De fanclans worden inactief, er komt wel telkens een nieuwe maar die word na een paar post inactief...
de tigerclan en lionclan was nog inactief toen ik net op dit forum voor het eerst was, nu krijg ik maar geen antwoord op mijn aanmelding.
Dat is niet echt leuk, want je doet moeite om een fanclan te verzinnen enzo, en dan word het na een paar posts inactief, terwijl sommige (Zoals ik) fanclans juist leuk vinden en niet de hele tijd een nieuwe hoeven te aanmaken, want ik vind fanclans heel leuk ;3
dan kun je bijvoorbeeld eens een hoge rang spelen, of een tribe maken of je clan met eigen namen en regeltjes dat is erg leuk om te doen.
Met de dawnclan, mijn fanclan, ging het heel goed maar nu is het of het nooit heeft bestaan, dit is niet leuk
ik snap niet waarom het inactief word? Misschien moeten we er iets tegen doen ofzo? Ik wil nu wel een nieuw aanmaken maar ben bang dat ik dan weer moeite doe voor niks..
ps: mag je eigenlijk 2 hoge rangen in je fanclan hebben? want ik wil leider zijn maar tegelijkertijd ook een keer med.cat..