|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 20:43 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 20:45 | |
| - Icy schreef:
- Weet iemand leuke nailart dat ik dit weekend kan doen? ;p
https://www.youtube.com/user/cutepolish/videos?view=0
Hier heb je er like... Super veel c: ? Ik wou dat ikzelf nailart dingen kon doen, maar ik moet iedere week mijn nagels knippen en vijlen en ik ben te lui om dan ook nog eens nagellak te onderhouden ;}
En ik heb ook geen goeie nagellak zo meh. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 20:46 | |
| I just, like, f*cking hate myself ;_; |
|
| |
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 20:48 | |
| Hehe, ik ben dinsdag de hele dag vrij <'3
Marieke; Wat is er? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 20:50 | |
| - Hollypaw schreef:
- Icy schreef:
Hier heb je er like... Super veel c: ? Ik wou dat ikzelf nailart dingen kon doen, maar ik moet iedere week mijn nagels knippen en vijlen en ik ben te lui om dan ook nog eens nagellak te onderhouden ;}
En ik heb ook geen goeie nagellak zo meh. Heb ik al gezien, maar die vind ik niet zo heel erg leuk ^^' & ik heb sinds kort lange nagels, ik ben een ex-nagelbijter. Nu zijn ze lang en ik vind het echt geweldig xD Kan op de banken tokkelen met mijn nagels en mensen irriteren, superhard krabben, dingen openprutsen, etc etc en ik vind nageltjes lakken echt geweldiiiig 8D En wij hadden al superveel nagellak dingetjes dusja xD |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 20:53 | |
| - Icy schreef:
- Hollypaw schreef:
- Icy schreef:
En ik heb ook geen goeie nagellak zo meh. Heb ik al gezien, maar die vind ik niet zo heel erg leuk ^^' & ik heb sinds kort lange nagels, ik ben een ex-nagelbijter. Nu zijn ze lang en ik vind het echt geweldig xD Kan op de banken tokkelen met mijn nagels en mensen irriteren, superhard krabben, dingen openprutsen, etc etc en ik vind nageltjes lakken echt geweldiiiig 8D En wij hadden al superveel nagellak dingetjes dusja xD hoe heb je het afgeleerd? ik probeer het door als ik een nagel bijt mezelf te slaan, maar ik doe het vanzelf xD |
|
| |
Alexandra/ Alexx 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:05 | |
| hey, ben vandaag langs de plaats waar iemand is neergeschoten gereden anders kom ik niet op school het was best eng om erlangs te rijden |
|
| |
Danii 196
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:28 | |
| Damn, ik heb wiskunde niet afgekregen.. Well, dat maak ik morgen wel op school :') |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:28 | |
| Nu heb ik het vage vermoeden dat iets dat normale leden niet kunnen zien zich in de accountmarkt/adoptions dingetje plaats vind xD Het leaderboard? :3 |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:40 | |
| Ik ga slapen, tot morgen mensen <3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:43 | |
| Byee c: , *gaat ook pitten* |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:44 | |
| Neeeeeee vik stuur nog ff de namenlijst door pleaseeee |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:48 | |
| - Serious confersation with bro. c:
*Praat Engels* Me; Mijn Amerikaanse accent faalt vandaag. Broer; Engels is moeilijker. Me; Hun accent, Idd, das echt zo van *Talks pretty weird* Broer; Wij hebben echt niks. Me; Yeah, wij zijn plat. Broer; Ja, maar ge moet da maar eens kunnen. Me; Zou t igg echt moeilijk zijn om zo plat te praten. I mean, ik kan juist niet mét een accent praten. Broer; Tuurlijk, belgisch, vlaams en antweprs + nederlands is een van de moeilijkste talen om te leren.
|
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:51 | |
| - Breakingdawn schreef:
ehm.. Quinty, klopt het dat jouw bliksem op je os omgedraaid is? xD valt me nu pas op Laat xDHoezo omgedraaid? Deze .gif stond al zo namelijk x'D |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:52 | |
| - Welke van deze drie zal ik gebruiken voor sheet van Baku:
@Q, nou het lijkt alsof de bliksem uit de grond komt zo maar ik kan t fout hebben hoor XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 21:53 | |
| Second <3
Oh zo, x'D Nee, hij loopt alleen wat snel achter elkaar door, de flits is nog niet helemaal opgehouden voor 'ie weer overnieuw begint :') Dus dan lijkt 't zo :') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 22:02 | |
| Oké mensen. Dochter van Inkmask aanmaken (Dus dat Inkmask stiekem ergens een scharrel heeft gehad), doen of niet doen?x) Feel like trollin'~ |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 22:07 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 22:08 | |
| - Darkblood schreef:
- Icy schreef:
- Hollypaw schreef:
- Icy schreef:
En ik heb ook geen goeie nagellak zo meh. Heb ik al gezien, maar die vind ik niet zo heel erg leuk ^^' & ik heb sinds kort lange nagels, ik ben een ex-nagelbijter. Nu zijn ze lang en ik vind het echt geweldig xD Kan op de banken tokkelen met mijn nagels en mensen irriteren, superhard krabben, dingen openprutsen, etc etc en ik vind nageltjes lakken echt geweldiiiig 8D En wij hadden al superveel nagellak dingetjes dusja xD hoe heb je het afgeleerd? ik probeer het door als ik een nagel bijt mezelf te slaan, maar ik doe het vanzelf xD Wel ik had het eerst al eens geprobeerd en toen waren ze lang geworden maar ze waren flinterdun en ik kon ze plooien enalles omdat ik er ook nog steeds aan prutste (toen ging ik altijd met mijn tanden langs mijn nagels, omdat ik dat ook wel leuk vond in plaats van bijten x''D) & ze braken echt snel af en toen begon ik weer te bijten omdat ze toen direct een heel stuk korter geknipt waren. Dat was allemaal rond mei vorig jaar, en toen in oktober dachtik nu probeer ik het nog eens. Dus heb gewoon mijn nagels telkens gelakt, in een leuk kleurtje want dat stimuleerde mij en ben er af gebleven. En als ik dan ging nagelbijten dan prutste ik gewoon de nagellak eraf, resultaat dat ik wel veel mn nagels moest lakken maar als je het er af prutst zie je ook hoe je vordert en zo, het witte randje die er dan bij komt ^^' en ik deed niet meer met mn tanden er zo aan, prutste niet aan mn nagels zelf dus die zijn nu ook hard gwn en ik zorg dat ik wel wat vitaminetjes neem en goed groenten eet want das is ook wel goed voor je nagels en voor je gezondheid :p En dan nu dat ze al heel stuk langer zijn, lak ik ze in een nail art dingetjes en zo en dat stimuleert me om niet te herbeginnen :p Wat ook kan helpen is een foto van mooie nagels uitprinten en het ergens op te hangen zodat je elke dag weet waar je naar streeft xD goodluck, tis pure wilskracht ^^ Als je het wil, dan kàn je het. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jan 2013 - 22:11 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |