jammer.... ik baal als een stekker... valt me wel op dat bijna altijd bekenden mensen worden genomen. Wens iedereen die gekozen heeft veel plezier.^^ |
| | | Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] vr 15 feb 2013 - 20:05 | |
| Gefeliciteerd iedereen, en wees niet te lief voor jullie ouders hè? ;P
|
| | | | Onderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |