-Kitten search- The time is ripe!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Darkblood
Member
-Kitten search- The time is ripe! DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 17:32

Eindelijk is het zover mensjes! Darkblood (Tanya) en Darkened (Christina) krijgen kittens!
Eerst even wat info over de twee:

Darkened: Darkened is een bruingestreepte kater, met korte vacht en beige ogen.
Darkblood: En zwarte poes met korte vacht. Haar oogkleur is precies hetzelfde als die van Darkened.

Dat was best kort, maar jullie kunnen er vast wat mee :3! Er is alleen wel één dingetje ^^
Darkened (Chrisss) Heeft nog niet 50 posts, voordat de mod's daarvoor ingrijpen, hebben we er een oplossing voor!:

Er gaat en klein verhaaltje open, wat vóór de kittens is.
Spoiler:

Dan heeft Darkened (Chriss) onderhand wel 50 posts ^w^

Terug naar de kitties;
Het worden er 4, En ze moeten wel een beetje op de ouders lijken.

Als de kitties gekozen zijn, moeten ze nog even wachten tot de 50 posts, en dan worden ze geboren!
Eisen:
Blijf actief!
Spreek goed nederlands.
Wees creatief, maar wel realistisch, dus de kitten kan niet gelijk een calico worden. Want dat lijkt op geen van de beiden katten.

LIJSTJEE:

Code:

[b]
Real Name:
Kitten name:
Innerlijk:
Eventuele VP (Mag):
Beloof je actief te blijven?
[/b]

-Kitten search- The time is ripe! 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
-Kitten search- The time is ripe! TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 17:51

Real Name: Bo ~
Kitten name: Welldone

Uiterlijk:
Warrior:
Innerlijk: ~In progress~
Eventuele VP (Mag):
Beloof je actief te blijven?; Le me? Really? Yes No c:

-Kitten search- The time is ripe! Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Lilith
Member
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 17:52

Real Name: Cristina
Kitten name: Lilith
Uiterlijk: Kijk ava.
Innerlijk: Ze is een soort van Bitchy poesje. Ze haat iedereen behalve als het gaat om haar moeder vader en het katertje van het topicje. Zelfs aan haar broertjes of zusjes ( Wat het ook word) Heeft ze een kleine hekel.
Eventuele VP (Mag): Onderin ;p
Beloof je actief te blijven?; Jhaa dhuu wat moet ik anders met Lilith ;D

vp:

-Kitten search- The time is ripe! S5hg2f
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 17:53

zet jullie op het lijstje 83!!

Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 18:08

*schud Tanya door mekaar*
Here I come >3
I know, ik ben Snatcher al maar dat was awsome genoeg :'D
EDIT: ik wil me nergens mee bemoeien, maar kan dat wel met Lilith? Aangezien je al met haar gepost hebt

-Kitten search- The time is ripe! XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 19:17

Dat is waar, Want Lilith heeft al een paar posts, en dat is onmogelijk als je nog niet geboren bent,xD

Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 19:20

♥General♥
Current name: ♥Ravenna♥
Lifestyle: ♥BloodClan♥
Parents: ♥Darkblood ♥ Darkened♥
Siblings: ♥Unknow♥

♥Outside♥
Fur: ♥Ravenblack like her mom♥
Length fur: ♥Short-haired♥
Whiskers: ♥White♥
Eyes: ♥Blue♥
Pads: ♥Black♥
Nose: ♥Black♥
Build: ♥A strong build, wide head♥

♥Inside♥
[Sharp tongue][Proud][Furious][Calm]

[Sharp tongue]
♥Dit deel van haar karakter houdt zij haar hele leven. Zij heeft altijd wel haar woordje klaar, en weet snel een opmerking te maken waar je niks op te zeggen hebt. Lelijk tegen haar doen met een zogenaamde "goede opmerking" heeft dus geen zin, want voor je het weet heeft zij je met een mond vol tanden neergezet.♥

[Hyper]
♥Dit heeft zij alleen als kitten en als young adult. Zij wil alles leren wat een Clankitten ook wil: vechten, verdedigen, broertjes en zusjes verzorgen, jagen, en dat soort dingen. Zij springt de hele dag, en zeurt om training. Meestal krijgt zij met het zeuren wat zij wil.♥

[Furious]
♥Dit heeft zij alleen als adult, en dit is misschien wel een van de domste dingen die je bij haar kan flikken. Sommige stomkoppen zetten gewoon door na een scherpe-tong opmerking, en dan krijgt zij er gauw genoeg van. Zij gaat tegen je schreeuwen en blazen, als sein om op te rotten. Ga je tóch door, kun je voor 100% zekerheid klauwen in je rug verwachten.♥

[Calm]
♥Dit heeft zij ook alleen als adult, en dat komt door zijn hyperheid: zij heeft zichzelf in de buurt van een vos gewaagd zonder dat door te hebben, omdat ze te druk was en te veel bezig met andere dingen. De vos had haar aangevallen en daar is ze gelukkig aan ontkomen door hulp, maar ze heeft haar lesje geleerd. Maar iets te goed om hyper te blijven.♥

Skills
Vechten
★★★★★

Jagen
★★★★✩

Snelheid
★★★★★

Geurkennis
★★✩✩✩

Slimheid
★★★✩✩

Reactievermogen
★★✩✩✩

About me
Real name: ♥Annemeike♥
Nickname(s): ♥Anne, An, Meike♥
Waarom wilt gij dit?: ♥Omdat ik dit al zó lang wil!!! Het is echt een van de leukste koppeltjes hier <:3♥
Zweert gij met vlees en bloed actief te blijven?: ♥ Zo waarlijk helpe mij God almachtig

Laatst aangepast door snatcher op zo 24 feb 2013 - 18:13; in totaal 2 keer bewerkt
Lilith
Member
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 19:33

Ehmm. jhaaa...........

I kan ook doen dat ik dan verder post na de geboorte of kan het echt niet :$

EDIT; Laat maar ik heb al plannetjes ;p

-Kitten search- The time is ripe! S5hg2f
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 20:01

@Annemeike Mooie aanmelding! zet je op het lijstje ^^

Rustlekit
Member
2
Actief

CAT'S PROFILE
Rustlekit
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 20:31

Algemeen

Naam: Asksorro
Geslacht: Poes
Clan: BloodClan
Manen: Unborn
Rang: Kitten
Ouders: Darkblood en Darkened
broer(s) en zus(sen): ?

Vaardigheden

Snelheid: ****°
Uithoudingsvermogen: **°°°
Doorzettingsvermogen: ****°
Behendigheid: *****
Jacht: *°°°°
Sterkte: *****
Zicht: ***°°

Uiterlijk, foto's

Als kitten
kitten
Als young one
young one
Als volwassenen
volwassenen

xx ze is nog niet aangemaakt voor het geval dat ze niet gekozen word xx

Katten die ik actief hou:
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 7:41

Ik zet je op het lijstje,

Jeez ik had op meer aanmeldingen verwacht.

Zim
Member
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 13:26

Real name: Laura
Kitten name: Blow
Uiterlijk:
vacht: bruin,zwart en korte vacht
ogen: groen
bouw:
Hij is gewoon geboud met best korte vacht, hij is vaak aan de raare kant geboud.
innerlijk:
karakter
kit: lief eigenwijs raar en onhandig zijn onhandigheid licht aan zich zelf, hij slaat snel op hol en blaast snel en tijdens een zin valt hij inslaap en gaat hij daarna veder.
leerling: Hij begind wat wijsheid te leeren en word slimmer en gaat meer slecht worden en gaat wat taal gebrek krijgen. dezen leerling is nu vooral druk en eigenwijs.
krijger: slim en slecht Hij is wat rustiger en heeft wat meer taal gebrek maar hij gebruikt in wat zinnen het woord evil erin. Hij blaast naar iedereen en hij begind meer te kennen een word slimmer en gaat wat meer raaren dingen doen en gaat mischien ook zijn ouders stalken.....

Blijf je actief: ja voor jou Razz

Voorbeeld post:
Het was een rustige dag hij lag bij zijn moeder en kroop tegen haar aan en zei zacht: 'mam ik moet je iets vertellen.......' Hij viel inslaap voordat hij het kon vertellen en droomde: Zijn ogen tuurden het woud door het was donker en eng maar hij liep door het gras en voelde de grond instorte onder zijn poten, Blow begon te rennen en zag achter zich de grond instorten en weg viel van de wereld. Hij zag achter zich de anderen katten vluchten en om help schreeuwen. Blow stond stil de aarde schudden en Hij viel weg en schreeuwde. Hij schrok wakker en kroop dichter tegen zijn moeder aan. Zijn groenne ogen keeken bang en zijn kleine klautjes stonden ontblood. Hij trilden tegen zijn moeder en sprak: 'mam ik heb een nachtmerrie gehad.' Hij krabelde nog meer tegen zijn moeder aan en sloot weer zijn ogen en ging kalmeeren en voelde de warmte van het nest en de zagte haren van zijn moeder. Hij keek haar aan in de blik van zijn moeder en voelde zich veilig en glimlachte naar haar en voelde zich meteen beter. Blow likte zich af maar lukte hem niet echt en likte door zijn broertjes en zusjes waaren er ook maar daar kroop hij maar voor weg een ding wilden hij de wereld maar dat durfte hij niet te vertellen...........

ps: het word nog verbetert en er komt nog plaatjes hoe hij eruit ziet

Laatst aangepast door Zim op zo 10 feb 2013 - 16:25; in totaal 4 keer bewerkt
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 13:41

-Kitten search- The time is ripe! Aquilap

Real Name: Stijn
Kitten name: Alexei
Uiterlijk:
Fur: zwart vacht net als zijn moeder.
Eyes: Amber/geel
Nose: zwart
Pads: none

Innerlijk:
Zelfvoldaan: hij is een beetje zelfvoldaan hij vind zichzelf wel goed enzo.
Gemeen/beleefd: hij is een beetje gemeen beleeft een beetje slang achtig hij weet je hart te veroveren met lieve woordjes en beleefdheid en stamp er dan op alsof het een miertje is.
Gewoon aardig: hij kan ook gewoon aardig zijn voor de gene waar hij om geeft.
Eventuele VP (Mag): je kan wel kijken naar de post van Aquila en undertaker dan weet je wel wat.
Beloof je actief te blijven? zo waar mijn naam Stijn is.

-Kitten search- The time is ripe! Assassin__s_creed_icon_50x50_by_sladinforever-d2xyq24

-Kitten search- The time is ripe! 317cexc
-Kitten search- The time is ripe! Aquilat
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 14:31

Ik heb de naam van Ravensa veranderd in Ravenscream

Prentiss
Member
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Prentiss
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimedo 7 feb 2013 - 18:32

cat
Kitten name: Bondi
'' mijn afkomst dorp, stad.''
sex : Poes, vrouwlijk..
Life: Bloodclan...
Parents: Darkblood x Darkened
colors:[i] Mooie langharigen met pik zwarte vacht, 1 witen spikel bij haar keel.
[i]Spirit:
Bondi, groote voorbeeld Icy daar heeft ze haar gedachten op gemunt, haar sluwe tegniek en haar spraak. bondi wil koste wat het kost laten zien dat zei een echt vegechter gaat worden, en zicht niet zomaar uit het veld laat slaan. al bij al word ze een kittig poesje met een donker puur hard.
Kal, bondi zou zicht op de achtergond willen houden, ze kan haar kalmten goed behersen.
Snelheid, ze gaat een snel moorden naar worden, en wil graag snel leren.
kracht, dat is voor haar meer dan nodig en dat zou haar dan ook maken.
liefde, vroeg of laat zou bondi de liefde gaan zien, zowel in macht als echt puur liefden.
puur hard: Het gaat bondi niet alleen om het doden, ze heeft ook een puur hard die verstop zit maar die ze vaak zat laat merken.
-----------------------------------------
Vechten xxxx
leerzaamheid: xxxxx
Uithoudingsvermogen: xxxxx
Jacht: xxx
kracht: xxxx
liefde: xxx
-------------------------------------------

Beloof je actief te blijven?/[b] Deze vraag vind ik heel belangrijk, en ik beschoud bondi als mijn beste poes, en laat me dus van mij beste kant zien. Kom elke dag online en zou elke dag posten als daar naar gevraght gaat worden, zelf midden in de nacht sta ik nog voor haar op in RL ^^!!
[b]person behind the story

♫Name: Lili, Mijn echt achter naam : Prentiss
sex : Half jongen / half meisje..'' Nee sorry'' vrouw
behind my: Ik ben soms een prettig gestoort, en soms heel deprie maar ze zeggen dat ik een heel lieve meid ben, die vaak in mijn eigen wereld zit en dat ook uit staalt. je zou me eigelijk moeten kennen wil je mijn leuk vinden xD
born: Aussie..!! vanaf mijn 8 hiero in NL
things you like: P!nk...!!! Celine dion, Zingen, bondi rescue...!! Aussie natuurlijk ^^ & lezen , Warrior cats!! En nog 100000 dingen maar als ik dat allemaal moet opnoemen xD..!!

-Kitten search- The time is ripe! V406m0
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 21:52

Ik zet jullie der op!

Swiftpaw'
Member
Megurine Lyan Payne ~
25
Actief

CAT'S PROFILE
Swiftpaw'
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 10:58

Real Name: Lyan Payne
Kitten name: Derp
Uiterlijk: Click! (Ik merk het als iemand deze jat)
Innerlijk: Derp is een onverwachtse kater, je weet nooit wat hij doet. Hij kan ineens heel aardig zijn, maar ook ineens heel chagrijnig of boos. Hij kan je laten leven, of vermoorden. Hij doet wat hij wilt.
Eventuele VP (Mag): Tan, jij weet hoe ik post xD
Beloof je actief te blijven: Ben ik toch?

Hij zal wat uitgebreider zijn wanneer hij gekozen is en bestaat, sorry voor deze derpy aanmelding.

-Kitten search- The time is ripe! Scxhtl
Theme:

Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:00

zet je op het lijstje 83

Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 19:09

Kom op jongens, Geen aanmeldingen?

Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 20:05

-Kitten search- The time is ripe! 317cexc
-Kitten search- The time is ripe! Aquilat
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: -Kitten search- The time is ripe!   -Kitten search- The time is ripe! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: