|
|
Luna 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:05 | |
| |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:14 | |
| Wiehoee, nu heb ik dus ruzie met een meisje uit m'n klas die ik toch niet mag, gaat de hele klas me wss haten en heb ik geen zin meer in school en wissel ik van school qq |
|
| |
Luna 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:17 | |
| *probeert PotC online op haar latop aan de praat te krijgen*
Okay, het werkt niet ;_; |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:18 | |
| FDSJAKLFJSA;F
Prof. Layton *w* Ik hou van die spelletje daarvan <3 |
|
| |
Luna 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:20 | |
| - Hollypaw schreef:
- FDSJAKLFJSA;F
Prof. Layton *w* Ik hou van die spelletje daarvan <3 ik ook, vandaar dat ik dit account aanmaak... ik maak de laatste tijd te veel accounts aan waar ik niks mee doe ._. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:22 | |
| - Layton schreef:
- Hollypaw schreef:
- FDSJAKLFJSA;F
Prof. Layton *w* Ik hou van die spelletje daarvan <3 ik ook, vandaar dat ik dit account aanmaak...
ik maak de laatste tijd te veel accounts aan waar ik niks mee doe ._. Nou ik heb wel de discipline dat ik niet van ieder ding waarvan ik houd een account aanmaak. Vroeger wel. Heel vaak... =w=...
|
|
| |
Luna 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:29 | |
| |
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:34 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:37 | |
| Project Hollypaw klinkt grappig =w=...
Mweeeh, waarom ben ik zo'n faalhaas in Word D: |
|
| |
Monster 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 17:49 | |
| - Malfoy schreef:
- Jeweltear schreef:
- Spoiler:
Dat heb ik nou echt áltijd :') me2 :3 Ikke dus ook xD ______________
En ik heb nieuwe vest <3
Ik ga nog foto maken =3 |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:14 | |
| - Spoiler:
Weet iemand de code van de css/html hoe je alle navbar knoppen apart op een andere plek kan zetten. Example van hoe ik het wil staat in de spoiler x'D. Niemand op het engelse/nederlandse ondersteun forum van actieforum reageert niet op mijn topic. Heb het onderhand al tig keer gebumpt but niemand reageert D: |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:15 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Wiehoee, nu heb ik dus ruzie met een meisje uit m'n klas die ik toch niet mag, gaat de hele klas me wss haten en heb ik geen zin meer in school en wissel ik van school qq
Awww. :c Why should they hate you? I mean like, *Whoehoe, I hate you 'cuz u hate that person.* Dat slaat toch op niets? ._. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:17 | |
| De beste tijd om je huiswerk te maken: Op school Lak aan 'huis'werk, ik hou van twee uur uitval achter elkaar ~ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:19 | |
| - Arcticlight schreef:
De beste tijd om je huiswerk te maken: Op school Lak aan 'huis'werk, ik hou van twee uur uitval achter elkaar ~ +1 Especially als het je hatelijkste vak is dat wegvalt. c: |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:20 | |
| - Wolftail schreef:
- Arcticlight schreef:
De beste tijd om je huiswerk te maken: Op school Lak aan 'huis'werk, ik hou van twee uur uitval achter elkaar ~ +1 Especially als het je hatelijkste vak is dat wegvalt. c: Twee uur gym ;D Haha, lekker eens niet zweten op de dinsdag ~ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:21 | |
| - Arcticlight schreef:
- Wolftail schreef:
- Arcticlight schreef:
De beste tijd om je huiswerk te maken: Op school Lak aan 'huis'werk, ik hou van twee uur uitval achter elkaar ~ +1 Especially als het je hatelijkste vak is dat wegvalt. c: Twee uur gym ;D Haha, lekker eens niet zweten op de dinsdag ~ Oh, wij hebben elke maandag gym. Maar ik ga wss vanaf volgende week beginnen met de running op school, en de enigste plek was nog om maandag vrij. TIJDENS GYM :DD |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:23 | |
| - Wolftail schreef:
- Arcticlight schreef:
- Wolftail schreef:
- Arcticlight schreef:
De beste tijd om je huiswerk te maken: Op school Lak aan 'huis'werk, ik hou van twee uur uitval achter elkaar ~ +1 Especially als het je hatelijkste vak is dat wegvalt. c: Twee uur gym ;D Haha, lekker eens niet zweten op de dinsdag ~ Oh, wij hebben elke maandag gym. Maar ik ga wss vanaf volgende week beginnen met de running op school, en de enigste plek was nog om maandag vrij. TIJDENS GYM :DD Hehe, dan kan ik op zijn minst huiswerk maken voordat school uit is, heb ik daarna lekker vrij ~ I love it :3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:23 | |
| MAAK PLAATS VOOR DE LEERLING VAN DE WEEK~ We deden tijdens les latijn zo'n luistertekst want we starten met mythologie, poëzie en dingen van bekende schrijvers en stuff, en tging over Ovidius van alle werken die ie deed en zo. En ik had maar 3 fouten, de andere 8 van mn klas like superveel dus heb ik gewonnen hurr en nu mag ik een week dus bijvoorbeeld aan bord schrijven, blaadjes uitdelen, als ik iets niet weet en ze duid me aan weigeren of antwoorden wanneer ik wil en zo xD Tis super leuk >D |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:24 | |
| @Linn; High five! ;D @Laura; Awezzome. c: |
|
| |
Alexandra/ Alexx 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 jan 2013 - 18:25 | |
| - Icy schreef:
- MAAK PLAATS VOOR DE LEERLING VAN DE WEEK~
We deden tijdens les latijn zo'n luistertekst want we starten met mythologie, poëzie en dingen van bekende schrijvers en stuff, en tging over Ovidius van alle werken die ie deed en zo. En ik had maar 3 fouten, de andere 8 van mn klas like superveel dus heb ik gewonnen hurr en nu mag ik een week dus bijvoorbeeld aan bord schrijven, blaadjes uitdelen, als ik iets niet weet en ze duid me aan weigeren of antwoorden wanneer ik wil en zo xD Tis super leuk >D gefeliciteerd c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|