Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:18 Airkit schreef: Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: @Dani;; D: Neh, kan hem zo weer vinden C: Als je wilt kan ik je de link weer geven? Jush, weet eindelijk weer de titel van dat leuke liedje <3 Oeoe welk liedje c:? Gives you Hell xD Was 'm helemaal vergeten en toen kwam hij voorbij op de radio. Thank you c: Ik heb echt het probleem dat ik alleen maar naar de zelfde muziek luister xD ben steeds opzoek naar nieuwe bands en zo :') Vandaar C: Aah, ik luister momenteel ook bijna alleen maar naar Maroon 5//Coldplay//Fun. Dus zit ik de hele dag met die liedjes in m'n kop xD Lol, ik luister ook zowat de hele dag naar coldplay xD en anders is het wel imagine dragons of Racoon ofzo :') Ik vind dat liedje Oceaan van hen wel mooi, Nederlands, maar wel mooi xD
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:22 blackvelvet@ ik ook :p zullen we een keer een topic samen doen??
124 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:25 Is goed
lijkt me leuk! ben wel nieuw hier haha sinds gister dus sorry als ik het niet perfect snap of doe.
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:26 maak niet uit ik doe het ook soms heel slecht helemaal toe ik hier voor de eerste keer kwam XD
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:29 VIDEO Serious <333 I love it <3 en ik ga voor één van mijn kittens accounts met dit liedje een verhaallijn maken... off... Well, een drama relatie verhaallijn <3 Denk voor Covekit of Flickerkit xD
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:30 Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: @Dani;; D: Neh, kan hem zo weer vinden C: Als je wilt kan ik je de link weer geven? Jush, weet eindelijk weer de titel van dat leuke liedje <3 Oeoe welk liedje c:? Gives you Hell xD Was 'm helemaal vergeten en toen kwam hij voorbij op de radio. Thank you c: Ik heb echt het probleem dat ik alleen maar naar de zelfde muziek luister xD ben steeds opzoek naar nieuwe bands en zo :') Vandaar C: Aah, ik luister momenteel ook bijna alleen maar naar Maroon 5//Coldplay//Fun. Dus zit ik de hele dag met die liedjes in m'n kop xD Lol, ik luister ook zowat de hele dag naar coldplay xD en anders is het wel imagine dragons of Racoon ofzo :') Ik vind dat liedje Oceaan van hen wel mooi, Nederlands, maar wel mooi xD Heb die eigenlijk nog nooit gehoord xD, maar is coldplay dan Nederlands? O.o
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:30 I hate people and I hate one of you :3 -spaminbreek- GABY IS SEXY <3 -gaatweernaarfeestje- #KILL4WAZZIE (rara wie ben ik)
124 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:31 @ Zim haha ah oke^^ we moeten het allemaal leren natuurlijk
!
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:38 Megh, ik have to go, waarom willen ouders altijd dat je naar bed gaat O.o
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:40 Airkit schreef: Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: Airkit schreef: Shrewleap schreef: @Dani;; D: Neh, kan hem zo weer vinden C: Als je wilt kan ik je de link weer geven? Jush, weet eindelijk weer de titel van dat leuke liedje <3 Oeoe welk liedje c:? Gives you Hell xD Was 'm helemaal vergeten en toen kwam hij voorbij op de radio. Thank you c: Ik heb echt het probleem dat ik alleen maar naar de zelfde muziek luister xD ben steeds opzoek naar nieuwe bands en zo :') Vandaar C: Aah, ik luister momenteel ook bijna alleen maar naar Maroon 5//Coldplay//Fun. Dus zit ik de hele dag met die liedjes in m'n kop xD Lol, ik luister ook zowat de hele dag naar coldplay xD en anders is het wel imagine dragons of Racoon ofzo :') Ik vind dat liedje Oceaan van hen wel mooi, Nederlands, maar wel mooi xD Heb die eigenlijk nog nooit gehoord xD, maar is coldplay dan Nederlands? O.o Neh, die is van Raccoon, best mooi :3
Goodnight peeps. Ik ga even stoppen om de samenvattingen van vandaag te bekijken xD
Voetbal of course ^^'
Black Soul 330
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:49 Lelly kelli schoenen staan je niet goed plastic rotzooi aan je voet OWYEAH
The Crazy Nana Person 143 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:55 Brightpaw schreef: VIDEO Serious <333 I love it <3 en ik ga voor één van mijn kittens accounts met dit liedje een verhaallijn maken... off... Well, een drama relatie verhaallijn <3 Denk voor Covekit of Flickerkit xD Can't stop listening <3
124 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 22:58 Niall schreef: Lelly kelli schoenen staan je niet goed plastic rotzooi aan je voet OWYEAH hahahaha xD sorry maar die vond ik best geniaal!
Linn 588 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 23:00 Lol, aangezien ik toch geen andere fatsoenlijke channel kan vinden, ga ik Sparta kijken op Veronica ~
124 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 23:03 Is niet veel soeps op tv hea :"] viel mij ook al op. dus heb maar een film aan gezet als achtergrond geluid.. the glass hous ofzoiets op net 5
Linn 588 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 23:07 Nee, echt geen enkele leuke film of serie die vanavond op komt ofzo Naja, dan maar een film opzetten die ik toch amper kijk xD Ik wil mijn tv namelijk wel gebruiken vanavond :'3
Q is fine for me ~ 520
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 23:08 DRAMA <'3 because we love it xD And now, hell broke loss :')
124 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 23:08 Haha ja ken het! ik heb het vooral als achtergrond geluid op het moment.. ik ben op dit forum aan het rond snuffellen en ondertussen probeer ik m teherinneren waar ik de oplader van de camera gelaten heb>< ben ik kwijt! niet handig!!!
Linn 588 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 23:10 Lol, echt.. die film die ik nu kijk slaat gewoon nergens op :'3
91 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 23:12 BLACKPAW me likes your snakebite & tattooo
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic