x 854 Actief
| |
| Onderwerp: [RPG]Arabian Dessert vr 25 jan 2013 - 13:57 | |
| In een groot gebied leven paarden, paarden die duizenden jaren geleden al bij de mensen leefde, maar hun eigen weg begonnen en een kudde vormde. Maar door de overstroming splitste de paarden en werd de woestijn vruchtbaar. Zo ontstonden de drie Herds. Vandaag de dag leven ze nog samen, maar dan als vijanden. Naam: Arabian desert. Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ]Onderwerp: Arabische paarden. Omschrijving: Drie kudde's arabische paarden leven in een woestijn. Link: http://arabiandesert.actieforum.com/forumEventuele banner/afbeelding: - banner:
Wie ik ben is denk ik wel duidelijk[Cicatrice]. Ik heb hier heel lang over gedaan, maar ik kom niet verder, dus ik vindt het wel af xD
Laatst aangepast door Shiva op vr 25 jan 2013 - 17:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG]Arabian Dessert vr 25 jan 2013 - 17:04 | |
| Lijkt me erg leuk, alleen is index etc. erg groot. Dat is het enige minpuntje eigenlijk. Ik meld me wel aan |
|
Babs 991
| |
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG]Arabian Dessert vr 25 jan 2013 - 17:07 | |
| xD ja foutje, ik zal er wat aan doen ;] En aan die index ect.ga ik ook wat aan doen Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
| Onderwerp: Re: [RPG]Arabian Dessert | |
| |
|