21 Actief
| |
| Onderwerp: Postsheet/kader. do 3 jan 2013 - 15:32 | |
| Ik zag dat je Postsheets/kaders niet kan aanvragen bij het vraag maar aan topic dus wil iemand er een maken voor sparklez? Ik heb een goed plaatje gevonden (hoop ik) http://tinypic.com/r/10gw9rc/6If u make i thank you. |
|
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. do 3 jan 2013 - 18:40 | |
| Ik kan een Postsheet maken (denk ik, zo'n ding met een scroll) Maar het plaatje kan ik niet goed opgeslagen krijgen. Zou je het gewoon als plaatje op WC willen zetten? *en je hebt hier ook shopjes, daar kan je dat vragen * |
|
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. vr 4 jan 2013 - 0:16 | |
| Kunje niet gewoon rechtermuis knop klikken op het plaatje en dan ''Afbeelding opslaan als..'' en dan de map kiezen waar je hem in wilt? Dan kun je hem openen op je bewerk ding of hoe je dat ook doet en bewerken ^^ |
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. vr 4 jan 2013 - 1:41 | |
| |
|
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. vr 4 jan 2013 - 9:46 | |
| Ja, van dat laatste plaatje kan ik wel een sheet maken... Maar het probleem met het eerste plaatje was dat ik hem niet kon opslaan in mijn eigen map, en hem dus zodanig niet terug kon vinden.
En ik ga al aan de slag! |
|
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. vr 4 jan 2013 - 22:59 | |
| het eerste plaatje is anti opslaan... xD maar verder dankje dat je wilt maken <3 |
|
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. za 5 jan 2013 - 11:46 | |
| De sheet lukte niet, dus hier is een kader. Ik hoop dat je hem mooi vind. (De letterkleur kan nog worden veranderd. Zeg het maar als je hem in het bijv. roze, oranje, donkerblauw, grijs, wit, donkergroen, enz. wilt)
|
|
|
|
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. za 5 jan 2013 - 11:50 | |
| Sorry voor de dubbelpost, hier is de code: - Code:
-
[font=Comic Sans Ms][table align="center" border="1px dotted black"bgcolor="black"][tr][td][center][img]http://i49.tinypic.com/2sbk8ra.jpg[/img][/center]<table align="center" width="351"><tr><td align="center"> [sub][color=yellow]De code
[/color][/sub] </td></tr></table>[/td][/tr][/table][/font] |
|
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. zo 6 jan 2013 - 1:58 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Postsheet/kader. | |
| |
|