Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ◦ ραη∂α'ѕ ѕтσяy ◦ wo 30 jan 2013 - 16:17 | |
| Zoals Fate eruit ziet, dat hebben we besproken, kon ook bijna niet anders xD
Maar voor Leopard en Panda, kunnen we dan misschien doen dat ze nog niet weten dat ze familie zijn ofzo ? Maar dat Pandastrike het aan Pandapaw vertelt en dat zij, Leopard gaat opzoeken fzo ? Just an idea c: |
|
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ◦ ραη∂α'ѕ ѕтσяy ◦ wo 30 jan 2013 - 18:15 | |
| ah en fate komt dus niet te weten dat hij een nicht heeft |
|
66
| |
| Onderwerp: Re: ◦ ραη∂α'ѕ ѕтσяy ◦ wo 30 jan 2013 - 18:17 | |
| - Flamestripe schreef:
- Zoals Fate eruit ziet, dat hebben we besproken, kon ook bijna niet anders xD
Maar voor Leopard en Panda, kunnen we dan misschien doen dat ze nog niet weten dat ze familie zijn ofzo ? Maar dat Pandastrike het aan Pandapaw vertelt en dat zij, Leopard gaat opzoeken fzo ? Just an idea c: Alleen de moeder heeft blauwe ogen c: & okay c: @Alexx; als jij dat wilt |
|
Night, night 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ◦ ραη∂α'ѕ ѕтσяy ◦ wo 30 jan 2013 - 20:24 | |
| Quitos is wit met rood en amber ogen weet niet of dat mogelijk is. |
|
66
| |
| Onderwerp: Re: ◦ ραη∂α'ѕ ѕтσяy ◦ wo 30 jan 2013 - 20:40 | |
| - Nightlock schreef:
- Quitos is wit met rood en amber ogen weet niet of dat mogelijk is.
Volgens mij kan dat wel c: |
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: ◦ ραη∂α'ѕ ѕтσяy ◦ wo 30 jan 2013 - 20:46 | |
| Ik heb drie Shadowclan katten, en zou eventueel wel met 1 van hun een topic willen met Pandapaw
Een border topic ofzo vind ik ook prima.
In Shadowclan Thrushkit:: Brutaal katertje die nogal eigenwijs en hoog van zich zelf is. Berrykit:: Een wat onzekerder katertje, rustig, maar wel uit op avontuur. Innerghost:: Een nogal typische Shadowclan kater, ze heeft nogal een sharp tongue dus ze is niet snel op d'r mondje gevallen.
Eventuele katten buiten de clan waar mee ik wel een topic wil Brightpaw(TC):: Ze is een verlegen poes en bang om te vechten, ze is kan snel op d'r teentjes getrapt zijn, en staat alles behalve stevig op d'r poten Lightpaw*(RC):: Ze heeft een haat aan de clans, ookal is ze zelf een clan kat, ze is alles behalve loyaal, en ze kan altijd wel verrassend over komen. Nightpaw(WC):: Een Windclan kater, hij is hooghartig en brutaal. |
|
| Onderwerp: Re: ◦ ραη∂α'ѕ ѕтσяy ◦ | |
| |
|