Aimee 359
| |
| Onderwerp: H.E I.S N.O.T A S.T.A.R.C.L.A.N.W.A.R.R.I.O.R! [Open] zo 3 feb 2013 - 20:57 | |
|
Met een armzalige visje kwam de grote kater het camp ingewandeled. Zijn snorharen hingen slap naar beneden en zijn ogen stonden doffer dan ooit. De poten werden niet goed opgetild en zo slofte de langharige kater als een oude Elder naar de Prooistapel en gooide daar zijn prooi op. Autumnleaf draaide zijn lichaam om en strompelde bijna, ondanks het feit dat hij niet mank was naar de omheining van riet toe. Waar hij met een diepe zucht neer plofte, terwijl zijn blik op de Medicine Den hing. Daar waar zijn broer zijn lag, waar hij hem gister naar toe had gebracht met Petalcloud en Articlight, de kat die Bravesoul had gered. Hopelijk dan. Autumnleaf slikte de prop weg die steeds weer terug kwam, in de wetenschap dat hij toch weer zal terug komen. Zijn lippen waren droog en het puntje van zijn staart zwiepte hopeloos heen en weer. Voor de rest zat hij in elkaar gezakt en was zijn blik op de grond gericht. Alsof iemand hem had uitgezet. Autumnleaf dacht aan Smoketear, die problemen had met Lotusleaf, zijn moeder. Aan Appleblossom, die hij bang had gemaakt en nu aan Bravesoul. Zijn broer. Die bijna verdronken was. Als Articlight er niet was. Autumnleaf besefte met een schok dat hij de redder van zijn broer niet eens bedankt had. Maar dat kwam nog wel. Nu zag hij Articlight niet eens ergens. Autumnleaf zuchtte en gooide zich neer tegen het riet, wat opzij boog tegen zijn gewicht. Hij legde zijn kop op de grond en sloot zijn ogen. De zon scheen op hem, alsof ze hem wel troosten. Starclan, don't take my brother''mompelde Autumnleaf. WORDS: No time anymore-
STATUS: Desperately
COMPANY: Open.
| [short] Crack,can you hear me breaking?- Can I take it all?:
Does I have to accept every thing? Maybe they sing About me when I'm dead And they will be sad
But what if I die From a lie That comes out my mouth So I run to the south Hoping they wont find me And they will see I'm scared For all that cared Stuff I have to do I'm here the foe
So run Don't have fun Just flee And be free I don't care anymore Just close the door Of my mind I'm not longer that kind Of cat Don't be sad
By Bo-Snowdrop
|
|
Linn 588 Actief
| |
| |