[Crystalstar] Patchwork Staccato



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Crystalstar] Patchwork Staccato

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 30 jun 2021 - 21:49

Tick, tock, ring me, leave me
Een onbewaakt moment was alles wat ze nodig had gehad om weg te glippen. Ademhalen ging moeilijk, alsof haar paniek als een vossenval om haar keel geklemd zat. Ze vluchtte weg van de bewoonde Riverclan wereld alsof de honden die Settleddust hadden geprobeerd te slachten haar op de hielen zaten. Alles stortte alleen maar verder in. Alles ging alleen maar verder mis.

Hoewel ze ook in de volle, open lucht zat, omringt door zuurstof, leek het niet alsof het genoeg was. Ze voelde paniek haar keel alleen maar verder afdichten terwijl ze begon te hyperventileren. De waterval raasde in de buurt, haar enige signaal voor herkenning waar ze was. Haar ogen schoten naar het klaterende water. Een ontsnapping, een mogelijkheid. Verdwijnen zonder een spoor. Dan kon hij het niet doen, dan had ze zelf controle. Maar... Ze kneep haar ogen eventjes dicht. Amberpaw en Brackenpaw.. Nee. De woorden van Rabbitcharm spookten door haar hoofd. Ze kon meer dan dat ze zelf wilde. Ze kon zelf controle houden op meer manieren dan één. Maar toch, het voelde allemaal momenteel maar wat ver weg. Ze schudde haar kop verwoed en liet zich neerzakken in de buurt van de waterval.

De avond was langzaam over de lucht heen gekropen terwijl ze nog steeds bij de waterval was, de energie niet hebbend om terug te gaan. Ondertussen had ze zich verborgen in een klein holletje tussen de rotsen. Beschut en geborgen. Ze was allang uitgehuild, maar terug, Arcticwolf onder ogen komen, ze durfde het niet, ze kon het niet. Nog niet. Later, vertelde ze zichzelf elke keer, terwijl angst haar hart omklemde bij de gedachte. Zou hij haar al zoeken? Zou hij denken dat ze ervandoor gegaan was..? Misschien was dat überhaupt wel beter, weg van de verwarrende zooi die haar leven was geworden. Het enige wat haar nu nog in deze clan gebonden hield was Amberpaw en Brackenpaw. Maar misschien kon ze ze wel overtuigen om mee te gaan...? Een sidderende zucht ontsnapte haar en een huivering trok over haar rug heen.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 30 jun 2021 - 22:18

Een visioen van een ongemarkeerd graf was Crystalstar bekropen voordat ze het kamp uit was gegaan, onder het alibi dat ze een frisse neus moest halen om haar gedachten op te schonen voor de volgende dag. Zodra ze het kamp uit was begon de leader echter te rennen en jachtig de lucht te proeven. Het kon niet zo zijn, ze zou haar belofte om te beschermen niet zo snel al gefaald hebben. Arcticwolf had ze er niet over kunnen confronteren, ze wilde dat hij dacht dat ze niet meer om Seamist gaf dan om andere kattinnen in haar clan, en daar paste deze ongerustheid niet bij. Maar als hij het echt gedaan had.. Ze wist dat hij ertoe in staat was, en tot nog veel meer. Maar tot nog toe had hij die dingen alleen op bevel gedaan, en alleen tegen Riverclan's vijanden. Als de kater echter besloten had zijn mate te vermoorden wist Crystalstar zeker dat zijn lichaam nooit gevonden zou worden.

Na een tijd angstvallig te hebben gezocht had ze een gemengd geurspoor opgevat, van Seamist én Arcticwolf. Het leek leek iets ouder, maar toch volgde Crystalstar het, totdat ze besefte dat ze terug richting het kamp liep. Een golf van hopeloosheid spoelde over haar terwijl ze weer begon te rennen. Zij had dit lot op Seamist geforceerd. De kattin was misschien niet blij geweest met haar leven, maar ze was relatief veilig geweest. Zíj was degene die dat allemaal in elkaar had getrapt. Net toen ze er zeker van was dat Seamist verloren was, en toen ze al besloten had hoe ze Arcticwolf zou ondervragen, pikte Crystalstar dan eindelijk het geurspoor weer op. Deze keer was de kattin duidelijk alleen, en duidelijk gestrest. De angstgeur was nog steeds te ruiken. De leader verlangzaamde haar pas nu ze geconcludeerd had dat Seamist in ieder geval alleen hierheen was gegaan, en dus waarschijnlijk niet vermoord kon zijn.

Het was al donker toen de grijze kattin de waterval hoorde. "Nee.." Fluisterde ze tegen zichzelf. Dat zou ze toch niet gedaan hebben? Dat zou ze haar kittens, de geborene en ongeboren, toch niet aangedaan hebben? Een klein egoïstisch deel van Crystalstar dacht zelfs dat zou ze mij toch niet aangedaan hebben? Verwoed begon ze het gebied rond de waterval af te zoeken. Het donker bewees echter een perfecte dekmantel te zijn en haar zoektocht was tevergeefs. "Seamist?" Durfde ze op een spreektoon uit te brengen, bang dat de verkeerde oren het zouden opvangen. Er kwam geen antwoord, en ze ging verder, sneller nu. "Seamist, waar zit je? Ik ben het, Crystalstar." Ze permitteerde het zich om deze keer iéts harder te praten, weer hopend op een antwoord. Toen dat antwoord niet kwam werd ze weer wanhopig. Na een kort tijdje verder zoeken verhief ze haar stem: "Seamist, Ik ben het, Crystalstar! Ik ben alleen! Waar zit je?" Met snelle bewegingen keek ze om zich heen, maar alle rotsen leken op elkaar. Het geurspoor had haar hierheen geleid, maar de geur van het water maakte het moeilijk specifieker te zoeken. Met tranen in haar ogen probeerde ze het nog een laatste keer: "Seamist! Waar ben je?! Laat me hier niet achter, alsjeblieft!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 30 jun 2021 - 22:48

Tick, tock, ring me, leave me
Het lawaai van de waterval was een geruststellend geraas. Het verdronk alle andere geluiden, net zoals dat ze zichzelf op het moment wilde verdrinken in eenzaamheid. Met haar wat gezwollen flanken wist ze dat de kittens hard aan het groeien waren. Het zou wellicht nog een maan duren, maar ze zouden eraan komen. Ze kon ze niet meer weghalen. Ze kon het niet meer stoppen. Ze had dit over zichzelf afgeroepen toen ze Arcticwolf toestond haar nest te delen.

Eerst had ze de stem van Crystalstar niet eens gehoord, verzwolgen door de waterval. Daarna was het slechts een milde fluistering boven het klaterende water uit, waardoor ze verward haar hoofd spitste. Voor een tijdje bleef ze stil liggen, ze kon de stem niet plaatsen, zo zacht dat het geklonken had. Toch, na een tijdje haar adem in gehouden te hebben, stak ze voorzichtig, behoedzaam, haar hoofd tussen de rotsen vandaan. Misschien was Arcticwolf gekomen om nog een keer te spreken. Haar hart bonste in haar keel terwijl ze zo onopvallend mogelijk te kijken wie er voor haar gekomen was.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 30 jun 2021 - 22:56

Bijna had ze zich omgedraaid om rechtsomkeert te maken en verder te zoeken aan de andere kant van de waterval, en toen zag Crystalstar haar eindelijk. Snel knipperde ze de tranen die in haar zeegroene ogen brandden weg en rende ze richting het uitgestoken hoofdje dat Seamist moest zijn. Toen ze aankwam zag ze het kleine hol, de perfecte verstopplek. En ze zag Seamist, die leefde. Hoewel ze er natuurlijk slecht en verdrietig uit zag, leek de kattin verder gezond. Een enorme last verliet Crystalstar's schouders en ze kon het niet helpen verheugd en blij te lachen naar de ander.

"Oh Seamist.." Fluisterde ze, en ze drukte haar kop tegen die van de jongere poes. Wat was ze bang geweest dat de ander verloren was gegaan, dat ze haar belofte niet had kunnen houden. "Ik dacht.. ik dacht eerst dat hij je iets aan had gedaan. En toen ik je spoor naar de waterval had gevolgd dacht ik dat je misschien zelf.." Toen pas was ze zichzelf in te houden. Ze was veel te enthousiast aan het doen. Seamist was hier niet zomaar, ze was duidelijk ergens voor gevlucht, en zij stond hier trots te doen dat ze haar gevonden had. "Waarom ben je ervandoor gegaan?" Vroeg ze na een korte stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 30 jun 2021 - 23:32

Tick, tock, ring me, leave me
Eerst had ze een moment nodig om bij te komen, om te begrijpen dat het niet Arcticwolf was wie hier stond, maar Crystalstar. Eerlijk gezegd, niet heel erg veel beter. Wat zou Arctic doen als hij haar hier zag met Crystalstar? Adem bleef steken in haar keel en bijna was ze geneigd om weer terug te gaan in het holletje, zich te verbergen. Ze kon dit er nu niet bij hebben. Haar hoofd leek te zwemmen, te verdrinken. Ze voelde dezelfde wazige angst die ze haar vorige zwangerschap had gevoeld op het gegeven moment. Ze voelde het bijten aan de randen van haar bewustzijn.

Ze schuwde iets weg toen Crystalstar haar kop tegen de hare aandrukte, maar kon niet verder naar achteren. De woorden van Crystalstar waren een waas terwijl haar eigen ogen verwilderd stonden. Ze schudde haar kop. "Hoofd te vol.. ik.. ik moest even alleen zijn," murmelde ze, bijna onverstaanbaar over het geweld van de waterval. Moest ze hier wel zijn? Straks keek hij, straks deed hij wat..
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimedo 1 jul 2021 - 22:28

Waarom was ze zo teleurgesteld dat Seamist niet naar haar aanraking toe bewoog? Had ze dan echt verwacht dat de kattin enorm opgelucht zou zijn geweest om haar te zien? Desondanks deed het pijn om te zien dat degene waar ze zo'n aantrekkingskracht toe voelde bijna bang voor haar leek. Crystalstar ging zitten, om duidelijk te maken dat ze niet verder in Seamist's comfort zone zou inbreken. Het leek alsof er niks van wat ze had gezegd bij de queen binnen was gekomen, en even voelde ze zich weer ongerust.

Maar Seamist gaf uiteindelijk een reden voor haar vluchten. Crystalstar knikte langzaam en dacht aan een manier om de ander te helpen. Maar niks scheen het juiste te zijn. "Wil je dat ik weer wegga? Dat ik je hier met rust laat?" Vroeg ze op een zorgzame toon, proberend haar blik vast te houden. Het liefst liet ze Seamist helemaal niet achter, maar misschien was ze haar dit nu wel verschuldigd, na alle pijn die zij had aangericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimedo 1 jul 2021 - 22:43

Tick, tock, ring me, leave me
De wolken braken. Eerst begonnen de druppels langzaam op de grond te tikken, maar daarna werd het al snel een gestage stroom die uit de lucht viel. Al snel plakte Seamist haar vacht aan haar lichaam. Op haar bolle buik na, maakte het haar nog slanker en tengerder dan dat ze al was. Niet de typische Riverclanner die ze had moeten zijn, meer een Windclanner qua bouw. Als jonge kat had ze dit nooit erg gevonden. Tegenwoordig was ze zich er echter pijnlijk bewust van.

Haar ogen waren gealarmeerd bij Crystalstar's vraag. Ze moest haar wegsturen. Ze moest.. Ze moest.... Maar ze kreeg de woorden haar keel niet uit. Ze was altijd al zo eenzaam. Nu wilde er iemand echt bij haar zijn. Om haar geven, waarom moest ze diegene dan echt weg sturen? Haar mond opende zich en sloot zich weer terwijl haar ogen zich vulden met zouten tranen die zich al snel mengden met de stromende regen.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimedo 1 jul 2021 - 23:33

Toen de regen begon te vallen was Crystalstar's eerste gedachte dat ze een plek voor Seamist moest vinden om te schuilen, voordat ze bedacht dat ze zelf ook nat zou worden. Maar zelfs toen haar grijze vacht plat tegen haar gespierde lichaam drukte, bleef de leader verwachtingsvol staan. Seamist werd nog kleiner door de regen. Alles bij elkaar gaf het Crystalstar nog sterker het gevoel dat ze deze kat moest beschermen. Maar ze was bang dat ze nu weggestuurd zou worden. Voordat ze.. Wat kon doen?

Echter leek Seamist nog niet klaar om haar weg te sturen. Ze trilde en opende haar mond, sloot hem weer, en begon stilletjes te huilen. Zonder nog iets te zeggen kwam Crystalstar opnieuw naar voren, en liet ze haar natte wang opnieuw eventjes tegen die van de ander strijken. "Kom.. tussen de rotsen zullen we beter beschut zijn." Murmelde ze, alvorens Seamist voor te gaan. Ze hoefde niet ver te lopen om een droge plek te vinden, waar ze grotendeels veilig waren voor de regen en de wind. Moest ze iets vragen? Of moest ze Seamist echt gewoon met rust laten. Waarom was dit plotseling zo lastig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimedo 1 jul 2021 - 23:47

Tick, tock, ring me, leave me
Ze schuwde niet weg van Crystalstar's troostende aanraking, al wist ze niet goed wat ze ermee moest. Ze stond als een standbeeld, bevroren. Moest ze dit zien als een affectie die teveel was? Ze had hier nooit over na hoeven denken. Ze was altijd knuffelig geweest naar anderen, maar nu met de ijskoude ogen van Arctic, die blijkbaar alles zagen wat er gebeurde. Keek hij nu? Was hij haar gevolgd? Zag hij dit?

Haar adem stokte in haar keel terwijl paniek haar hart omklemde. Maar voordat ze iets kon zeggen was Crystalstar haar al voorgelopen. Ze pinde haar grote oren haar nek in terwijl ze de clanleider stilletjes achterna ging, totdat de regen niet meer op haar kop tikte door de beschutting van de rotsen. Ongemakkelijk krulde ze haar staart dicht om zich heen terwijl ze ging zitten tegen de rotsen aan. Ze zag eruit als een geslagen hond, alle weerstand uit haar gehaald.

Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try
\


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimevr 2 jul 2021 - 0:00


Ja, daar stonden ze dan, tegenover elkaar tussen de rotsen, terwijl de regen om hen heen viel. En nu moest er natuurlijk van haar iets komen. Het was Crystalstar nog steeds niet helemaal duidelijk of Seamist haar wel echt hier wilde. Het moest echter toch wel iets betekenen dat ze haar gevolgd had? "Arcticwolf is nog in het kamp.. ik heb goed opgelet toen ik hierheen kwam." Mauwde Crystalstar uiteindelijk, om Seamist maar een beetje gerust te stellen. Ze was er ook zeker van dat ze niet gevolgd was, en geloofde dat Arcticwolf het ook niet in zijn hoofd zou halen.

"Seamist.. ik ben je niet gaan zoeken omdat ik wil dat je mijn mate wordt of iets dergelijks. Ik ben hier omdat ik beloofd heb je te helpen. Wat is er na ons laatste gesprek gebeurd?" Vroeg ze op kalme en langzame toon, zodat de aangeslagen kattin misschien wat tot rust zou kunnen komen voordat ze haar verhaal deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimevr 2 jul 2021 - 0:12

Tick, tock, ring me, leave me
De dreiging was impliciet geweest, maar oh, oh zo duidelijk. Het spookte door haar hoofd heen maar ze kreeg het niet door haar strot. Haar lippen wilden het niet uitspreken. Misschien was het überhaupt weer een zieke test van Arcticwolf, gesteund door Crystalstar. En dan had ze het, wederom, miserabel gefaald. Haar mond was droog ondanks dat ze doorweekt was, haar tong plakte aan haar gehemelte. Ze wilde zo graag dat het anders was. Ze wilde zo erg zichzelf verliezen. Maar ze was vandaag weer met een klap met beide poten op de grond gezet. Er was geen eenvoudige uitweg en jezelf verliezen was gevaarlijk. "Hij heeft het gezien.." prevelde ze, haar stem bevend. Hij zag alles.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimevr 2 jul 2021 - 22:41

Eindelijk zei Seamist iets. Crystalstar had al geconcludeerd dat ze niet helemaal vertrouwd werd, maar het was iets om te horen dat de ander niet voor háár gevlucht was. Echter onthulde deze uitspraak een heel nieuw assortiment aan problemen. Dit betekende namelijk dat Arcticwolf niet allen Crystalstar had verteld wat hij wist. En ze verwachtte dat hij een stuk minder passief was gebleven bij zijn arme meet. Bij haar had hij een paar geïmpliceerde opmerkingen gemaakt, maar hij had niet gedurfd een echte bedreiging te maken. "Ik weet het." Verzuchtte Crystalstar en ze kwam iets dichterbij, om haar warmte te delen nu ze allebei doorweekt waren. "Hij heeft mij het ook verteld, en ik heb hem gezegd dat hij je met rust moest laten." Vervolgde ze miserabel. "Maar ik neem aan dat dat bevel niet is opgevolgd? Wat heeft hij gedaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimema 12 jul 2021 - 13:30

Tick, tock, ring me, leave me
Hoe kon het dat Arcticwolf het gezien had? Hoe kon het dat hij het zo snel geweten had? Haar adem kwam sidderend uit haar mond terwijl haar tweekleurige ogen naar Crystalstar keken. Arcticwolf en Crystalstar waren altijd zo close geweest. Hij was praktisch haar rechterhand. Het moest haast... Besef lichtte op in haar ogen terwijl ze puzzelstukjes in elkaar drukte, ze maakte ze wel pas. Het moest een test geweest zijn, allemaal een misselijkmakende test of ze loyaal was geweest. Ze had de test gefaald, en natuurlijk was dit bij Arcticwolf terecht gekomen. Ze speelden al zo lang onder een hoedje dit spel. En het spel liep nog steeds door. Maar ze zou niet nog langer meegevoerd worden als een hond aan een lijntje, gedwongen een pad te lopen. Ze had zich al te vaak gebrand. Haar adem stokte nog kort in haar keel voordat ze een reactie gaf aan Crystalstar. "Als dat het bevel was, heeft hij het niet uitgevoerd," reageerde Seamist langzaam, zoekende naar haar woorden. Ze zocht naar haar plek in dit spel, waarin ze nu enkel een pion leek te zijn. "Arctic was erg teleurgesteld." vervolgde ze na een korte stilte, haar blik afwendend. Het was de waarheid, maar niets wat negatief naar Arctic terug gebracht zou kunnen worden. Ze zou Crystalstar geen ammunitie geven.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimedi 13 jul 2021 - 23:13

Was het wantrouwen dat ze Seamist's woorden herkende? Nee, dat kon niet. Niet na wat Crystalstar met haar gedeeld had. De jongere kattin kón haar niet niet vertrouwen. Alleen al de gedachte eraan maakte de Leader paranoïde, bang dat ze ook deze kat zou kwijtraken, juist nu ze zo haar best deed om Seamist haar goede leven terug te geven. Haar andere vermoedens werden ook bevestigd: Arcticwolf had zijn mate opnieuw lastiggevallen, en was klaarblijkelijk 'erg teleurgesteld' geweest. Crystalstar had de kater nog nooit ook maar een beetje emotioneel gezien. Erg teleurgesteld betekende waarschijnlijk eerder 'woedend en klaar om zijn mate te doden bij de volgende misstap.' "De smerige rat..." Liet ze uit, voordat ze er zelf erg in had. Achter die uitsprak zat heel veel opgekropte spanning, aangezien dit de eerste keer was dat ze zich écht negatief over Arcticwolf uitliet bij een ander. "Heeft hij je pijn gedaan? Heeft hij iets gezegd? Een bedreiging?" Ze keek de kattin waarmee ze zo'n vreemde nacht had gehad indringend aan. "Iets, als ik hem er opnieuw over wil confronteren, als ik je wil helpen, dan moet ik iets hebben. Hij moet iets gedaan hebben.' Ze sprak snel, totaal niet zoals ze normaal deed. Er was een soort passie in haar stem te herkennen, alsof ze helemaal opging in het idee van Seamist uit deze situatie helpen. In werkelijkheid was dat precies wat er gebeurde. Crystalstar's verwarrende gevoelens maakten dat ze nu direct bereid was af te rekenen met een kater die haar altijd trouw had gediend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 14 jul 2021 - 21:54

Tick, tock, ring me, leave me
Seamist voelde zich benauwd. Ze wist niet of het de stenen waren die hen insloten of Crystalstar's aanwezigheid. Maar wat ze wel wist, was dat ze zich opgesloten voelt, als een vergiftigde rat in de val. Ze wilde niets meer kwijt aan deze kattin, voor het geval ze het weer door zou spelen aan Arcticwolf. Ergens was ze opgelucht, dat ze niet op Crystalstar's verzoeken in was gegaan, wie weet wat Arctic dan gedaan zou hebben. Maar toch, haar woorden waren verwarrend. Waren het manieren om meer dingen uit Seamist te trekken? Om ervoor te zorgen dat Sea nog meer zou zeggen wat haar Mate tegen haar zou kunnen gebruiken? Nee, niet langer. Ze zou niet meer meespelen aan dat spelletje. "Nee, dat heeft hij niet, hij was alleen.. teleurgesteld," murmelde Seamist, haar staart rond haar dikke buik heen zwiepend. De kittens kwamen dichter en dichter. Het zou niet lang zijn voordat ze geboren werden. "En we verwachten kittens, ik.. De kinderen hebben me nodig." Misschien verschool ze zich nu wel achter deze woorden, deze keer wel. Ze voelde nog geen liefde voor dit nest wat in haar buik groeide.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimezo 18 jul 2021 - 22:41

Nu pas kwam de twijfel. Het besef dat de kans dat dit óóit haar mate zou zijn erg klein was. Nu pas besefte Crystalstar écht waar ze mee bezig was: ze probeerde een jonge kattin over te halen het enige zekere in haar leven los te laten terwijl ze zwanger en bang was. En bang was ze voor degene die haar dit alles vroeg, degene die haar dit moeilijke leven had toegezegd. Ze schudde haar kop, bang voor wat ze zou vinden als ze in Seamist's gedachten kon kijken. Dacht ze dat Crystalstar haar misbruikt had? Haar alleen maar wilde omdat ze jong en mooi was? Dat het een soort machtspelletje was voor de grijze kattin. Hoe dan ook, ze wilde niet echt meewerken aan het wilde plan dat de leader voor probeerde te stellen. "Ik begrijp het." Knikte die dan ook, na nog een korte stilte. "Ik wil dat jij en de kittens veilig zijn. Ze hebben je inderdaad nodig. Maar ik ben bang dat hun vader er ook zal zijn, en dat hij veel meer invloed op hen zal hebben als het doorgaat zoals het nu gaat." Maar wat wilde ze dan? Arcticwolf verbannen? Of misschien zelfs vermoorden? En toen kwam ook de vraag in haar op die ze liever niet wilde stellen, maar waar ze het antwoord op moest weten: "Geloof je me? Geloof je dat ik het beste met je voorheb?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 4 aug 2021 - 0:07

Tick, tock, ring me, leave me
Haar staart zwiepte nerveus, de haren platgedrukt tegen haar slanke lichaam door de gevallen regen. Er was een vangnet uitgeworpen naar haar, en ze had besloten ernaast te springen. Misschien zou ze het zichzelf nooit vergeven. Maar wat kon je, als je bang was dat het vangnet in de brand gestoken zou worden als je erin sprong? Misschien was het ergens ook wel een test voor Seamist, om te zien wat Crystalstar zou doen op het moment dat ze niet in het vangnet sprong. Als Crystalstar echt om haar gaf, zou dit weinig veranderen, toch? Ze kon niet meteen in de armen van deze kattin springen, maar misschien kon vertrouwen groeien. Ze wist het niet. Ze was zo in de war terwijl Arctic in haar nek liep te hijgen. Ze wilde de deur niet dichtsmijten, ondanks dat alles tegen haar zei dat ze dat wel moest doen. Ze liet een huiverige zucht uit haar mond ontsnappen, haar oren in haar nek gedrukt. "Ik weet het.." murmelde ze zachtjes, "Maar hij is Amber's mentor.. Hij is hun vader.. Hij wilde.." Haar stem stierf af terwijl haar ogen weer wat groter werden. Teveel gesproken. Alweer. "Ja.. Dat geloof ik Crystalstar, maar het is allemaal zo moeilijk." Ze keek weg. Ze leerde langzama hetgeen wat ze nooit kon. Liegen.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 4 aug 2021 - 0:20


Had ze van Seamist een soort prijs gemaakt? De prijs die ze zou krijgen als ze haar zonden rechtzette? De mate die ze verschuldigd was als ze ervoor zorgde dat de angst uit die tweekleurige ogen verdween. Misschien was het allemaal niet uit het belang van de ander geweest, maar gewoon een nieuwe uiting van haar eigen ego, dat tegen haar zei dat ze kon nemen wat ze wilde, als ze er maar voor werkte. En het ergste was dat het waar was: ze kon nemen wat ze wilde. Als ze Seamist beval haar mate te zijn, omdat ze anders verbannen werd, dan zou het zo zijn. Als ze Arcticwolf in een vroeg graf wilde hebben omdat hij in de weg stond, dan zou het zo zijn. Het enige wat haar nog tegenhield was het kleine beetje morele juistheid dat aan haar ijzeren wil was ontsnapt. Dat kleine beetje vertelde haar dat ze de kattin moest helpen, maar dat ze er niets voor terug moest verwachten. Crystalstar staarde Seamist even aan, terwijl de wind om hen heen huilde, en de druppels bleven vallen. Een bliksemschicht verlichtte de grijze hemel, en werd enkele tellen later gevolgd door een donderslag. Ze moest het vragen, ze moest het meest extreme plan voorstellen: "Als Arcticwolf zou verdwijnen, zou je je dan veilig voelen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
[Crystalstar] Patchwork Staccato DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 4 aug 2021 - 0:29

Tick, tock, ring me, leave me
Seamist haar blik schoot omhoog bij de woorden van Crystalstar. Haar ogen waren geschokt en rond bij haar woorden, haar hart begon alleen maar harder in haar borstkas te slaan, alsof hij zich door haar ribben naar buiten probeerde te werken. Voor een moment was daar alleen maar Crystalstar, haar groene, intense ogen en de woorden die in de lucht hingen. Enkel ruis en de slagregen die om hen heen naar beneden viel. Haar bek hing iets open, de woorden op haar lippen. Ja, ja als hij weg was... Als hij enkel en alleen uit haar leven verdween. Ze wilde het zo graag uitspreken. Zeggen dat haar beste vriend moest verdwijnen. Maar.. Hij was ooit haar beste vriend. Hij was ook de vader van het huidige nest. En.. Zouden deze woorden ook recht bij Arcticwolf terecht komen? Zou Crystalstar haar kwaadaardigste impuls meenemen naar haar trouwste soldaat? Wat zou er dan gebeuren? Wat zou hij dan afnemen? Haar kittens? Haar clan? Haar leven? Toch namen de woorden wortel in haar kop, beten ze zich vast. Als hij zou verdwijnen... Misschien dat haar tweestrijd wel meer zei dan duizend woorden, in de stilte die zich voortrok. Een heldere en klare nee had meteen moeten klinken, samen met walging, woede. Het idee om een clangenoot te laten verdwijnen. Maar desondanks strekte de stilte voort, tot ze haar antwoord gaf. "Arcticwolf is een sterke, loyale warrior, hij zal niet zomaar Riverclan verlaten." Kinderlijke onschuld probeerde ze te leggen, alsof de implicatie over haar hoofd gezeild was terwijl hij juist zo hard ingeslagen had. Ze wilde Crystalstar deze uitweg bieden, ze wilde zichzelf niet voor haar clanleider verdoemen. Ze wilde niet dat Arcticwolf hier zo meteen stond om haar hoofd onderwater te duwen, weer te spreken dat ze bij hem weg mocht als hij de zeggenschap kreeg over alle kittens.. En zij ze op haar beurt achterliet.
Couldn’t you please oh please be gone out of my life
But you won’t oh won’t be gone although I try


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[Crystalstar] Patchwork Staccato E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [Crystalstar] Patchwork Staccato   [Crystalstar] Patchwork Staccato Icon_minitimewo 4 aug 2021 - 0:52

Heel even zag Crystalstar de vlam achter Seamist's blik. Heel even was ze ervan overtuigd dat de ander 'ja' zou zeggen, het sein dat ze een hels plan in werking kon zetten. Maar ze kreeg die ja niet. Was het twijfel, wantrouwen of was Seamist daadwerkelijk zo goed dat ze haar ergste duivel niet eens uit de weg wilde laten ruimen nu de kans zich zo perfect aanbood? Het moment duurde voort, en toen kreeg ze een half antwoord. Het bevestigde één vermoeden: Seamist was nog steeds enorm bang, en ze wilde dat Crystalstar dacht dat ze niet helemaal begreep wat er gaande was. "Daar heb je gelijk in, misschien was het een stomme vraag." Mauwde de Leader terug, het spel meespelend. De teleurstelling die ze voelde was enorm tweezijdig. Aan de ene kant verdiende Arcticwolf het lot als geen ander, en aan de andere kant walgde Crystalstar van zichzelf. Ze wilde net voortstellen om terug te keren naar het kamp toen er een andere gedachte in haar opkwam. "Seamist, wist je dat lelies enorm gevaarlijk voor ons zijn? In het bijzonder één bepaalde plant. Die heeft witte bloempjes en kleine, rode besjes. Het vergif is bijzonder moeilijk op te merken, omdat de symptomen aan voedselvergiftiging van bedorven prooi doen denken. Daarnaast zijn de bessen reuk- en smaakloos." Ze schudde haar kop, alsof ze wilde zeggen hoe absurd het was dat ze hier opeens mee was gekomen. Maar er was niets opeens of willekeurigs aan geweest, en ze dacht ook niet dat het Seamist zou ontgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Crystalstar] Patchwork Staccato
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: