|
| Babs 991
| |
| Onderwerp: Little parts of you vr 25 jan 2013 - 17:45 | |
| Heb je ooit wel eens gevonden dat je karakters deeltjes van je zijn? Allemaal kleine aspecten van je karakter? Ik ben benieuwd of andere mensen dat namelijk ook hebben. Ik heb dat met al mijn karakters, maar dan soms in overdreven wijze of bij anderen juist wat minder.
Ik bijt het spits af
Appleblossom ~ Al mijn angsten en verlegenheid ~ Ik ben een best wel angstig en verlegen persoon, vooral bij mensen die ik niet ken. Appleblossom drukt dit uit, alleen wat ernstiger Sparkpaw ~ Onverschilligheid en jezelf opwinden ~ Ik kan soms mijn brein op non-actief zetten en mensen totaal negeren als ik me overrompeld voel, gewoon een terugtrek mechanisme. Tegelijkertijd kan ik mezelf enorm opwinden en uiteindelijk uitputten als er iets gebeurt wat ik niet trek. Emberstorm ~ Wantrouwen naar de wereld ~ Ik kan best.. wantrouwig zijn naar de wereld en deze als oneerlijk beschouwen. Emberstorm doet dit enkel een stuk feller. Strawberry ~ Afhankelijkheid ~ Ik ben van tijd tot tijd best wel afhankelijk van anderen. Ik heb als ik eerlijk ben mijn vrienden nodig om me ervan te verzekeren dat wat ik doe juist is. Snowykit ~ Leergierigheid en nieuwsgierigheid ~ Ik wil altijd alles weten en ik leer graag nieuwe dingen. Dit representeert Snowykit. Dreamgaze ~ Fantasie en dromerigheid ~ Laat een bericht achter na de pieptoon, Babs is weggedroomd... Dit heb ik best wel vaak, gewoon wegdromen in je fantasie. En ik heb me een bak fantasie, samen met paranoïde gedachten gaat dit alleen niet zo vaak goed.
Nu jullie? (: |
| | | Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little parts of you za 26 jan 2013 - 14:07 | |
| Cindersmoke ~ Rustige en afwachtende kant ~ Ik ben best rustig, eigenlijk het rustigst thuis. In de klas hoef ik ook niet luidruchtig aanwezig te zijn, al kan ik wel lachen met een paar jongens en meisjes. Net als Cindersmoke ben ik ook best afwachtend, ik laat meestal de andere eerst het gesprek beginnen of ik laat gewoon alles over me heen komen
Sassykit ~ Zelfstandig en verstandig ~ Ik was al heel jong heel zelfstandig, ik deed het liefst alles zelf, gewoon zonder hulp. Dat doe ik nu nog steeds. Ik haat het om in de klas dingen te vragen, ik wil het altijd zelf oplossen. En volgens m'n ouders ben ik erg verstandig. Ik weet wat ik wil en wat ik kan en niet kan |
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little parts of you za 26 jan 2013 - 14:54 | |
| Skippy ~ Woede en agressie ~ Als ik boos ben kan alles in mijn hoofd op tilt staan, dit doe ik dus met Skippy.
Leafstorm ~ Verlegen en zachtaardig ~ Dit is een groot gedeelte van mijn karakter. Ik durf nergens tegen in te gaan en ben erg stilletjes.
Bravesoul ~ Verstandig ~ Hij is mijn slimme kant x'D
Frostlake ~ Voorzichtig ~ Wahahah, heb hem nog maar net en nu is hij al een deel van mij. Hij is voorzichtig en denkt altijd na voor wat waarvan de gevolgen kan hebben. |
| | | Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little parts of you za 26 jan 2013 - 21:35 | |
| Sunpaw* & Fluttershy: Ik ben verlegen =w= Blossompaw: Het zorgzame deel, I guess Cinnamonpaw: Ik ben een enorme stresskip x'3 maar ik geef ook veel om anderen c: Eternalthought: Ik denk ontzettend veel na over... Dingen c': |
| | | RAWR 57
| |
| Onderwerp: Re: Little parts of you zo 3 feb 2013 - 13:49 | |
| Chikita; Ik ben best wel .. Insane. :'] Maar ik kan ook lief zijn. c: Lionclaw; Love .. let's don't talk about that. =w= Blackberry; Gestoord. x'D Pewds; BROFIST.
|
| | | 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little parts of you zo 3 feb 2013 - 13:54 | |
| Lostvoice: Little shy me. We delen hetzelfde karakter, zij reageert zoals ik dat ook deed. De afgelopen paar jaren dan.
Rebelvoice: The Rebel me. Invloeden van vrienden hebben er voor gezorgd dat ik rebelser en grover ben geworden. Just like Rebel.
Silverfeather: Me vs. Me has always been my biggest fight. In de war met jezelf zijn, niet wetend wie je bent of wat je wilt. Proberen ergens bij te horen, maar telkens falen. Jup, that's me.
Icyrose: Bitchy Me. Maak me kwaad en ik ben je ergste nachtmerrie. Een bitch, een monster, call me whatever you want.
Lostpath: Uncertain Me. Ik ben een onzeker persoontje, maar bij vrienden ben ik de grootste gek. Toch zorgen twijfels ervoor dat ik me vaak niet goed kan uitdrukken. Tevens ben ik een harde werker en werk graag.
[Enough? xD] |
| | | Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Little parts of you zo 3 feb 2013 - 15:28 | |
| Brightpaw ~ Angstig en terug getrokken ~ Brightpaw is overdreven angstig, bang voor vechten en bang voor katten die er ook maar een beetje slecht uit zien. Zelf heb ik dat niet zo heel erg, I mean, vechten geen probleem, maar ik ben wel bang voor ruzies en omdat ik anders ben meteen als een monster behandelt te worden, vaak zie ik dat al snel aan personen. Ook ben ik nogal terug getrokken, is er wat, sluit ik me af in de computer of een boek, Brightpaw doet dit door te jagen of ergens te liggen piekeren in een hol.
Smoketear ~ Onzeker, bazig, fel, beschermend en wijs ~ Smoketear is best wel onzeker, dat laat hij merken door zich heel bazig en fel op te stellen, hij maakt zich zelf dan groot en probeert anderen zo dus onderdanigheid te tonen zodat hij zijn hoge titel niet snel verliest. Dat heb ik zelf ook wel, als ik onzeker ben kan ik heel kattig reageren. Maar Smoketear heeft ook een wijze kant, hij helpt graag en weet snel wijze tips te geven en informatie. Maar ook is Smoketear heel beschermend, vooral tegen over zijn familie en andere geliefde, dan heb ik ook.
Innerghost ~ Gemeen, bazig, oprecht, wijs, slim, precies ~ Innerghost kan best wel gemeen zijn tegen katten die ze niet vertrouwd, dat laat ze ook wel merken, en ik dus ook alleen niet zo overdreven. Ook is Innerghost best wel bazig, ze neemt snel en graag de leiding, dat lukt ook wel, want katten hebben respect voor haar. Innerghost is altijd oprecht, en ik ook wel. Ook is ze wijs, ze weet makkelijk oplossingen te vinden en deelt vaak haar wijsheid met anderen, en zelf zeggen ze dat ik ook wel wijs kan zijn als t nodig is. Innerghost is ook slim, ze weet goeie slimme oplossingen en trucjes in nare conflicten, of tijdens het jagen. En ja, ze zeggen dat ik ook wel slim ben.
~Rest komt later |
| | | | Onderwerp: Re: Little parts of you | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |