Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: No Limits { R P G } wo 16 jan 2013 - 11:06 | |
|
WELCOME TO KIKOMO ISLAND ! |
Je bent een mens. Je leeft in een wereld vol vreemde wezens met buitengewone krachten. De een nog sterker dan de andere. Het is niet ongebruikelijk voor mensen om hun monsters tegen elkaar te laten strijden, of ze simpelweg als huisdieren te houden. Dit is de wereld van Pokémon. No Limits is een Pokémon trainer RPG die zich afspeelt op het knusse Kikomo Island. Dit eiland is zo ingedeeld dat er voor ieder wat wils is: trainers, coördinatoren, zelfs breeders zullen zich nooit vervelen. Wij richten ons op de leden en proberen hen zo veel mogelijk vrijheid te geven in hun schrijven. Welkom op No Limits!- Toernooien, Contests, Shows en meer!
- Pokémon van alle generaties lopen rond op het mysterieuze Kikomo Island!
- Meer dan 50 Achievements om uit te voeren!
- Met een minimale postlengte van 3 regels verwelkomen wij RPGers van alle niveaus!
- Verdien EXP, level up je Pokémon, en wordt een Pokémon meester!
Meld je nu gratis aan en beleef jouw eigen, originele Pokémon avontuur!
|
Naam: No limits Soort: [ RPG ] Onderwerp: Pokémon Omschrijving: Zie hierboven Link: http://no-limits.actieforum.comEventuele banner/afbeelding: × [Note: Niet mijn forum] |
|
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No Limits { R P G } wo 16 jan 2013 - 20:18 | |
| Vind de lay-out echt prachtig gedaan! c: Het concept is ook erg leuk, ik ga me zeker aanmelden. |
|
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No Limits { R P G } vr 18 jan 2013 - 18:51 | |
| Cat Bradley here baby!
Realy this is amezing|! |
|
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No Limits { R P G } za 2 feb 2013 - 20:46 | |
|
UPDATES Alle gebruikers hebben in totaal 572 berichten geplaatst We hebben 25 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Laylah Anderson Een grote sneeuwstorm teistert Kikomo Island, waardoor er op meer plekken ice-pokémon te vinden zijn. ------- Er is een wedstrijd georganiseerd voor het maken van een reclame filmpje voor No Limits, voor meer informatie, kijk hier. ------- Er zijn nieuwe Swarms!
|
|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: No Limits { R P G } do 28 feb 2013 - 9:16 | |
| Code:
UPDATES
Alle gebruikers hebben in totaal 691 berichten geplaatst We hebben 32 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Amanda Little
|
|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No Limits { R P G } za 11 mei 2013 - 11:44 | |
|
UPDATES Nu de lente is aangebroken op Kikomo Island komen een hoop Pokemon weer uit hun winterslaap. Het eiland bloeit van het leven, en vele trainers profiteren hiervan door er op uit te gaan en Pokemon te vangen. Current swarms Legume Woods -- Verdant FieldsDe site is actief! Komen jullie ook??
|
|
|
Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: No Limits { R P G } za 11 mei 2013 - 11:50 | |
| OMYSTARCLAN! Ik ga weer actief worden op deze awesome RPG <33 |
|
| Onderwerp: Re: No Limits { R P G } | |
| |
|