silvercoat?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

silvercoat?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Madiebo
Member
silvercoat? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 13:04

Madiebo lag lekker te dromen en je kon wel raden over wie. (de droom:) silvercoat lag naast silvercoat met hun kittens. Madiebo hield de kittens warm en gaf silvercoat een lik over zijn snuit. ze schrok waker van een stem 'open maken vieze zwerver' zei de stem. Het was maar goed dat niemand de deur open zou kunnen breeken zels de twee beners brand weer niet. na een uur was de kust weer veilig. toen rook ze een bekende geur. SILVERCOAT!!!!!! Ze rende naar beneden drukte op het knopje van de twee beners donker maak ding het is in real een roluik ze deed de deur open en rende naar buiten 'hey silvercoat leuk dat je er bent kom je mee naar binnen?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
silvercoat? DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimedi 16 nov 2010 - 16:55

'Hey Silvercoat, leuk dat je er bent! Kom je mee naar binnen?' vroeg Madiebo aan hem. 'Uiteraard, daarom ben ik hier ook.' grinnikte hij. Hij begroette Madiebo vriendelijk door haar een paar kopjes te geven en vervolgens zijn flank tegen die van haar te drukken. Hij zag dat Madiebo nogal slaperig was. 'Ben je net wakker?' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij Madiebo vragend aankeek. Hij had nu de kans om eens goed rond te kijken in het onderkomen van de poes. Het zag er allemaal nog goed verzorgd uit. Zouden de tweebenen hier nog komen? dacht hij enigzins geschrokken in zichzelf.
Madiebo
Member
silvercoat? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimedi 16 nov 2010 - 18:56

'Uiteraard, daarom ben ik hier ook.' grinnikte Silvercoat. Madiebo werd vriendelijk begroet door dat Silvercoat haar een paar kopjes te geven en vervolgens zijn flank tegen die van haar te drukken. Madiebo spinde terwijl silvercoat zijn flank tegen die van haar aan drukte. 'Ben je net wakker?' vroeg Silvercoat. 'ja ik ben net wakker ik was de hele nacht aan het jagen dus ik heb net geslapen' legde madiebo uit. Ze gaf Silvercoat een lik. Madiebo zag dat toen ze in de schuur waren dat Silvercoat geschroken rond keek. Ze kon wel raden waarom want het was zo goed onderhouden dat Silvercoat vast dagt dat de twee beners hier vast nog kwamen. 'de twee beners komen hier gelukig niet meer' zei ze lief en gaf Silvercoat een versierend kopje.
SilverCoat
Member
silvercoat? DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimevr 26 nov 2010 - 16:02

'Ja, ik ben net wakker. Ik was de hele nacht aan het jagen dus ik heb net geslapen' legde Madiebo uit. Silvercoat lachte tevreden. 'Hmmm je bent een echte jager of niet Madiebo? Net als ik overigens.' grijnsde hij terwijl hij haar vriendelijk een kopje gaf. 'De tweebenen komen hier gelukkig niet meer' zei Madiebo opeens, voordat Silvercoat überhaupt wat gevraagd had. 'Zeg Madiebo, kan jij gedachte lezen ofzo?' grinnikte hij. 'Weet je wat, waarom kom je binnenkort niet eens bij mijn huis logeren?' stelde Silvercoat voor. Hij was weer eens toe aan gezelschap in zijn eigen territorium, en dan ook goed gezelschap zoals Madiebo.
Madiebo
Member
silvercoat? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimeza 27 nov 2010 - 0:20

'Hmmm je bent een echte jager of niet Madiebo? Net als ik overigens.' grijnsde silvercoat. Madiebo lachte ze wist niet precies wat ze moest zeggen ze wou niet dom over komen ofzo. 'Zeg Madiebo, kan jij gedachte lezen ofzo?' grinnikte silvercoat. 'nee maar ik zag aan je blik wat je bedoelde' zei ze en gaf silvercoat een lik. 'Weet je wat, waarom kom je binnenkort niet eens bij mijn huis logeren?' stelde Silvercoat voor. 'leuk' zei ze lief. Yes!!!!! Hij nodigt me uit dacht ze. Ze gaf silvercoat een lik over zijn mond. In haar hoofd kon ze zichzelf wel slaan want ja waarom deed ze dat nou? Maar ze liet niks merken richting silvercoat. Ze lachte lief naar hem. Ze keek in de mooie ogen van Silvercoat.
SilverCoat
Member
silvercoat? DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimema 6 dec 2010 - 18:44

Silvercoat keek nu recht in stralende ogen van Madiebo. 'Is... er iets...Madiebo?' stotterde hij vragend. Hij dacht nog even snel aan Madiebo's woorden. Hoe kon ze dat aan zijn blik zien? Misschien was ze wel verliefd. Op hem? Silvercoat vond het nu in ieder geval nogal onwerkelijk aangezien het jaren geleden was dat een poes voor hem viel. Hij hoopte maar, dat als het was wat hij dacht, hij Madiebo niet weer in gevaar zou brengen nu hij zich bij de bende van Scourge aansloot. Toen keek hij weer overtuigend in Madiebo's ogen, in de hoop, het daar af te lezen wat ze bedoelde als ze het niet vertelde in ieder geval.
Madiebo
Member
silvercoat? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimema 6 dec 2010 - 19:34

'Is... er iets...Madiebo?' stotterde silvercoat. Zou ze het zeggen. Ja madiebo je zegt het nu je moet er voor gaan zei ze tegen zichzelf. 'ja er is iets. Al een lange tijd. Silvercoat vraag je je niet af waarom ik en icy toen je s'avons langs kwam. We hadden het over jou. Silvercoat ik ben verliefd op je' Zei ze en gaf een lik over silvercoat's snoet. Het was goed dat ze het gezecht had want ja ze moest het tog ooit zeggen anders kwam ze nooit veder te weten wat silvercoat van haar vond. Afentoe droomde ze al van een gezin maar dat zou ze toch nooit krijgen als ze dit niet tegen silvercoat had gezecht.
SilverCoat
Member
silvercoat? DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 10:51

'Jaa er is iets. Al een lange tijd. Silvercoat vraag je je niet af waarom ik en Icy toen je s'avonds langs kwam? We hadden het over jou. Silvercoat ik ben verliefd op je' vertelde de peos. Silvercoat verstijfde even. Het was zo'n lange tijd geleden sinds iemand daadwerkelijk van hem hield. Tja, zijn familie natuurlijk, maar dat lag voor hem anders. Silvercoat keek Madiebo doordringend aan en zijn ogen gaven een goedkeurend antwoord. Hij gaf haar spontaan zachte likjes over haar snoet en wangen. 'Ik vind jou ook leuk Madiebo, en vanaf dit moment mag je bij mij in de schuur wonen! Als je wilt natuurlijk..' vervolgde Silvercoat nog een tikkeltje nerveus en verlegen.
Madiebo
Member
silvercoat? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimeza 11 dec 2010 - 11:42

'Ik vind jou ook leuk Madiebo, en vanaf dit moment mag je bij mij in de schuur wonen! Als je wilt natuurlijk..' zei silvercoat. madiebo gaf silvercoat een lik over zijn snoet. 'ja ik wil graag bij je wonen maar ik wil mijn schuur wel houden kunnen we afentioe terug naar mijn oude plek' zei madiebo met een verliefde blik op silvercoat. 'zullen we eerst wat eten?' vroeg madiebo. Ze gaf silvercoat een kopje. Zoveel gedachtes gingen door haar hooft. ik zei het toch zal icy vast zeggen als ze het vertelde.
SilverCoat
Member
silvercoat? DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimedi 14 dec 2010 - 15:08

Silvercoat knikte goedkeurend op Madiebo's verhaal. 'Akkoord.' zei hij plechtig. Daarna keek hij eens goed rond, voor iets eetbaars. 'Ik zal het maal wel even halen.' zei hij met een grijns tegen Madiebo. En weg was hij. Hij sprintte recht op een geur van een raaf af. Het was duidelijk al een oude vogel, die al enigzins zwak in de botten was. Silvercoat sprong behendig op de vogel af en greep hem in de nek. Toen draaide hij de nek van het dier om, om zo zeker te weten dat het dood was. Toen trippelde hij tevreden terug naar Madiebo, diep in gedachten verzonken.
Madiebo
Member
silvercoat? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimedi 14 dec 2010 - 16:51

'Akkoord.' zei silvercoat. madiebo lachte. 'Ik zal het maal wel even halen.' zei silvercoat met een grijns tegen Madiebo. madiebo ging rustig liggen en begon haar poten te wassen. Ze was diep in gedachte verzonken. Geen een gedachten ging over iets anders dan haar of silvercoat. toen kwam silvercoat terug met een vogeltje. 'lekker' lachte ze lief. Wat was silvercoat toch lief. 'zullen we zo naar jou huis gaan dan nemen we wat spullen van mij mee' sprak madiebo. Ze wou wel haar speciale prooi mee nemen.
SilverCoat
Member
silvercoat? DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimedi 21 dec 2010 - 19:50

Madiebo was erg enthousiast over Silvercoat's idee, iets waar hij erg blij mee was. 'Zullen we zo naar jou huis gaan, dan nemen we wat spullen van mij mee.' stelde Madiebo voor. Silvercoat knikte instemmend. 'Dat is goed. We zullen je spullen pakken en dan zal ik in mijn 'huis' alles gereed maken.' lachte hij. Hij ging Madiebo al voorop. 'Zullen we?' glimlachte hij charmerend. Hij keek al de schemerige nacht in. Hij hoorde de laatste vogels tjierpen en hoopte dat ze snel in een warm onderkomen waren.

[sorry beetje inspiratieloos hier]
Madiebo
Member
silvercoat? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 22:31

Ik stel voor om de topic af te sluiten want ik heb hier geen inspiratie
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: silvercoat?   silvercoat? Icon_minitime

silvercoat?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: