26 Actief
| |
| Onderwerp: Het karakter van Sorrelkit di 1 jan 2013 - 22:48 | |
| Ik kan gewoon simpelweg niet kiezen welk karakter ik voor Sorrelkit moet nemen. Aangezien ik beide van de twee enorm leuk vind en ik gewoon enorm slecht ben in kiezen heb ik jullie hulp nodig.
Ik heb dus twee karakters voor Sorrelkit, beiden verschillen enorm van elkaar. Ik zal ze hieronder even neerzetten:
Karakter 1: Sorrelkit is een enorm prinsesje, iemand die enkel en alleen om haarzelf geeft, altijd het perfecte uiterlijk wil hebben en wanneer iemand mooier dan haar is enorm jaloers word. Ze heeft een hekel aan vuil worden of werken en laat anderen voor haar werken zodat zij niets hoeft te doen.
Karakter 2: Sorrelkit is iemand die niet kan liegen. Ze is een enorme braverik en streeft ernaar om alle streken die haar broertjes en zusjes uithalen aan haar moeder te verklappen zodat dezen straf krijgen. Ze houdt ervan om anderen op hun kop te geven en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen zich aan de warrior code houdt, dat iedereen aardig tegen elkaar doet en vooral dat haar eigen broertjes en zusjes geen regels van haar moeder overtreden. Ook zal zij nooit een regel overtreden, hoe klein dit regeltje ook is.
|
|