Alleen op spuurtocht!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Alleen op spuurtocht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lightheart
StarClan
Alleen op spuurtocht! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 15:17

Laag tegen de grond aan gedrukt sloop Lightpaw op een haas af, ze deed wat ze had geleerd, al kon ze dit nog neit goed! Langzaam en poot voor poot sloop ze steeds dichter bij, na 2 staart lengte, ze sprong ze op het ebesd, ze wist niet of ze het goed deed, maar ze struikelde, 'Bijna! Ik had 'm bijna!!
Stomme beesten! Stomme beesten!!' Gromde Lightpaw géiriteerd! Ze sloeg tegen een bloem aan. En teon liep ze veder het hoogland in. Zover was ze nog nooit van het kamp geweest, maar ja mischien kon ze een nieuwe vinden! Dat had ze vij gevonden, maar in het gras liggen is ook vijn, wachten op haar prooi! wolken tellen, of viguurtjes zoeken in de wolken. 'Nee! de Clan kan wel wat prooi gebruiken, en ik wil me bewijzen aan Mousefur!' Zei Lightpaw tegen zich zelf! Rond dwarelend zoen snuffelend ging ze weer op zoek, toen ving ze de lucht van zwerf katten! 'Wie is hier?' Piepte Lightpaw. Wacht, volgens mij was hat oud, maar dan minstens drie dagen geleden, wisten clan enoten dat wel? En wie was het? Lightpaw wou wel op spuurtocht, en als ze dan in een gevecht belande en eht won! Dan, dan, dan! Dan zalde Mousefur trotser zijn! Lightpaw sloop rond op zoek naar een spoor, ze wouw weten waar het zich naar toe leide!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 13:33

Silverpaw verveelde zich toen ze hoorde dat ze niet ging trainen vandaag. Het was rustig iederee was weg of in hun den. Alleen de prooi lag er. Silverpaw liep het kamp uit. Ze sprong een vogel uit de lucht, doode hem en begroef hem weer op een herken baren plek. Silverpaw wou is ergens heen waar ze nog nooit geweest was. 'de hooglanden' zei ze hard op. Silverpaw ging op weg. Op de grond lagen takken. Ze liep erover maar de takken zakte in en ze viel in een dikke laag modder. Il dacht ze terwijl ze uit de modder klom. Ze liep eerst naar de rivier en waste zig daar. Ze rook nog een beetje naar wilde kat maar ja warriors konden vast wel ruiken dat zij het was. Snel renden ze door naar de hoog landen. Ze zag een konijnen hol. Ze wou door rennen maar het was te verlijdelijk om met haar poot in het konijnen hlo te graaien. Silverpaw renden er dan ook direct naar toe en ging er voor liggen. Als eerst zat er een groot konijn aan haar nagels vast geklemt. Daarna zaten er 4 kleintje aan. ze begroef de doode beestjes bij elkaar en ging weer veder op weg maar ze werd afgelijd door een vogel met kleintes. Ze k;om de boom in eerst doode ze de moeder en daarna de kleintjes. Ze gooide de doode aa benneden en sprong er achter aan. Ze kwam met een sierlijke landing op de grond terecht. ze begroef ook die vogels op een herken baaren plek.

Ze was nu bijna bij de hoog landen. Ze keek om zich heen naar de omgeving waar ze was. ze rook een bekende geur het was Lightpaw wat deed die nou hier. Ze volgde het spoor. 'Wie is hier?' Piepte Lightpaw. 'ik silverpaw' antwoorde ze en liet zichzelf zien. 'wat doe jij nou hier?' vroeg ze.

(mijn langste post tot nu toe)
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 13:48

'Ik silverpaw' Zei een bekende stem. Meteen vervolgde ze, 'wat doe jij nou hier?' 'Ooo, euhmm, mijn mentor zei dat ik vandaag geen training zalde hebben, dus ben ik maar op zoek gegaan anar actie' Zei Lightpaw. 'Maar waarom reuk jij zo vreemd'. 'Het reukt als of je in een modder plas bent gevallen, en dat je vervolgens in het water rolde' Zei lightpaw grinnikent. Ze keek om zich heeng, de hooglanden waren leeg, alleen maar hoog gras was zicht baar. Toen rook Lightpaw een dassen burg. Loghtpaw trok ene onduigende blik. 'Hihihhi' Lightpaw zakte in sluip houding, en sloop naar de rand van de hooglanden waar meet druiken en bosjes waren, en ook een vijvertje enzo. De geur van de dassen brugt rook oud. Lightpaw sprong naar achteren toen ze beweging zag. 'Kijk 's aan een baby dasje! Silverpaw! Kijk! Ik heb een baby dasje gevonden!' Klein was 't niet, maar wel in de groei, haar mentor had er alles over vertelt. Veel was ze al vergeten. 'Wow' Feleusterde ze. 'Ik hoop dat ze ons neit reuken, want volgens mij zei mijn mentor, waar eén das is zijn meer.' Toen lightpaw dat zei verstijfde ze.
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 14:07

'Ooo, euhmm, mijn mentor zei dat ik vandaag geen training zalde hebben, dus ben ik maar op zoek gegaan anar actie' Zei Lightpaw. 'vind je het goed als we met zen tweé zijn?"vroeg ze. 'Maar waarom reuk jij zo vreemd'. 'Het reukt als of je in een modder plas bent gevallen, en dat je vervolgens in het water rolde' Zei lightpaw grinnikent. 'goeie neus heb je zeg want je hebt het precies goed' zei ze lief. 'Hihihhi' hoorde ze Lightpaw lachen. Ze keek wat ze van plan was. Lightpaw zakte in sluip houding, en sloop naar de rand van de hooglanden waar meet druiken en bosjes waren, en ook een vijvertje enzo. ze rook een geur van de oud dassen burgt. Lightpaw sprong naar achteren toen ze beweging zag. 'Kijk 's aan een baby dasje! Silverpaw! Kijk! Ik heb een baby dasje gevonden!' zei lightpaw. Silverpaw rende gou naar het dasje toe. 'Wow' Feleusterde ze. 'Ik hoop dat ze ons niet reuken, want volgens mij zei mijn mentor, waar eén das is zijn meer.' Toen lightpaw dat zei verstijfde ze. Silverpaw doode het dasje gou en sleepte hem mee. 'rustig maar lightpaw dit dasje had morgen dood geweest want deze plek is verlaten. kom we brengen hem naar die boom' zei silverpaw terwijl ze voor op liep en het dasje voor de boom neer legde.
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:27

'rustig maar lightpaw dit dasje had morgen dood geweest want deze plek is verlaten. kom we brengen hem naar die boom' zei silverpaw terwijl ze voor op liep en het dasje voor de boom neer legde. 'Wat zal joun mentor zeggen als 't ziet dat je een das hebt gevangen?' Zei Lightpaw. Terwijl ze rond snuffelde of er prooi in de buurt was, Lightpaw was nog neit lang leerling, ze leek niet meer dan een kitten, maarja. Toen zag Lightpaw een vogeltje, Lightpaw ging in sloop housding, maar het was de techniek voor muizen, maar Lightpaw dacht dat ze het goed deed, maar toen hoorde het vogeltje ;lightpaw en vloog weg. Weer gromend ging lightpaw zitten. 'Stomme vogels!' Gromde ze. 'Het lukt me ook nooit!'

(sorry voor korte post)
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:39

'Wat zal joun mentor zeggen als 't ziet dat je een das hebt gevangen?' Zei Lightpaw. 'weet ik niet maar hij zal vast trots wezen net als divestream' zei hij lief. 'Stomme vogels!' Gromde ze. 'Het lukt me ook nooit!' gromde lightpaw. niet zo onzeker als je een vis probeert te vangen dat kan moilijk zijn maar dit gaat om koncentratie ze voelde zig net de mentor van lightpaw. er kam weer een vogel. Silverpaw koncentreerde zig en sprong de vogel uit de lucht en doode hem vordat hij een kik kon geven 'kijk zo moeilijk is het niet' zei silverpaw
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:43

'Dus je moet springen?' Lightpaw wachte geduldig toen er weer een vogel aankwam, ze deed precies wat Silverpaw deed. Het lukte Lightpaw. 'Ooow zo bendankt! kan ik Mousefur ook trots maken!' Lightpaw keek trots naar haar vangst, haar eerste vogel, en er ook een vriendin bij! Dit is de beste dag van d'r leven!! Na een poosje kwam er weer een vogel. 'Deze is voor jou' Fleuesterde Lightpaw. Lightpaw keek rond en zag zelf toen een muisje, deze kon ze goed vangen, ze ging meteen in sluip houding en ving 'm.
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:58

'Dus je moet springen?' vroeg lightpaw. 'ja ja dat klopt' antwoorde silverpaw. (sorry voor de fines en ferb op merking) 'daar komt een vogel' siste silverpaw. Het lukte lightpaw 'Ooow zo bendankt! kan ik Mousefur ook trots maken!' Lightpaw keek trots naar haar vangst. silverpaw lachte 'je hebt het zelf gedaan niet ik' zei ze lief 'Deze is voor jou' Fluisterde Lightpaw. Silverpaw sprong de vogel uit de lucht en doode hem. Silverpaw zag dat lightpaw een muis had gevangen. 'mooi gedaan' zei silverpaw tegen lightpaw. lightpaw wat je ook doet niet bewegen siste ze. Er stond een baby vosje achter lightpaw. Silverpaw sloop en sprong op het vosje en ging door de wond die het vosje al had heen en maakte hem zo dood. 'zekker weten dat mijn mentor nu trots p mij is zei ze lachent.
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 19:17

Lightpaws ogen stonden wagen wijd open. 'Jij dode een vosje!', Lightpaws bek kon wel op de grond vallen zo wagen wijd stond ie, ze was totaal verbaasd! 'Zeker weten dat joun mentor trots zal zijn!' Zei Lightpaw glimlachend. Lightpaw keek rond in de hoop oko een groot roofdier te zien. Toen zag ze een volwasse vos, zalde het haar lukken, die was nu vast al boos dat haar jong dood was. Lightpaw sloop in de richting van haar vos. Ze sprong net naast de vos. Dat was fout boel! 'Ooo nee!' Dus vos pakte Lightpaw in haar achter poot en Lightpaw piepte het kij hard uit! 'Help!' Lightpaw hoopte vaker wel onmogelijke dingen te doen! De vos gooide Lightpaw tegen een boom, zo ligt was ze wel. Toen richte de vos haar kille blik op Silverpaw, de vos rende op Silverpaw af. Lightpaw stond mank op. 'Silverpaw! Rennen!'
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 11:00

'Jij dode een vosje!' zei lightpaw. 'Zeker weten dat joun mentor trots zal zijn!' ging Lightpaw veder. 'dankje maar het vosje was al gewond dus dat telt niet echt denk ik' zei silverpaw verlegen. toen zag silverpaw de moeder vos die vast boos zou zijn. lightpaw sprog op zijn rug 'Ooo nee!' Dus vos pakte Lightpaw in haar achter poot en Lightpaw piepte het kij hard uit! 'Help!' Lightpaw hoopte vaker wel onmogelijke dingen te doen! De vos gooide Lightpaw tegen een boom. 'je hebt hem zwak gemaakt goed zo lightpaw' zei silverpaw. de vos draaide zig om en rende op silverpaw af. 'Silverpaw! Rennen!' riep lightpaw. 'nog even nog even' zei ze tegen zigzelf zo zacht dat lightpaw het niet hoorde. Toen de zos dichtbij was sprong silverpaw op de vos en haalde zijn keel open. Dat had ze niet alleen gekunt als lightpaw er niet was geweest had ze het nooit gekunt. De vos lag op de grond en trilde maar een beetje. Silverpaw stak haar nagels in de vos en ze moest met haar poot door vier konijnen bloed derie. Niet aan denken silverpaw niet aan denken zei haar gedachte. 'lightpaw je bent geweldig zonder jou was dit nooit gelukt' Zei ze terwijl ze naar lightpaw keek die naar haar toe kwam rennen. Toen viel haar blik op haar poot die onder het vossen bloed zat 'il kijk mijn poot' zei silverpaw met een vieze blik naar haar poot.
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 11:44

'lightpaw je bent geweldig zonder jou was dit nooit gelukt' Zei ze terwijl ze naar lightpaw keek die naar haar toe kwam rennen. 'Il kijk mijn poot' zei silverpaw met een vieze blik naar haar poot. Lightpaw keek naar haar poot en ging bijna over haar nek. 'Jij hebt 'm dood gemaakt, plus een vossen pup! Joun mentor zal je meteen krijger maken! Denk ik...' Lightpaw keek echt vol bewondering naar haar vriendin. 'Ik zal echt heel herd gaan trainen! En dan kunnen we mischien toch zamen krijger worden!' Lightpaw ging op ion haar gedachtes. Dromen veel dromen, maar konden ze waar worden? Lightpaw het echt groote dromen, die ze allemaal waar wou maken, al ging dat onmogelijk! Lightpaw pakte haar vangst en lechde het naast haar, 'We kunnen beter joun vangsten gaan op halen en dan naar het kamp brengen, kunnen we meteen alles vertellen aan joun mentor, en de mijne!' Lightpaw zat echt helemaal te fantaseeren hoe trots haar mentor en die van Lightpaw zalde zijn!
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 12:02

'Jij hebt 'm dood gemaakt, plus een vossen pup! Joun mentor zal je meteen krijger maken! Denk ik...' Lightpaw keek echt vol bewondering naar haar Silverpaw. 'Ik zal echt heel herd gaan trainen! En dan kunnen we mischien toch samen krijger worden!' zei Lightpaw. Silverpaw werd verlegen van de complimentjes van silverpaw. 'oke dat baby vosje en dat dasje heb ik gedood maar jij hebt de vos zwak gemaakt daardoor kon ik hem doden dus lightpaw we hebben het samen gedaan en ik gan wel vangen en mischien ben ik sterk maar ik moet nog veel leren en je moet voor jezelf hard trainen niet om samen met mij krijger te worden ik train hard omdat ik krijgerwil worden maar niet omdat ik tegelijker teid met iemand krijger wil worden ik doe mijn best omdat ik dat zelf wil' terwijl ze dat sprak leek ze veel meer op een mentor dan een leerling. 'We kunnen beter joun vangsten gaan op halen en dan naar het kamp brengen, kunnen we meteen alles vertellen aan joun mentor, en de mijne!' zei Lightpaw. 'oke is goed ik gebreuk die grote vos als sleep wagen' zei silverpaw terwijl ze het dasje en het baby vosje erop legde. Silverpaw liep voorop met de vos en derest. als eerst kwamen ze bij de begraafde vogels. 'hier ligt mijn vogel vangst dit is het laatste wat ik heb gevangen mijn prooi ligt over de hele weg naar het kamp verspreit' zei silverpaw terwijl ze de vogels uit groef en ze op de vos legde. 'kijk ik heb vier kleintjes en één grote' zei ze. even later kwam ze bij de konijnen aan 'hier liggen mij konijnen hier heb ik ook een grote en vier kleintjes' zei ze terwijl ze die ook op de vos gooide. Die vos word wel zwaar dagt ze. na een hele teid lopen kwamen ze vlak voor het kamp waar silverpaw de laatste prooi uit de grond haalde. Toen ze het kamp in liep was iedereen gewwon in hun den 'Yellowclaw!!!!! divestream!!!!' riep ze.
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 20:52

'oke dat baby vosje en dat dasje heb ik gedood maar jij hebt de vos zwak gemaakt daardoor kon ik hem doden dus lightpaw we hebben het samen gedaan en ik gan wel vangen en mischien ben ik sterk maar ik moet nog veel leren en je moet voor jezelf hard trainen niet om samen met mij krijger te worden ik train hard omdat ik krijgerwil worden maar niet omdat ik tegelijker teid met iemand krijger wil worden ik doe mijn best omdat ik dat zelf wil' terwijl ze dat sprak leek Silverpaw veel meer op een mentor dan een leerling. Lightpaw keek haar aan, 'Oke ook daarom, maar je weet dat als je een krijger word dat je dan een avond alleen buiten de wacht moet houden' Zei ze. 'Is dat dan niet geselliger met een vriendin of vriend er bij, daarom bedoel ik he, natuurlijk wil ik Krijger worden, alleen of met iemand anders, dat boeid me niet!' Lightpaw kreeg 1% wijs heid er bij. 'We kunnen beter joun vangsten gaan op halen en dan naar het kamp brengen, kunnen we meteen alles vertellen aan joun mentor, en de mijne!' zei Lightpaw. 'oke is goed ik gebreuk die grote vos als sleep wagen' zei silverpaw terwijl ze het dasje en het baby vosje erop legde. Lightpaw lachde en zocht haar vangsten en lechde eht er bij. 'Dan trekken we zamen onse vangsten naar het kamp!' 'hier ligt mijn vogel vangst dit is het laatste wat ik heb gevangen mijn prooi ligt over de hele weg naar het kamp verspreit' zei silverpaw. Oke, ze waren voor dat ze dat zei naar de plek gegaan waar ze haar vogels neer hat gelegd, Lightpaw was jaloers om dat zij zoveel had, en Lightpaw zelf maar een beedje, maar ze was nog maar net leerling, het was goed voor iemand die net een muis kon vangen. 'kijk ik heb vier kleintjes en één grote' zei Silverpaw.. 'Oke' Lightpaw hielp haar. Ze kwamen bij het kamp aan, Lightpaw was heel neiuwe schirig Naar wat de mentors zalde zeggen. 'Yellowclaw!!!!! divestream!!!!' riep Silverpaw. Ligthpaw keek naar haar toen ze die twee katten riep. 'Mousefur!! Kom is!!' Riep Lightpaw.
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 21:10

'Oke ook daarom, maar je weet dat als je een krijger word dat je dan een avond alleen buiten de wacht moet houden' Zei lightpaw. 'Is dat dan niet geselliger met een vriendin of vriend er bij, daarom bedoel ik he, natuurlijk wil ik Krijger worden, alleen of met iemand anders, dat boeid me niet!' zei lightpaw. 'daar heb je gelijk in' gaf silverpawn toe. 'We kunnen beter joun vangsten gaan op halen en dan naar het kamp brengen, kunnen we meteen alles vertellen aan joun mentor, en de mijne!' zei Lightpaw. 'oke is goed ik gebreuk die grote vos als sleep wagen' zei silverpaw terwijl ze het dasje en het baby vosje erop legde. Lightpaw lachde en zocht haar vangsten en lechde eht er bij. 'Dan trekken we zamen onse vangsten naar het kamp!' zei lightpaw. 'goed idee' zei silverpaw. 'Oke' zei Lightpaw terwijl ze haar hielp om de prooi op de vos te leggen 'Mousefur!! Kom is!!' Riep Lightpaw. Ze was vergeten dat lightpaw mousefur als mentor had ze schaamde zig er eigelijk wel voor
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimema 15 nov 2010 - 21:34

Lightpaw glimlachde, 'Ik denk niet dat mousefur me heeft gehoort', Lightpaw keek naar het krijgers hol. 'Mousefur? Ben je er?', Ze kan ook op patroullie zijn Dacht ze bij zich zelf. Ze haalde haar vangst van de vos af. 'De joune lijken ook niet op te dagen, mischien zijn zij op patroullie, dat Mousefur ook kan zijn' Ligthpaw glimlachde. Zij wouw ook wel is op patroullie gaan, het leek haar heel spannend, langs de grensen, mischien zelfs in gevecht raken! Dat leek haar zo spannend! Het was echt een doom die wel ooit waar zalde worden!

(sorry voor korte post, ben nog al leven loos vandaag)
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimema 15 nov 2010 - 21:47

'Ik denk niet dat mousefur me heeft gehoort', Lightpaw keek naar het krijgers hol. 'Mousefur? Ben je er?' vroeg lightpaw. Silverpaw dagt net mischien is mousefur of patroulier maar toen ze dat zei was lightpaw haar voor. 'De joune lijken ook niet op te dagen, mischien zijn zij op patroullie, dat Mousefur ook kan zijn' zei Ligthpaw en glimlachde. 'ik denk het niet want ik ruik hun geur die uit komt in de warrior den' zei ze. Ze liggen gewoon te slapen warschijnlijk of ze hadden hun niet gehoort. 'crookedstar!!' riep silverpaw. Alle krijgers keeken allemaal naar hun 'sorry' fluisterde ze. 'Lightpaw misschien een dommem vraag maar wie zijn jou ouders?' vroeg ze. Ze was er nou al de hele teid benieuwt naar dus nu had ze het uiteindelijk tog maar gevraagt. Silverpaw ging liggen en gaf zichzelf een wasbeurt.

(geef tog niet ik post ook kort)
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimedi 16 nov 2010 - 18:47

'Lightpaw misschien een dommem vraag maar wie zijn jou ouders?' vroeg Silverpaw. Lightpaw schrok van die vraag, haar kop hing en ze fluesterde, 'Weet ik niet...........' Lightpaw wist alleen dat haar vader of moeder een zwerver was en dat in van hun is gedood in ene strijd tussen de vier clans. Lightpaw keek naar haar poten en een traan lande op haar poten, die vraag hat haar kewetst, ze wouw het niet laten zien dus zij ze zacht, 'Ik ga nog even zien of ik wat kan vangen bijde hooglanden...' Lightpaw keerde zich om en trippelde terug. Ze vangde onder weg twee muizen. Toen ze bij de hooglanden was keek ze naar de lucht. 'Waarom weet ik niet wie mijn ouder waren geweest?'
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimedi 16 nov 2010 - 19:18

'Weet ik niet...........' zei Lightpaw. Silverpaw zweeg dat was geen goeie vraag ze kon zigzelf wel slaan toen ze zag dat lightpaw een traan op haar poot liet vallen. 'Ik ga nog even zien of ik wat kan vangen bijde hooglanden...' zei Lightpaw. 'sorry lightpaw ik wou je niet kwetsen maar ik weet de namen van mijn ouders ook niet alleen dat ze gedoot zijn in een oorlog' zei ze. Lightpaw liep weg maar voor dat ze het kamp uit was hiekd silverpaw haar tegen. 'niet gaan lightpaw sorry het spijt me echt en ik weet presies hoe jij je voelt ik had ook graag geweten wie mijn ouders waren' zei silverpaw terwijl ze lightpaw aan keek.
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimedi 16 nov 2010 - 19:21

'sorry lightpaw ik wou je niet kwetsen maar ik weet de namen van mijn ouders ook niet alleen dat ze gedoot zijn in een oorlog' zei Silverpaw. Lightpaw zweeg. Silverpaw hield Lightpaw tegen. 'niet gaan lightpaw sorry het spijt me echt en ik weet presies hoe jij je voelt ik had ook graag geweten wie mijn ouders waren' zei silverpaw terwijl ze lightpaw aan keek. Lightpaw keek naar de grond. 'O...Oke...' Lightpaw keek weg. 'Sorry dat ik zo deed.' Lightpaw keek naar de lucht, ze had graag haar ouders willen leren kennen. Toen drukte ze haar kop in Silverpaws vacht en huilde ene beedje.
Silverflower
Member
Gail
151

CAT'S PROFILE
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 17:30

'O...Oke...' Lightpaw keek weg. 'Sorry dat ik zo deed.' Lightpaw keek naar de lucht. 'dat geeft tog niet' zei silverpaw. Toen drukte lightpaw haar kop in Silverpaws vacht en huilde ene beedje. Silverpaw trooste lightpaw. 'gaat het een beetje?" vroeg ze aan lightpaw. Ze had hier niet over moeten beginen dit was niet het eind doel wat ze had verwacht. Ze vond het niet fijn als lightpaw huilde ze had liever lol maar verdriet hoorde ook bij het leven.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Alleen op spuurtocht!   Alleen op spuurtocht! Icon_minitime

Alleen op spuurtocht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: