Miss C. 125 Actief
| |
| Onderwerp: ~ I don't belong in this world ~ za 26 jan 2013 - 20:00 | |
| Hey allemaal, Ik wil eens wat activiteit in Breeze gooien - niet dat ze zo inactief is, but... - en wil hiervoor jullie hulp vragen. Waarom? Zeer simpel omdat ik een paar dingen zoek. Breeze is een kleine, zwarte kitten, geboren in Bloodclan. Ze houdt ontzettend veel van haar moeder, Ziva, maar moet niks hebben van haar zus en vader met wie ze haar moeder natuurlijk moet delen. Echter zegt ze hier niks over. De kleine kitten is een stil en erg vriendelijk persoontje. Ze is wel wat koppig, maar meestal merk je dat niet omdat ze weer eens in gedachten verzonken is. Ze denkt immers veel na, heel veel zelfs. Ze denkt over alles na en is dan ook niet echt een normale Bloodclan Cat. In haar apprentice-tijd zal dit duidelijker worden, omdat ze weigert te vechten en het gewoon niet wil leren. Voor Breeze zoek ik een groepje pesters en 1 vriend. De Pesters: De pesters zijn een groepje katten welke haar continue onder druk zetten. Als ze haar tegenkomen zullen ze haar gaan pesten, of ze nu alleen zijn, met anderen zijn... Enkel als Breeze bij haar moeder is durven ze niks te doen, omdat dit een warrior is en blijft natuurlijk. De pesters moeten young ones en kittens zijn van Bloodclan c: Aanmeldingen: Xx Haar vriend: Haar vriend(in) zal er altijd voor haar zijn, zij is de enige met wie ze een beetje kan opschieten en ze zal dan ook alles met hem/haar delen. Samen met deze kat zal ze proberen haar moeder los te laten en op eigen poten te gaan staan, wat moeilijker is dan ze in eerste instantie denkt, zeker met de pesters erbij. Haar vriend zal het voor haar opnemen tegen de pesters, wat de reactie van de pesters is, moeten ze zelf weten. Ik heb liefst dat de vriend ongeveer haar leeftijd is en natuurlijk van Bloodclan. Aanmeldingen: Xx Ook Topics zijn welkom! Topics: Breeze x ?? -> Eehm... Hello?Breeze x Shiva -> Why do I have to share mommy with you?Breeze x Kira -> Never Give UpHopelijk melden jullie je aan en alvast bedankt voor het doorlezen! Xx Ceesje
|
|