lili 63
| |
| Onderwerp: on a new mission do 10 jan 2013 - 23:43 | |
|
[sub]
De zon ging vandaag vroeger onder dan normaal. Het was veel te stil voor de Twoleg. De mooie klein nacht zwarte kitten liep met haar kop naar benden, Haar pluizige lange staart slepen mee over de grond. De kitten was en bleef veel te jong om alleen op pad te gaan, vooral deze buurt was niet goed pluis. Bondi's moeder had verteld over haar leven ooit al Bloodclan poes, en ze vertelden ook over de clan katten. Hoewel Bondi het niet goed moet vinden vond ze de Verhallen over de lijder scourge geweldig. Ze wist natuurlijk niet dat de de bloodclan al een nieuwe lijder had, en dat ze dus nooit meer een van de katten zou zien waar haar moeder over vertelt had. Maar daar gaf bondi niets om, ze was val besloten om die katten op te zoeken en een goed lid te worden. Bondi sjokten nog altijd alleen door het bos, Ze wist geen kant op te gaan. Haar bloede lichaam was een teken dat ze een zware dag achter de rug gehad. Met een ruik stopten de jongen poes met lopen, ze hoef haar hooft op naar de zon die zacht weg ging. Haar gedachten ging uit naar haar moeder die vandaag bruid was gedood door clan katten, Haar moeder en zei waren alleen op training gegaan. Bondi was dan wel klein en kwets baar maar haar haat haar naar clan katten was nu echt begonnen. '' Ooit kom ik terug, En ik zweer hier bij dat ik jullie allemaal af maak!!'' Spuugde ze zo had ze kon. Al haar haren kwam overeind en de jongen kitten had nog nooit zo iets gevoelt al nu haar dood heit. Ze liep weer aan en en verzeten stevige passen door het onbekende territoria. Haar zeten haar lange nagels diep in de grond bij elke stap die ze nam.Net was al donker geworden, Hoewel bondi nog steeds opzoek was naar een goed slaap plek hadden haar verwondingen haar zwak en moe gemaakt, Bondi kon geen stap meer verzetten en voor ze het wist zakten ze door haar pootjes heen. Het laagje wit spul op de grond gaf haar verkoeling, en zacht viel ze in een diep slaap. Ze dromde die nacht van over haar verdriet, ze was haar moeder kwijt geraakt aan een gevecht die niet mocht gebeuren. Bondi wist te ontsnappen maar had gezien hier de clan katten met 1 tegen 4 van hem wonnen. [ Obsession] [/sub]
Bondi The best! I love YOU!!! [Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong] |
|