| {AG} All characters (Allemaal weg) | |
|
|
Cato :3 121
| |
| |
| |
lili 63
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 10 jan 2013 - 18:01 | |
| Oh,, Mijn droom ... ik meld me aan voor Forestfruit =)
Spottedleaf is altijd een van de katten geweest waar ik een moord voor zou doen samen met Forstfruit! Alleen ik zag dat er een heel goed zicht aan meld voor Spottedleaf =)
Ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dan ik Forestfruit mag over nemen Bondi The best! I love YOU!!! [Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong] |
|
| |
Daan. 120 Actief
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 10 jan 2013 - 18:54 | |
| Forestfruit => DANII Wolftail => LIZLE Ik weet dat ik hier wss spijt van krijg, maar ze moeten gewoon weg. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 10 jan 2013 - 19:09 | |
| Grappig.
Je weet DONDERSGOED hoe veel Strugglekit en Wolftail voor me betekenen qua relaties met Shrew. Leuk je dat je even een PM hebt gestuurd voor mijn toestemming.
Nou als je het zo speelt, dan ga ik ook lekker vervelend doen .__.'
Ik vond het erg vervelend dat je iedere manier van contact met me mijd en ik wéét dat je die PM die ik je heb gestuurd gelezen hebt. Ik ben namelijk niet achterlijk.
Ik snap dat je je accounts snel kwijt wilt en misschien ook van mij, maar zo wil ik NIET dat je het met me afhandelt.
Zo blijf ik niet toekijken, Chi.
Ik heb NIETS tegen de mensen die ze hebben gekregen, ik ken je alleen amper. |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 10 jan 2013 - 19:14 | |
| Nu voel ik me slecht tegenover Soof. Soof en Chi als jullie nog willen bespreken over Wolftail mag dat van mij.
|
|
| |
lili 63
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 10 jan 2013 - 19:19 | |
| Dan meld ik me nog 1 keer aan voor de droom Spottedleaf Bondi The best! I love YOU!!! [Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong] |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 10 jan 2013 - 21:25 | |
| @Lili; Ik zal nog nadenken over jou en Quinty! (: |
|
| |
lili ✗ 17 Actief
| |
| |
| |
TFH~ 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 10 jan 2013 - 22:07 | |
| Jammer van Wolftail... Ik hoop dat Lizle gelukkig met hem wordt, gefeliciteerd ;3 |
|
| |
x 854 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) wo 16 jan 2013 - 20:48 | |
| |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| |
| |
Amy But cal me AA 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 17 jan 2013 - 23:40 | |
| Ik wil mee beslissen over Softcream, ik wil dat die gaat naar iemand waar ik goed mee kan posten. Want we hadden wel al een soort van verhaallijn met Soft, en ik dan dus ook dat die naar iemand gaat waar mee ik op kan schieten en goed mee kan posten, t is wel Brights mentor.
Edit, O, fine, hij is al weg... Well... >< Gvd I am losing you forever... ...And I'll never see you again in life...- :;Covemist;:
Spottedleap||Cinderfell||Goldenpaw.||'Silverkit||Rainpaw, Skypaw||Sniffingkit||Silencekit
Starclan cats ~
Darkforest -
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 17 jan 2013 - 23:42 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) do 17 jan 2013 - 23:42 | |
| Ik had het net gezien ... ._. Mweh... I am losing you forever... ...And I'll never see you again in life...- :;Covemist;:
Spottedleap||Cinderfell||Goldenpaw.||'Silverkit||Rainpaw, Skypaw||Sniffingkit||Silencekit
Starclan cats ~
Darkforest -
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) vr 18 jan 2013 - 19:16 | |
| Willen jullie liever dat ik hem terug geef...? ;-; Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) zo 20 jan 2013 - 19:17 | |
| Iedereen die een account heeft gekregen mag het gewoon houden, want ik zie geen problemen? Spottedleaf en Applepaw gaan trouwens niet weg, bedankt voor de aanmeldingen, maar volgens mij is het zo t beste. |
|
| |
| Onderwerp: Re: {AG} All characters (Allemaal weg) | |
| |
|
| |
|