[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Zayn
Member
[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 DPKsfdL
Lyraah.
182

CAT'S PROFILE
Zayn
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 19:20

"Buzzingkit is meer het buitenbeentje, omdat hij door zijn zang niet echt in SHC past.
Ook word zijn uiterlijk niet geaccepteerd, omdat hij nauwelijks op zijn ouders lijkt. Hij zal later kiezen voor Shrewleap en Timefall."

вυzzιηgкιт
[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Animaatjes-strikjes-20827
»Name Buzzingkit
»Future names Buzzingpaw, Buzzingvoice
»Gender Male
»Age Unborn
»Parents Shrewleap x Wolftail
»Siblings Coming soon

cℓαη
»Current Clan ShadowClan
»Future Clans StarClan / Dark Forest
»Current Rank Unborn kit
»Future Ranks Kit, Apprentice, Warrior, Elder
»Current Lifestyle Clancat
»Future Lifestyles -

»Leader Shrewleap / star
»Deputy Innerghost

συтѕι∂є
»Fur White longhair
»Eyes Yellow
»Nose Pink
»Pads Pink
De witte kleur komt hoogstwaarschijnlijk van Shrewleap, ondanks dat niemand weet waarom hij helmaal wit heeft. Ook de ogen blijven een raadsel.

»Setje:
ιηѕι∂є
Buzzingkit is een bijzondere kitten. Hij zingt namelijk liedjes als hij het moeilijk vind om te verwoorden wat hij voelt. Is hij verdrietig, gaat hij stilletjes in zijn eentje, zacht zingen. Als hij blij is zingt hij in gezelschap, vrolijke liedjes. Hij verzint alles zelf, en het is meestal niet eens zo slecht. Hij is meestal een vrolijk kittentje, dol op spelen en avontuur. Hij probeert katten vaak op te vrolijken met zijn nummers. Buzzingkit heeft een zuivere, mooie, lichtelijk hoge stem.

νσσявєєℓ∂ρσѕт
»Apprentice, 9 moons
Die morgen liep Buzzingpaw zachtjes de den uit, op zoek naar Sorrelpaw. Ze moest het weten. Hij was al een tijdje verliefd op haar, en hij moest gewoon weten of zij hem ook leuk vond. Want ja, wat had hij eraan als hij al die manen achter haar aan huppelde, en zij met haar gedachten heel ergens anders zat? Hij keek naar de grond en zette zijn pootjes in de natte sneeuw. Gadver, natte sneeuw. Hij begon gelijk te rillen, het was immers ook zo koud. Voorzichtig begon hij richting het plein te lopen. Diep in gedachten begon hij toen maar aan een liedje.

I'm searching for you,
I'm searching for you.
'Cuz you're the only one for me.
Do you like me to,
Do you like me to?
Can I be the cat for you..
Hij wilde verder zingen, maar zijn tekst was op. Dit was hem nog nooit gebeurt! Normaal rolden er duizenden liedjes uit zijn mond, maar nu wist hij echt niks meer. Was hij ziek? Er moest toch een reden voor zijn! Peinzend liet hij zich zakken in de sneeuw. In zijn hoofd zocht hij naar woorden, zinnen, teksten. Toen hij overnieuw wilde beginnen, kon hij maar een zin uitbrengen..

Baby let me love you
Hij zag haar staan, de poes uit zijn vele dromen. De poes waar hij zijn leven mee wilde delen. De poes waar hij zijn leven voor zou wagen. De poes met wie hij kits zou willen krijgen, later. De poes die zijn hart deed overslaan. Plosteling was alles terug. Hij zette moedig een paar stappen in haar richting. 'Sorrelpaw?' zijn stem sloeg over.

Baby let me love you,
Do you know what I mean?
Baby i can't stop now,
I can't stop loving you..

Everytime you talk,
I can't breath...
Everytime you smile,
I can't breath...
And everytime you look at me,
I'll die...
'Sorrelpaw, ik vind je echt leuk. Er zijn nog honderden liedjes die ik voor je zou zingen, schrijven, bedenken. Je bent gewoon de ware. Zo mooi, zo lief. Ik kan mijn gevoelens voor je gewoonweg niet verklaren. Vanaf dat mijn liefdeshormoon begon te werken, was jij het. Jij was alles voor mij. En je bent het nog steeds. Lieve Sorrelpaw, ik hou van je.' Zijn hart stopte een seconde met kloppen, waarna een zucht zijn mond verliet. Hij had het gezegd.

мє, муѕєℓƒ αη∂ ι
»Naam Lyra
»Bekendste accounts Zayn, Ghostkit., Summerkit
»Leeftijd 12,5
»RPG ervaring Ong 1,5 jaar, met noob tijd ongeveer 2,5.
»Waarom ik dit wil Omdat ik Shrew x Wolf enorm lief, en dit gewn zo'n geweldig kittentje zal worden. Ik ben dol op mijn uiterlijk, zijn innerlijk, en natuurlijk zijn liedjes. {Btw, die zijn 100% made by moi} Ook zn ouders ofcourse. Hij lijkt me gewoon geweldig om deze kitten te mogen spelen, en dan het liefst in dit nestje <3 Ik beloof dat hij nooit dood zal gaan voordat hij warrior is, dat ik hem nooit zal weggeven en dat ik hem actief zal houden. Wat wil je nog meer? (:
»Extra MOUSTACHE ! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:15

~†G.E.N.E.R.A.L†~
Name: Omenkit-Omenpaw-Omenbreeze
The name means: Omen=Voorteken
Parents: ShrewleapღWolftail
Clan: Shadowclan

~†P.E.R.S.O.N.A.L†~
Rank: Kitten
Side: Wolftail. Later zal hij ze allebei gelijk geven, en alles accepteren. (als warrior komt hij er pas achter)
Good/neutral/bad
Character: Little kitten:
Omenkit denkt dat hij alles fout doet. Dat is wel begrijpelijk, want haast overal waar hij komt, ontstaan er problemen. Zoals op het verkeerde moment de verkeerde dingen zeggen, en ongelukjes veroorzaken. Hij voelt zich hierdoor nogal schuldig, en zoekt troost bij Shrewleap.

Appretice:
Veel katten gaan de arme Omenpaw uit de weg, en hij begint te denken dat zoals hij een voorteken is van het ongeluk. Hierdoor begint hij aan zijn toekomst te twijfelen, en vertrouwd weinig situaties. Hij wordt wat stil, en begint in zijn eigen wereldje dingen te ontdekken, en gaat er vaak alleen opuit, omdat anderen hem daar geen pijn kunnen doen. Hij wordt erg slim, en zoekt meer informatie over zijn omgeving, situatie en de starclan.

Warrior:
Omenbreeze is zwijgzaam, voorzichtig en slim geworden door zijn eeuwige veldwerk*. Hij bedenkt zich nu dat hij zich te erg van de wereld heeft afgesloten, en haast geen vrienden heeft, door zijn eeuwige stilte. Hij probeert dit te herstellen, en een voorbeeld aan te nemen van zijn clangenoten, hoewel hij nog aardig verlegen is, wat best raar is voor een kater. Het ding waar hij echt plezier in heeft, is informatieve dingen vertellen aan medekatten. Hij ontdekt dat wolftail zijn vader is, en zoekt hem vaak op. Hij gaat zijn verhaal geloven.

*Hij noteert in zijn hoofd alle dingen die hij onderzoekt, enz.

~†L.O.O.K†~
Fur: Zwart witte kater, met een vlek om zijn nek, die net een witte sjaal lijkt.
Eyes: Dezelfde als Shrew, maar dan geel gemixt met blauw, een soort groen-geel dus. Door zijn enorme geboeide ogen, lijkt hij een beetje op een nieuwsgierige uil.
Nose: Een roze neusje, met aan de zijkanten twee zwarte vlekjes.
Mouth: Zijn mond is haast onzichtbaar, doordat die helemaal wit is. Het is een klein en fijn mondje.
Big/small/medium: Hij is een medium (gewoon normaal, niet dik ofzo..) kat, met lange poten.
Setje: Komt later ^^
Picture:
His look (Appretice):
His look (warrior):

~†M.Y.S.E.L.F†~
Name: Anne, ook wel an.
I love: Anime series, ik ben helemaal gek van Fairy tail. Ik ben ook dol op lezen, en mijn favo boekenserie is natuurlijk warriorcats.
Mijn bekenste katjes: Desertpaw en..en..ik denk Runner? Ik kom eigenlijk met al mijn katjes online.
Motivation: Ik heb Shrewleap altijd al een geweldige poes gevonden, en het lijkt me daarom geweldig om een kitten van haar te spelen. Ik zit vol met enthousiasme, en ga (sowieso!) online blijven.

~†V.O.O.R.B.E.E.L.D P.O.S.T†~
Why?:
Honeyspots
StarClan
[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 18:53

Nee, ik trek me toch terug met Briarkit. Ik vond hem al niet bij ShadowClan passen toen ik hem voor het eerst bedacht, dus ik heb andere plannen met hem~
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 20:07

Het spijt me Soof en Lizle, maar ik trek me ook terug met Scarlet. Het spijt me echt heel heel erg maar ik weet niet, ik denk niet dat ik haar karakter actief kan houden ;s.
Heathpaw
Member
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 9:21

Ik heb mijn aanmelding grotendeels gemaakt en misschien komen er nog warrior en apprentice voorbeeldposts maar misschien ook niet wand ik ben op dit moment heel erg ziek.
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 19:50

ALGEMEEN
Current Name: Falconkit
Future names: Falconpaw – Falconwing
Clan: Shadowclan.
Parents: Shrewleap [Mother] x Wolftail [Father]
Siblings: Trushpaw, Strugglepaw, Saltpaw, Daykit.
UITERLIJK :
Fur: Brown
Eyes: Amber/Yellow eyes.
Pads: Black.
Nose: Black.
Setje 1:
Setje 2:
Apprentice:
Warrior:
INNERLIJK
Dislikes : Andere clans, Twolegs, Leafbare and Leaf-fall, kittypets, regen en water.
Keywords: Sterk, Ambitie, Trots, Arrogant, Brutaal.
Inside:
Vanaf het begin is Falconkit al wat groter en sterker dan zijn broertjes en zusjes. Maar hij gebruikt zijn kracht niet, tenminste dan nog niet. Het liefst is hij de hele dag bezig met van alles en nog wat, en vraagt hij aan alle katten hem verhalen te vertellen over hun gevechten. Vanaf het begin heeft hij goede zintuigen. Hij heeft een eigen willetje.

Als de kitten apprentice wordt, en te horen krijgt wie zijn echte vader is, kiest hij meteen voor Wolftail. Hij wil zijn moeder op haar plaats zetten, omdat hij vindt dat wanneer een poes kittens krijgt van een kater, ze bij die kater moet blijven. Maar dat deed hij niet. Falconkit is een ijverige leerling, alleen vergeet hij soms dat hij de leerling is en maakt hij zich af en toe druk in zijn mentor.

Als de apprentice krijger wordt, is hij sterker dan ooit. De ambitie die hij al heel zijn leven had, zal hij uittesten. Niet op zijn familie, want die beschermt hij met zijn leven. Als er iets verkeerd zit, merkt hij dat meteen. Omdat hij zo’n goede ogen, oren en neus heeft. Maar op de katten die iets hebben tegen iemand van zijn familie of tegen hem. Ben je afkomstig van een andere clan, dan zal hij je overduidelijk verwonden/vermoorden. Als je hem in de weg loopt zal hij je uitschelden, alleen bij zijn familie en 1 andere poes zal hij aardig zijn.

Skills:
Jagen: 7/10
Vechten: 9/10
Snelheid: 7/10
Sluipen: 6/10
Zwemmen: 5/10
Klimmen: 8/10
Zien: 8/10
Ruikvermogen: 9/10
Oren: 8/10
Sociaalheid: 6/10
Voordbeelposten
(Sorry voor af en toe wat powerplay, maar anders kon ik niet echt goede posts maken, in de rpg doe ik dit niet.) :
Kitten:
Apprentice:
Warrior:
Over Mij :
Naam: Robin
Leeftijd: 13 jaar.
Bekendste Account: Flamestripe
RPG Ervaring: 4 maanden.
Beloof ik actief te blijven: Ofcourse c:
Motivatie: Ik vind Shrew en Wolf gewoon epic char’s op warrior cats. Het waren altijd mijn 2 lievelings karakters in de Shadowclan. Als ze dan kittens gaan krijgen wordt het natuurlijk nog leuker, en ook de spelers van beide accounts zijn gewoon super. Dus als ik er een kit van zou kunnen spelen, zou ik het super awesome vinden c:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 17:56

Ik stel voor dat degene die hun aanmelding nog moeten bijwerken, dat voor morgenavond 18:00 doen.

Nieuwe aanmeldingen zullen ook tot dan worden geaccepteerd ;3
Heathpaw
Member
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 18:25

ik vrees dat er van mij geen voorbeeldposts van apprentice en warrior komen ik voel me gewoon, te ziek op dit moment. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik geen kitten wil spelen
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 19:31

Een voorbeeldpost is ook niet verplicht :3
Heathpaw
Member
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 19:41

ja maar ik had ze zo graag af gekregen maar ik heb er ten minste 1 kunnen maken
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 11:52

[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Kadere

·•●

·•● Flowpetal ●•·
·•● general●•·
Kitten name; ·•●Flowkit●•·
Future Names; ·•●Flowpaw●•··•●Flowpetal●•·
Nicknames; ·•●Flow●•·
Gender; She

·•●family●•·
Mother; Shrewstar, My Dear mother, I love you <'3
Father; Timesong{Biologic parent; Wolftail}
Brothers; Still Unknown
Sisters; Still unknown

·•●stats●•·
✓= Punten, ✗ = Geld voor zich niet? Max 5 bolletjes.
Hunting; ✓✓✓✗✗
Fighting; ✓✓✗✗✗
Listening; ✓✓✓✓✓
Talking; ✓✗✗✗✗
Sick*; ✓✗✗✗✗

*Hoe vaak ziek, hoe meer vinkjes hoe minder kans dat ze ziek word

·•● looks like ●•·
Fur; White-Black
Nose; Pink
Pads; Pink
Eyes; Yellow-green
Fur lenght; Short
Kitten Picca:

·•●character ●•·
·•●Keywords●•·; Respectvol~Onzeker~Rustig~Beleefd
·•●Full Character●•·;
·•●Respectvol●•·
Flowpetal is een Respectvolle poes. Ze zou nooit tegen iemand inspreken, wat een zwakke plek van haar is, en luistert altijd goed naar wat diegene zegt.
·•●Onzeker●•·
Flowpetal is daarintegen een onzekere poes. Ze houd zich graag schuil en is heel onzeker over haar leven. Ze is erg lastig met haar clanleven, en denkt dat ze geen goed is voor de Clan.
·•●Rustig●•·
Flowpetal is een erg rustige poes, je zag haar toen ze een kitten was al bijna nooit spelen, en als ze ging spelen, was dat met tegenzin.
·•●Beleefd●•·
Ze is daarbij ook erg beleefd, ook naar haar moeder toe, ze is immers de Leader van de Shadowclan later, Ze houd zielsveel van haar ouders, en dat zijn ook haar enige steun. Ze zal later dan ook kiezen voor Timesong en Shrewleap/star. Ze houd zich veel vast aan haar ouders, en is dan ook erg beleefd tegen ze. Als kitten is ze veel te vinden bij de elders. Omdat ze ze daar onspant. Zelfs als warrior komt ze daar nog regelmatig.

·•●my information●•·
Name; Bo ^^
Nicknames; Bo Guidetti, Bo, Haribo.
Never Call me; Bauke, JumBO,BOterham, BOlognaise en al die dingen
RPG-Ervaring; 1 Jaar, 1 maand, 3 weken en 1 dag om precies te zijn :'3
Age; 13 Jaar
Birthdate; 28 September
Born; 28-09-1999
Why do u want this; Omdat ik eigenlijk een hechte band met Soof & Shrew heb gekregen door Ty <'3 Dus wilde ik dit niet missen <'3

·•● extra things ●•·

[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Avasp
OS;
[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 29317997
{Als ik gekozen ben word 'ie op een goed formaat gebracht ^^}
Kader; Zie deze gehele aanmelding

●•·
Words; -
Status; -
Song topic; -
Voice; {Nog Niet}{Word Nog gezocht}
Theme; Le Theme à la Flowpetal
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 18:06

En de aanmeldingen zijn gesloten !!
Lizle en ik zullen zo snel mogelijk komen met de geaccepteerde kittens.

Succes iedereen <3
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 18:52

Oeeeh ~ Suc6 iedereen ^.^
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 19:23

Okay bros, Soof & ik hebben dus gekozen. We waren het redelijk snel eens over wie de kittens mochten bespelen dus kunnen we de gekozen spelers snel blijmaken :3. Het nestje bestaat, net als de vorige, uit 5 kittens.
Dat jullie het weten, we hebben geen vriendjes politiek gedaan of iets in die richting.
We hebben rustig alle aanmeldingen aandachtig doorgelezen en puur naar jullie inzet en RPG ervaring gekeken.
Sorry voor de mensen die niet gekozen zijn, we kunnen namenlijk niet iedereen kiezen s:

De kittens:
Nogmaals sorry voor de mensen die niet gekozen zijn.
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 19:25

Bedankt, bedankt, bedankt en nogmaals bedankt <'3
Ik maak Cinnamonkit zo snel mogelijk aan!
Sorry voor de mensen niet zijn gekozen en gefeliciteerd andere mensen die wel gekozen zijn <'3
Ivyleaf
StarClan
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 19:33

Bedankt voor deze prachtige kans! <'33
Ik beloof deze keer goed voor jullie kitten ga zorgen!
Guidetti
Member
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 19:35

Too bad..

Congratz everyone who's chosen ^^
Heathpaw
Member
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 19:40

Yes! sharpkit is gekozen! Happy happy happy!
sorry voor degene die niet zijn gekozen volgende keer beter c:
ik ga sharpkit nu direct aanmaken
strongpaw
Member
✗Pocahontas
44
Actief

CAT'S PROFILE
strongpaw
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 20:05

he, wat jammer.... ik baal als een stekker... valt me wel op dat bijna altijd bekenden mensen worden genomen. Wens iedereen die gekozen heeft veel plezier.^^
Aurora
Member
[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 20:05

Gefeliciteerd iedereen, en wees niet te lief voor jullie ouders hè? ;P
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]   [WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS] - Pagina 2 Icon_minitime

[WANTED] Shrew x Wolf [KITTENS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: