|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Innocent Sky~ zo 13 jan 2013 - 19:38 | |
|
Welkom in Mistlake Als je iemand vraagt over de stad "Mistlake", zullen de meeste je vreemd aankijken en misschien zelfs uitlachen. Veel mensen denken dat het een mythe is, deze stad, een verzinsel van de Professor die het had gevonden. Maar de stad, gelegen in het midden van een gigantische mistbank, bestaat echt. En jij woont er!
Mistlake is een gigantische stad, die op geen enkele kaart te vinden is. Je kan er alleen komen als je weet hoe het moet. En zelfs dan is het nog moeilijk. Het is gelegen midden in een mistbank, maar de stad zelf is helder. Deze mistbank zal nooit optrekken, waardoor de stad altijd verborgen zal blijven. Mistlake is een grote trekpleister voor toeristen, die hier alleen kunnen komen d.m.v bootjes met mensen die de weg kennen. Als je zelf probeert naar binnen of naar buiten te komen, zal je verdwalen en nooit meer zonlicht zien.
Jíj bent een inwoner van Mistlake, misschien woon je hier al je hele leven, misschien ben je hier pas net komen wonen. Jij beslist.
Op deze RPG is het de bedoeling dat je jouw perfecte leventje kan spelen. Een bekende popster? Geen probleem. Een onbekende underover agent? Be my guest. Jij verzint het.
Welkom in Mistlake!
Lijstje Naam: Innocent Sky Soort: RPG Onderwerp: Real Life Omschrijving: Zie hierboven Link: http://innocentsky.actieforum.com/ Eventuele banner/afbeelding: ©odes Sykes |
|
| |
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ zo 13 jan 2013 - 19:44 | |
| De site is gewoon awesome! Niets op aan te merken eigenlijk. Het idee is ook wel leuk c: Ik beloof dat ik me zal aanmelden ;D |
|
| |
Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ zo 13 jan 2013 - 20:23 | |
| Het forum ziet er prachtig uit, ik ben slecht in mensen RPGs maar ik ga een poging wagen =3 |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ zo 13 jan 2013 - 20:53 | |
| hehe, eindelijk een mensen forum c:. Ik ga me morgen aanmelden ;D Het is trouwens een erg mooi en uitgewerkt forum mijn complimenten |
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ di 12 feb 2013 - 22:08 | |
|
Welkom in Mistlake Mistlake News
Alle gebruikers hebben in totaal 1003 berichten geplaatst We hebben 41 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Cherilynn.
Op het moment ligt het forum een beetje stil, maar we hopen zo snel mogelijk weer volledig actief te worden!
Tot op Innocent Sky!
Kellin & Puk©odes Sykes |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ di 12 feb 2013 - 22:25 | |
| Mooie site c: Ik meld me aan ^^ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ di 12 feb 2013 - 22:44 | |
| Het lijkt me leuk, dus je kunt gewoon een mensje spelen in een onbekende stad?
Hoe oud moet je character minimaal zijn eigenlijke :p
&ik heb ideetje; doe er seizoenen bij! Ik heb me aangemeld als Laura Lake |
|
| |
Djoex 40
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ di 5 maa 2013 - 20:42 | |
| Oooowh!!!! Ik heb hier zoooo lang opgewacht ♥.♥ |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ za 24 mei 2014 - 0:26 | |
| UPDATE, UPDATE, UPDATE, UPDATE!
Innocent Sky is vernieuwd en heropend! Kom snel, pak je oude accounts weer op of begin een hele frisse start.
Begeef je in Mistlake en voel je welkom, maar vooral, voel je VRIJ!
xx Quinty
|
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Innocent Sky~ za 24 mei 2014 - 11:58 | |
| |
|
| |
Sara 71 Actief
| |