im evil [open] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

im evil [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Zim
Member
im evil [open] - Pagina 3 DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 21:29

Zim keek haar aandachtig aan en zag haar liteken en likte erover heen en hoorden dat ze zijn tijd aan het verspillen was en riep hij: Nee helemaal niet!!! Zim is vermaakt met slechte gedachtigs, maar jij kan allen kanten op ik niet ik zit gekentent aan mijn lot van DOOM hahaha!!! Maar jij hebt alles nog jij kan snel vrienden krijgen ik heb geleerd hoe ik moest zijn en spreken niet ardig maar machtig iedereen onder mijn ppoten laten pijn leiden aan anderen anderen pijn doen in het echt en met woorden jij bent mooi aardig en llief volspelbaar helpen .....um..sorry dat ik me zo overdrijf hopemind maar niemand is zo als jij dus geef niet op in je doel jouw missie is hoop aan andere geven dat liet je moeder zien.' Zim gaf haar een likje en ging naast haar zitten en keek naar de maan en sprak 'nu zullen onze paden scheiden want ik ga weer een nieuw hol vinden en jij weer een ander stinkent hol.' hij glimlacht even en wilde weg lopen......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 16:59

Nee helemaal niet!!! Zim is vermaakt met slechte gedachtigs, maar jij kan allen kanten op ik niet ik zit gekentent aan mijn lot van DOOM hahaha!!! Maar jij hebt alles nog jij kan snel vrienden krijgen ik heb geleerd hoe ik moest zijn en spreken niet ardig maar machtig iedereen onder mijn ppoten laten pijn leiden aan anderen anderen pijn doen in het echt en met woorden jij bent mooi aardig en llief volspelbaar helpen .....um..sorry dat ik me zo overdrijf hopemind maar niemand is zo als jij dus geef niet op in je doel jouw missie is hoop aan andere geven dat liet je moeder zien.' Ze werd opeens warm van binnen. Wat een complimenten! 'Je kan toch veranderen?' zei ze zacht. 'Iedereen kan dat, je moet het gewoon willen...' Ze gaf hem weer een zachte lik over zijn wang. 'nu zullen onze paden scheiden want ik ga weer een nieuw hol vinden en jij weer een ander stinkent hol.' Ze werd warm bij zijn glimlach en wist dat ze niet terugkon naar haar voormalige hol. Waar moest ze nu heen? Gewoon een nieuwe hol graven, met al die verwondingen? Nee, dat kon ze niet.
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 17:14

Zim hoorden haar worden. Zims staart zwiepte weer allen kanten op hij keek haar aan en wiste dat bij hem alles kou bleef maar zag haar wonden en sprak 'ik kan niet veranderen.' Zim slepte hopemind veder hij keek hoe de zon onder ging en hij legde hopemind op mos en begon een hol te graven, zijn poten zaten onder de modder. Zim aarzelde niet toen hij een klein groef had gegraven trok hij het mos bed en hopemind het hol binnen in het hol kon maar een kat/poes dus hij besloot om buiten te slapen en morgen veder te graven maar eerst ging hij jagen. Zim rende een ope plek over naar de bossen hij ging in sluip houding en wist dat hij hoop moest helpen sloot zijn ogen en sprong op een muis en vermorden hem. Hij nam de muis mee en toen hij terug kwam zag hij dat het avond was het was koud en vochtig maar Zim bracht de muis het hol in en reeste weer weg over de open plek om mos te zoekken en vond iets in een holle boom stronk. Zim sleepte wat boom stronk mee naar het nest. Het was laat op de avond en hij kwam net aan en legde wat mos neer en schoof de boom stronk er voor om zo hopemind het warm te laten en Zim ging liggen en sloot zijn ogen uitgeput. Hij viel langzaaam inslaap.
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 17:26

Ze keek toe hoe hij een hol begon te graven. Een tijdje later lag ze in het hol en legde haar kop tussen haar poten. Ze keek met bewonderende ogen naar de prachtige zonsondergang, terwijl ze op haar zij lag in het hol. Ze sloot haar ogen toen het donker werd en viel in een korte slaap. Ze schrok wakker van een geluid, het was Zim die een muis het hol insleepte. Hij glimlachte dankbaar naar hem en nam een hap van de muis. Ze kon het bijna niet geloven, een dag geleden wouden ze elkaar nog vermoorden en nu beten ze elkaar nauwelijks. Nadat ze gegeten had ging ze weer op haar zij liggen en keek naar de prachtige sterrenhemel, voordat ze in slaap viel.
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:02

Zim begon te slapen en droomde in een droom: Hij had de wereld in zijn macht en liet iedereen verhogeren zijn ogen keeken er langs vol haaterig vuur hij lachte duivels maar een voor een werden er katten af gemaakt iedereen wilde hij af maken en tot schrik dat hopemind ging maar die smekte om niet te gaann. Zim keek boos naar haar en hief zijn neus. Asjeblieft smekte hopemind Raar genoeg kon hij er niet tegen haar prachtige ogen haar duivelse vacht. Zim wist niet wat er gebeurden en even leek alles verloren strijd te zijn. Hij werd wakker midden in de nacht hij dieuwde de hout strok weg en riep 'Ga maar lekker ergens anders jankwn want Zim vind dat het over en uit is de machtige zim wijst je liefdes aan bod af...!!' het was stil en hij merkte dat het een beetje raar was hij schoof de boom stronk weer waar die stond regt voor het hol. Zim ging weer veder op zitten.
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:13

Ze rolde zich op in haar nest, terwijl ze sliep. Je hoorde haar zacht ademhalen in de knusse hol. en het was duidelijk dat ze droomde. Het was een rare droom en ze voelde zich verlaten en alleen. Ze zat in een donker stukje bos en ze had opeens bloedrode ogen, in plaats van ijsblauw. En haar vacht zag er onverzorgd uit. Ze had de neiging om alle levende wezens op haar pad te vermoorden. Geschrokken opende de poes haar ogen. Ze schudde haar kop om helder te worden. 'Ga maar lekker ergens anders jankwn want Zim vind dat het over en uit is de machtige zim wijst je liefdes aan bod af...!!' Een schok ging door haar heen en ze legde haar kop tussen haar poten. Ze probeerde weer te slapen, maar toen de maan langzaam onderging waren haar ogen nogsteeds wijdopen.
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:30

Zim boog zijn kop naar vooren hopelijk had ze het niet door wat er net was gebeurt. Zim keek achtig zich maar besloot te gaan hij moet veder met zijn doel. Stap voor stap ging hij weg zij was de enigen waarmee hij zijn geheimen kon delen. Zim zetten sprint de zon kwam bijna op. Hij bleef ergens midden in het bos ligen en viel in slaap met dorst honger en pijn. Hij begon te slapen maar dezen keer ging zijn droom veder: alsjeblieft help me smekte hopemind. Hahaha!! Jij helpen?! Zim liet haar sterven zoals de anderen zijn duivelse lach klonk overal maar zijn droom was af gelopen hij werd wakker door de zon. Gromend zetten hij zijn haren om hoog en ging wat water drinken bij een poel en dacht bij zich zelf eindelijk af van die dwaas. Zim vond het verkoelende water lekker maar zelf vond hij het water branden als hij het aanrakte dus ging hij veder weg van de poel. De honger knarste in zijn buik maar hij kon nergens bessen vinden tot slot hij een paar bessen van de boom rukte en ze op at.
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:48

Ze voelde de zon op haar vacht prikken en ze opende haar ogen. Ze had niet geslapen, gewoon even haar ogen dichtgedaan. Ze gaapte haar vlijmscherpe tanden bloot en krabbelde overeind. Ze rekte zich uit en stapte uit het hol. Ze ging zitten, stak haar neus in de lucht en sloot haar ogen. De warme wind blies in haar gezicht en droeg de geur van het woud met zich mee. Toen ze haar ogen opende merkte ze dat Zim er niet was. Haar snorharen trilden. Hij red het wel, dacht ze bij zichzelf en liep het bos in om te jagen. Ze hoorde een eekhoorn een boom uitklimmen en de poes verstopte zich snel in de bosjes, terwijl ze het dier in de gaten hield. Ze liet zich langzaam zakken in haar jachthouding en zag de eekhoorn knabbelen aan nootjes. Hope kneep haar ogen tot spleetjes en maakte zich klaar voor de sprong. Ze ontblootte haar nagels en sprong op de eekhoorn af, die nog net de boom in wou sprinten maar Hope was sneller en doodde het dier. Tevreden over haar vangst liep ze naar een klein beekje en at daar haar prooi op.
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:18

Zim ging veder met zijn reis nog steets waren de tweebenigen aan het zoekken naar zwerf dieren. Zim ging stap voor stap dieper het bos in en dacht bij zich zelf dit is beter voor ons allenbei mischien nog beter als ik weg blijf...um.. Ik moet naar het asiel zo zie ik hopemind nooit meer en eindigt het aan haar denken en helpen en kan ik door met mijn missie. Zim keek in het rond en vond het monster met genoeg kooien waar mee je katten en honden kon vangen. Zim keek achter zich en keek sip en sprong het monster in hij dook diepper en ging in een van de kooie springen hij deed zijn ogen dicht en begon te slapen. Hij schtok toen het monster begon te reiden, hij voelden dat de kooi dicht was het ramelden heen en weer het was donker. Zim hief zijn kin dit is het besten ik ondsnap en ga veder ergens anders wonen.
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:42

Na het eten ging ze tegen een boom aanzitten en luisterde naar het gekabbel van de rivier. Ze keek naar haar eigen spiegelbeeld in het water. Plotseling kreeg het spiegelbeel rode ogen en zag de vacht er modderig uit, net als in haar droom. Geschrokken deinsde ze achteruit. Ze versmalde verdrietig haar ogen en liet haar kop hangen. Ze voelde een leegte in haar hart, alsof ze iets miste... Ze zuchtte en keek omhoog, naar de hemel. Wat was er met haar aan de hand?! Ze stond op en liep terug naar haar huidige hol, met haar blik nog strak op de grond gericht.
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:53

Zim boste tegen de enen kant van de kooi aan en schrok wakker en riep 'Zijn jullie geschrift of zo!!!' Zim keek heen en weer maar het zwart bleef nog steets. De achter deur van het monster stond op een keer er zaten meerderen katten in de kooien en die wilden eruit maar Zim juist niet het monster schudden alle kanten op. Zim keek naar de angstigen katten die geen keus hadden de pijn op zijn hoofd maakte dit tochtje niet erg leuk. Het monster stopte en de tweebenigen hielden de katten uit het monster. Zim keek nog steets zip hij zuchte even en werd in een kooi gegooit maar zim vond het maar raar worden wat is het nut om van kooi naar kooi te reizen??
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:01

Ze was op weg naar haar hol, toen ze opeens besefte dat ze zich had omgedraaid en een andere weg nam. Ze stopte opeens. Hoorde ze iets? Ze keek sluw om zich heen en tot haar grootste afschuw zag ze een tweebeenhek vlak voor zich. Ze wou zich net omdraaien en weghollen tot ze werd afgeleid door een zacht geluid. Een hond! En hij was... los! Geen tweebeen was in de buurt te bekennen en ze zag de hond bij de hek staan, zijn tanden glimmen gevaarlijk. Even keken ze elkaar verstijfd aan, toen draaide Hope zich om en holde zo snel mogelijk weg. Waarom had ze deze weg genomen?! Ze voelde, door het trillen van de grond, dat de hond achter haar aanzat. Zonder na te denken klom ze een boom in en klom tot aan de hoogste tak. De hond rende opgewonden blaffend rondjes om de boom. Wat moest ze nu? Ze kon hier niet eeuwig blijven!
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:26

Zim lag in zijn kooi met water en eten wat niet te freten was. Allerlei katten wilden eruit en botste tegen het hek maar Zim had zijn ogen gesloten. De kou had gewonnen van zijn hart hij was even kort verlieft op hopemind en het kleine vuur hoop is geblust Zim had geen zin mer om iets te doen. De randen van de kooienn zetten hem vast ooit kende hij een vriend en die vriend had een zusje die zo gemeen was maar dat wilde hij niet meer weten. Hij dacht bij zich zelf ik ken mezelf niet meer ik ik moet gewoon uitbreken. Zim sprong over het hek maar de tweebenige zaten achter hem na hij kon de vreiheid ruiken maar toen hij er bijna was kreeg hij een hap van een hond die hem terug bracht naar zijn kooi. Elke keer waneer hij wilde ontsnappen was die hond er en elke keer werd het meer beveligt maar nu had hij een iedee. Zim aarzelde niet en ging honds dol doen maar het had geen nut, maar nu hij boorde doir het hek met zijn nagels en vluchten toen die hond achter hem na zat sprong zim naar achter klemde zich vast aan de hond en sprong over het hek en was vrei..
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:36

Ineengedoken zat ze op de tak, de hond was nogsteeds beneden en gromde woedend naar haar. Ze sloot haar ogen en zuchtte diep. Dit kon haar leven kosten, maar ze had toch geen keus? Met ontblootte nagels en tanden sprong ze naar de hond en landde op zijn rug. De hond sprong wild in het rond, maar ze zette haar tanden in zijn nek en sloeg haar klauwen in zijn rug. De hond gooide haar van zich af en even leek ze het op te geven. Kreunend stond ze op, bloed droop uit haar tanden en ze viel weer aan. Ze haalde uit naar de hond, die door haar aanval een flinke wond op zijn neus had gekregen. Weer zette ze haar tanden in zijn nek, terwijl de hond haar wild heen en weer schudde. Hij beet in haar nek en de poes gilde het uit. Ze kon er niet meer tegen! Woest sloeg ze naar de hond en raakte zijn wang. De hond blafte wild en stopte toen hij een tweebeen hoorde roepen. Zonder nog op de poes te letten rende hij van haar weg. Zuchtend plofte Hope neer tegen de boom aan. Alles voor haar ogen duizelde.
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:48

Zim was weggerend en was onder tussen bij een stad beland. Hij hoorde de zachte stem van een poes hij renden harder en harder totdat hij in het bos was het was donker en de donkere bladeren wijden elke kant op. Zim zag bloed op de grond liggen en daar zag hij Hopemind met bloed liggen. Hij raapte haar op en bracht haar terug in haar hol hij gaf haar een likje en zei zacht 'ik zie je later hopemind.' hij liep het hol uit en riep even hart op 'DWAZEN!!' en ging weer weg een pad vol geloof volgen om de wereld te veroveren dacht hij en clachter er duivels bij en ging veder de bessen belaagt aan de takjes prooie kreegen kits niet alemaaal het was nieuw blad maar Zim hate dat. Hij zocht naar een holle boom en ging er in liggen vol dromen en nachtmerries zo zal alles het zelfde zijn. Zim kraste iedeenen op de boom maar niks was een perfect iedee hij zuchte even hij wilde weer thuis zijn waar hij vroeger woonden niet met dezen stinkende katten...
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:58

Hopemind zag opeens Zim naar haar toekomen. Ze probeerde iets te zeggen, maar er kwam geen geluid uit haar mond. Hij droeg haar naar haar hol. Haar poten tintelden toen hij haar een lik gaf. 'ik zie je later hopemind.' hoorde ze hem zeggen voor hij wegging. Ze kreunde zachtjes en probeerde rechtop te gaan staan. Een seconde stond ze op haar poten maar ze viel meteen terug in het mos. Ze had opeens de neiging om keihard te huilen. Ze ging liggen en legde haar kop tussen haar poten. Ze kon haar tranen niet tegenhouden en begon zachtjes te huilen, alles wat ze had meegemaakt was teveel voor haar geworden. Ze wou gewoon een vredig leventje en inplaats daarvan krijgt ze dit...
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:12

Zim stond op rekte zich uit na zijn nacht rust en gaapte even. Zim sprong over een riviertje hij nam er drie slokken uit en ging op jacht. Hij dook, ruik en sprong en knalde vol op een boom. Zim zwiepte zijn staart heen hen weer zijn groene heldere ogen schenen in het dag licht hij proefte de ochtent geur. Hij sloop en deed zijn ogen op een keertje open. Zim sprong en hapte in een muis het bloed liep zijn mond uit het was zo lekkere smaak die had hij echt gemist. Hij ging veder met zijn reis en overal waar hij langs kwam zetten hij een plan op om de wereld te veroveren. Maar eerst wilde hij zijn reis af hebben dus zag een auto van een tweebenige en er stapte er ook meer in dus Zim rende naar binnen en wilden de eerst volgende keer uit stappen. Zim hoorde een piepje en rende naar buiten terwel het nog dicht zad. Met zijn poot poberde hij het open te maken en riep 'urg stommen stinkende tweebenigen!!' wat niemand behalven hij kon horen. Zim kon eindelijk uitstappen maar werd bijna door alles verpletert. Zim werd moe bijna was zijn dag voor bij en daar zag hij een paar dozen en ging er in slapen het stonk er erg maar hij wilde even gewoon rust.
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 17:05

De zon was al bijna onder toen de poes weer overeind probeerde te staan. Luid kreunend stond ze langzaam op en haar poten trilden helemaal. Ze wankelde naar buiten en liep een paar rondjes voor haar hol. Ze was nogsteeds een beetje duizelig. Ze ging voor haar hol zitten en staarde naar de ondergaande zon. Ze snorde tevreden toen de laatste zonnestralen op haar vacht schenen. Ze hoorde haar maag knorren, maar ze was te zwak om te gaan jagen. Hongerig luisterde ze naar het getrippel van een muis. Ze keek sluw om zich heen, de muis vluchtte het bos in toen hij zag dat Hope's ogen op hem gericht waren. Met een ruk stond de poes op om hem te achtervolgen, maar de pijn die ze voelde was afschuwelijk. Kreunend stond ze op en hinkte haar hol weer in.
Zim
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 22:27

Zim klom de doos uit en rende door totdat hij alenmaar bossen zag. En nu was hij bijna klaar aleen een hol bouwen dat was het, eten was er genoeg zoals: bessen, meer prooi en een meertje met vis. Zim maakte zijn hol en wilde het zo stil en verbegeren houden dat hier een hol lag. Zim groef een hol na een pasr uur had hij zijn hol af en zijn bed. Hij was zo moe dat hij bijna neer viel, hij keek naar de zons ondergang en liep even van zijn hol af en ging wat drinken de dorstlesser van de dag water. Hij plukte een paar bessen en at ze op en ging slapen zonder dromen aleen dat hij in het niets viel en wakker werd. De sterren stonden aan de hemel toen hij wakjer werd. Hij keek om zich heen en viel weer inslaap in een dieppe zachte slaap....
Hopemind
Member
Crazy Bird!
109
Actief

CAT'S PROFILE
Hopemind
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 14:30

Ze lag opgerold in haar nest, maar ze sliep niet. Ze staarde naar de sterrenhemel, de maan scheen haar hol in en verlichtte haar sneeuwwitte vacht. Ze zwiepte traag met haar pluizige staart en zuchtte zacht. Ze probeerde te slapen, maar het lukte niet. Ze besloot een stukje te lopen in het bos en ze stond op. Ze hinkte langzaam het bos in. Halverwege kwam ze bij een rivier. Ze boog haar kop naar het water toe en dronk van het water. Ze likte haar poot en haalde het een paar keer over haar kop. Ze bleef een tijdje aan de oever zitten met een gebogen kop. Ze voelde zich vreselijk alleen en verlaten nu. Na een tijdje stond ze op en liep weg van de rivier. Ze hinkte het bos verder in, de warme vertrouwde geuren troostten haar. Met opgeheven kop liep ze verder tot aan het rand van het bos. Tot haar grootste verbazing zag ze de eerste zonnestralen boven de horizon uitkomen: ze had de hele nacht niet geslapen. Ze ging zitten en keek met grote bewonderende ogen naar de opkomende zon. Ze was haar zorgen helemaal vergeten en voelde zich helemaal warm worden door de zonnestralen. Glimlachend krulde ze haar staart om haar voorpoten.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: im evil [open]   im evil [open] - Pagina 3 Icon_minitime

im evil [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: