;; [WANTED] N e w O w n e r s

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghostkit.
Member
;; [WANTED] N e w O w n e r s DPKsfdL
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 15:27

»Wishkit. Kitten van mijn eigen lieve Cloudwalker en Honeyfur. van Merel.
Vb post nodig, bestwel picky. Voor karakter zoek je het kitten zoektopic van Honey x Cloud.

»Mallowkit Nog niks mee gedaan, SkyClan. Ben niet picky. Taken by Viktor.

»Pumpkinpaw Jullie weten inmiddels dat ik Pumpkin ben. Dus hij gaat ook weg.
Ik had de tijd niet om zijn karakter te vormen, maar hij is een evil katje uit ShadowClan.
Vb post nodig, bestwel picky. Uiterlijk en Clan mogen niet veranderd worden.

»Little Fox Little Fox is een leuke kittypet. Ze denkt dat ze alles is en de wereld de hare. Ze is dol op het kittypet leven, en ze doet mee met het kittypet evenemt. Heeft kerstsetje :3 Niet picky.

»Ik houd dus Summerkit {inactief}, Cloudwalker {gonna die}, Ghostkit., Zayn, Leaf.

xxx Lyra

Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
;; [WANTED] N e w O w n e r s 351x0dv
:: gнσѕтѕнιηє ::
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 9:52

Vergeet je Summer niet aan te melden voor de ceremonie? Smile

;; [WANTED] N e w O w n e r s 124h6js
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 20:30

@Danii; Already done c:

Someone wants them?

Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 17:41

Pls someone?

Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 19:36

Als ik niet best wel veel accounts had wou ik Little Fox opzich wel, ik zal nog even nadenken. Ik was wel al van plan om een Kittypet te nemen maar ik weet het niet zeker Smile

[edit=mag ik haar uiterlijk als ik haar wil wel veranderen. Haar karakter blijf wel het zelfde]

Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 19:43

Natuurlijk mag je haar karakter veranderen (:

Edit;; Dit is een stukje uit haar voormalige voorsteltopic;

G E N E R A L
»Name Little Fox
»Nicknames Fox, Foxy
»Former names -
»Future names -
»Gender Female
»Age 9 Moons
»Parents I'll never know
»Siblings They have other owners..

O U T S I D E
»Fur Siamese
»Eyes Blue
»Nose Black/Pink
»Pads Pink
»Height Same as an apprentice

I N S I D E
Little Fox is een kleine ondeugd. Ze is dol op zich verstoppen voor de tweebenen of stiekem naar buiten glippen en niet komen als de baas haar zoekt. Ze slaapt daarom ook vaak buiten, wat ze veel fijner vindt. Ze heeft een eigen holletje gemaakt onder een struik in de tuin, en zit vaak op het tuinhek. Ze is gek op de frisse lucht en het buitenleven. Ze kent al een paar katten, en gaat hiermee ook wel eens op stap. Ze heeft ooit een enkele keer met een Clankat gesproken, en herinnerd zich dit maar al te goed. Hoe de kat haar had verteld over het Clanleven, het leek haar zo geweldig...

H I S T O R Y
[size=10]Little Fox heeft tot nu toe nog een normaal kittypet leventje. Opstaan, eten, af en toe geaaid worden door de tweebenen en dan weer slapen. Ze zit vaak buiten, en heeft een paar keer een gevecht van wat katten bewonderd. Maar een echte geschiedenis heeft dit katje niet.

Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:05

Sorry voor mijn late reactie maar ik hoef haar toch maar niet, het spijt me echt heeeeeeeel erg maar ik heb anders gewoon te veel accounts om echt actief te houden Neutral als ik haarwel zou krijgen zou ze toch niet actief worden. Ik wens je succes met het verkopen van je profielen

Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ;; [WANTED] N e w O w n e r s   ;; [WANTED] N e w O w n e r s Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: