|
Kathleen 36 Actief
| |
| Onderwerp: eerste keer vr 18 jan 2013 - 22:29 | |
| Whitewings keek toe hoe een moeder met haar kittens langs de rivier liepen net als hij. De moeder wilde haar kittens vandaag voor het eerst leren zwemmen. Ze waren hooguit één maan uit. Hij keek belangstellend toe en vroeg zich af hoe zijn eerste keer was. Hij zocht er beelden van maar wist niks meer. Hij keek naar de eerste kit die het water in werd geduwd. Binnen de kortste keren was hij er weer uit. De kittens die daarop volgde hadden dezelfde reactie, behalve één kleine kitten. Hij voelde eerst het water en tot zWhitewings verbazing liep hij verder en dieper het water in tot zijn moeder hem riep. Dat wordt nog een interessant geval Dacht hij. Whitewings liep verder en keek naar alles wat er zich om hem heen bevond. Een mooie natuur. De zon zag je onder de bomen verdwijnen en aan de andere kant kwam de maan op. Het was de eerste keer dat hij dit zag. Hij besloot maar terug te gaan naar het kamp. Eenmaal aangekomen ging hij rustig liggen op een m'n plekje. Het was een mooie avond geweest en tijd om in z'n nest te gaan liggen. the real cat sit within your heart
Laatst aangepast door Whitewings op za 19 jan 2013 - 10:20; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer za 19 jan 2013 - 8:58 | |
| Euhm...je profielfoto is al wel in gebruik.
Laatst aangepast door Sagepaw op za 19 jan 2013 - 12:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kathleen 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer za 19 jan 2013 - 9:42 | |
| okey bedankt voor de tips. Ik heb het nu bewerkt behalve dat 3e pers. want daar schrijf ik altijd in en hier ook als je het ziet. Over die profielfoto: Ik was al bang dat die was gebruikt, maar goed k zal m dan wel verwijderen. the real cat sit within your heart |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer za 19 jan 2013 - 10:03 | |
| Ik vind het een leuk stuk, al zou ik de 1 ook voluit schrijven. Ik vind het dan mooier lijken, alleen dat is meer een kwestie van smaak denk ik.
Verder is het wel de bedoeling om in hij/zij vorm te schrijven. I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Kathleen 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer za 19 jan 2013 - 10:16 | |
| okey Ik denk dat ik het snap. Ik zal het wel ff bewerken. Ik weet niet of de hij/zij-vorm nu goed is want ik ben niet gewent zo te schrijven. the real cat sit within your heart |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer za 19 jan 2013 - 10:49 | |
| Ja hoor, helemaal goed! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer za 19 jan 2013 - 12:14 | |
| Oh oke, was niet slecht bedoelt hoor, was gewoon iets wat ik zag... |
|
| |
Kathleen 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer za 19 jan 2013 - 20:49 | |
| haha sagepaw maakt niet uit hoor. Fijn dat je het juist zei. Maar als iedereen dezelfde pf heeft komt het ook zo na aperig over. voor mijn idee tenminste. the real cat sit within your heart |
|
| |
| Onderwerp: Re: eerste keer | |
| |
|
| |
|