|
Daniëlle, but call me Daan 36 Actief
| |
| Onderwerp: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 16:08 | |
| Ja, een beetje rare titel :3 Maar het gezinnetje waar Juno in leeft gaat verhuizen, naar een boerderij buiten het dorp/stad of hoe je 't ook wil noemen. Het gezin bestaat uit de een getrouwde vrouw en een man, met twee kinderen. Een meisje rond de twaalf jaar en een broertje rond de 5/6 jaar. Het jongetje kan soms erg vervelend zijn en je aan je staart trekken, maar het meisje is erg zorgzaam en gek op Juno. Nu ze op een boerderij gaan wonen zullen ze er wat huisgenootjes voor Juno bijnemen, ze weten nog niet of ze er 1 of 2 nemen, maar ze willen zowiso een kater erbij, omdat ze hopen op kitten x'D Dit gaat niet gebeuren ;] Juno zal goede maatjes worden met die kater (en als ze er 2 nemen ook met die andere). Zoals jullie weten zal Juno erg veel avonturen gaan beleven. Juno gaat sommige avonturen samen met haar huisgenoot beleven. Ze zullen als ze elkaar goed leren kennen proberen weg te lopen, als rogue te gaan leven, opgenomen worden in een groep, dit gaat niet lukken. Maar in het begin verlangen ze hier nog niet aan. Je mag dus ook poezen opgeven die bij Juno komen wonen, want de mensen kiezen de leukste katten uit :3 Er is geen lijstje, vermeld wel een beetje het karakter van je kat+het geslacht en eventuele verleden, dat soort dingetjes.
Aangemelde mensen; ~ Arratay ~ Sparklez ~ Sophie ~ ~ ~ ~
Laatst aangepast door Juno op wo 2 jan 2013 - 17:09; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 16:20 | |
| Ik zit erg te twijfelen, misschien meld ik me nog aan maar ik weet het niet zo zeker. Het lijkt me wel leuk als Aquakit niet als kitten wordt gekozen ge ik me heel misschien met haar aanmelden maar ik weet het nog niet zeker [edit=ik denk dat ik me dan met een nieuw account meld, is het erg dat zij/hij dan een kitten wordt? Moet ik hier trouwens ook een lijstje maken?]
Laatst aangepast door Solarsoul op wo 2 jan 2013 - 16:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 16:50 | |
| Naam: Arratay Leeftijd: 3 jaar Innerlijk: Arratay is een vlijtige, vooruitziende en voorzichtige kater. Als hij tot iets gedwongen wordt, of denkt dat hij tot iets gedwongen zou kunnen worden, wordt hij kwaad en in de serieuze gevallen zelfs agressief. Voor de rest is hij een sociaal dier, maar wel wat zwijgzaam bij momenten. Zijn favoriete twee bezigheden zijn totaal verschillend: Langs de ene kant lekker luieren in het zonnetje, langs de andere kant het terrein verkennen en lekker actief achter alles aanzitten. Uiterlijk: Arratay is een grijze kater, met op zijn hoofd en rug donkergrijze en bruine strepen. Zijn buik en poten zijn een stuk lichter en neigen sterk naar wit. Hij heeft, voor een kittypet, een krachtig lichaam en lichtgroene ogen. Geschiedenis: Arratay is opgegroeid in het huis van een hippie-koppel. Naast vrede op aarde, waren ze ook overtuigd veganist en milieubeschermer. Zodra hij de leeftijd van drie bereikten hoopten ze van Arratay een veganistisch kat te maken, een poging die jammer maar helaas fataal mislukte. Nadat de buurvrouw het halfverhongerde katje een blikje kattenvoer had gegeven, was hij 'onrein' en moest hij weg. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 16:52 | |
| Ik ga je derbij zetten als ik op Juno zit, Arratay lijkt me een leuke kat :3 |
|
| |
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 16:54 | |
| Naam: Sparklez Leeftijd: 18 moons Innerlijk: Een stoere kater die ook kittypet achtig kan zijn als hij het wil. Uiterlijk: Een zwarte kater met een korte vacht en groene ogen en een blauwe halsband. - wil heel graag, sparklez is eenzaam :3 Maar dan moet hij eerst weglopen van z'n twolegs (ik verzin wel iets ^^) en dan gevonden worden, maar wss ga ik doen dat z'n twolegs dood gaan. Als ik geacepteerd word. |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 17:05 | |
| Naam RL: Tanyaaaa Naam kat: Sophie Geslacht: Poes Uiterlijk: Ik heb geen foto van der, maar ze is een lapjespoes met zwart wit en bruin in haar vacht. (Ze is mijn poes =3) Motivatie: Dit is gwn geweldig :3 Innerlijk: Ze is een lieve poes die zich niet de baas laat spelen. Ze is erg lenig en actief, maar houd erg van nat eten. (dus geen brokken) Verleden: Sophie is geboren in en asiel. Haar moeder zwerfde op straat en was meegenomen door de mensen van dat asiel. Die mensen wisten echter niet wat ze met Sophie moesten doen. Ze besloten haar maar gewoon ergens bij een bekende van hun te brengen. De kitten die veel te jong was om bij haar moeder weg te gaan, lag een beetje hulpeloos op het voetpatje. Die nieuwe baasjes wilden absoluut geen katten in huis. Net toen ze dacht dat ze dood zou gaan, redde een oude moederkat haar. Het moederinstinct van die poes was echter heel groot, en ze voedde Sophie op. Toen ze groot en sterk genoeg was, ging ze ergens anders wonen. Ze zwerfde een tijdje op straat, maar werd toen meegenomen door een meisje rond de 12. Die nam haar mee naar huis, en Sophie mocht blijven. Daar kwam ze Juno en haar familie tegen. Leeftijd: 1.7 jaar
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 17:09 | |
| Dat met Sophie lijkt me leuk Tan :3 Ik zet je in het lijstje. |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 17:12 | |
| Hoeveel huisgenoten gaan we krijgen ? :3 *Gezellig xD*
En zijn ze er al in één keer of ga je eerst een topic maken van dat ze in een monster zitten om te verhuizen en later aankomen enzo? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 17:15 | |
| Ik weet nog niet hoeveel Sparklez, ik ga tussen de aangemelde mensen kiezen, waarschijnlijk 2 :3 En ze komen appart in een monster aan denk ik. |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 17:17 | |
| |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 21:44 | |
| Ik heb hem heel erg laten verstoffen en wil hem nu dus weer actief maken. Naam: Amadeous Rl naam: Katero Uiterlijk: Amadeous is pikzwart, en heeft verder een normale bouw en geen littekens Innerlijk: Meestal is Amedeous een kalme vriendelijke kat maar als je hem boos maakt kan hij verassend gemeen uit de hoek komen. Verleden: Amedeous had nooit echte iets meegemaakt totdat op een dag zijn huis in de fik vloog. Zijn baas die al oud was overleed hierbij en Amedeous kon op het nippertje ontsnappen. Hierdoor haat hij alles wat met vuur te maken heeft. Hij is toen opgenomen in het asiel, waar de baasjes van Juno hem dus gaan kopen. Leeftijd: 2.1 jaar Extra: Hij houd niet van vuur |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! wo 2 jan 2013 - 21:55 | |
| Ik zet je derbij als ik weer op Juno zit! |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! vr 4 jan 2013 - 23:52 | |
| Wanneer ga je kiezen?
Ik wil niet zeuren hoor maar... |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! za 5 jan 2013 - 11:22 | |
| Als er meer aanmeldingen zijn ;] |
|
| |
Stijn. 239
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! za 5 jan 2013 - 11:48 | |
| Name: Alice Reale name: Stijn Uiterlijk: ze is een beetje klein voor haar leeftijd en heeft een oranje vacht. Innerlijk: ze is een beetje verlegen en in het begin moet ze nog een beetje wennen aan de andere katten Geslacht: poesje Leeftijd: 1½ year Verled[/list]en: Alice was het kleinste van haar nestje de dokters zijden dat ze het niet zou redden. ze wouden haar laten inslapen, maar de arts die dat moest doen wou het niet ze nam Alice mee naar huis en verzorgde haar totdat ze 6 manen oud was. de vrouw ging verhuizen en kon de poes niet mee nemen ze bracht haar naar het asiel voor de volgende mensen. |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! di 8 jan 2013 - 15:07 | |
| ~Ik wil niet zeuren :3~ Gaat dit nog door? I hope so :3 |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! di 8 jan 2013 - 19:22 | |
| Jaja :3 Ik wacht alleen op meer aanmeldingen gehe |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! do 10 jan 2013 - 1:37 | |
| Hoelang ga je wachten dan? Sparklez heeft weinig kans maar toch,
*sorry ben wat ongeduldig * ^^" |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! do 10 jan 2013 - 6:48 | |
| Weet ik nog niet! En mensen die zeuren hebben minder kans om gekozen te worden dan de mensen die rustig afwachten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: We go to a farm! | |
| |
|
| |
|