We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Inleiding: Ik zoek mensen die mij een topic willen want mijn acc vallen soms weg dus zijn niet zo actief meer. ik wil alle topicjes openen van de mensen die met mij een topic willen.
Leonardo: karakter kort: Hij is een aardige Bloodclan kater en een geboren vechter en trouw aan zijn clan. Leo is een leider karakter. vacht: zwart ogen: blauw clan: Bloodclan
Angelwing: karakter kort: Ze is aardig maar heeft een gekken kant ze is gestoort maar een goeie Riverclanner, ze is trouw aan haar clan. vacht: licht grijs ogen: blauw clan: Riverclan
Leafblade karakter: Hij is een grappige kater is slim maar ook trouw, hij wilt graag veel weten dus hij is ook nieuwschierig... vacht: oranje ogen: groen clan: Windclan
Rapheal: Mijn te sireuze kater niet te maar Hij kan aardig zijn en wilt graag helpen wat hij niet echt kan hij is de Nightwacher in de nacht en wacht slechte katten op om ze inelkaar te rammen. vacht: grijs ogen: rood clan: Rougurs eenling
Shadow karakter: te sereuze dezen kater is te seurieus en wilt vaak vechten maar niet om zulke reden hij mist dingen in zijn leven en hij is ook dus een zielige kater vacht: zwart ogen: Rood clan: Bloodclan
Cyclone karakter: Ook weer eeen sireuze maar niet alte sireus hij staat altijd klaar voor alles en wat dan ook een kater vacht blauw grijs ogen: blauw clan: Bloodclan
Tak karakter: ze is een she cat ze kan aardig zijn maar ook gemeen ze vecht graag en is er ook lekker opuit dus pas op deze kit heeft nagels ^^ vacht: blauw grijs ogen: blauw paars clan: rougur eenling
Zim karakter: Gemeen is klaar voor aanval en beledigt graag andere katten en praat vaak in het derde persoon zoals: 'IK BEN ZIM!!!!' vacht: wit bruin en nog een paar kleuren :p ogen: groen clan: rougur eenling
Noblepaw* karakter: mijn leven gestoorden o zo moedigen poesje dit was mijn tweeden acc en gestoort past er wel bij XD vacht: wit grijzig ogen: blauw clan: Skyclan
Leopardpaw* karakter: mijn barby pop ze heeft een trutig karakter en is vooral irietant zij is een barby pop karakter jhea!! vacht: bruin met zwarte stippels ogen: donker bruin clan: Shadowclan
my acc saying: IF ONE OF US GO down we al go down!!!!!
er komt mischien nog meer bij maarja vast reageert niemand *zucht*
Slicepaw
Member
31 Actief
CAT'S PROFILE Age: 7 MOONS! THAT'S A CUWL AGE IS'NT IT? Gender: Rank:
Onderwerp: Re: In This Together zo 20 jan 2013 - 15:52
Onderwerp: Re: In This Together zo 20 jan 2013 - 16:42
XD oki met welke acc wil je samen een topic met noblepaw*?
Wishclaw
Member
404 Actief
CAT'S PROFILE Age: 16 moons and one single day Gender: Rank:
Onderwerp: Re: In This Together di 22 jan 2013 - 18:34
1. Je bent volgens mij Rouge vergeten... 2. Ik wil nog wel een topic'je met Leafblade 3. Als je wilt kan je het topic'je met Treeleaf en Rouge afmaken...
Onderwerp: Re: In This Together wo 23 jan 2013 - 23:50
Ja hoor we maken het topocje nog af wishpaw met rouge en treeleaf c; en met welke acc wil je een topicje met leafblade? Ps: niet al mijn acc staan er bij cx
Wishclaw
Member
404 Actief
CAT'S PROFILE Age: 16 moons and one single day Gender: Rank:
Onderwerp: Re: In This Together vr 25 jan 2013 - 19:58
Met Treeleaf (z'n broertje)
En heb je nog een WindClan-katje? Misschien kan die een topic met Wishpaw...