|
|
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:10 | |
| Ik heb een leven nodig en iets tegen hoofdpijn |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:12 | |
| Ik ga spammen met Baku <3 |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:13 | |
| |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:15 | |
| Ik moet nu weg lopen mensen. Mn vader is op hol geslagen en ik moet nu weg. Dat jullie dat even weten. K ga nu dus weg, weet niet precies waar naar toe. Maar morgen ga ik naar mam, dan breng ik jullie wel helemaal op de hoogte. |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:17 | |
| - Heartpaw schreef:
- Ik heb een leven nodig en iets tegen hoofdpijn
En ik iets tegen keelpijn, het schuurt als ik adem D: But Good, nobody cares, what's wrong? @Mimi: joehoe! |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:18 | |
| - Thrushkit schreef:
- Ik moet nu weg lopen mensen. Mn vader is op hol geslagen en ik moet nu weg. Dat jullie dat even weten. K ga nu dus weg, weet niet precies waar naar toe. Maar morgen ga ik naar mam, dan breng ik jullie wel helemaal op de hoogte.
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| - Brokenkit schreef:
- Ik heb Laura nodig xD
Die is naar bed toe x'D En ik ga ook, verveel me, heb nergens zin in en shit .-. Byebye peepz |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| - Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
- Ik moet nu weg lopen mensen. Mn vader is op hol geslagen en ik moet nu weg. Dat jullie dat even weten. K ga nu dus weg, weet niet precies waar naar toe. Maar morgen ga ik naar mam, dan breng ik jullie wel helemaal op de hoogte.
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:20 | |
| - Thrushkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii Wat is er dan? Tell us |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:20 | |
| Tihihi voorproefje voor jullie (:
De taxi stopt met een noodgang en bijna schiet je naar door het voorraam naar buiten. Nog net weet je je vast te houden en staart naar de taxichauffeur die je met een vuile blik terug staart. Juist die ging je zeker niet verder brengen. Met een zucht gooi je je laatste geld naar voren en trek je kleine tasje vol met je kleding naar buiten. De zachte wind speelt met je haren terwijl je om je heen kijkt. Een groot gebouw is duidelijk te zien tussen roze bloesem. Terwijl je de schitterende bloesem bekijkt zie je in je ooghoek het grote hek voor de school opengaan en richt je aandacht op de slanke gestalte die hevig naar je staat te wenken. Hoe dichter bij je komt hoe meer je van de gestalte ziet. Een vrouw, slank en goed gevormd maar haar haast hongerige cyaan blauwe ogen grijpen je het meest aan. Als een zachte glimlach over haar lippen speelt kan je haast niets anders dan ook een glimlach tonen en je stapt naar voren. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:21 | |
| - Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii Wat is er dan? Tell us Nath? Are you véry sure about this...? 's Nachts op straat gaan lopen in je uppie is geen goed idee! |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:22 | |
| - Strawberry schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii Wat is er dan? Tell us Nath? Are you véry sure about this...? 's Nachts op straat gaan lopen in je uppie is geen goed idee! Je weet wat voor mensen er rondlopen! Wat is er aan de hand dat je geen keus hebt?! |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:22 | |
| - Snowdrop schreef:
- Heartpaw schreef:
- Ik heb een leven nodig en iets tegen hoofdpijn
En ik iets tegen keelpijn, het schuurt als ik adem D:
But Good, nobody cares, what's wrong?
@Mimi: joehoe! Trachitol xd |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:23 | |
| - Strawberry schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii Wat is er dan? Tell us Nath? Are you véry sure about this...? 's Nachts op straat gaan lopen in je uppie is geen goed idee! +1, doe alsjeblieft voorzichtig als je toch gaat.. |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:24 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Strawberry schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii Wat is er dan? Tell us Nath? Are you véry sure about this...? 's Nachts op straat gaan lopen in je uppie is geen goed idee! +1, doe alsjeblieft voorzichtig als je toch gaat.. Nath doe voorzichtig D: En anders bel je moeder op, dat ze je komt halen. Doe voorzichtig, en vooral niets gevaarlijks D: |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:25 | |
| - Brokenkit schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Strawberry schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii Wat is er dan? Tell us Nath? Are you véry sure about this...? 's Nachts op straat gaan lopen in je uppie is geen goed idee! +1, doe alsjeblieft voorzichtig als je toch gaat.. Nath doe voorzichtig D: En anders bel je moeder op, dat ze je komt halen. Doe voorzichtig, en vooral niets gevaarlijks D: Ga anders naar buren, of kenissen in de buurt. D; |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:26 | |
| - Bravesoul schreef:
- Strawberry schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Thrushkit schreef:
Hoezo op hol geslagen? Je kan toch niet midden in de nacht op straat gaan lopen?? Well, ik heb geen keuze. Maar ik ga nu. Doeii Wat is er dan? Tell us Nath? Are you véry sure about this...? 's Nachts op straat gaan lopen in je uppie is geen goed idee! Je weet wat voor mensen er rondlopen! Wat is er aan de hand dat je geen keus hebt?! Klinkt bij mij als herhaling. Ik ben eens weg gelopen midden in de nacht, ik heb me verstopt en de rest van de nacht mezelf in slaap geweend... Tja, that's real life. Totdat m'n stiefpa me vond... Hoe dan ook dat is toch niet erg. Wees voorzichtig! |
|
| |
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:37 | |
| Er is nu echt één liedje, dat mij helemaal laat trollen o.ô |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jan 2013 - 23:38 | |
| Wishpaw heeft het oude plaatje van Shrewleap |