We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga denk ik even een vage stop maken in de RPG, ik zeg het maar even omdat veel mensen wachten op een antwoord in een topic ^^ En nu Lotro spelen ;3 Speelt iemand anders dat ook? x`D
Ergens ben ik pissig, maar ergens ook enthousiast en ergens ook van d'aww... God dangit.
Net toen ik dacht dat al de confusing enzovoorts weg zou gaan is het weer allemaal terug. Ik haat het als mensen mindgames met me spelen en ze het niet eens doorhebben D:
Oh god.. Oh god... Damn, ik weet echt niet wat je doet :S
Wat moet je doen als één van de brugklassers onder jouw hoede met de dood bedreigd wordt?
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Mehh, enige latinisten die hier zitten en die al scanderen gehad hebben? xD Wat een moeilijke zooi man, voor wie die het nog niet gehad heeft en latijn studeert: prepare~