[Sité] Marijn warrior cats

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stonepaw**
Member
[Sité] Marijn warrior cats DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: [Sité] Marijn warrior cats   [Sité] Marijn warrior cats Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 18:42

Ik heb een nieuwe site gemaakt over warrior cats. Ik schrijf daar verhalen & plaats foto's en meer. Je mag daar zelf ook je verhalen/foto's of iets anders neer zetten. Ik zet ook de filmpjes neer van SSS warrior cats en nog veel meer. Het is geen rpg.
Je mag ook tekeningen neerplaatsen van warrior cats, maar geef me dan wel even de link. ik zet er bij Made by: Jou naam
als je er een plaatst Smile
Ik kan helaas de kleur niet veranderen Sad
Ik ben m nog aan het maken maar hij werkt wel.

Naam: Marijn warrior cats
Soort: [ Site ]
Onderwerp: Warrior cats stuff
Omschrijving: Staat boven het lijstje srry daar voor.
Link: http://marijnwarriorcats.jouwweb.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: [Sité] Marijn warrior cats   [Sité] Marijn warrior cats Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 20:30

leuke site, maar wel jammer dat de plaatjes en zo niet zichtbaar zijn

[Sité] Marijn warrior cats 1115t15
[Sité] Marijn warrior cats Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq[Sité] Marijn warrior cats Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry[Sité] Marijn warrior cats Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh[Sité] Marijn warrior cats Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40[Sité] Marijn warrior cats Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Stonepaw**
Member
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: [Sité] Marijn warrior cats   [Sité] Marijn warrior cats Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 22:57

klopt.

alleen voor een fotoalbum moest ik een of ander account maken op een of andere site en dat kost veel moeite enzo. En ik ben lui xD

maar verder is het wel mooi ja ^^

[Sité] Marijn warrior cats Wrm0jHt
Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Sité] Marijn warrior cats   [Sité] Marijn warrior cats Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: