| Take them before the killers catched them! |Giveaway | |
|
|
109
| |
| Onderwerp: Take them before the killers catched them! |Giveaway za 26 jan 2013 - 21:09 | |
| Welkom bij deze giveaway. Ik weet dat ik te veel accounts heb en ik denk dat jullie dat ook wel weten. Zoals je dus al gemerkt hebt, ik ga er een aantal weg geven. Ik heb wel graag dat de namen niet worden veranderd of dat alles helemaal hervormd word.
ThunderClan: 4 RiverClan: 7 WindClan: 4 SkyClan: 1 ShadowClan: 2 BloodClan: 5 Rogue: 4 Kittypet: 1 In special: 1
Firevoice Helaas kon ik haar niet actief houden, dus geef ik haar weg. Ze is een ThunderClan poes en er is nog weinig mee gedaan, ik weet niet precies of er al een karakter was gevormd, maar zover ik weet is ze een pittige poes die wel haar steentje bij kan dragen en haar mening kan uiten. Ze is inmiddels wel rond de 20 Moons. Voorbeeldpost nodig!
Maplekit Nog niks mee gedaan, een zwart witte kitten. Niet gemeen of iets in die richting. ThunderClan.
Oakkit Niks mee gedaan, ook niet gemeen of iets in die richting. Een tabby kater en klaar om ThunderClan Apprentice te worden. Naar Quinty!
Snowkit Niks mee gedaan. ThunderClan.
Ticklesong Grijze tabby poes, verliefd op Moonstripe. ThunderClan.
Autumnpaw Ik weet niet zeker of ik hem wel weg doe, dus wees niet teleurgesteld als ik hem hou. Hij is een duivelse kater en heeft de pest aan Clans, maar hij gebruikt ze. Hij heeft als kitten een andere kitten vermoord. Apprentice van Stormstar en is verliefd op Mazepaw, maar weet dat zelf nog niet. RiverClan. Later Autumnsoul, graag niet jatten A.U.B. Voorbeeldpost nodig!
Blackberry Niks mee gedaan, Juul mag evt. meebeslissen omdat zij de vorige eigenaar was. RiverClan. Terug naar Juul!
Darkpaw Ik weet echt niet meer wat ik met hem aan moet. De grote rivaal van RiverClan en niet zo gewaardeerd. Verwaterde relatie (?) met Beautysoul, maar hij vertrouwt haar niet meer. Later Darksoul of Darkstorm.
Doublekit Kitten. Ze is slecht en heeft geen respect voor wie dan ook. Later Doubledot. RiverClan.
Patchpelt Niks mee gedaan. RiverClan.
Sidepaw Verliefd op Applepaw, verlegen kater. RiverClan. Naar Viktor!
Tigerstripe Ziet er evil uit, maar is het niet. RiverClan
Touchpaw Vrij om helemaal te veranderen. Haar naam zou Touchscreen worden, maar alles is onduidelijk. RiverClan.
Downkit Grijze tabby kater. Later Downfall. WindClan.
Hailkit Later Hailstone. WindClan.
Lakestream Sealpoint poes, langharig. Zorgzaam en lief. WindClan.
Pantherstorm Niks mee gedaan. WindClan.
Deathkit Niks mee gedaan. Kitten van Summernight. SkyClan.
Coldkit Gebaseerd op Kuledud3. Zal tegen de Apprentice tijd afstand nemen van zijn Clan. ShadowClan.
Skyfall Ja, iemand die die naam jat, daarvan eet ik nog steeds het hoofd op. Slender komt je halen of een of andere Bloody Mary staat vannacht in je spiegel als je deze naam jat. Nu is het nog Skypaw, crush op Dawnpaw en een trouw lid van ShadowClan. Nadat je hem hebt gekregen mag je de naam meteen veranderen, 12 Moons.
Angel Bitchy poes. Crush op Frost. BloodClan.
Blizzard Niks mee gedaan. BloodClan.
Cresil De meest slechte kater ever, verder niks mee gedaan. GEEN MEDELIJDEN. BloodClan.
Taio Gebaseerd op Taio Cruz. Niks mee gedaan. BloodClan. Alles mag je hieraan veranderen.
Taylor Taylor Lautner, wie liked hem nou niet? Hij is vriendelijk en zit eigenlijk niet meer in BloodClan. Ik twijfel of ik hem weg geef. Krijgt een crush op Spottedleaf. Voorbeeldpost nodig!
Alduîr Niks mee gedaan. Rogue.
Iyo Een soort beachboy. Heeft een gang in een grot en hangt graag rond met zijn vrienden.
Maya Niks mee gedaan. Rogue.
Ravenpaw Dé Ravenpaw uit de boeken. Jep, this cat is very important for me. Ik geef geen garantie dat ik hem weg geef.
Yaro Ik noem hem sexy Yaro, zijn beste vriend is Jayjay en Yaro weet wel hoe je hem moet trollen. So, he's very important. Voorbeeldpost nodig!
Tailstorm Als je dit account verwaarloosd of iets verkeerd doet, dan pak ik hem terug. Ja, Tailstorm is super belangrijk voor me en ik wil niet dat alles verpest word. Ze neemt deel aan het bekendste koppel in heel Warrior Cats, Tailstorm x Spotlight xD Ik weet echt niet meer wat ik met haar moet, ze is hartstikke zorgzaam en lief. Ze leeft voor haar partner en kits. Voorbeeldpost nodig!
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn eisen kun je bovenaan vinden. Voor verdere informatie, fouten of opmerkingen kun je in mijn Pm box terecht. Graag die van Stormfur of Splashwater.
Mvg, Lyan
Laatst aangepast door Break op zo 27 jan 2013 - 11:27; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Oom Iro 34
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway za 26 jan 2013 - 21:11 | |
| |
|
| |
> Lyan 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway za 26 jan 2013 - 21:15 | |
| Juul wilde hem terug, sorry Dx |
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway za 26 jan 2013 - 21:24 | |
| Weet ik al |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway za 26 jan 2013 - 21:36 | |
| Haha, kan ik je met een ander account blij maken? =3 |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway za 26 jan 2013 - 22:06 | |
| Guys, really? Ik dacht dat ik binnen vijf minuten al een aantal accounts kwijt was Dx |
|
| |
Viktor 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 10:17 | |
| Ik heb interesse in Sidepaw =) |
|
| |
Meerz 56
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 10:49 | |
| Deathkit Niks mee gedaan. Kitten van Summerwish. SkyClan.
Summerwish is een Thunderclan kat en heeft geen kits, |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 11:20 | |
| Ik wil Oakkit wel hebben, if you like :') |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 11:21 | |
| Ik denk dat ze Summernight bedoelde. (; |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 11:25 | |
| Ja, Summerwish, Summernight, was de naam even kwijt, zal het veranderen =3
@Viktor; Ik stuur je het ww zo door naar Kestrelpaw. @Quinty; Jij krijgt het ww ook naar Saxon ;3 |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 11:48 | |
| Bedankt, ik ga hem goed actief proberen houden ;3 |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 12:08 | |
| Yezz, dat is de bedoeling ;D
Snowkit gaat van de acc. markt af! |
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 12:12 | |
| Ik heb interesse in Lakestream c: |
|
| |
Lyan Payne | 39
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 12:15 | |
| Hm, ik twijfel nog, oké? Je hoort nog van me =3 |
|
| |
Yanick 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 14:49 | |
| Zou ik Ravenpaw of Skyfall mogen hebben ? |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 16:23 | |
| sorry, foutje.. hier heeft niks gestaan--
Laatst aangepast door Desertpaw op za 2 feb 2013 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Fenna 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 16:58 | |
| Ik zou heel graag Maplekit willen... <3 |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 18:03 | |
| Ik bied me aan voor Ticklesong! Zou ik wat meer informatie kunnen krijgen, zoals eventuele familie en dergelijke?
Laatst aangepast door Rue op ma 28 jan 2013 - 18:02; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway zo 27 jan 2013 - 18:10 | |
| Ik ben geïnteresseerd in Deathkit. (: Zou je wat meer informatie over hem willen geven?
Laatst aangepast door Twirlfang op ma 28 jan 2013 - 17:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Take them before the killers catched them! |Giveaway | |
| |
|
| |
|