|
| 59 Actief
| |
| Onderwerp: Hi [OPEN] wo 2 jan 2013 - 16:52 | |
| Het was middernacht, de maan stond hoog maar zou alweer bijna onder gaan. Veel sneeuw lag over het territorium waar plumefur geen last van had. Haar pluizige vacht beschermde haar goed tegen de koude sneeuw. Het was super fris en donker. Een paar sterren waren te zien in de lucht. Iedere clankat wist dat het een kat was van de starclan. Plumefur had de hele dag gejaagd. Met drie konijnen in haar bek was ze nu richting het kamp. Ze was uitgeput. Sinds de avond had ze al gejaagt. Met maar drie konijnen, maar dat was logisch in bladkaal. Na een tijd lopen was ze ongeveer op de helft, toen ze een geur rook. De geur was van een vogel. Ze keek om zich heen, waar zou de vogel zijn? Daar! De wit grijze vogel zat tussen het hoge gras dat droog was. En besneeuwd. Ze liep er naar toe, poot voor poot. Ze sprong op en beet het dood. Snel nam ze het mee naar het kamp. Het begon te sneeuwen, langzaam kleine sneeuwvlokjes die lande op plumefur's vacht waardoor ze haar lijf heen en weer moest schudden. Al snel werd het erger, een sneeuwstorm kwam. Het waaide naar plumefur toe. Haar vacht was wit door de sneeuw. Snel schudde ze haar kleurige lange vacht heen en weer, maar het hielp niet want er kwam gelijk weer nieuwe sneeuw in. Ze begon het nu echt koud te krijgen, vooral haar poten. Snel liep ze verder door de ijskoude sneeuw, na een tijd kwam ze aan in het kamp. Ze ging gelijk richting de prooistapel en legde het prooi erop. Het leek wel bevroren! Ze pakte een koude vogel en sleurde het mee naar de warrior den. Eindelijk, warmte en eten. De clan was gevoed dus ze mocht wel een vogeltje. Snel begon ze het helemaal op te eten. Na een tijd was het op. Ze deed haar ogen even dicht en sliep. Ze droomde over de groenblad zon, bij de steen waar vele katten altijd in de lekkere zon liggen. Met vele kittens bij haar, zo schattig. Ookal kon ze het niet schelen dat het koud was in de winter door de bladkaal, toch haatte ze dat ze geen prooi kon vinden. Even later opende ze haar ogen en keek even rond. Ze liep op een kat af die ook wakker was en miauwde 'Hoi.' ze probeerde de naam van de kat te herrineren.
[OPEN] -langste post die ik ooit heb geschreven denk ik O.o] |
| | | 338
| |
| Onderwerp: Re: Hi [OPEN] vr 3 mei 2013 - 19:38 | |
| ik liep een beetje rond. Ik had zin om te jagen dus dat deed k. Toen ik terug was besloot i om te gaan slapen; Ik sliep lekker; Toen het ochtend was likte ik mij schoon. Na het schoonlikken begon ik honger te krijgen dus ging ik weer jagen. Dit keer bleef ik langer weg. na het jagen besloot ik wat te gaan rusten. |
| | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi [OPEN] vr 3 mei 2013 - 20:23 | |
| @Rosestem,
Ik beveel je aan om eerst de Warrior Code bovenaan in de indexpagina door te lezen voordat je gaat posten. De ik-vorm is niet toegestaan hier, en je moet minimaal 5 regels posten. Jij hebt maar ongeveer 3 regels gepost, dat is dus te weinig. Ook sluit je post niet echt aan op die van je voorganger, wat erg lastig is voor degene die het topic heeft aangemaakt. Als je eventueel op mij wilt reageren doe dit dan via de Pb en niet in dit topic.
~ Mousefur |
| | | 338
| |
| Onderwerp: Re: Hi [OPEN] vr 3 mei 2013 - 21:08 | |
| off ik probeer het nog eens.
Rosestem draaide zich om bij het horen van een stem. 'hey hoe gaat het'? vroeg ze enthousiaste en ze wachtte op antwoord. 'Ik was juist van plan om te gaan jagen ga je mee'? vroeg ze toen. Ze hoorde een geluid en stopte met praten; Het was het gepiep van een muis. Snel sprong ze naar de muis toe en beet de muis dood. Toen de muis dood was pakte ze de muis op en legde die voor de poten van Plumefur. 'Alsjeblieft deze mag jij opeten' zei e beleeft. Ze ging zitten en wachtte op antwoord. |
| | | Carmen Lith 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi [OPEN] wo 17 jul 2013 - 14:23 | |
| 'Ik kom eraan Hollystar!' Riep Goldentail. Ze rende naar de twee schadowclan warriors. Ze schopte de ene ver weg met haar achterpoten en de andere beet ze diep in zijn staart. 'Ik zal jullie leren om prooi te stelen!' Goldentail cirkelde om de wit-zwart gevlekte kater heen die voor haar stond. Ze hief haar voorpoot op en gaf hem een keiharde klap op zijn neus. Ze voelde de grond onder haar denderen en besloot snel naar links toe te rollen. Een shadowclan warrior vloog met zijn poten uitgestrekt over de lege plek heen waar ze daarnet nog zat. Het was een spierwitte poes. Ze rende naar haar toe en krabde op haar rug. 'Laat me gaan! Alsjeblieft...' Riep ze smekend. Ze liet de poes los en zij rende kei hard weg. 'Als ik jullie was zou ik niet terug komen!' De andere kat was inmiddels ook verdwenen. Opeens zat ze in het kamp en Hollystar keek haar aan. Iedereen juichte om haar heen. 'Goldentail! Goldentail!' Ze was commandant geworden! Met een schok werd Goldentail wakker. Ze knipperde een paar keer en keek naar buiten. Er lag wat sneeuw op de grond van 't kamp. De sneeuw was vroeg gekomen dit jaar. Ze schudde even haar hoofd en liep naar buiten toe, helemaal het kamp uit. Een paar sneeuwvlokjes kwamen naar beneden gedwarreld en blij sloeg ze er met haar poot naar. Opeens hield ze er mee op. Als iemand dat had gezien zou die denken dat ze in een kitten veranderd was. Ze keek naar de heide voor zich en zag een konijn lopen. Ze keek er even naar maar haar poot deed nog pijn van de doorn waar ze gisteren in was gestapt en het was ook wel ontzettend koud. Ze had zelf ook geen honger dus waarom zou ze dan jagen? Sterker nog, misschien moest ze wel terug naar haar nest toe gaan en lekker verder dromen. Ze liep langzaam door het kamp heen. Ze sprong steeds blij naar de plekken toe waar nog niemand anders had gelopen. Toen ze eindelijk binnen was zag ze als eerste dat ze alle nesten om haar heen had verwoest door haar droom. Als tweede wat haar opviel was dat er overal vies bruin gesmolten sneeuw lag en het hier stonk naar een bejaarde, vieze vogel. Ze kneep haar oogjes in spleetjes en keek naar twee poezen in de den die een gesprek hielden. 'Zeg, hoe kunnen jullie nu nog verwachten dat iemand hier kan slapen? Jullie zitten hier te kletsen als een stel vogels en het stinkt hier en het is hier ontzettend vies! Zijn jullie kittens ofzo?'
Goldentail stelt zich altijd heel erg aan en vind zich zelf heel wat. |
| | | Loïs 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi [OPEN] vr 19 jul 2013 - 21:36 | |
| Moonwhisper werd wakker, en het eerste wat ze hoorde was het gezeur van Goldentail. Ze kreeg er echt genoeg van, van dat verwaande gedrag! Maar ja, Goldentail was ouder als haar, en Moonwhisper had nou niet echt zin om een gevecht met Goldentail aan te gaan. Goldentail was namelijk, omdat ze ouder was, ook sterker dan haar. Dit wist Moonwhisper maar al te goed. Zij had namelijk nog maar net haar training afgerond. Eerst had ze respect gehad voor de poes, maar al snel verdween dat als sneeuw voor de zon. Over sneeuw gesproken, er lag al erg veel. Met een zucht stond Moonwhisper op. 'Ik moet maar is gaan jagen...' zei ze in zichzelf en ze liep de slaapplek uit. Zelf had Moonwhisper niet vaak honger, maar ze joeg voor de kittens. Dit was erg belangrijk, omdat de meesten katten en poezen zoals Goldentail alleen maar aan zichzelf en hun honger dachten. Hadden hun geen honger? Dan gingen ze ook niet jagen. Zo was Moonwhisper niet. |
| | | Carmen Lith 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hi [OPEN] do 8 aug 2013 - 18:40 | |
| Goldentail keek uit haar ooghoek naar Moonwhisper die opstond en mompelde: 'Ik moet maar is gaan jagen...' Voor dat ze de den uit liep sprong Goldentail al voor haar, haar pad blokkerend. 'Nou, zeg er is wat van, Moonwhisper! Ben je ook door hun lawaai wakker geworden?' Ze snoof eens luid en keek haar strak aan. Ze wist wel dat sommige katten aan haar inzet en daarom ook aan haar loyaliteit twijfelde. Ze vond het niet erg. Ze vond het wel fijn dat als ze slim nadacht en deed alsof ze hard werkte eigenlijk weinig hoefde te doen. De rest zorgde voor haar taakjes. Als er moest worden gevochten kon ze zich 'zogenaamd' voor het gevecht bezeren en vrienden maken was nog steeds mogelijk, als je slim was en een goede tong had. Maar de laatste tijd waren er wat meer geïrriteerde en boze blikken haar kant op gestuurd dan normaal. Tijd om de schuld naar iemand anders toe te schuiven. 'Zeg, was jij nog van plan om wat te zeggen of was dit jou steun voor een goede clanmaat?' Ze hield haar hoofd even scheef om na te denken en voegde er toen aan toe: 'En je was waarschijnlijk op weg naar de prooihoop? Nou, mooi is dat! Je hebt nog niet eens gejaagd. Ik stel voor dat je dubbel zo veel gaat jagen.' Goldentail hief haar hoofd omhoog zodat Moonwhisper er aan zou worden herinnerd dat ze een oudere krijger was dan haar. Was ze maar commandant, of leider! Dan kon ze zoveel bevelen geven als ze wilde... |
| | | | Onderwerp: Re: Hi [OPEN] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |