|
|
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 3 feb 2013 - 20:08 | |
| Die is zó vet o.O Echt really thanksthanksthanks!!!!!!
EDIT: Tak heeft een Pm van mij |
|
| |
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer ma 4 feb 2013 - 21:57 | |
| Niemand??? Ik heb mijn missie volbracht iedereen vermaken om dit te doen die wilden moehaha |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer di 5 feb 2013 - 11:06 | |
| Kan je een filmpje met muziek van Batkit maken als ze Batpaw is. Misschien is het leuk als ze dan verdrietig is en dan bij een grot komt vol met vleermuizen komt. En dan bestudeerd ze ze zeg maar een beetje, en dan merkt ze dat die vleermuizen ook zo goed als blind zijn, maar toch kunnen jagen. Dan probeerd ze dat ook en dan lukt dat . Ik hoop dat het niet te ingewikkeld is of dat het te moeilijk is, maak er anders gewoon maar wat van ik vind die van Pinekit echt heel erg leuk . Ik heb het liefst een filmpje |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer di 5 feb 2013 - 16:35 | |
| wouw jou filmpjes zin echt prachtig=D miss kan je er een van Airkit maken? =D ze doet erg stoer, maar eigenlijk droomt ze de hele tijd weg, om dat niet te laten merken kan ze je soms nogal afkatten =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer di 5 feb 2013 - 23:56 | |
| Ja hoor komt eraan voor bijden als het lang duurt even zeggen ^^ |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer wo 6 feb 2013 - 17:04 | |
| dankje wel =D en neem je tijd joh ^^ |
|
| |
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer wo 6 feb 2013 - 18:30 | |
| GENIAAAAAAL! MY WANT 2! Filmpje; Zou je Lilith in het bos willen maken. Een andere kat die haar aanvalt maar zij toch wint. Dat daarna een das komt haar krabt maar zij toch wint. En dat ze daarna de das aan stukken scheurt. Allemaal bloed. En dan dat ze op de das gaat staan met haar bloederige poten. Whaha een evil muziekje =333 https://www.youtube.com/watch?v=XcH8nOPSWbsNhee ik ga die film zo in mijn osje zette ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 10 feb 2013 - 9:38 | |
| komt eraan er zullen mischien nog dubble posten komen |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer di 12 feb 2013 - 11:32 | |
| |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer di 12 feb 2013 - 14:37 | |
| Kun je kittypaw tekenen als je wilt? De video hoeft niet heel lang. Kittypaw is zo klein als een apprentice en dan nig iets kleiner. Ze heeft lang bruin haar, zwarte strepen en bruin gele ogen. (Kijk naar ava en os) Doe maar dat ze een muisje/visje vangt ofzo Awesome dat je teken filmpjes kunt tekenen dat is supe moeilijk!! |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer di 12 feb 2013 - 14:40 | |
| Kun je een animatie van Aurora maken die aan een bloem ruikt en dan moet niezen? X'D |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer do 14 feb 2013 - 17:22 | |
| Is het ook goed als ik een filmpje teken eneen muziekje uitzoek en datjij het aan elkaar plakt? |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer za 23 feb 2013 - 18:11 | |
| Hi Lau, Ik heb even snel geteld, en je hebt 4 aanvraagjes, maar zou je een filmpje van Hate willen maken? (uiteraard nadat je de voorgaande aanvraagjes hebt gemaakt... ) - Hates aanvraagje::
Muziekje: https://www.youtube.com/watch?v=6npQFkJTBos Ideetje: Hate houdt van moorden en wordt daardoor overmeesterd. Iemand probeert hem zijn goede kant te laten zien, maar die vermoord hij ook en daar krijgt hij ontzettend veel spijt van.
|
|
| |
Lis 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 24 feb 2013 - 10:20 | |
| Aurora het komt eraan Snatcher dat kan is goed ^^ hate meer info graag wat er in het filmpje moet gebeuren ^^' |
|
| |
Lis 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 24 feb 2013 - 10:29 | |
| sorry voor dubble post even op schrijven wie ik allemaal het vragen hoor :p
Batpaw: teken filmpje kittypaw: annemaitie of tekenfilmpje?? Lilith: tekenfilmpje [begrijp niet wat je wilt [sorry]] Xc hate: teken filmpje Airkit: tekenfilmpje [meer info] Aurora: annemaitie Snatcher: ik plak het tekenfilmpje aan elkaar
ik had het druk op school ^^' |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 24 feb 2013 - 10:32 | |
| Geeft niet, neem de tijd [ik ben ook Batkit/paw] |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 24 feb 2013 - 17:57 | |
| I kwil wel zo een Filmpje ;D
Nou dat Fleckkit naast haar moeder ligt bij het spoor en dat ze dan huilt. Dan komt er een soort van kater en zegt dat ze bad moet izjn... Dan dood ze een kittypet en voelt zic schuldig. Maar duisternis overheerst haar dus dan is het leuwk als je Liltih tekent met heel veel zwart om haar heen...
Muziekje; Kijk bij de aanvraag van Lilith (Ik ben Lilith ook) |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 24 feb 2013 - 18:12 | |
| voor dat filmpje van Airkit ^^ Kan je misschien doen dat Airkit uit het kamp ontsnapt in de nacht? en dat ze dan naar een grote mooie boom toe gaat en dat ze dan helemaal wegdroomt en in slaap valt, en als ze wakker is dat ze naar het kamp toe rent en doet alsof er niks gebeurd is en dat ze dan weer wild gaat spelen met een andere kit?
|
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer za 2 maa 2013 - 1:03 | |
| weet niet wat jij het leukste vind |
|
| |
| Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer | |
| |
|