|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:22 | |
| I called my Dunsparce fairy. Your argument is invalid. |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:24 | |
| - Arcticlight schreef:
- Berrykit. schreef:
- Yeahh, indeed. Ik ben ook gestopt met reuzen posts typen, enkel komen ze soms automatisch zonder dat ik t in de gaten heb.
Ben ook te lui om kaders en sheets te gebruiken xD
Well, tijd heb ik zat, elke dag heb ik maar twee uurtjes school... ik zit op een Time-out school, genaamd Maatwerk >3> Ben een beetje ongehoorzaam geweest op school, en dan met al mn problemen etc, dus zit ik daar om hulp te krijgen ^^
Ah zo. Nee, ik heb iedere dag vaak 7 uur en een dag in de week 6 uur. Dan nog leren en huiswerk maken en dan is het al ruim zes uur in de avond. Dan moet ik ook nog eten en heb ik pas tijd voor mezelf wanneer het zeven uur is :'3 En dan is er weinig tijd over xD
Indeed - dat is best wel irritant. Well, woensdags en Vrijdag zit ik enkel wel wat krap met tijd - want dan ben ik veel bezig met Karate... al valt het wel weer mee. Well, ik heb in ieder geval geen recht om te zeuren dat ik tijd te kort kom xD |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:26 | |
| - Berrykit. schreef:
- Arcticlight schreef:
- Berrykit. schreef:
- Yeahh, indeed. Ik ben ook gestopt met reuzen posts typen, enkel komen ze soms automatisch zonder dat ik t in de gaten heb.
Ben ook te lui om kaders en sheets te gebruiken xD
Well, tijd heb ik zat, elke dag heb ik maar twee uurtjes school... ik zit op een Time-out school, genaamd Maatwerk >3> Ben een beetje ongehoorzaam geweest op school, en dan met al mn problemen etc, dus zit ik daar om hulp te krijgen ^^
Ah zo. Nee, ik heb iedere dag vaak 7 uur en een dag in de week 6 uur. Dan nog leren en huiswerk maken en dan is het al ruim zes uur in de avond. Dan moet ik ook nog eten en heb ik pas tijd voor mezelf wanneer het zeven uur is :'3 En dan is er weinig tijd over xD
Indeed - dat is best wel irritant. Well, woensdags en Vrijdag zit ik enkel wel wat krap met tijd - want dan ben ik veel bezig met Karate... al valt het wel weer mee. Well, ik heb in ieder geval geen recht om te zeuren dat ik tijd te kort kom xD Ach ja, ik doe dan ook amper iets op de vrijdag omdat ik er gewoon schijt aan hem dan hehe :'3 Maar nu ga ik even geen nieuwe topics meer beginnen, ik heb er genoeg ~ |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:28 | |
| Zijn hier mensen die een leuk voorvoegsel weten? |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:31 | |
| Zo ff wat topics aangemaakt, ik ben vandaag wel ff klaar met posten x'D.
Nu hw ;.; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:33 | |
| Heb je ook op topic Jagged x Light gereageerd? Hun band moet nog versterkt worden ^^ |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:35 | |
| *fail* ik wist niet dat je daar al op gereageerd had ^^ Ik zal even reageren met Jagged heb ik toch nog niet gepost vandaag c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:35 | |
| Okay ^^ Lol, ik vind het grappig dat je nog steeds je kerst setje hebt xD |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:37 | |
| Hehe ben te lui om hem te veranderen x'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:39 | |
| Niemand een leuk naampje voor m'n nieuwe Apperentice? |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:52 | |
| One certain person is screwed here Better be warned, I'm the last one to talk about |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:53 | |
| Lol, we zijn hier met Joos, Rosa, Jolly, Cato Kimberly & Ik. Net kwam Rosa's zusje enge shit doen bij de deur. D: |
|
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 19:56 | |
| Hallo~!
Iemand een topicje? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 20:02 | |
| Somebody started a fight with meh behind mah back alleen ik heb gelukkig nog vrienden die mij dingen vertellen >3 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 20:07 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Somebody started a fight with meh behind mah back
alleen ik heb gelukkig nog vrienden die mij dingen vertellen >3 Lol, nog meer mensen die over iemand 'roddelen' achter iemands rug? ;o
Als iemand iets tegen mij te zeggen heeft, iets rottigs, iets naars, roddel niet over mij tegen anderen. Wees eens echt dapper en zeg het eens in m'n gezicht. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 20:09 | |
| - Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
alleen ik heb gelukkig nog vrienden die mij dingen vertellen >3 Lol, nog meer mensen die over iemand 'roddelen' achter iemands rug? ;o
Als iemand iets tegen mij te zeggen heeft, iets rottigs, iets naars, roddel niet over mij tegen anderen. Wees eens echt dapper en zeg het eens in m'n gezicht. Geloof me, nu zoeken mensen meer ruzie met me. En dat wil je niet maar mensen hebben blijkbaar geen lef |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 20:10 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
Als iemand iets tegen mij te zeggen heeft, iets rottigs, iets naars, roddel niet over mij tegen anderen. Wees eens echt dapper en zeg het eens in m'n gezicht. Geloof me, nu zoeken mensen meer ruzie met me. En dat wil je niet maar mensen hebben blijkbaar geen lef Naja, het is bij mij al genoeg gebeurd dat mensen zo laf zijn in real life om je niet recht in je gezicht te zeggen wat die van je vind, en 'nep' aardig tegen je gaat doen. Want je komt er achterhand toch wel achter. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 20:13 | |
| - Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
Als iemand iets tegen mij te zeggen heeft, iets rottigs, iets naars, roddel niet over mij tegen anderen. Wees eens echt dapper en zeg het eens in m'n gezicht. Geloof me, nu zoeken mensen meer ruzie met me. En dat wil je niet maar mensen hebben blijkbaar geen lef Naja, het is bij mij al genoeg gebeurd dat mensen zo laf zijn in real life om je niet recht in je gezicht te zeggen wat die van je vind, en 'nep' aardig tegen je gaat doen. Want je komt er achterhand toch wel achter. Jup and shit just got serious xD ik laat het hier nit bij zitten |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 20:18 | |
| |
|
| |
Ceesje 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 jan 2013 - 20:24 | |
| |