Familie en vrienden [GZ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Familie en vrienden [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kestrelfeather
Member
Familie en vrienden [GZ] DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 22:12

Ik heb dit katertje niet zo lang geleden overgenomen en ik zou graag familie en vrienden voor hem hebben. Alles van familie kan, het liefst familie uit de Riverclan, vrienden mogen ook van andere clans =)

Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Familie en vrienden [GZ] 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
Luckypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 22:14

Ik heb ene kater Stormpaw die een oudere broer kan zijn

Familie en vrienden [GZ] Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Timberpaw
Member
15
Actief
Timberpaw
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 0:04

Zodra Timberpaw geaccepteerd wordt, kan hij ook een vriend/broer zijn
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:16

Ik wacht nog even met kiezen =) maar ik hou jullie in gedachten. Nog aanmeldingen?

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Familie en vrienden [GZ] 15xa6vn
Creamyfrost
StarClan
Familie en vrienden [GZ] 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:26

Creamypaw zou misschien een vriend kunnen worden? Als ze het goed met elkaar kunnen vinden dan Razz .

I'm hunting with StarClan
Familie en vrienden [GZ] R8Pdsgr
#ButterForPresident
Aurora
Member
Familie en vrienden [GZ] 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:28

Rhymekit wil wel vriendin worden =3
Anders staat Dearheart nog vrij als zus ofzo ^_^

Familie en vrienden [GZ] Av4sw0
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:30

Vrienden zijn allemaal aangenomen, je moet maar zeggen wat je graag wilt wordrn met Dearheart Esmee =)

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Aurora
Member
Familie en vrienden [GZ] 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 17:33

Een ver nichtje dan ^^

Familie en vrienden [GZ] Av4sw0
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 20:33

Kan Squirrelkit misschien een jonger broertje worden?

Familie en vrienden [GZ] 33u2yc7
Familie en vrienden [GZ] Hldt
Art:
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 20:38

Met broertjes en zusjes wacht ik nog even om te bevestigen =) maar ik onthoud je als broertje =)

camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 21:03

:3

Art:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 21:17

Yeey :3 !

We zouden sowieso nog een topicje doen. Dan zien we wel of het klikt ja (: . Wil jij die openen? Of zal ik dat doen?

#ButterForPresident
Kestrelfeather
Member
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 21:22

Ik zal mijn best doen om te openen nu, ik zal hier zo de link plaatsen =)

Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 21:26

Oké (:

#ButterForPresident
Kestrelfeather
Member
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 21:27

Srry ik moet het morgen maken, ik moet nu afsluiten, ik maak het zo snel mogelijk en zal dan de link plaatsen =)

Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimema 7 jan 2013 - 21:33

Is prima hoor, het heeft geen haast. Ik zie de link vanzelf wel verschijnen (: .

#ButterForPresident
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 17:27

Woops, ik meld me af!

Art:
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 14:36

Is er misschien iemand die beste vriend of vriendin wil zijn? Het mag van een andere clan zijn, maar ik wil graag iemand voor hem waarmee hij kan praten als er problemen of zo zijn =)

Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 14:37

ik heb stormpaw daarvoor

Familie en vrienden [GZ] Untitled-2-3
I could really usa a wish right now

Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Stormpaw x Fatekit x Desertkit x Sharpkit x Spiritkit
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Familie en vrienden [GZ]   Familie en vrienden [GZ] Icon_minitime

Familie en vrienden [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: