|
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! za 26 apr 2014 - 20:43 | |
| ~Ik had dus ook dat idee van onvruchtbaar, ik voer het zelfs al uit op een andere Rpg XD
~Je kat heeft een allergie (kan bijvoorbeeld totaal níét tegen appels)
~De kat heeft twolegs bij wie hij/zij kittypet voer eet
|
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! wo 30 apr 2014 - 13:12 | |
| Je kat kan polydactylie hebben. Dit zorgt voor extra tenen aan de poten, die kan hierdoor gepest, buitengesloten worden of zo |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! wo 30 apr 2014 - 19:26 | |
| - *Icepaw schreef:
- Je kat kan polydactylie hebben. Dit zorgt voor extra tenen aan de poten, die kan hierdoor gepest, buitengesloten worden of zo
Om er wat aan toe te voegen, een vrouw op de kattenshow waar ik van de vakantie was vertelde me dat katten met Polydactylie hun extra teen soms kunnen gebruiken als duim (Waardoor ze onderandere kastjes en kleine deurknoppen open konden krijgen). Ghehe, slimme beestjes. |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! wo 30 apr 2014 - 20:05 | |
| ~Je kunt je kat het syndroom Dis geven. Dat is dat er een andere persoon in je kat schuilt. Bijvoorbeeld. je kat is erg sociaal, voorzichtig, vriendelijk en altijd vrolijk. Maar op zwakke momenten komt de andere persoon naar boven. Die is dan erg brutaal en vijandig. Of andersom. Je kunt dan nog kiezen of je kat hiervan bewust is of dat hij er totaal niet van bewust is. Dit levert wel altijd verschillende toffe postjes op.
-- @Nath; Zou ik het Asperger syndroom mogen gebruiken op Phily? |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! wo 30 apr 2014 - 20:29 | |
| - Philyra schreef:
- ~Je kunt je kat het syndroom Dis geven. Dat is dat er een andere persoon in je kat schuilt. Bijvoorbeeld. je kat is erg sociaal, voorzichtig, vriendelijk en altijd vrolijk. Maar op zwakke momenten komt de andere persoon naar boven. Die is dan erg brutaal en vijandig. Of andersom. Je kunt dan nog kiezen of je kat hiervan bewust is of dat hij er totaal niet van bewust is. Dit levert wel altijd verschillende toffe postjes op.
-- @Nath; Zou ik het Asperger syndroom mogen gebruiken op Phily? Haha dat syndroom had ik ook al in m'n hoofd om het een keer te gebruiken (': Als het goed is kan dat andere karakter ook een eigen naam hebben :3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! do 1 mei 2014 - 8:54 | |
| ~Ik had het idee om een acc aan te maken dat overdreven paranoïde is, en zelfs zijn/haar eigen slibbings en ouders niet vertroud^-^ ~Eeen tijdje geleden, was ik van plan om een acc aan te maken dat bang was van de zon (dat is er uitijndelijk niet van gekomen) maar ik denk dat het wel leuke posts opleverd wanneer je acc alleen snachts (of als het érg bewolkt is) buiten durft te komen :3 |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! do 1 mei 2014 - 9:33 | |
| - Austin schreef:
- Philyra schreef:
- ~Je kunt je kat het syndroom Dis geven. Dat is dat er een andere persoon in je kat schuilt. Bijvoorbeeld. je kat is erg sociaal, voorzichtig, vriendelijk en altijd vrolijk. Maar op zwakke momenten komt de andere persoon naar boven. Die is dan erg brutaal en vijandig. Of andersom. Je kunt dan nog kiezen of je kat hiervan bewust is of dat hij er totaal niet van bewust is. Dit levert wel altijd verschillende toffe postjes op.
-- @Nath; Zou ik het Asperger syndroom mogen gebruiken op Phily? Haha dat syndroom had ik ook al in m'n hoofd om het een keer te gebruiken (': Als het goed is kan dat andere karakter ook een eigen naam hebben :3 Ja, klopt. Het is hier erg populair aan het worden x] |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! do 1 mei 2014 - 10:29 | |
| Twistersoul had/heeft dat-
.Je kunt je kat laten hechten aan een gevaarlijke kat. BV een rogue.
.Een Kittypet kan misschien geloven dat ze een warrior is of in een clan heeft gezeten.
.Een kat heeft een speciale plek in het territorium en heeft daar zelfs een slaapplek.
.(Dit ben ik met Raindance van plan)Doordat er iets is gebeurd veranderd het karakter van je kat een beetje en als hij/zij zich anders gedraagt heeft ze/hij er meteen daarna weer spijt van.
|
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! wo 7 mei 2014 - 11:19 | |
| Ik had ook nog een klein, vreemd ideetje: Twee siblings wiens ouders een beetje verstrooid zijn/waren, waardoor hun namen omgewisseld zijn. (Dus dat bijvoorbeeld de ene zwart is en Firekit heet en de andere rossig en Blackkit (slecht voorbeeld, sorry ^^")) |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! wo 7 mei 2014 - 11:38 | |
| - Austin schreef:
- Philyra schreef:
-- @Nath; Zou ik het Asperger syndroom mogen gebruiken op Phily? Haha dat syndroom had ik ook al in m'n hoofd om het een keer te gebruiken (': Als het goed is kan dat andere karakter ook een eigen naam hebben :3 Hihi, Maartje, niet Nath (; En natuurlijk! Ik gebruik het ook voor Glorious, dus waarom zouden jullie het niet morgen gebruiken? c: @Marieke, vind ik best een leuk idee, eigenlijk xD |
|
| |
Lilith x. 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! za 10 mei 2014 - 15:34 | |
| - Gloriouskit schreef:
- Austin schreef:
- Philyra schreef:
-- @Nath; Zou ik het Asperger syndroom mogen gebruiken op Phily? Haha dat syndroom had ik ook al in m'n hoofd om het een keer te gebruiken (': Als het goed is kan dat andere karakter ook een eigen naam hebben :3 Hihi, Maartje, niet Nath (; En natuurlijk! Ik gebruik het ook voor Glorious, dus waarom zouden jullie het niet morgen gebruiken? c:
@Marieke, vind ik best een leuk idee, eigenlijk xD @Maartje; ^^ Sawrry, ben slecht met namen. Dankje x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Beta] Ideeën roulette! | |
| |
|
| |
|