|
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Family Eclipskit ma 14 jan 2013 - 19:44 | |
| Het is weer tijd om familie te zoeken. Dit keer van mijn Eclipskit. Deze kleine poes zal in de Riverclan geplaatst worden. Vader, broertjes en zusjes zijn dit keer welkom! Vul dan even het lijstje in met een voorbeeldpost. Dit hoeft niet een hele lap tekst te zijn maar het gaat erom dat ik zie of je redelijk ervaren bent of niet. Als ik mijn keuze maak zal ik hier deels naar kijken, maar als je nog moeite hebt met posten kun je nog steeds gekozen worden ;D
Naam: Wat voor familie wil je van Eclipskit zijn: Voorbeeldpost:
Ik hoop op wat aanmelden het liefst zo snel mogelijk! De moeder voor Ecipskit is gevonden! Willowbliss zal vanaf nu haar moeder zijn.
Laatst aangepast door Eclipskit op wo 16 jan 2013 - 14:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit ma 14 jan 2013 - 19:46 | |
| Naam: Kestrelpaw Wat voor familie wil je van Eclipskit zijn: Oudere broer? Voorbeeldpost: Komt eraan =) |
|
| |
✗ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit ma 14 jan 2013 - 19:52 | |
| Naam: Willowbliss Wat voor familie wil je van Eclipskit zijn: Mam Voorbeeldpost: Liever geen voorbeeld post kijk bij Nightkit & Prentiss hoe ik post |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit ma 14 jan 2013 - 19:55 | |
| Nightkit: Kun je me dan even een linkje sturen van een topic waar je in hebt gepost? |
|
| |
lili ✗ 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit di 15 jan 2013 - 21:38 | |
| |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit wo 16 jan 2013 - 14:31 | |
| Je post erg mooi! Willowbliss zal vanaf nu haar moeder zijn. Bedankt voor je aanmelding trouwens! Softcream; Ik wacht nog even op je voorbeeldpost en zal dan beslissen ;p |
|
| |
M@rte :-) 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit wo 16 jan 2013 - 14:52 | |
| |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit wo 16 jan 2013 - 15:03 | |
| Marte; Leuk! Squirrelkit kan haar zus wel worden maar dan weet ik niet of Wilowbliss er nog een kitten bij wil. Anders is ze gewoon een soort van 'half zus' |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit wo 16 jan 2013 - 15:11 | |
| Ik doe die voorbeeldpost zo snel mogelijk, waarschijnlijk vana vond omdat ik op mijn gsm bezig ben nu en zo niet kan posten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit wo 16 jan 2013 - 15:22 | |
| Dank je ^.^ Ik zou het liefst een "echte" zus zijn, maar als Willowbliss dat niet goed vind is halfzus ook nog oké |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit wo 16 jan 2013 - 21:47 | |
| Kestrelpaw Zijn bruine ogen gleden over de vlakte heen. De zachte schemering die over het land lag, kondigde aan dat de nacht niet lang meer op zich zou laten wachten. Zijn schaduw verplaatste zich snel en lenig doorheen de bomen. Zelfs de kleinste beweging zou hem net ontsnappen. Doordat de Riverclan apprentice nog geen mentor had, ging het jagen moeizamer dan bij de andere apprentice's. Maar daar trok hij zich niets van aan. Een zacht briesje blies doorheen zijn korte vacht, en in dat briesje, was de geur van prooi te ruiken. Ook al mislukte het een meerder deel van alle keren om iets te vangen, toch deed de kater altijd zijn best om het toch te laten lukken. Mentor of niet. Zijn bruine ogen schenen als lichtjes voor zijn poten terwijl hij zich focuste op de geur. Kestrelpaw kwam dichter in de buurt, waardoor hij ook beter begon op te letten. Iedere pas dat hij verzette, bracht hem dichter bij de geur.
Trots liep de jonge kater met een muis tussen zijn scherpe tanden geklemd richting het kamp. Nu kon hij nog maals bewijzen, dat hij prima kon leren jagen zonder mentor. Een zacht geruis van de rivier weerklonk in zijn oren en een geur van de Thunderclan werd duidelijk. Maar die geur was zwak. Te zwak om zich zorgen over te maken. Zijn poten volgden elkaar matig op terwijl hij het Riverclan kamp naderde.
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, het kon langer, maar ik moet afsluiten dus moest er een einde komen.....
|
|
| |
Annemeike 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit do 17 jan 2013 - 9:40 | |
| Naam: Frostkit Wat voor familie wil je van Eclipskit zijn: Broer Voorbeeldpost: Zie voor posts bij Frostypaw |
|
| |
lili ✗ 25
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit do 17 jan 2013 - 14:05 | |
| Er mogen wel meer kittens bij komen voor broertjes en zusjes voor Eclipskit, Geen moeite mee ^^ |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit do 17 jan 2013 - 15:44 | |
| Lili; Wat fijn ;p Viktor; Kestrelpaw is vanaf nu haar broer! Annemeike; Ook Frostkit mag broer van haar zijn ;D
Zoo.. Nu nog één zus en dan vin ik het wel goed ;p |
|
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit do 17 jan 2013 - 16:21 | |
| ^.^ nu heb ik ook familie voor Squirrelkit :3 |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit do 17 jan 2013 - 17:51 | |
| Bedankt <3 als iemand een topic wilt moet je het maar zeggen :3 |
|
| |
✗ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit za 19 jan 2013 - 23:54 | |
| meld het maar op Nightpawtje als jullie klaar voor een topic zijn ^^, misschien is het leuk dat jullie net in Riverclan achter gelaten zijn door een poes ? |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit zo 20 jan 2013 - 8:01 | |
| Is het goed als ik eerst alleen een topicje alleen doe met Willowbliss? |
|
| |
lili ✗ 25
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit zo 20 jan 2013 - 18:41 | |
| Ja hoor , is willow goed^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit ma 11 maa 2013 - 21:02 | |
| oké, even alles op een rijtje:
moeder: Willowbliss broers: Kestrelpaw, Frostkit zussen: Squirrelkit, Eclipsekit |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Family Eclipskit | |
| |
|
| |
|