Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: ;; [WANTED] N e w O w n e r s di 1 jan 2013 - 15:27 | |
| |
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s wo 2 jan 2013 - 9:52 | |
| Vergeet je Summer niet aan te melden voor de ceremonie? |
|
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s vr 4 jan 2013 - 19:36 | |
| Als ik niet best wel veel accounts had wou ik Little Fox opzich wel, ik zal nog even nadenken. Ik was wel al van plan om een Kittypet te nemen maar ik weet het niet zeker [edit=mag ik haar uiterlijk als ik haar wil wel veranderen. Haar karakter blijf wel het zelfde] Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s vr 4 jan 2013 - 19:43 | |
| Natuurlijk mag je haar karakter veranderen (:
Edit;; Dit is een stukje uit haar voormalige voorsteltopic;
G E N E R A L »Name Little Fox »Nicknames Fox, Foxy »Former names - »Future names - »Gender Female »Age 9 Moons »Parents I'll never know »Siblings They have other owners..O U T S I D E »Fur Siamese »Eyes Blue »Nose Black/Pink »Pads Pink »Height Same as an apprenticeI N S I D E Little Fox is een kleine ondeugd. Ze is dol op zich verstoppen voor de tweebenen of stiekem naar buiten glippen en niet komen als de baas haar zoekt. Ze slaapt daarom ook vaak buiten, wat ze veel fijner vindt. Ze heeft een eigen holletje gemaakt onder een struik in de tuin, en zit vaak op het tuinhek. Ze is gek op de frisse lucht en het buitenleven. Ze kent al een paar katten, en gaat hiermee ook wel eens op stap. Ze heeft ooit een enkele keer met een Clankat gesproken, en herinnerd zich dit maar al te goed. Hoe de kat haar had verteld over het Clanleven, het leek haar zo geweldig...H I S T O R Y [size=10]Little Fox heeft tot nu toe nog een normaal kittypet leventje. Opstaan, eten, af en toe geaaid worden door de tweebenen en dan weer slapen. Ze zit vaak buiten, en heeft een paar keer een gevecht van wat katten bewonderd. Maar een echte geschiedenis heeft dit katje niet. Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
- :: gнσѕтѕнιηє ::
if you steal i will kill you c:
|
|
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s za 5 jan 2013 - 13:05 | |
| Sorry voor mijn late reactie maar ik hoef haar toch maar niet, het spijt me echt heeeeeeeel erg maar ik heb anders gewoon te veel accounts om echt actief te houden als ik haarwel zou krijgen zou ze toch niet actief worden. Ik wens je succes met het verkopen van je profielen Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| Onderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s | |
| |
|