|
|
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:39 | |
| Goedemogge |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:40 | |
| Kenmerkend bij een keelontsteking zijn: • hoesten (soms een echte blafhoest) = Heb ik •pijn bij het slikken = Heb ik
•soms doen ook de amandelen mee; daarop zijn dan witgele stippen te zien = Kan ik niet zien •de lymfeklieren in de hals kunnen opgezet en gevoelig zijn = Jup, ze zijn erg gevoelig •koorts = Kan ik niet bij mezelf opmeten
F*ck heb ik denk ik allemaal :c
Laatst aangepast door Guidetti op za 5 jan 2013 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:41 | |
| - Guidetti schreef:
- Hallo iedereen :c
Ugh volgens mij heb ik weer een keelontsteking :c Het doet namelijk weer pijn om te slikken en diep ademhalen :c Well, ik ga info zoeken op Google... Maar ik weet nog hoe het was 2 jaar geleden :c Das zow k*t he D:? beterschap<3 |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:43 | |
| - Malfoy schreef:
- Guidetti schreef:
- Hallo iedereen :c
Ugh volgens mij heb ik weer een keelontsteking :c Het doet namelijk weer pijn om te slikken en diep ademhalen :c Well, ik ga info zoeken op Google... Maar ik weet nog hoe het was 2 jaar geleden :c Das zow k*t he D:? beterschap<3 Thanks <3 alleen ik heb dus nog het feestje van mijn bff deze week :c Morgen om precies te zijn :c Ik kan 2 van de kenmerken niet zien, maar de rest heb ik allemaal D= |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:44 | |
| - Guidetti schreef:
- Kenmerkend bij een keelontsteking zijn:
• hoesten (soms een echte blafhoest) •pijn bij het slikken
•soms doen ook de amandelen mee; daarop zijn dan witgele stippen te zien •de lymfeklieren in de hals kunnen opgezet en gevoelig zijn •koorts
F*ck heb ik denk ik allemaal :c Beterschap <3 Keelontstekingen zijn zo vreselijk pijnlijk en irritant >.< |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:48 | |
| - Airkit schreef:
- Guidetti schreef:
•soms doen ook de amandelen mee; daarop zijn dan witgele stippen te zien •de lymfeklieren in de hals kunnen opgezet en gevoelig zijn •koorts
Beterschap <3 Keelontstekingen zijn zo vreselijk pijnlijk en irritant >.< I know :c had er 2 jaar geleden net voor de zomer vakantie nog 1 :c |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:51 | |
| Ik gebeuren het misschien een maand geleden nog gehad xd en een jaar geleden ook rond deze tijd :') Maar ik was toen echt gewoon ziek van het ziek zijn xd |
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 10:54 | |
| - Airkit schreef:
- Ik gebeuren het misschien een maand geleden nog gehad xd en een jaar geleden ook rond deze tijd :')
Maar ik was toen echt gewoon ziek van het ziek zijn xd Ik had toen ik het kreeg, de week daarna de eindmusical xD Maar toen had ik al hele goede medicijnen. Toen ging het al een stuk beter :3 Nu wil ik weer die medicijnen terug >< |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:19 | |
| Hiya! Goedemorgen Warrior cats ~ Ik heb heerlijk geslapen :3 |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:21 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:22 | |
| Damn.. Mijn ouders zijn pissed omdat ik nog niet aan mijn Stundenplan voor Duits was begonnen gister... Nu is ie bijna af. Als ik dat ding af heb moet ik eerst nog
- afdrogen - opruimen - kijken of ik nog meer huiswerk heb - evnt. thee zetten voor mijn moeder zodat ze mijn computerverbod opheft x'D |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:23 | |
| - Guidetti schreef:
- Airkit schreef:
- Guidetti schreef:
Beterschap <3 Keelontstekingen zijn zo vreselijk pijnlijk en irritant >.< I know :c had er 2 jaar geleden net voor de zomer vakantie nog 1 :c Gaby: Had er een in abses vorming, jippie mij 2e keer moest in naar ziekenhuis Tessa: Had november Oor en keel tegelijk |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:40 | |
| En toen was alles gejost ;3; |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:41 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:44 | |
| En toen zat je te janken omdat je moeder je werkstuk prut vind en je terugstuurt om 'm overnieuw te maken ._. Just.. ***!! |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 11:46 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Guidetti schreef:
- Airkit schreef:
- Guidetti schreef:
Beterschap <3 Keelontstekingen zijn zo vreselijk pijnlijk en irritant >.< I know :c had er 2 jaar geleden net voor de zomer vakantie nog 1 :c Gaby: Had er een in abses vorming, jippie mij 2e keer moest in naar ziekenhuis Tessa: Had november Oor en keel tegelijk Beterschap ^^ |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:04 | |
| Now I would be so happy if the AH called if I could work from 1 'till 8, 'cuz I don't really to sit here and thinking about all that stuff I have to do for monday .-. |
|
| |
TINY! 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:08 | |
| Dahh iemand een topic met epic Dubstepje :3/??? |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:08 | |
| - Dubstep schreef:
- Dahh iemand een topic met epic Dubstepje :3/???
Tinyy, Yellowfang x Graytjee? c: |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:11 | |
| ....De dag is ineens zo lang als je al om 6:50 opgestaan bent :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|