Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Zsa-Zsa de cavia di 1 jan 2013 - 12:51 | |
| Haai ^^ Zoals jullie waarschijnlijk nu allemaal wel weten is mijn cavia Kruimeltje vorige week overleden. Ik mis haar natuurlijk ontzettend, maar om eerlijk te zijn voelde ik me bizar alleen nu m'n kat én m'n cavia weg waren. Gister ging ik met m'n moeder naar het dorp om een paar kussens te kopen en vroeg ze of ik nog even bij de dierenwinkel naar cavia's wilde kijken. Omdat kijken geen kwaad kan heb ik ingestemd en gingen we bij de dierenwinkel kijken. Daar waren 3 cavia's, twee driekleur en een beige. De beige had een wondje, dus die werd nog niet verkocht, al vond ik het niet zo erg want ik vond de driekleur toch leuker. Hoewel de andere wat mooier was heb ik voor de kleinste gekozen, ik weet niet precies waarom eigenlijk x3. Thuis gingen we even denken over namen. (Ik heb Joos en Juul gevraagd mee te denken en er kwamen namen uit als Krabbel, Squiggels, Maka, Sakura, Derpje etc.) Uiteindelijk heb ik toch voor de naam Zsa-Zsa gekozen. Ja, ik kwam op die naam door de moderator, nee, het was niet mijn doel haar te vernoemen naar haar. Al had ik de naam natuurlijk niet gekozen als ik Zsa-Zsa niet aardig vond C:
- Een foto, slechte kwaliteit, want ik heb hem met m'n mobiel genomen dus de computer vergroot hem:
xx |
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Zsa-Zsa de cavia di 1 jan 2013 - 12:59 | |
| -klapt in handen-
Zsa is beroemd geworden er worden cavia's naar haar vernoemd
eerst dacht ik like wtfh maar echt epic om je cavia zo te noemen xD ik kwam met mijne niet verder als Borstelini..
en mn broer Benno
like wth xD |
|
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Zsa-Zsa de cavia di 1 jan 2013 - 16:48 | |
| mijn cavia heette secreet dus facking origineel |
|
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Zsa-Zsa de cavia di 1 jan 2013 - 17:07 | |
| En nog steeds had je d'r Squiggels of Sakura moeten noemen. :'] |