|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:12 | |
| Ya know ... The Picture of Dorian Gray is best een epic boek x'd Als die ik review zo lees .-.
Misschien ga ik 'm ook echt lezen xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:14 | |
| - Icyrose schreef:
- Ya know ... The Picture of Dorian Gray is best een epic boek x'd Als die ik review zo lees .-.
Misschien ga ik 'm ook echt lezen xD Lol, volgens mij heb ik daar een film van. Kan fout zijn, maar die komt me anders héél bekend voor xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:14 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:15 | |
| - Shrewleap schreef:
- Icyrose schreef:
- Ya know ... The Picture of Dorian Gray is best een epic boek x'd Als die ik review zo lees .-.
Misschien ga ik 'm ook echt lezen xD Lol, volgens mij heb ik daar een film van. Kan fout zijn, maar die komt me anders héél bekend voor xD Het is een film ja x'D Misschien dat ik die ook nog ga kijken, maar ik weet alleen niet uit welk jaar x'D 1945, 2005 of 2007 x'D |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:22 | |
| Ik ga slapen<3 Goodnight everyone. c: |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:24 | |
| Chii, Soof had nog wat gezegd? =3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:26 | |
| "We are? Disturbed. We are? Disturbed! We. All. Are. DISTURBED!"
<'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:27 | |
| @Lightpaw; Bedoel je die post van Shrewleap? Oh, had ik eerst nog niet gezien. x3 Maar ik heb geen zin om het te veranderen. D:
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:30 | |
| Moet eigenlijk wiskunde maken.. Heb zooo geen zin..
Het moet maar.. >.> |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:30 | |
| - Applepaw schreef:
- @Lightpaw; Bedoel je die post van Shrewleap? Oh, had ik eerst nog niet gezien. x3 Maar ik heb geen zin om het te veranderen. D:
Ik ben Nath xD Maar ja die post bedoelde ik. But, but, there are rules xD Ik help wel met een ander plaatje zoeken ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:38 | |
| - Lightpaw* schreef:
- Applepaw schreef:
- @Lightpaw; Bedoel je die post van Shrewleap? Oh, had ik eerst nog niet gezien. x3 Maar ik heb geen zin om het te veranderen. D:
Ik ben Nath xD Maar ja die post bedoelde ik. But, but, there are rules xD Ik help wel met een ander plaatje zoeken ^^ I know, ik zei niet dat ik 't setje niet ging veranderen, gewoon dat ik er nu geen zin in had. |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:43 | |
| Ik ga slapen, goodnight iedereen <3 |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 jan 2013 - 22:46 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jan 2013 - 0:32 | |
| Whoa whoa can't believe I actually did that 0.0
Samen met het koor 2x 3 liedjes van Mamma Mia gezongen op de open dag. Daarna vroegen wat meiden van; zullen we zelf nog een liedje doen. Dus wij zonder oefenen een liedje uitgekozen (love story van Taylor Swift), die jongen met de gitaar gevraagd of ie kon begeleiden. Hij spelen in een wat sneller ritme, wij aanpassen. Ik stond dus met maar 3 andere mensen op het podium, zong recht in de microfoon en mijn stem trilde niet. Ik was helemaal niet zenuwachtig, ik genoot er van. Now I'm happy :3
T enige stomme was, was dat ik daarna naar huis moest lopen omdat ik een lekke band had >< |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jan 2013 - 0:34 | |
| Awesome Waz <3 Als je t echt leuk vond, en ik geloof zo wel dat je zingen kan, echt iets mee doen! Gaan we eens een duet doen xD |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jan 2013 - 0:36 | |
| - Nightpaw. schreef:
- Awesome Waz <3
Als je t echt leuk vond, en ik geloof zo wel dat je zingen kan, echt iets mee doen! Gaan we eens een duet doen xD Haha lijkt me gezellig! Het leukste was dat iemand uit mijn klas ook had geluisterd (je weet van mijn gebrek aan vrienden) en die zei van; Je mag wel een keer mee naar mijn zangles op de popschool als je dat leuk vind'. Dus ik hoop dat we dat een keer gaan doen :3 |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jan 2013 - 0:40 | |
| Awesome! Ik zelf wil heel graag zangles gaan doen, maar dat is te deur - dus ik ben op zoek naar een jeugd koor om mijn zingen veder te schoppen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jan 2013 - 0:44 | |
| Mijn vader had nog een keer aangeboden om te vragen aan iemand waar hij de piano stemt, of ik misschien van haar zangles kon krijgen. Zij coachte mensen bij zo'n zangprogramma. Alleen nu mijn vader al een tijdje niet meer werkt door zijn herstel enzo, is dat er niet van gekomen. Grote kans dat ik lessen zelf moet betalen als ik die wil hebben xD |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jan 2013 - 1:09 | |
| Well, almost same problem here, als ik zang les zou willen - dan moet ik het zelf betalen, ik wil het, maar heb er zelf ook het geld niet voor ._. En ja, mn ouders willen het wel betalen, maar kunnen t ook niet >< Maar vaak is zo'n jeugdkoor niet duur, of het is zelfs gratis... Maar dat word nog even veder zoeken >>
Kon het niet laten om Berrykit aan te maken - nu maar wachten op een TC koppeltje die kittens zoeken, en dan hopen dat hij aangenomen word, ik wil super graag een TC stoere macho kitten =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 jan 2013 - 6:08 | |
| Aww<333 Apple & Night zijn méga cute. <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |