Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Icyrose
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:12

Ya know ... The Picture of Dorian Gray is best een epic boek x'd Als die ik review zo lees .-.

Misschien ga ik 'm ook echt lezen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:14

Icyrose schreef:
Ya know ... The Picture of Dorian Gray is best een epic boek x'd Als die ik review zo lees .-.

Lol, volgens mij heb ik daar een film van.
Kan fout zijn, maar die komt me anders héél bekend voor xD
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:14

Ik wil met dit liedje zo graag een verhaallijn gaan maken <3
https://www.youtube.com/watch?v=IP2oZPCRe2U

Just a sad love story-line <3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:15

Shrewleap schreef:
Icyrose schreef:

Lol, volgens mij heb ik daar een film van.
Kan fout zijn, maar die komt me anders héél bekend voor xD

Het is een film ja x'D Misschien dat ik die ook nog ga kijken, maar ik weet alleen niet uit welk jaar x'D 1945, 2005 of 2007 x'D
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:22

Ik ga slapen<3
Goodnight everyone. c:
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:24

Chii, Soof had nog wat gezegd? =3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:26

"We are? Disturbed.
We are? Disturbed!
We. All. Are. DISTURBED!"

<'3
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:27

@Lightpaw; Bedoel je die post van Shrewleap? Oh, had ik eerst nog niet gezien. x3 Maar ik heb geen zin om het te veranderen. D:
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:30

Moet eigenlijk wiskunde maken.. Heb zooo geen zin..

Het moet maar.. >.>
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:30

Applepaw schreef:
@Lightpaw; Bedoel je die post van Shrewleap? Oh, had ik eerst nog niet gezien. x3 Maar ik heb geen zin om het te veranderen. D:
Ik ben Nath xD
Maar ja die post bedoelde ik.
But, but, there are rules xD
Ik help wel met een ander plaatje zoeken ^^
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:38

Lightpaw* schreef:
Applepaw schreef:
Ik ben Nath xD
Maar ja die post bedoelde ik.
But, but, there are rules xD
Ik help wel met een ander plaatje zoeken ^^
I know, ik zei niet dat ik 't setje niet ging veranderen, gewoon dat ik er nu geen zin in had.
Clearpaw.
Member
Danii
97
Actief

CAT'S PROFILE
Clearpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:43

Ik ga slapen, goodnight iedereen <3
Lightpaw*
Member
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 22:46

Night, night <3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 0:32

Whoa whoa can't believe I actually did that 0.0

Samen met het koor 2x 3 liedjes van Mamma Mia gezongen op de open dag. Daarna vroegen wat meiden van; zullen we zelf nog een liedje doen. Dus wij zonder oefenen een liedje uitgekozen (love story van Taylor Swift), die jongen met de gitaar gevraagd of ie kon begeleiden. Hij spelen in een wat sneller ritme, wij aanpassen. Ik stond dus met maar 3 andere mensen op het podium, zong recht in de microfoon en mijn stem trilde niet. Ik was helemaal niet zenuwachtig, ik genoot er van. Now I'm happy :3

T enige stomme was, was dat ik daarna naar huis moest lopen omdat ik een lekke band had ><
Nightshade
Member
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 0:34

Awesome Waz <3
Als je t echt leuk vond, en ik geloof zo wel dat je zingen kan, echt iets mee doen! Gaan we eens een duet doen xD
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 0:36

Nightpaw. schreef:
Awesome Waz <3
Als je t echt leuk vond, en ik geloof zo wel dat je zingen kan, echt iets mee doen! Gaan we eens een duet doen xD

Haha lijkt me gezellig!
Het leukste was dat iemand uit mijn klas ook had geluisterd (je weet van mijn gebrek aan vrienden) en die zei van; Je mag wel een keer mee naar mijn zangles op de popschool als je dat leuk vind'. Dus ik hoop dat we dat een keer gaan doen :3
Nightshade
Member
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 0:40

Awesome!
Ik zelf wil heel graag zangles gaan doen, maar dat is te deur - dus ik ben op zoek naar een jeugd koor om mijn zingen veder te schoppen.
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 0:44

Mijn vader had nog een keer aangeboden om te vragen aan iemand waar hij de piano stemt, of ik misschien van haar zangles kon krijgen. Zij coachte mensen bij zo'n zangprogramma. Alleen nu mijn vader al een tijdje niet meer werkt door zijn herstel enzo, is dat er niet van gekomen. Grote kans dat ik lessen zelf moet betalen als ik die wil hebben xD
Berrypaw
Member
The Crazy Nana Person
143
Actief

CAT'S PROFILE
Berrypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 1:09

Well, almost same problem here, als ik zang les zou willen - dan moet ik het zelf betalen, ik wil het, maar heb er zelf ook het geld niet voor ._. En ja, mn ouders willen het wel betalen, maar kunnen t ook niet ><
Maar vaak is zo'n jeugdkoor niet duur, of het is zelfs gratis... Maar dat word nog even veder zoeken >>

Kon het niet laten om Berrykit aan te maken - nu maar wachten op een TC koppeltje die kittens zoeken, en dan hopen dat hij aangenomen word, ik wil super graag een TC stoere macho kitten =3
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 6:08

Aww<333 Apple & Night zijn méga cute. <'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: