We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 13 feb 2013 - 15:31
[sub][center].:About me:.
Name: Elena :3 Age: Sinds 1 jan 12. Rpg experience:8 maanden ^^ maar dat was wel het meeste met wolven. Best-known account: Ik ben niet echt 'bekend' hier xD maar goed denk dan toch Airkit. Motivation: Ik hou van de story ^^ En ik hou nu al van DemonxD Ook lijkt het me geweldig om een kat in the bloodclan te hebben c:
.:Kitten:.
General
Name: Demon Future names: - Age: unborn Gender: Male Clan: Bloodclan Future clan{s}: Starclan{?} Darkforest{?} Mother: Darkblood Father: Darkenend Siblings: unknown yet Crush: every girl loves me Partner: never
Outside
Build: Demon is redelijk grof gebouwd, hij is iets groter dan de gemiddelde kat, hij is goed gespierd. Ook is hij niet dik, maar zeker niet slank, iets er tussen. Look: Als kitten zal het lijken alsof hij geheel zwart gaat worden, maar zodra hij ouder word krijgt hij erg donkere strepen en word zijn vacht iets grijzer, hij is dan ook net een mengeling van zijn beide ouders. Zijn nagels zijn fel wit, ze steken fel af tegen zijn vacht. Setje{s} Komen als hij gekozen word =3
Fur: Net geen kort te noemen, zijde zacht. Tail: iets korter dan normaal Eyes: grijs Paw pads: beige Nose: grijs Scars: geen
Inside
Personality: Er zijn twee woorden die goed bij hem passen, gestoord en slecht. Demon vind het heerlijk om bloed te proeven en dan het liefst nog het bloed van katten van andere clans. Hij denkt dat hij de hele wereld aankan, en zal dit dan ook proberen. Hij snakt naar macht, maar heeft voor nu wel respect voor zijn leider en deputy, maar later zou dat kunnen veranderen… Demon kan altijd wel ergens energie vandaan halen en is soms nogal hyper, een écht goed gesprek met hem aangaan zal niet lukken. Zeker niet als kit. Maar later als hij volwassen is kan hij héél soms wel eens serieus zijn. Al is dat een zeer zeldzaam moment. Demon is niet zo vreselijk gestoord tegen familie, tegen hun is hij nog redelijk ‘normaal’ vergeleken hoe hij normaal doet. Liefde komt niet in zijn woorden boek voor. Bad habits: Eigenlijk heeft deze kater alleen maar slechte eigenschappen, hij is enorm gestoord, en zal veel doen om bloed te zien vloeien. Vaak dood hij onnodig prooi Good habits: Hij is vaak wel normaal tegen zijn familie. Ook is hij een uitmuntende vechter en ook erg sterk. Hij zal zijn territorium goed verdedigen.
.:voorbeeldpost:.
Een gestoorde grijns kwam op het gezicht van de jonge kater. Zijn grijs tot zwarte ogen speurde het kamp af. Hij zocht naar een prooi, een kat die niet opletten die heerlijk te trollen was. En heerlijk te overmeesteren. Want hij, met zijn super powers kon iedereen aan, toch? Ja tuurlijk! De gestoorde kitten ‘sloop’ dichterbij zijn ‘prooi’. Het was een young one, die hem eigenlijk al lang door had maar besloot het spelletje mee te spelen. Hij ging gewoon door met zijn vacht te likken. Waarschijnlijk had hij net wat prooi naar binnen geschoven. De gestoorde grijns op het snuitje van Demon werd groter toen hij door kreeg dat de young one hem nog niet door had. Zo goed en kwaad als het ging kwam hij dichterbij. De snorharen van de young one trilde van vermaak, Demon had nog steeds niet door dat de kat hem al lang door had. Nee in zijn blik zat de kat voor hem zich rustig te wassen, hij had niet door dat Demon hem straks als een mier ging vermorzelen onder zijn geweldig grote poten. Tenminste, zo zag de zwarte kitten het. De young one gaapte, en demon sprong, een geweldige grote en prachtige sprong. Vond hij zelf dan. Hij belande boven op de young one, die een gemaakt gilletje sloeg en zich duidelijk op de grond liet vallen. Demon miauwde een overwinningskreet die door het kamp van de Bloodclan galmde. ”Ik heb gewonnen! Geef je over!”riep hij luid en arrogant. De young-one lachte zachtjes. “oke ik geef me over, jij wint. Mag ik nu weer gaan?” Zei hij met heel veel humor en hij draaide zich al om om weg te komen. Maar Demon klemde zich met zijn nagels vast aan de kat onder hem. ”Nee” zei Demon weer arrogant. De young one onder hem siste nu waarschuwend, het spel was over. Maar Demon merkte de duidelijke boodschap niet en beet zich vast in het oor van de kat. De young one krijste pijnlijk en wurmde zich wild los, maar Demon bleef hangen aan het oor van de kat. Wild schudde die zijn kop om hem er af te krijgen. Demon liet los en viel piepend op de grond. Pijnlijk piepend bleef hij daar liggen, een andere kat van zijn clan kwam kwaad aan lopen en blies wat tegen de young one. “Hoe haal je het in je kop om een kitten zo te behandelen!” ving Demon op. Hij glimlachte gestoord, mission completed
Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 13 feb 2013 - 15:51
Real Name: Zafirah Kitten name: Utopia Gender:[Female] [Male] Uiterlijk: Een zwarte kitten net zoals haar moeder. Innerlijk: Deze kitten lijkt soms geen gevoel te hebben, als iemand haar roept knikt ze alleen maar. Soms kijkt ze niet op en ze houdt alle emoties binnen. Maar als iets of iemand te ver gaat komt alles er ineenkeer uit. Ze weet niet hoe ze haar eigen leven moet leiden. En daarom is haar moeder haar grootste voorbeeld. Maar soms als haar moeder iets doet wat voor haar nu nog onbereikbaar is en het haar niet lukt gaat ze te ver. Dan doet ze zichzelf pijn, omdat ze perse hetzelfde wil als haar moeder. Maar hoe ouder ze word hoe meer ze te weten komt over de wereld en over haar moeder hoe minder ze van zichzelf wil. Toch blijven haar emoties zich altijd opkroppen en komt ze er soms te laat achter dat ze een vriend/je/in echt mist. Eventuele VP (Mag):
Zachtjes waaide de wind door de bomen, en heel soms hoorde je in de verte een homp sneeuw vallen. Utopia was op dit moment alleen en was van plan te kijken hoe het ijs er uit zal zien. Haar nog steeds te kleine pootjes gingen door de koude sneeuw en soms sprong ze over een tak of ander obstakel. Haar ogen had ze halfdicht en ze keek alsof ze ieder moment een woede-uitbarsting kon krijgen. Zo voelde ze zich ook, in haar lichaam zat nu bijna 1 jaar woede, verdriet en blijheid in opgekropt. Haar leven was als een kleuter tekening. Allemaal krassen en heel af en toe zag je raar vormpje dat je herkende. Een grote hoeveelheid sneeuw viel voor haar neus naar beneden en ze werd uit haar nachtmerrie gered. Zelf vond ze het leuker in haar gedachten dan het echte leven. En in haar lichaam werd wat irritatie voor de sneeuw gepropt, die ze natuurlijk schuil hield. Boven haar probeerde een kraai te landen op een tak, wat er nogal komisch uit zag omdat hij soms wel een meter naar beneden viel voordat het weer opvloog om het nog een keer de proberen. Met nog steeds een nors gezicht keek ze naar de kraai. Haar lippen op elkaar gedrukt en in haar ogen geen sprankje blijdschap. Soms vroeg ze zich af waarom ze nog leefde, er was eigenlijk niemand die haar tegen zou houden om een einde te maken aan deze tekening. Maar ergens voelde ze dat ze van pas zou kunnen komen, maar waarvoor wist ze niet. Het was een rare reden om jezelf levend te houden met een gedachte, maar ja veel anders kon ze niet doen. En opeens stond het riviertje voor haar, het water stond stil en was helemaal hard geworden, behalve een paar wakken voor het vangen van vis. Met haar tong ging ze over het ijs om zo wat vocht binnen te krijgen. Daarna ging ze bij een wak zitten en wachten tot er een vis voorbijkwam. Haar gedachten hadden ze uitgeschakeld en plaats gemaakt voor de omgeving om haar heen. Snel keek ze nog om zich heen en daarna ging ze op haar buik en met gespleten oogjes naar de ondiepe bodem van het wak. Hier zaten alleen kleine vissen dat wist ze, maar iets te eten kan nooit kwaad vond ze. Toen ze haar open scherp had gesteld op het water zag ze twee visjes van max, 10 cm lang op de bodem liggen voor hun winterslaap. Ze wist dat vissen de hele winter sliepen en zo konden overleven. Zoals zij al had verwacht hadden ze niks gemerkt van haar komst, en lagen ze nog te slapen. Met haar poot in de aanslag begon ze een keus te maken welke vis ze zou grijpen. En toen ze haar keuze gemaakt had haalde ze uit naar de vis, dat ging langzamer dan verwacht door het water maar toch had ze als lunch een klein visje weten te pakken.
Beloof je actief te blijven? Zeker. ;D
Ik ga ze zoiezo nog gebruiken dus ze mogen niet gebruikt worden!:
Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! zo 24 feb 2013 - 12:27
Mensen, jullie hebben nog een dag om jullie aanmelding perfect te maken, dan maken Tanya, ofterwijl Darkblood, en ik, Darkened, bekend wie de kittens worden.
En we zouden het erg fijn vinden dat een paar kittens net zoals hun vader ook gestreept wordt, want een geheel zwart nestje is niet erg origineel ;D
mvg, Tanya && Ik
010 isn't just a code ♥:
Airwisp
Member
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! zo 24 feb 2013 - 18:01
Ik ga mijn aanmelding een beetje omgooien. Ik vond een oud acc terug waar maar een keer mee is gepost (die ik ga verwijderen), en die op Darkblood lijkt. Alleen de naam, geslacht en sheet worden anders, verder blijft ze hetzelfde
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
·•●family●•· Mother; Darkblood; Well, i love my father more... Father; Darkened; DADDY I LOVE YOU <'3 Brothers; Still Unknown Sisters; Still unknown
·•●stats●•· ✓= Punten, ✗ = Geld voor zich niet? Max 5 bolletjes. Hunting; ✓✓✓✗✗ Fighting; ✓✓✓✓✓ Listening; ✓✓✓✓✓ Talking; ✓✓✓✓✗✗ Sick*; ✓✓✓✗✗
*Hoe vaak ziek, hoe meer vinkjes hoe minder kans dat hij ziek word
·•● looks like ●•· Fur; light brown with black, round markings Breed; Sokoke Nose; dark Brown Pads; Pink Eyes; Dark Green Fur lenght; Short
·•●character ●•· ·•●Keywords●•·; Papa's kindje ~ Onrespectvol ~ Sarcastisch ·•●Full Character●•·; ·•●Papa's kindje●•· Welldone is een echt vaders kind. Hij trekt het liefste met hem op. Als het niet kan gaat hij schreeuwen{en als hij kitten is huilen} tot hij met zijn vader kan optrekken. ·•●Onrespectvol●•· Welldone is zeer onrespectvol. Hij heeft zels geen respect voor Icy of Saxon. De enige twee waar hij respect voor heeft is, zijn zijn ouders. ·•●Sarcastisch●•· Welldone is daarbij erg sarcastisch, en kan soms iets té erg doorgaan, waardoor katten zich echt gekwetst voelen.
·•●my information●•· Name; Bo ^^ Nicknames; Bo Guidetti, Bo, Haribo. Never Call me; Bauke, JumBO,BOterham, BOlognaise en al die dingen RPG-Ervaring; 1 Jaar, 1 maand, 3 weken en 1 dag om precies te zijn :'3 Age; 13 Jaar Birthdate; 28 September Born; 28-09-1999 Why do u want this; Omdat ik de allereerste aanmelding had, en jullie awesum zijn <'3
·•● extra things ●•·
Kitten:
Young One:
Member:
Ogen worden gekleurd als ik gekozen ben c:
Sucks don't it?
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts 2/05/2020 17:46
<3:
<3:
Thank you Waz! <33
Thanks Jamie!! <3
Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3