Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 19:23

Heey iedereen!

Jup, ik zoek de broer of zus van Icy want ik had een broer gevonden voor d'r maar die persoon is inactief en kan ik niet bereiken, dus maar opnieuw ^^'

Icy is de jongste van een nestje met drie kittens, ze heeft 1 oudere broer en 1 oudere zus. Ik zoek eigenlijk OFWEL de broer, ofwel de zus. Je kan je voor beiden aanmelden, maar ik kies enkel 1 (en dat kan dus een zus of een broer zijn), en dan zal de ander nog steeds dood zijn. Ik heb voor beiden al een beetje in mijn hoofd. Dus je zal voor beiden ook apart lijstje invullen moeten.De eisen lijken mij duidelijk: je moet ervaren zijn, redelijke posts kunnen maken én actief zijn en liefst blijven.

Icy's broer/zus mag al een rogue zijn maar moet iig van riverclan afkomstig zijn , en ze zullen elkaar per toeval tegenkomen. Deze zal haar niet aanvallen, maar gelijk herkennen, terwijl Icy geen flauw benul heeft wie degene is en haar broer/zus wél zal gaan aanvallen. Icy vecht dus, die andere niet. Deze zal uiteindelijk ook BC joinen.

àls ik voor de zus ga
Als ik de zus kies, dan heb ik volgende dingen in mijn hoofd. Icy's zus is ten eerste ouder als haar, ze lijkt goed op haar en ze heet Lilian. (Je spreekt het uit als Lily-un, maar je mag ook een andere naam kiezen als je wilt met een ander karakter) Ze zal een beetje een tegenpool van haar zijn en vóóral ijdel! Ze komen niet goed met elkaar overeen, maar Lilian zal voor Icy wel de Bloodclan joinen, om haar een beetje dwars te zitten maar wel voor haar kleine zusje uit te kijken.

àls ik voor de broer ga
Als ik de broer kies, dan heb ik volgende dingen in mijn hoofd. Haar broer mag je volledig zelf kiezen enzo, zelf naam enzo, maar ze lijken op elkaar en hij wil haar beschermen. Ze mogen elkaar heel goed en worden echte partners in crime, dus Icy zal vaak zijn advies vragen en ze zal veel herinneringen met hem kunnen ophalen van vroeger en vaak lachen! Hij zal dan ook zonder twijfelen Bloodclan joinen en heeft veel bewondering voor hoe ver zijn zus het geschopt heeft.

Let op als je plaatjes zoekt btw, dat je niet dezelfde plaatjes als Icy neemt. (;
Ze is een maine coon trouwens. Natuurlijk verschillen ze wat van elkaar. Hun vader had cyaanblauwe ogen, iets normaler dan die van Icy (Icy heeft de bijzondere ogen in de familie) en hun moeder had groene ogen.
Hun moeder was ook een langharige grijze kat

meld jullie maar aan (: Ik heb het liefst aanmeldingen zoals bij kittenaanmeldingen, met een beetje achtergrond & innerlijk en plaatjes enalles. Icy heeft de riverclan verlaten toen ze leerling werd, dus vanaf daar kan je de achtergrond zonder haar uitwerken tot dat ze elkaar weer tegen komen.

groetjes!

Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Peachpaw
Member
Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] DPKsfdL
Daan
203

CAT'S PROFILE
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 19:31

Jammer dat die kat vroeger van de riverclan moest zijn, want anders had ik Skippy aangeboden, alhoewel hij er heel anders uit ziet dan Icy :3

Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] V6ved3T
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:19

Spijtig dat je je niet aanmeld nee ^^'
Maar hij moet idd van riverclan afkomstig zijn en natuurlijk moeten ze wel op elkaar lijken vind ik xD

Undertaker
Member
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:39

Ik heb een account voor je ik heb er nog niet veel mee gedaan hij is eenling en wou later al BC gaan joinen dit is mijn perfecte kans! Very Happy

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:59

Ik kies niet zomaar de eerste de beste ^^'

Deano
Member
lili ✗
34
Actief

CAT'S PROFILE
Deano
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 22:09

Ik kan Rainbreath of Dreampaw aanbieden =)

Als je 1 van de 2 iets lijkt kan ik een mooi achtenrondje er bij maken =)

Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] 23trvgw
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 22:18

Ik heb liever gewoon aanmeldingen waar ik dan tussen kan kiezen, dus gelijk al een achtergrond erbij enalles ^^'

Snowdrop
StarClan
Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 22:28

Hmm... Ik kan altijd wel een acc aanmaken, aangezien Fileze idd het karakter is dat je beschrijft over Lilian, maar de geschiedenis klopt naar geen kanten XD

Dus.... Ik ga voor de broer...

;:;Name;:; Atlanta
;:;Age;:; 25 moons
;:;Inner;:; {beschermend//volger//onderdanig//bewondering/snel onder de indruk}
;:;Outer;:; {black fur//light blue eyes//long hair}
------
;:;History;:;
;:;Now;;:;
;:;Future;:;

Ik zit op de iPad dus kort XD, dit maak ik morgen af...

Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Slender
Member
Stijn
62

CAT'S PROFILE
Slender
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 9:35

#name: Slender
#Age: 27 moons
#Innerlijk: beschermend,sneaky,dodelijk,aardig tegen sommigen.
#uiterlijk: langharige grijze kater
#Familie: niemand^^
#partner: niemand
#kitten's: geen
#Spots: geen
#Nose: zwart
#Eyes: geel groen
#Foto:http://pets.thenest.com/DM-Resize/photos.demandstudios.com/227/113/fotolia_1748951_XS.jpg?w=600&h=600&keep_ratio=1

(ik ben bezig het uiterlijk te veranderen)

Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] 4io5yv
look me in the eyes and then say its over.
so i can see if it hurts you to..
..Slender

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles]   Broer of zus van Icy gezocht! [Dringend! Met verhaallijn enalles] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: