We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: teken filmpjes en meer za 2 feb 2013 - 23:01
ik maak heel veel ^^ maar eigelijk maak ik ook teken filmpjes maar ik had een teken filmpje gemaakt voor tanya maar die wilde niet op youtube maar wel ukte me de strips op youtube te zetten: [youtube] https://www.youtube.com/watch?v=Yw9F6XYbtDU [/youtube] https://www.youtube.com/watch?v=Yw9F6XYbtDU ps: Tanya ik beloof een filmpje te maken die wel op youtube kan en die is dan voor jouw ^^
hier plaats ik zelf getekende dingen enzv. Ps: kijk op mijn acc latias ik heb geleert hoe je een anmaitie maakt
als je wil dat ik bewegende plaatjes voor je maak of filmpjes ava of iets anders melt het wat je wilt en ik maak het maar als je een filmpje wilt kan lang duuren xp en ps vertel meer info!!
Laatst aangepast door Zim op za 2 feb 2013 - 23:19; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 3 feb 2013 - 1:27
Dus je wilt een annemaitie geen filmpje want bij en filmpje zit muziek bij een annemaitie niet en beweegt het de helen tijd hetzelfden ik maak een annemaitie voor je je kan altijd nog zeggen als je een filmpje wilt ^^
Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 3 feb 2013 - 10:40
Zou je misschien een filmpje of een animatie willen maken van desertpaw? Je mag zelf kiezen wat minder moeite kost, want ik vind het allebei even leuk X) Zou je een filmpje willen maken dat ze een vlinder probeert te vangen, maar uiteindelijk in een waterpoeltje valt (doordat ze niet heeft gekeken waar ze loopt)
Onderwerp: Re: teken filmpjes en meer zo 3 feb 2013 - 10:59
Oeh gaaf =D ! Zou je er misschien ook een van Creamypaw willen maken? Als hij een muis probeert te vangen, maar die wegjaagd omdat hij op een takje stapt?