|
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:04 | |
| Ik heb tot donderdag vrij x'D Beat that, bitches :') |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:04 | |
| Ik heb helemaal niet vrij deze week XD |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:11 | |
| yaay hele rooster veranderd >.< |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:20 | |
| Daar was ik weer xD en toen was ik weer weg moet eten |
|
| |
102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:20 | |
| Epic warrior naam bedacht: Lavastream.. |
|
| |
Annemeike 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:21 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Weetje wat me echt irriteert, mensen die constant op het verkeerde account posten
+1, ik vind dat ook altijd erg verwarrend xD Hier het perfecte voorbeeld http://warriorcats.bigforumpro.com/t8193-and-they-say-that-a-hero-can-save-us-i-m-not-gonna-stand-here-and-wait
ik post op het juiste account en ik zie maar 1 keer de goede. Dat is niet het grootste probleem. Er komt ook weer iemand bij die ook met een verkeerd acc post plus niet eens toestemming heeft gevraagd om erbij te komen.
Dan zorg je ervoor dat je op het juiste acc zit voor je begint met posten das toch niet zo moeilijk =,=''
Ik blijf dit bericht aanpassen xD
@Peach ik kan alleen nu ff nie op cs vind mn pa vast nie goe Maar ik heb al bijna 2 jaar een acc en heb ook genoeg rare animals Jesus als er open staat mag je inspringen, en nu ga je er ook nog een gigantisch probleem van lopen maken |
|
| |
102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:23 | |
| Zal ik een fan warrior cats verhaal maken met eigen clans?
|
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:23 | |
| - Hollyfire schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Weetje wat me echt irriteert, mensen die constant op het verkeerde account posten
+1, ik vind dat ook altijd erg verwarrend xD Hier het perfecte voorbeeld http://warriorcats.bigforumpro.com/t8193-and-they-say-that-a-hero-can-save-us-i-m-not-gonna-stand-here-and-wait
ik post op het juiste account en ik zie maar 1 keer de goede. Dat is niet het grootste probleem. Er komt ook weer iemand bij die ook met een verkeerd acc post plus niet eens toestemming heeft gevraagd om erbij te komen.
Dan zorg je ervoor dat je op het juiste acc zit voor je begint met posten das toch niet zo moeilijk =,=''
@Peach ik kan alleen nu ff nie op cs vind mn pa vast nie goe Maar ik heb al bijna 2 jaar een acc en heb ook genoeg rare animals Jesus als er open staat mag je inspringen, en nu ga je er ook nog een gigantisch probleem van lopen maken Het ging in dit gesprek om een ander punt, leer eens lezen =,='' ik ga hier ook verder niet op in, ik heb mn punt al eens aan jou duidelijk gemaakt |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:24 | |
| Mijn broeren zijn aan het glitchen op Call of duty~Black ops, zo grappig om ze te zien falen. #Boven mij; Het feit is, het topic liep al goed, dat er plots iemand reageert zonder dan nog toestemming te vragen is.. raar blijkbaar. (: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
Danii 196
| |
| |
| |
Annemeike 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:32 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Hollyfire schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
@Peach ik kan alleen nu ff nie op cs vind mn pa vast nie goe Maar ik heb al bijna 2 jaar een acc en heb ook genoeg rare animals Jesus als er open staat mag je inspringen, en nu ga je er ook nog een gigantisch probleem van lopen maken Het ging in dit gesprek om een ander punt, leer eens lezen =,='' ik ga hier ook verder niet op in, ik heb mn punt al eens aan jou duidelijk gemaakt Je loopt dit onderwerp er de hele tijd bij te halen, ik wordt er gewoon compleet sick van als mensen om aandacht lopen schreeuwen met mij als voorbeeld. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:33 | |
| - Hollyfire schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Hollyfire schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
@Peach ik kan alleen nu ff nie op cs vind mn pa vast nie goe Maar ik heb al bijna 2 jaar een acc en heb ook genoeg rare animals Jesus als er open staat mag je inspringen, en nu ga je er ook nog een gigantisch probleem van lopen maken Het ging in dit gesprek om een ander punt, leer eens lezen =,='' ik ga hier ook verder niet op in, ik heb mn punt al eens aan jou duidelijk gemaakt Je loopt dit onderwerp er de hele tijd bij te halen, ik wordt er gewoon compleet sick van als mensen om aandacht lopen schreeuwen met mij als voorbeeld. De hele tijd? wauwww ik zeg het een keer in het aot en dan zeg ik het de hele tijd, awesome hoor ik heb maar een bericht over: GFY |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:40 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Hollyfire schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Hollyfire schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Arcticlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
@Peach ik kan alleen nu ff nie op cs vind mn pa vast nie goe Maar ik heb al bijna 2 jaar een acc en heb ook genoeg rare animals Jesus als er open staat mag je inspringen, en nu ga je er ook nog een gigantisch probleem van lopen maken Het ging in dit gesprek om een ander punt, leer eens lezen =,='' ik ga hier ook verder niet op in, ik heb mn punt al eens aan jou duidelijk gemaakt Je loopt dit onderwerp er de hele tijd bij te halen, ik wordt er gewoon compleet sick van als mensen om aandacht lopen schreeuwen met mij als voorbeeld. De hele tijd? wauwww ik zeg het een keer in het aot en dan zeg ik het de hele tijd, awesome hoor ik heb maar een bericht over: GFY dude seriously? GFY! Gaby schreeuwt nooit om aandacht maar als je een keer op het verkeerde account post in een sheet ofzo is het minder erg het is dan te overzien! maar zoals in dat topic kan je beter van account wisselen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:42 | |
| |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:44 | |
| gaat ook zo lastig schreeuwen op een forum. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:45 | |
| Nah het hoeft toch niet geschreeuwd te worden xD Als je het op de juiste toon zegt werkt het ook xD |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:46 | |
| gehgeh sommige mensen vatten jou gewoon zo verkeerd op :3
aawh vandaag was zo awesome. Wie wil pictures zien van het kattenkwaad in A'dam van Le meeh, Le Juuuul & Le Mimmeeh |
|
| |
102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 20:48 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |