We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jan 2013 - 17:06
Thrushkit schreef:
Bij die SC ceremonie laat ik Thrush ook komen en dan gaat die boos achtig tegen zn mama doen om dat hij zijn apprentice naam wilt. Dat wil ik gewoon eens doen >D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jan 2013 - 17:23
wie kan er kijken hoeveel woorden dit zijn xD?
Spoiler:
De ijsblauwe ogen van de bloodclanapprentice gingen langzaam open. De rustige ademhaling van de andere katten om hem heen maakte hem weer slaperig, maar hij had geen zin in slaap. Slaap was stom vond hij, Wie wil er nou slapen als je wat kunt beleven? Hij sprong zachtjes op, en hupte behendig om de andere heen. Hij snoof even bij het horen van het gesnurk van een apprentice. ''Stomme slaapkop'' Dacht hij spottend. Malfoy wilde een avontuurtje beleven zoals elke dag, en besloot naar de rogueplaatsen te gaan. Hij sloop langzaam naar de uitgang van het kamp, en dacht; ''Pff wat een luilakken.'' Hij voelde en akelige rommel in zijn buik, en dat liet hem herinneren aan honger. Je kon het verwachten als je al twee dagen niet had gegeten. Hij besloot even snel een muisje te vangen, en dan zijn geplande avontuur voort te zetten. De wind bries gelukkig de andere kant op, dus de prooi zou hem niet ruiken. Hij deed zijn neus in de lucht, en liet zijn bek een beetje open gaan zodat elke muis die ook maar in de buurt was gespot zou worden. Gelijk kroop de geruststellende geur van muis die nu erg zeldzaam was zijn neus binnen. Hij volgde het spoor, en hoorde naarmaten hij dichterbij kwam ook het geritsel. Daar verderop zat het diertje. Gewoon een beetje op een takje te knabbelen. Hij schudde even heen en weer, en nam de fatale sprong. Voor het muisje nog kon merken dat hij er was had hij het al tussen zijn klauwen gevangen. Het diertje piepte angstig, maar Malfoy grijnsde alleen maar. Hij beet het diertje snel dood, en at ht in een paar hongerige happen op. Opeens kroop er een andere geur zijn neus binnen. ''Nog een?'' Dacht hij bij zichzelf. Weer sloop hij naar de richting toe, en nam een sprong. Maar dit was geen muis! Dit ding was tien maal groter! Opeens zag hij dat het geen muis was waarop hij gesprongen was, maar een kat. ''Owh. En rogue'' Miauwde hij nonchalant terwijl hij naar de kater keek. Dit kon toch nog leuk worden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jan 2013 - 17:29
Als ik Sunshine niet vanavond weg heb, zak ik nog verder in een depressieve bui
Juno
Member
Daniëlle, but call me Daan 36 Actief
CAT'S PROFILE Age: 2 beautyful years old. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 jan 2013 - 17:37
Hoezo Laura, wil niemand 'm vedder?
Leuk, erg leuk.. Hoor je je moeder vandaag tegen een vriendin praten over vroeger, want ze had ruzie met de familie. Kom je der achter dat je kut tantes en ooms hebt, en dat 1 tante een hekel heeft aan je kleine zusje...