Algemene Onzin Topic - Pagina 40

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Suntail
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 40 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:43

Peachkit schreef:
Wie kan der een leuk plaatje van een birmaan vinden, het moet een beetje apperentice zijn :3

http://browse.deviantart.com/photography/?order=9&q=birman+cat#/d511gj0 ?

Ik heb geen idee of die al in gebruik is ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:45

Icy schreef:
Weet iemand leuke nailart dat ik dit weekend kan doen? ;p
https://www.youtube.com/user/cutepolish/videos?view=0

Hier heb je er like... Super veel c: ?
Ik wou dat ikzelf nailart dingen kon doen, maar ik moet iedere week mijn nagels knippen en vijlen en ik ben te lui om dan ook nog eens nagellak te onderhouden ;}
En ik heb ook geen goeie nagellak zo meh.
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:46

I just, like, f*cking hate myself ;_;
Forestfruit
Member
Danii
196

CAT'S PROFILE
Forestfruit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:48

Hehe, ik ben dinsdag de hele dag vrij <'3

Marieke; Wat is er?
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:50

Hollypaw schreef:
Icy schreef:

Ik wou dat ikzelf nailart dingen kon doen, maar ik moet iedere week mijn nagels knippen en vijlen en ik ben te lui om dan ook nog eens nagellak te onderhouden ;}

Heb ik al gezien, maar die vind ik niet zo heel erg leuk ^^'
& ik heb sinds kort lange nagels, ik ben een ex-nagelbijter. Nu zijn ze lang en ik vind het echt geweldig xD
Kan op de banken tokkelen met mijn nagels en mensen irriteren, superhard krabben, dingen openprutsen, etc etc en ik vind nageltjes lakken echt geweldiiiig 8D
En wij hadden al superveel nagellak dingetjes dusja xD
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:53

Icy schreef:
Hollypaw schreef:
Icy schreef:

& ik heb sinds kort lange nagels, ik ben een ex-nagelbijter. Nu zijn ze lang en ik vind het echt geweldig xD
Kan op de banken tokkelen met mijn nagels en mensen irriteren, superhard krabben, dingen openprutsen, etc etc en ik vind nageltjes lakken echt geweldiiiig 8D

hoe heb je het afgeleerd? ik probeer het door als ik een nagel bijt mezelf te slaan, maar ik doe het vanzelf xD
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:05

hey, ben vandaag langs de plaats waar iemand is neergeschoten gereden anders kom ik niet op school het was best eng om erlangs te rijden
Forestfruit
Member
Danii
196

CAT'S PROFILE
Forestfruit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:28

Damn, ik heb wiskunde niet afgekregen..
Well, dat maak ik morgen wel op school :')
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:28

Nu heb ik het vage vermoeden dat iets dat normale leden niet kunnen zien zich in de accountmarkt/adoptions dingetje plaats vind xD
Het leaderboard? :3
Oddeye
Member
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:40

Ik ga slapen, tot morgen mensen <3
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:43

Byee c: , *gaat ook pitten*
Beautysoul
StarClan
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:44

Neeeeeee vik stuur nog ff de namenlijst door pleaseeee
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:48

Serious confersation with bro. c:
Saxon
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 40 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:51

Breakingdawn schreef:

ehm.. Quinty, klopt het dat jouw bliksem op je os omgedraaid is? xD
valt me nu pas op

Laat xD

Hoezo omgedraaid? Deze .gif stond al zo namelijk x'D
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 40 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:52

Welke van deze drie zal ik gebruiken voor sheet van Baku:

@Q, nou het lijkt alsof de bliksem uit de grond komt zo maar ik kan t fout hebben hoor XD
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:53

Second <3

Oh zo, x'D Nee, hij loopt alleen wat snel achter elkaar door, de flits is nog niet helemaal opgehouden voor 'ie weer overnieuw begint :') Dus dan lijkt 't zo :')
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 22:02

Oké mensen. Dochter van Inkmask aanmaken (Dus dat Inkmask stiekem ergens een scharrel heeft gehad), doen of niet doen?x) Feel like trollin'~
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 40 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 22:07

sounds awesome Babs
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 22:08

Darkblood schreef:
Icy schreef:
Hollypaw schreef:
Icy schreef:

hoe heb je het afgeleerd? ik probeer het door als ik een nagel bijt mezelf te slaan, maar ik doe het vanzelf xD

Wel ik had het eerst al eens geprobeerd en toen waren ze lang geworden maar ze waren flinterdun en ik kon ze plooien enalles omdat ik er ook nog steeds aan prutste (toen ging ik altijd met mijn tanden langs mijn nagels, omdat ik dat ook wel leuk vond in plaats van bijten x''D) & ze braken echt snel af en toen begon ik weer te bijten omdat ze toen direct een heel stuk korter geknipt waren. Dat was allemaal rond mei vorig jaar, en toen in oktober dachtik nu probeer ik het nog eens. Dus heb gewoon mijn nagels telkens gelakt, in een leuk kleurtje want dat stimuleerde mij en ben er af gebleven. En als ik dan ging nagelbijten dan prutste ik gewoon de nagellak eraf, resultaat dat ik wel veel mn nagels moest lakken maar als je het er af prutst zie je ook hoe je vordert en zo, het witte randje die er dan bij komt ^^' en ik deed niet meer met mn tanden er zo aan, prutste niet aan mn nagels zelf dus die zijn nu ook hard gwn en ik zorg dat ik wel wat vitaminetjes neem en goed groenten eet want das is ook wel goed voor je nagels en voor je gezondheid :p En dan nu dat ze al heel stuk langer zijn, lak ik ze in een nail art dingetjes en zo en dat stimuleert me om niet te herbeginnen :p Wat ook kan helpen is een foto van mooie nagels uitprinten en het ergens op te hangen zodat je elke dag weet waar je naar streeft xD

goodluck, tis pure wilskracht ^^ Als je het wil, dan kàn je het.
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 22:11

Laura. Msn?:')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 40 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: