|
|
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} ma 25 feb 2013 - 21:01 | |
| Maplefur -- Warrior -- Camp
De kater begon meteen uitgebreid zijn excuses aan te bieden en Maplefur glimlachte in zichzelf. 'Nee hoor, natúúrlijk mag Vinny mee,' zei ze liefjes. Maplefur hield ervan om anderen ongevraagd bijnaampjes te geven. Sommigen vonden dat irritant, anderen kregen er het idee door dat ze bijzonder waren in haar ogen. Meestal kwam de eerste vooral voor bij poezen en de tweede bij katers en dat was precies wat Maplefur graag zag. Ze keek even rond door het kamp en zag de kater Magpiefeather zitten. 'Excuseer me,' verontschuldigde zich met een lachje. Heupwiegend liep ze naar de kat toe. 'Graystripe, Vinewhisper en ik gaan jagen, wil je mee, Feather?' Magpie was niet echt een prachtig koosnaampje, dus in zijn geval koos ze voor zijn achtervoegsel. Ze had besloten dat 'veertje' misschien een beetje té was, dus was ze gewoon voor Feather gegaan.
----------------------
Heropaw -- Apprentice -- Camp
De anderen bleven een beetje treuzelen, terwijl Hero stond te trappelen van ongeduld. Hij was nog niet zo lang apprentice en bovendien had hij nog niet eens een mentor, dus op een paar ongeoorloofde uitstapjes na was hij nog niet buiten het kamp geweest. 'Kom nou,' zei hij een beetje ongeduldig, maar wel met een glimlach. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} ma 25 feb 2013 - 21:04 | |
| Raindrop - Warrior - Camp - Single Raindrop liep naar de prooistapel, waar ze een mager muisje vanaf pakte. Ze had niet zo'n honger, en dit was dan goed genoeg voor haar. Ze ging met het muisje aan de rand van het kamp zitten, en begon daar van de muis te eten, waar ze al snel mee klaar was aangezien er niet veel vlees aan de magere muis zat.
Sunpaw - Apprentice - Camp - Single Sunpaw keek naar het groepje apprentices dat bij elkaar stond. Hij twijfelde of hij er bij zou gaan staan, want ze hadden waarschijnlijk al een heel gesprek gehad, en dan zou hij het niet meer snappen.
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} ma 25 feb 2013 - 21:19 | |
| Burningmoon || Warrior || Camp - Pandastar || Leader || Lightpool - Lionpaw || Apprentice || Camp Eventjes gaapte Lionpaw en rekte zich uit. Vanuit zijn ooghoek zag hij Sunpaw uit de den komen. Vrolijk zwaaide hij naar haar met zijn staart als een begroeting. |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} ma 25 feb 2013 - 21:22 | |
| Dawnpaw | 6 Moons | Camp Dawnpaw schudde haar kop en keek uitdagend. "Free for all." Miauwde ze, waarna ze naar Lionpaw wilde duiken, maar hij was even bezig met Sunpaw. Dawnpaw haalde haar schouders op en wandelde richting de rood gekleurde Apprentice. "Hé, Sunpaw. Heb je misschien zin om met ons samen een schijngevecht te houden, we beginnen net." Vertelde ze hem.
| Graystripe | 20 Moons | Camp |
Zijn blik bleef op Maplefur hangen, die naar Magpiefeather toe liep en hem wat toe sprak. Graystripe keek verbaasd, maar snapte haar spelletje. Hij lachte, maar spinde daarna genietend. Maplefur was wel oké in zijn ogen, ze voelde zich gewoon zichzelf in zijn bijzijn, daar hield hij van.
| Grapepaw | 6,5 Moons | Camp | Owlpaw leek zijn slechte humeur ook kwijt te zijn, mooi, dan konden zij allemaal op pad.
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} do 28 feb 2013 - 15:23 | |
|
Laatst aangepast door Desertpaw op vr 1 maa 2013 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
116
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} do 28 feb 2013 - 23:07 | |
| Spotpaw ~ med.cat.app ~ 6 moons ~ worried.
Spotpaw werd laat wakker, iedereen was al wakker. Ze was bang want ze was een medicine cat apprentice, ze moest alles nog leren. Ze wist nog niet veel van kruiden; spinrag moest op bloedwonden, papaverzaad is tegen de pijn, je mag nooit doodsbessen eten, en nog een paar kruiden wist ze. Er was nog geen echte med cat, daarom was ze bang als een kat nu gewond raakte, moest ze helemaal alleen hem beter maken. De clan had nog een kat nodig, een kat die alles van kruiden wist. Ze liep het medicine cat hol uit en keek om zich heen. Ze was erg laat wakker. Wat als er een kat gewond was? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} vr 1 maa 2013 - 9:14 | |
| )(Male)(Camp)(Crush: Maplefur)(38 moons)( Magpiefeather werd warm van binnen toen hij zag dat Maplefur, zijn grote liefde, op hem afkwam. "Excuseer me" miauwde de poes met aan lachje terwijl ze heupwiegend naar de zwartwitte kater toeliep. "Eh... Wat is er?" Hij voelde zijn hoofd nogal heet worden. "Graystripe, Vinewhisper en ik gaan jagen, wil je mee, Feather?" mauwde de bruin met zwarte poes. Magpiefeather keek recht in Maplefurs gele ogen, ze leken op twee volle manen, vond hij. "T-tt-tt-tuurlijk." stotterde hij. "Natuurlijk wil ik mee jagen." Al is het maar omdat jij erbij bent. Voegde hij er in zijn gedachten aan toe. Magpie stond op en liep naar Vinewhisper en Graystripe toe om daar te wachten of er nog meer katten meewilden. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} vr 1 maa 2013 - 13:00 | |
| Cinderstripe || Male || Camp || 24 moons
De donkergrijze kater liep naar het groepje katten toe. "Is het een probleem als ik ook mee ga?" zei hij met doordringende, vuurkleurige ogen. Hij ging rustig zitten en daagde met zijn blik de katten voor hem uit om nee te zeggen. |
|
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} vr 1 maa 2013 - 13:07 | |
| |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} vr 1 maa 2013 - 22:27 | |
| ''Ehm...spotpaw, kan ik je misschien helpen met iets?'' een stem onderbrak haar gedachten. Breezewiskers stond bij haar. ''O hallo Breezewiskers.'' miauwde spotpaw vriendelijk. ''Tuurlijk kun je me helpen, als je wilt dan. Als je druk bent maakt niks uit ik kan het ook wel alleen proberen.'' De warrior was een beetje bang dat ze boos zou zijn, maar spotpaw is word niet boos als je niet boos tegen haar doet. ''Maar als je me wilt helpen ik zoek nog wat extra spinrag en papaverzaden.'' miauwde ze. ''Spinrag is meestal tussen planten te vinden. Als jij spinrag gaat zoeken ga ik opzoek naar papaverzaden, ik bedoel als je wilt dan.'' miauwde ze toen, en wachtte even op het antwoord terwijl ze ging zitten en haar staart rond haar poten gekruld. |
|
| |
Chi 94 Actief
| |
| |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} zo 3 maa 2013 - 15:27 | |
| {Time for le announcement:')} Pandastar || Male || Clan Leader || Camp Zwijgend sprong Pandastar op de grote richel die uit één van de kampmuren stak. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de richel verzamelen voor een clan meeting" |
|
| |
Annemeike 30
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} zo 3 maa 2013 - 15:31 | |
| Ashpaw||Apprentice||Camp||Male||Talking to Lionpaw
Het katertje keek heen en weer, en merkte dat hij op de achtergrond begon te raken. Hij dommelde een beetje in, maar werd gewekt door een stem. Pandastar! Wat was er? Hij sprong naar een plekje en keek nieuwschierig naar de zwart witte kater Credits to Lianne |
|
| |
Your Nightmare 91 Actief
| |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} zo 3 maa 2013 - 18:38 | |
|
| Cinderstripe Everybody with your fists raised high Let me hear your battle cry tonight Stand beside, or step aside We're on the frontline! --------------------- Male-Camp-24 moonsLangzaam draaide Cinderstripe zich om toen hij de kreet van zijn leider hoorde. Ietwat schamper keek hij hem aan, maar al snel herstelde hij zich en ging hij rustig zitten met een geïnteresseerde blik in zijn ogen. Wat zou zijn oh zo geweldige leader gaan doen? De Clan was een mooi doelwit voor zo'n beetje alles nu ze zo'n beetje niks hadden, dus als hij leider was geweest had hij daar nu wel wat aangedaan. Maarja, dat was hij natuurlijk niet. Een ontevreden geluidje ontsnapte uit zijn keel, zacht genoeg om te horen dat het van hem afkomstig was, maar misschien dat als er iemand heel dicht bij zat ze het konden horen. Hij keek het kamp rond, op zoek naar zijn kinderen. Waar in StarClans naam waren die vachtbollen? Al snel spotte hij Ashpaw en zag tot zijn tevredenheid dat hij aan het luisteren was naar Pandastar. Dat zou waarschijnlijk een goede Warrior worden. |
- (:
|
|
| |
174
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan || RPG topic} | |
| |
|
| |