| [Update!]Warriors Fan Clans | |
|
|
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: [Update!]Warriors Fan Clans vr 12 nov 2010 - 22:35 | |
| Ik heb er niet zo veel tijd voor, maar k zal proberen Spaceclan actief te maken :$ |
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Update!]Warriors Fan Clans do 27 jan 2011 - 8:32 | |
| jammer dat er geen Fanclans meer komen want ik had net een idee voor een nieuwe FanClan: de RuïneClan, de katten wonen daar in hutjes van een ruïne, alleen het leerlingenhol is in een grotje bij een waterval aan de rand van het kamp. Gewoon jammer dat ik dit idee niet mag uitwerken. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Update!]Warriors Fan Clans do 27 jan 2011 - 14:46 | |
| |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: [Update!]Warriors Fan Clans za 5 feb 2011 - 21:44 | |
| De Lakeclan heeft een grote schoonmaak gehad, nieuwe leden zijn dus welkom. Als je je oude karakters nogsteeds wil gebruiken moet je dat even in het clantopic zeggen^^ Ook zijn er nieuwe gebieden bij gekomen!
De waterstenen: Deze stenen steken uit het water van de kleine rivier, sommigen zijn plat en glad. Deze stenen kun je gebruiken om zonder natte poten de kleine rivier oversteken. Pas alleen op, want ondanks dat sommige stenen glad zijn, zijn sommigen nog steeds scherp! De lichtpoel: Een kleine ondiepe poel in het bos van het eiland. Als de zon 's ochtends tussen de bomen door schijnt geeft laat dat de poel glinsteren en de schijn geven dat het licht geeft. Stormbomen: Een ravage aan de rand van het bos, dankzij een storm zijn de bomen omgewaaid en die liggen nu op de grond om weg te rotten. Prooi kan zich hier goed verstoppen dus die kun je er wel vaak vinden. Het Woud: Het eiland is een bosrijk gebied, dus bijna overal zijn bomen en bos.
-Honeyfeather(Cinderstar, leider van Lakeclan)
EDIT: Ik geloof dat de rainclan ook een grote schoonmaak heeft gehad |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Update!]Warriors Fan Clans | |
| |
|
| |
|