[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Noisepaw
Member
[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey DPKsfdL
Robin
5
Actief

CAT'S PROFILE
Noisepaw
BerichtOnderwerp: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:03

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Sguah5

Alles begint op een grote vergadering, waar 4 apprentices aan het ravotten zijn. De 4 apprentices dwalen iets te ver af en weten niet meer waar ze zijn. Ze weten niet naar waar ze moeten maar ze kiezen een kant. Het gene wat de jonge katten niet weten, is dat ze in de tegenovergestelde richting reizen. Ze steken een pad over, en komen dan in een ander stuk woud te recht. Zonder dat ze het weten passeren ze de highstones en dergerlijke. Maar de vier apprentices waaronder Noisepaw geven niet op. Ze blijven jagen zoals ze dat in het woud deden, en ze blijven drinken. Maar de tocht lijkt te mislukken, want hoe oververmoeid dat ze zijn worden ze nog eens aangevallen door een vos. Een van de 4 apprentices krijgt een gemene knap in zijn poot, maar de jonge katten slagen er toch in de vos te verjagen. Net als ze voor een besneeuwd gebied staan, duikt er een oude rogue op. Hij zegt hen dat ze juist verder weg van hun woud drijven. De 4 katten maken direct rechtsomkeer, maar de gevaren liggen nog altijd op de loer. Zullen ze hun clans ooit nog terugzien ?

Ok ik zoek dus 3 apprentices, het maakt niet uit van welke clan ze komen om mee op reis te gaan Smile
Ook zoek ik een oude rogue.

Lijstje maak je zelf maar Wink

Groetjes,
Robin[center]

Laatst aangepast door Noisepaw op zo 6 jan 2013 - 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:05

ik wil wel met Fizzpaw voor meereizende apprentice :3

Hij is wel een beetje gestoord ^^"

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey 1115t15
[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:05

Dat maakt het des te leuker xD, Noisepaw ook, zijn naam zegt het al, hij maakt heel de tijd irritante geluidjes enzo xD

Maar ik wacht nog even met kiezen...

Flamestripe || Falconscreech
[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey 7iLZ7FI [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey MKN7vHE [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey W0qAlxR [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey PS18GM0

::
Foxsong
Member
Babs
339

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxsong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:24

Ripple meld zich als Rogue. c:

A calm and cooling motion
It's shaking off my tension
Surprise, surprise
It's called being alive

Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:27

Ik zet je op mijn onzichtbare lijstje c:

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey 7iLZ7FI [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey MKN7vHE [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey W0qAlxR [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey PS18GM0

Luckypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:33

Ik kan Lovelypaw aanbieden ze zit in de thunderclan

real name: alexandra
name cat: Lovelypaw
karakter: lief maar best verlegen. Ze is snel en licht maar ze wilt nooit toegeven dat ze bang is.
clan: thunderclan

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Darkshivering
Member
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:35

Ik kan eventueel iets met Ravenpaw (Aanrader), Logan of Liam =3

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Wkiv42

Noisepaw
Member
Robin
5
Actief

CAT'S PROFILE
Noisepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:37

Ghehe, ik zeet jullie erbij Smile
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:38

Chi hier; Je weet toch dat ze erna niet meer in de Clan mogen right? Er is al eens een discussie over gehouden :3

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:40

Mag dat niet ? D:

Luckypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:40

als ze dan niet meer in de clan mogen wil ik Lovelypaw er niet bij

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:41

Chi weer xD; Nee, aangezien ze dan een hele tijd zijn weggeweest, geloof ik :3

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:41

Haha, i know hoor, ik ook niet dan xD

Ik ga het eens navragen bij Waz.

Foxsong
Member
Babs
339

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxsong
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:54

Zolang ze hun Clankleur behouden, en het maar één of twee topics duurt, is dat geen probleem hoor, Chi. (; Als ze hun katten echt een tijd in het rogue gebied laten wonen, en hun naam groen kleuren, is dat tevens wel een probleem. Dus ze mogen inderdaad niet té lang wegblijven.

A calm and cooling motion
It's shaking off my tension
Surprise, surprise
It's called being alive

Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 13:25

Dunno, een topic of 4, 1 maand ofzo ?

Firedance
Warrior Goddess Lightning
[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 13:38

Nee nee, langere tijd weg is niet meer terug. Ook niet als het maar enkele topics duurt. Dit is zo om te voorkomen dat mensen op allerlei manieren en omwegen toch hun kat voor langere tijd uit de Clan halen om hem daarna weer terug de Clan in te stoppen. De apprentices kunnen dus niet terug naar de Clans.

[GZ]-[Storyline] The Impossible Journey RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 13:47

Ok doe het topic dan maar dicht, ik zal het wel laten.
Wat een afgang voor mij xD

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey   [GZ]-[Storyline] The Impossible Journey Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: