|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 22:02 | |
| //Highfive to Cato and Lizzle// AWWWW YEAH~
@Iro: sorreh, dunno D: |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 22:09 | |
| - Icy schreef:
- Wie is het mij eens dat we eigenlijk een groot actieforum nodig hebben dat gelinkt is aan allemaal rpg's maar dat één groot out of character forum is waar je kan praten, elkaar om hulp kan vragen omtrent sites & graphics gedoe enalles en verhalen kan schrijven en ook mini-topic rpg's kan doen enalles met ships en dat wie wil kan joinen met een algemeen accountje en dan chars kan aanmaken als die deel wil nemen aan de rpg maar ook gwn allemaal wedstrijden georganiseerd kunnen worden en je sites kan promoten enalles? :p
Me, me, me, me, me x'd |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 22:42 | |
| Respect voor het team, serieus. Dat mensen zich aan mogen melden voor een hoge rang, heeft iedereen die dit wil tenminste een kans om te laten zien hoe graag ze dit willen :3 Echt een goed idee ~ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 22:44 | |
| Ik voorspel een hel grote ruzie tussen 3 à 5 mensen en heel veel whiners, maar goed ik ben een pessimist :'D Toch succes aan iedereen~ Ik grijp mijn kans niet, ben het team nog steeds super dankbaar voor Icy ook al valt het soms verdikke niet mee (: |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 22:54 | |
| - Icy schreef:
- Ik voorspel een hel grote ruzie tussen 3 à 5 mensen en heel veel whiners, maar goed ik ben een pessimist :'D Toch succes aan iedereen~
Ik grijp mijn kans niet, ben het team nog steeds super dankbaar voor Icy ook al valt het soms verdikke niet mee (: Ik ga ook geen kansje grijpen, ik vind dat nadat ik Dapple heb opgegeven ik van mezelf geen medicine cat meer mag zijn xD Gewoon omdat ik weet dat ik het niet leuk meer zal vinden op de een of andere manier. |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:00 | |
| - Arcticlight schreef:
- Icy schreef:
- Ik voorspel een hel grote ruzie tussen 3 à 5 mensen en heel veel whiners, maar goed ik ben een pessimist :'D Toch succes aan iedereen~
Ik grijp mijn kans niet, ben het team nog steeds super dankbaar voor Icy ook al valt het soms verdikke niet mee (:
Ik ga ook geen kansje grijpen, ik vind dat nadat ik Dapple heb opgegeven ik van mezelf geen medicine cat meer mag zijn xD Gewoon omdat ik weet dat ik het niet leuk meer zal vinden op de een of andere manier. Ik heb Saxon al :') Daarom doe ik 't niet. Maar 't lijkt me best leuk om eens een Medicine Cat te spelen, is zo heel anders dan Leader of Deputy xD |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:05 | |
| Mensen, Wc is 8 dagen geleden 3 jaar oud geworden .-. And we forgot it all! xD |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:06 | |
| ik ga mijn konijnen trucjes leren |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:07 | |
| Wat vinden jullie van m'n nieuwe katje Crazy ? Heb ik ook ooit eens een BC kat |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:18 | |
| - Arcticlight schreef:
Mensen, Wc is 8 dagen geleden 3 jaar oud geworden .-. And we forgot it all! xD Dat vieren we niet dan, omdat ie maanden in ontwikkeling is geweest. Pas in mei Linn. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:22 | |
| - Fireheart schreef:
- Arcticlight schreef:
Mensen, Wc is 8 dagen geleden 3 jaar oud geworden .-. And we forgot it all! xD Dat vieren we niet dan, omdat ie maanden in ontwikkeling is geweest. Pas in mei Linn. Oeh, okay. Dat wist ik natuurlijk niet :} |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:23 | |
| ugh k voel me nu echt een ranghoertje maar t zit gwn niet lekker bij me als ik t niet zo doe xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:46 | |
| - Rowankit schreef:
- ugh k voel me nu echt een ranghoertje
maar t zit gwn niet lekker bij me als ik t niet zo doe xD Eens gelijks xD (Mijn vingers doen zeer...) |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:49 | |
| - Strawberry schreef:
- Rowankit schreef:
- ugh k voel me nu echt een ranghoertje
maar t zit gwn niet lekker bij me als ik t niet zo doe xD Eens gelijks xD
(Mijn vingers doen zeer...) Met een aanmelding als die xD nu wil ik mijne ook beter uitwerken |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 jan 2013 - 23:53 | |
| - Silverfeather schreef:
- Arcticlight schreef:
- Icy schreef:
Ik grijp mijn kans niet, ben het team nog steeds super dankbaar voor Icy ook al valt het soms verdikke niet mee (:
Ik ga ook geen kansje grijpen, ik vind dat nadat ik Dapple heb opgegeven ik van mezelf geen medicine cat meer mag zijn xD Gewoon omdat ik weet dat ik het niet leuk meer zal vinden op de een of andere manier. Ik heb Saxon al :') Daarom doe ik 't niet. Maar 't lijkt me best leuk om eens een Medicine Cat te spelen, is zo heel anders dan Leader of Deputy xD Ik heb me aangemeld wel voor dat hoge rang xD ik heb er nog nooit echt een gehad... maar ik heb weinig kans dus ik denk dat ze mij niet kiezen, |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 0:21 | |
| Wolla~ Zoek topic is af, finally xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 0:25 | |
| Ik zal Stormvoice ff een nieuw setje geven en nog wat dingen mee doen xD |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 0:28 | |
| Half een, ik kruip mijn bed weer eens in xD Bye bye xx |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 0:30 | |
| Slaapse Linn~ :')
Wait, half 1? Meh, het is nog vroeg .-. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 jan 2013 - 0:32 | |
| - Arcticlight schreef:
Mensen, Wc is 8 dagen geleden 3 jaar oud geworden .-. And we forgot it all! xD Whaaaat xD Laura ; ik Kan best handig zijn. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|