| -Kitten search- The time is ripe! | |
|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 17:32 | |
| Eindelijk is het zover mensjes! Darkblood (Tanya) en Darkened (Christina) krijgen kittens! Eerst even wat info over de twee: Darkened: Darkened is een bruingestreepte kater, met korte vacht en beige ogen. Darkblood: En zwarte poes met korte vacht. Haar oogkleur is precies hetzelfde als die van Darkened. Dat was best kort, maar jullie kunnen er vast wat mee :3! Er is alleen wel één dingetje ^^ Darkened (Chrisss) Heeft nog niet 50 posts, voordat de mod's daarvoor ingrijpen, hebben we er een oplossing voor!: Er gaat en klein verhaaltje open, wat vóór de kittens is. - Spoiler:
[size=9]Darkblood is verliefd op Darkened, maar Darkened valt op iemand anders, hij beschouwt haar meer als vriendin. Darkblood wordt jaloers en valt de poes aan die Darkened leuk vindt en dan gaan ze vechten. En dan uiteindelijk merkt Darkened dat hij Darkblood leuker vindt en sluit de 'relatie' af met de andere.
Dan heeft Darkened (Chriss) onderhand wel 50 posts ^w^ Terug naar de kitties; Het worden er 4, En ze moeten wel een beetje op de ouders lijken. Als de kitties gekozen zijn, moeten ze nog even wachten tot de 50 posts, en dan worden ze geboren! Eisen: Blijf actief! Spreek goed nederlands. Wees creatief, maar wel realistisch, dus de kitten kan niet gelijk een calico worden. Want dat lijkt op geen van de beiden katten. LIJSTJEE: - Code:
-
[b] Real Name: Kitten name: Gender: Uiterlijk: Innerlijk: Eventuele VP (Mag): Beloof je actief te blijven? [/b]
|
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 17:51 | |
| |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 17:52 | |
| Real Name: Cristina Kitten name: Lilith Gender: Famale Uiterlijk: Kijk ava. Innerlijk: Ze is een soort van Bitchy poesje. Ze haat iedereen behalve als het gaat om haar moeder vader en het katertje van het topicje. Zelfs aan haar broertjes of zusjes ( Wat het ook word) Heeft ze een kleine hekel. Eventuele VP (Mag): Onderin ;p Beloof je actief te blijven?; Jhaa dhuu wat moet ik anders met Lilith ;D
- vp:
Langzaam begon Lilith toch maar te zakken naar een dreighouding. Nhee in clankatten had ze nu geen zin maar waarom kwamen die altijd opdagen als ze er geen zin in had, als ze wel zin had om ze te pesten kwamen ze nooit echt dit was balen. Ze vloekte zachtjes naar de bosjes en probeerde het niet uit het oog te verliezen. Dat was zo lastig wand dat vervloekte mens - 'tweebeen' zat nog steeds in haar tuin op een witte stoel. Jhaa dacht die nou echt werkelijk dat Lilith nu naar haar toe zal lopen en weer op het hek zal zitten. Wat the hel zo dom zijn katten ook weer niet hoor. Waar ze ook angst voor had was die hond. War nou als dat enge mens dat beest nou naar buiten liet wat dan? Teleurgesteld keek ze naar haar rode bandje waar een plaatje van een doodskopje op stond die op zijn voorhoofd een hond had. Dat was het teken van een dode hond echt gaaf. Ze had het ding een paar dagen geleden gejat van een kittypet die er zo trots op was. En de kat in leven laten had ze ook niet echt gedaan. Een valse grijns verscheen toen en bosje weer begon te ritselen. ''Or else?'' Ze zag hoe er een zwarte poes uit de bosjes verscheen. Maar... Maar dat was Whisperwind de Skyclan Medicine cat. Jhaa vragen hoe ze eraan kwam, ze zegde het tegen niemand. 'Whaha gaat de Skyclan Medicine cat Whisperwind mij dan uitdagen voor een potje vechten? Ohh wacht dat kun jij niet je weet alleen hoe je met kruide moet werken he!' Wat ze nu tegen de kat had ge zegt was nu meer gesis dan een normale toon. Als het een clankat was moest ze gelijk sissen wand normaal tegen ze praten was nogal moeilijk las ze irritant waren zoals die Medicine cat. Ze strekte zich uit zodat het leek of ze groter was. Ondertussen was Whisperwind ook al in een dreigende houding gaan staan. 'Ik waarschuw je. Als je ook maar een keer je poot naar mij uitsteekt ik zweer jij mag dan je kruiden op jezelf testen' Zei Lilith rustig tegen haar. Sommige dingen moest ze wel echt menen anders leek het net een grapje wat dan eigenlijk niet was. Haar staart tikte op de vloer terwijl ze naar het witte hekje keek. Het was wel gevaarlijk als dat mens haar zag en dan de hond los liet. But misschien was het toch niet zo een slecht idee. Wat nou als ze de hond lokte naar Whisperwind en dat Lilith dan vluchten. Ja vluchten klonk maf maar wat nou liever verslonden worden? Ze keek de kat aan en vervolgde toen rustig 'Hmpff wat een betere vraag is wat doe jij hier clanmormel? Ik ben hier dichter thuis dan jou hoor. En als je hier maar ok wat wil hebben zorg ik er wel voor dat je het niet krijgt. En or else laat me denken.' Een gemeen lachje verscheen op Lilith haar gezicht. Whaha dit katje deed alsof ze stoer was.
Het liefste zou ze de kat uitlachen recht in haar gezicht maar dat kwam zo wel. 'Waar waren we? Ohh jhaa Or else... Dan ruk ik je kop eraf en geef het als voer aan die hond daar' Ze wenkte met haar kopje naar het huis van dat enge mens en keek naar het best wat voor het raam zat te kijken. Ze was nog niet op het hek geklommen maar keek door een gaatje wat zij had gemaakt. 'Ohh wacht eens even!' Ze draaide zich weer terug naar Whisperwind. 'Ik heb me nog niet voorgesteld wat erg! Mijn naam is Lilith. Je ziet het goed ik ben een kitten but i say to you; Cute but do not look at the outside.. Dat is de enige tip die ik aan je geef' Clankatten waren zo saai. Kon ze nu echt niet weg van hier? Ze gaf een tik met haar staart op het hek en hoorde dat de stoel verschoof. Sh*t! Stokstijf bleef ze staan en zag hoe de tweebeen naar binnen ging Even later kwam ze buiten met een lijn haar hand een een grote bak met water. Snel rende de tweebeen op het hekje af en gooide de hele kan met water over het hekje heen. Het bealnde allemaal op Lilith. 'Fijn... F*cking mens' Murmelde ze zachtjes. Whisperwind zal haar gaan uitlachen maar dat was niet het ergste die hond was buiten. Zacht siste ze tegen Whisperwind 'Als je nu een woord zegt dan...' Verder kwam ze niet wand het beest kwam los aangerend! 'Run!' Gilde ze. Ze kende gelukkig deze buurt wel goed. Zo snel als ze kon klom ze op het hekje en keek naar Whisperwind. Ze was er nu alleen voor. De bruine hond kwam richting het hekje aanrennen en stond geleund op twee poten. Het beest gromde als een gestoorde hek tegen Lilith. 'Nene je krijgt me toch niet te pakken' Ze keek naar de hond die naar haar blafte. Whaha Lilith zat op de goede hoogte dat beest kon er toch niet bij. 'Pak me dan als je kan!' Spuugde ze blij naar het beest. Ze verzamelde wat slijm en spuugde het recht in de hond zijn gezicht. 'Nenene!' Zei ze lachend. Dit was de eerste keer dat ze tegenover een hond stond. Eigenlijk was het nu toch niet zo gevaarlijk? 'Kom je nog in beweging kat? Of wil je verslonden worden? Je hebt twee mogelijkheden. Een: Of het watje gaat vluchten. Of twee: Je komt naast me op het hek en dan lossen we dit samen op' Bij de tweede oplossing rilde Lilith helemaal. Waarom samen werken met een mormel als je zo via de tuin weg kunt komen. Voor die Skyclankat was het wel lastig maar voor haar..'[/b] Ze rolde even met haar blauwe ogen en zag hoe de hond het hek begon te kantelen. Lilith haar achterpoten gleden uit en ze voelde hoe de hond haar staart raakte. Snel hees ze har staart weer naar boven en klemde zich vast aan de zijkant. 'Sh*t!' Gilde ze uit. Ze probeerde omhoog te komen maar ze zijkant was te glad van het water. Fijn ze zat in de problemen. Ze spande haar voorpoten en nam een zetje met haar achterpoten. Het leek of ze vloog zo snel ging het. Ze pakte het hekje vast en keek naar beneden. 'Nene ik zij je toch je komt er niet bij!' Wat Whisperwind deed ....
Had geen zin om nieuwe te maken maar zo post ik zo ongeveer xD
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 17:53 | |
| zet jullie op het lijstje 83!! |
|
| |
Annemeike 353
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 19:17 | |
| Dat is waar, Want Lilith heeft al een paar posts, en dat is onmogelijk als je nog niet geboren bent,xD |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 19:20 | |
| ♥General♥ Current name: ♥Ravenna♥ Gender: ♥Female♥ Age: ♥Unborn♥ Lifestyle: ♥BloodClan♥ Parents: ♥Darkblood ♥ Darkened♥ Siblings: ♥Unknow♥
♥Outside♥ Fur: ♥Ravenblack like her mom♥ Length fur: ♥Short-haired♥ Whiskers: ♥White♥ Eyes: ♥Blue♥ Pads: ♥Black♥ Nose: ♥Black♥ Build: ♥A strong build, wide head♥
♥Inside♥ [Sharp tongue][Proud][Furious][Calm]
[Sharp tongue] ♥Dit deel van haar karakter houdt zij haar hele leven. Zij heeft altijd wel haar woordje klaar, en weet snel een opmerking te maken waar je niks op te zeggen hebt. Lelijk tegen haar doen met een zogenaamde "goede opmerking" heeft dus geen zin, want voor je het weet heeft zij je met een mond vol tanden neergezet.♥
[Hyper] ♥Dit heeft zij alleen als kitten en als young adult. Zij wil alles leren wat een Clankitten ook wil: vechten, verdedigen, broertjes en zusjes verzorgen, jagen, en dat soort dingen. Zij springt de hele dag, en zeurt om training. Meestal krijgt zij met het zeuren wat zij wil.♥
[Furious] ♥Dit heeft zij alleen als adult, en dit is misschien wel een van de domste dingen die je bij haar kan flikken. Sommige stomkoppen zetten gewoon door na een scherpe-tong opmerking, en dan krijgt zij er gauw genoeg van. Zij gaat tegen je schreeuwen en blazen, als sein om op te rotten. Ga je tóch door, kun je voor 100% zekerheid klauwen in je rug verwachten.♥
[Calm] ♥Dit heeft zij ook alleen als adult, en dat komt door zijn hyperheid: zij heeft zichzelf in de buurt van een vos gewaagd zonder dat door te hebben, omdat ze te druk was en te veel bezig met andere dingen. De vos had haar aangevallen en daar is ze gelukkig aan ontkomen door hulp, maar ze heeft haar lesje geleerd. Maar iets te goed om hyper te blijven.♥
Skills Vechten ★★★★★
Jagen ★★★★✩
Snelheid ★★★★★
Geurkennis ★★✩✩✩
Slimheid ★★★✩✩
Reactievermogen ★★✩✩✩
About me Real name: ♥Annemeike♥ Nickname(s): ♥Anne, An, Meike♥ Age: ♥12 jaar♥ Gender: ♥Female 'course♥ Waarom wilt gij dit?: ♥Omdat ik dit al zó lang wil!!! Het is echt een van de leukste koppeltjes hier <:3♥ Zweert gij met vlees en bloed actief te blijven?: ♥ Zo waarlijk helpe mij God almachtig
Life isn't worth living if you don't try to live It doesn't matter what happens But get your shit together and fight for it
Laatst aangepast door snatcher op zo 24 feb 2013 - 18:13; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 19:33 | |
| Ehmm. jhaaa...........
I kan ook doen dat ik dan verder post na de geboorte of kan het echt niet :$
EDIT; Laat maar ik heb al plannetjes ;p |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 20:01 | |
| @Annemeike Mooie aanmelding! zet je op het lijstje ^^ |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! wo 6 feb 2013 - 20:31 | |
| Algemeen Naam: Asksorro Geslacht: Poes Clan: BloodClan Manen: Unborn Rang: Kitten Ouders: Darkblood en Darkened broer(s) en zus(sen): ? Vaardigheden Snelheid: ****° Uithoudingsvermogen: **°°° Doorzettingsvermogen: ****° Behendigheid: ***** Jacht: *°°°° Sterkte: ***** Zicht: ***°° Uiterlijk, foto's Als kitten kittenAls young one young oneAls volwassenen volwassenenxx ze is nog niet aangemaakt voor het geval dat ze niet gekozen word xx Katten die ik actief hou:__________________________________ Snorekit~Mudkit>Ritoonfo~Blossomkit~Sharkteeth~Morfine~Rustlekit~Oakclaw~Swaffo |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! do 7 feb 2013 - 7:41 | |
| Ik zet je op het lijstje,
Jeez ik had op meer aanmeldingen verwacht. |
|
| |
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! do 7 feb 2013 - 13:26 | |
| Real name: Laura Kitten name: Blow Gender: male Uiterlijk: vacht: bruin,zwart en korte vacht ogen: groen bouw: Hij is gewoon geboud met best korte vacht, hij is vaak aan de raare kant geboud. innerlijk: karakter kit: lief eigenwijs raar en onhandig zijn onhandigheid licht aan zich zelf, hij slaat snel op hol en blaast snel en tijdens een zin valt hij inslaap en gaat hij daarna veder. leerling: Hij begind wat wijsheid te leeren en word slimmer en gaat meer slecht worden en gaat wat taal gebrek krijgen. dezen leerling is nu vooral druk en eigenwijs. krijger: slim en slecht Hij is wat rustiger en heeft wat meer taal gebrek maar hij gebruikt in wat zinnen het woord evil erin. Hij blaast naar iedereen en hij begind meer te kennen een word slimmer en gaat wat meer raaren dingen doen en gaat mischien ook zijn ouders stalken.....
Blijf je actief: ja voor jou
Voorbeeld post: Het was een rustige dag hij lag bij zijn moeder en kroop tegen haar aan en zei zacht: 'mam ik moet je iets vertellen.......' Hij viel inslaap voordat hij het kon vertellen en droomde: Zijn ogen tuurden het woud door het was donker en eng maar hij liep door het gras en voelde de grond instorte onder zijn poten, Blow begon te rennen en zag achter zich de grond instorten en weg viel van de wereld. Hij zag achter zich de anderen katten vluchten en om help schreeuwen. Blow stond stil de aarde schudden en Hij viel weg en schreeuwde. Hij schrok wakker en kroop dichter tegen zijn moeder aan. Zijn groenne ogen keeken bang en zijn kleine klautjes stonden ontblood. Hij trilden tegen zijn moeder en sprak: 'mam ik heb een nachtmerrie gehad.' Hij krabelde nog meer tegen zijn moeder aan en sloot weer zijn ogen en ging kalmeeren en voelde de warmte van het nest en de zagte haren van zijn moeder. Hij keek haar aan in de blik van zijn moeder en voelde zich veilig en glimlachte naar haar en voelde zich meteen beter. Blow likte zich af maar lukte hem niet echt en likte door zijn broertjes en zusjes waaren er ook maar daar kroop hij maar voor weg een ding wilden hij de wereld maar dat durfte hij niet te vertellen...........
ps: het word nog verbetert en er komt nog plaatjes hoe hij eruit ziet
Laatst aangepast door Zim op zo 10 feb 2013 - 16:25; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| |
| |
Annemeike 353
| |
| |
| |
lili ✗ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! do 7 feb 2013 - 18:32 | |
|
cat Kitten name: Bondi '' mijn afkomst dorp, stad.'' sex : Poes, vrouwlijk.. age: Unborn.. Life: Bloodclan... Parents: Darkblood x Darkened colors:[i] Mooie langharigen met pik zwarte vacht, 1 witen spikel bij haar keel. [i]Spirit: Bondi, groote voorbeeld Icy daar heeft ze haar gedachten op gemunt, haar sluwe tegniek en haar spraak. bondi wil koste wat het kost laten zien dat zei een echt vegechter gaat worden, en zicht niet zomaar uit het veld laat slaan. al bij al word ze een kittig poesje met een donker puur hard. Kal, bondi zou zicht op de achtergond willen houden, ze kan haar kalmten goed behersen. Snelheid, ze gaat een snel moorden naar worden, en wil graag snel leren. kracht, dat is voor haar meer dan nodig en dat zou haar dan ook maken. liefde, vroeg of laat zou bondi de liefde gaan zien, zowel in macht als echt puur liefden. puur hard: Het gaat bondi niet alleen om het doden, ze heeft ook een puur hard die verstop zit maar die ze vaak zat laat merken. ----------------------------------------- Vechten xxxx leerzaamheid: xxxxx Uithoudingsvermogen: xxxxx Jacht: xxx kracht: xxxx liefde: xxx -------------------------------------------
Beloof je actief te blijven?/[b] Deze vraag vind ik heel belangrijk, en ik beschoud bondi als mijn beste poes, en laat me dus van mij beste kant zien. Kom elke dag online en zou elke dag posten als daar naar gevraght gaat worden, zelf midden in de nacht sta ik nog voor haar op in RL ^^!! [b]person behind the story ♫Name: Lili, Mijn echt achter naam : Prentiss sex : Half jongen / half meisje..'' Nee sorry'' vrouw age: 19 Jaartjes al ^^ behind my: Ik ben soms een prettig gestoort, en soms heel deprie maar ze zeggen dat ik een heel lieve meid ben, die vaak in mijn eigen wereld zit en dat ook uit staalt. je zou me eigelijk moeten kennen wil je mijn leuk vinden xD born: Aussie..!! vanaf mijn 8 hiero in NL things you like: P!nk...!!! Celine dion, Zingen, bondi rescue...!! Aussie natuurlijk ^^ & lezen , Warrior cats!! En nog 100000 dingen maar als ik dat allemaal moet opnoemen xD..!!
|
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe! za 9 feb 2013 - 21:52 | |
| |
|
| |
Megurine Lyan Payne ~ 25 Actief
| |
| |